K.SK HEIST SUPPORTERS FORUM

HET SUPPORTERSFORUM VAN VOOR EN DOOR DE K.SK HEIST SUPPORTERS

Beloften 1A in amateurreeksen

alle overige voetbalweetjes.

Beloften 1A in amateurreeksen

Berichtdoor Dabo » 14 Dec 2017, 11:44

Afbeelding

Bron: HNB
Dabo
Beheerder

Re: Beloften 1A in amateurreeksen

Berichtdoor DAVILA » 15 Dec 2017, 00:38

Ik heb hier zware bedenkingen bij, vroeger (in het oude systeem) had ik dit goed gevonden. Nu de profclubs ons afgestoten hebben, willen ze weer gebruik (misbruik) maken van ons.
Volgend jaar een 'overgangsjaar' om wat te bewerkstelligen ? Meer amateurclubs doen afzakken naar een reeks lager om plaats te maken voor een prof-beloftenploeg ?
Neen, behoudt de scheiding, laat de profploegen hun beloften gratis afstaan aan een amateurploeg voor één jaar, in ruil krijgen die speelkansen in een echte competitie, een beetje zoals de OHL jongens bij ons, al vermoed ik
dat wij hier nu ook nog moeten voor betalen. Laat de amateurclubs nu eindelijk eens een volwassen reactie hebben !!!
DAVILA

Berichtdoor Raul » 15 Dec 2017, 08:35

Ik ben ook niet meteen voorstander, maar ik vermoed dat de amateurclubs hopen dat dit toch weer wat meer toeschouwers lokt?
De voorgestelde compensatie van de TV-uren is wel vooral voor de lagere reeksen bedoeld, want bv. in onze reeks speelt maar een minderheid op zondag...
Raul

Berichtdoor eSKaa » 15 Dec 2017, 09:38

In Nederland ook zeer veel tegenstand voor dit systeem, daar doen ze het al jaren. De laatste weken duiken langs de velden meer en meer spandoeken op met 'stop de beloften'.

Ik ben blij dat ik hier niet alleen sta met mijn mening. Dit is competitievervalsing. De ene week staan er enkele spelers in die.werken.aan hun terugkeer na blessure, de andere week is het een belangrijke match, en spelen ze met een halve eerste ploeg...

Neen, beloften buiten! De ploegen van de pro league krijgen er alweer een regeltje door in hun eigen voordeel.
eSKaa

Terug naar Voetbal algemeen