KSK HEIST - FCV DENDER 1-3

DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - FCV DENDER

Bericht door DAVILA »

hesteneer schreef:Middenveld: Regnier, een tweede Webers, geel geschorst

Davila, sinds wanneer ben jij om half vier op een vrijdag al zat? :)
Om een tweede Webers te worden gaatem toch nog wel een aantal kilo's boterhammen met spek moeten eten vrees ik...
Ik dacht al dat die laatste pint in 't Nief Hoekske slecht smaakte... :D
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - FCV DENDER

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef:
DAVILA schreef:Gok:

Lahaye
Van Heer, Grant, Badiane, Vrijssen,
Verbist, Marchoul, Webers, Merckx,
Wijns, Deflem

say what???

alles nog ok?
Een beter gedacht eSKaa ? ;)
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK HEIST - FCV DENDER

Bericht door eSKaa »

Aan de hand van wat ik woensdagavond zag, toch enkele wijzigingen ja.. Dat dat nu beter is wil ik niet gezegd hebben.

Maar ik ga het hier niet neerpennen, mss tesste KK zijn geheime opstelling uit tegen de KV hé ;-)
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - FCV DENDER

Bericht door DAVILA »

hesteneer schreef:Middenveld: Regnier, een tweede Webers, geel geschorst

Davila, sinds wanneer ben jij om half vier op een vrijdag al zat? :)
Om een tweede Webers te worden gaatem toch nog wel een aantal kilo's boterhammen met spek moeten eten vrees ik...
We hebben eens goed gelachen, nu terug serieus...
Natuurlijk is het riskant iemand te vergelijken met Bart, een absoluut clubmonument, meer dan 100 goals gescoord (hij zit Laenen op de hielen als club topscorer, al waren de doelpunten van Jurgen wel op een lager niveau gemaakt).
Thomas heeft nog 10 jaar tegoed op Bart. Vergelijken we de cijfers eens op dezelfde leeftijd:
Thomas op zijn 22ste (dit seizoen niet meegeteld dus): 63 matchen/1 goal, waarvan 29 matchen in tweede/0 goals en 34 matchen in derde/1 goal, 1 titel in derde
Bart op zijn 22ste: 40 matchen/4 goals, waarvan 24 matchen in vierde/3 goals en 16 matchen in derde/1 goal, één promotie via de eindronde in vierde

Nog indrukwekkender zijn de cijfers van Thomas op zijn 20ste (hij werd vorige twee seizoenen afgeremd door blessures en speelde toen slechts 14 matchen):
49 matchen/1 goal, waarvan 18 in tweede/0 goals en 31 matchen in derde/1 goal, één titel in derde
Bart op zijn 20ste: 0 matchen 0 goals 0 promoties

Hiermee doe ik Bart niet tekort, naast zijn monumentale carrière (die nog niet gedaan is) kan niemand naast of over kijken, ik wijs enkel op het enorme potentieel dat bij Thomas aanwezig is.
Akkoord, het scorend vermogen van Bart is weinigen gegeven, zeker op zijn positie. Eerder op het seizoen vergeleek ik Thomas met Glenn Neven, dat is er misschien dichter op.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - FCV DENDER

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK HEIST - FCV DENDER

Bericht door eSKaa »

Aan hoeveel goals zit Webers nu eigenlijk juist? Ik hoorde iets zeggen dat hij de 104 van Laenen al geëvenaard had, maar ik dacht dat em er nog2 à 3 moest maken? Snel snel, want straks kan em topschutter aller tijden worden ;-)
de greize
Berichten: 188
Lid geworden op: 13 aug 2012, 17:11

Re: KSK HEIST - FCV DENDER

Bericht door de greize »

Bart Webers had einde vorig seizoen 102 goals gemaakt, dit seizoen heeft hij er voorlopig 2 bijgedaan samen is dat 104, evenveel dus als Jurgen Laenen.
289 competitiewedstrijden had den Bart hier voor nodig
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - FCV DENDER

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef:Aan hoeveel goals zit Webers nu eigenlijk juist? Ik hoorde iets zeggen dat hij de 104 van Laenen al geëvenaard had, maar ik dacht dat em er nog2 à 3 moest maken? Snel snel, want straks kan em topschutter aller tijden worden ;-)
Het preciese aantal van Webers moet ik nog eens nakijken, die discussie werd al eens gevoerd toen hij de 100 naderde, denkelijk zit hij aan 103 à 104.
Als hij vandaag het record wil pakken zal hij scherp moeten zijn: volgens mijn gegevens zit Jurgen aan een totaal van 109 (waar die 104 van komen ?), verdeeld als volgt:
Seizoen - goals - reeks
1992/93 2 DERDE
1993/94 0 DERDE
1994/95 4 VIERDE
1995/96 6 VIERDE
1996/97 6 1STEPR
1997/98 7 VIERDE
1998/99 6 VIERDE
1999/00 5 VIERDE
2000/01 19 1STEPR
2001/02 20 1STEPR TOPSCHUTTER VAN DE REEKS
2002/03 11 1STEPR
2003/04 6 VIERDE
2004/05 7 VIERDE
2005/06 2 VIERDE
2006/07 8 VIERDE
2007/08 EN LATER VIEL HET KANON STIL

TOTAAL 109COMPETITIEGOALS

Ik kan zelfs het aantal goals per wedstrijd bovenhalen als het moet ;)

Komaan Bart ! :D
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK HEIST - FCV DENDER

Bericht door eSKaa »

Ok, Webers 104 dus, Laenen 109. Dan ga Bartje vandaag toch moeten knallen als hij Laenen wil inhalen :-) (maar het mag he..)
de greize
Berichten: 188
Lid geworden op: 13 aug 2012, 17:11

Re: KSK HEIST - FCV DENDER

Bericht door de greize »

Davila heeft 100 procent gelijk, ik had er naast geteld. Sorry :oops:
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - FCV DENDER

Bericht door DAVILA »

Eens en voor goed, hier de statistieken van Bart:

Seizoen - goals - klasse

2007/08 3 VIERDE
2008/09 18 VIERDE KAMPIOEN
2009/10 16 DERDE KAMPIOEN TEMSE - HEIST 0-4 DE KRANTEN KENNEN VERKEERDELIJK EEN GOAL VAN VDMIEREN TOE AAN BART, VANDAAR EEN FOUT OP SOMMIGE SITES 17 ipv 16
2010/11 8 TWEEDE
2011/12 13 TWEEDE
2012/13 15 TWEEDE
2013/14 12 TWEEDE
2014/15 7 TWEEDE
2015/16 10 TWEEDE
2016/17 2 1STE AMATEUR

TOTAAL 104 DE JACHT IS OPEN !
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - FCV DENDER

Bericht door DAVILA »

Het was uitkijken hoe de noodploeg het er zou van afbrengen.
We startten met de door mij vooropgestelde opstelling, enkel zat Vrijssen op de bank (raar, er ontbraken al noodgedwongen 7 titularissen en de 8ste werd vrijwillig geweerd... tenzij redenen die wij niet kennen), Challouk was onverwacht toch van de partij en Santoro werd verkozen boven Merckx.
De match begon goed voor ons: kopbal Webers over en Verbist trapt een voorzet vanop rechts aan de verkeerde kant van de paal (niet te missen kans).
Na 20' na een niet gefloten al dan niet strafschopfout op Challouk, komt die terug in balbezit en schiet mooi zijn 5de van het seizoen binnen.
Match onder controle al komt Dender meer en meer opzetten zonder gevaar voor ons doel.
Verbist meent dan te moeten demonstreren, na de discussie over de al dan niet owngoal op Koksijde, wat een echte owngoal is: hij trapt duidelijk zonder kijken de bal naast Lahaye binnen, na 35' brengen wij een tot dan onmondig Dender terug in de match. Nog vermelden dat Dender enkele potige overtredingen beging die niet bestraft werden, oa Van Heer van het veld getrapt (jammer, dan kreeg die eens de kans), Webers krijgt een bloedneus kado van nr92 (overigens de beste man bij Dender).
Na de rust ruikt Dender bloed bij dit moreel aangeslagen en gehandicapt Heist en we geven hen nog een kado, Lahaye trapt de bal onbesuisd op een Denderspeler, de bal caprioleert gunstig voor hen en... schlemielig 1-2.
We bakken er niets meer van tot in het laatste kwartier: Challouk voorlangs en Deflem in de korte hoek waar de keeper redt. Na nog wat gestuntel in onze verdediging valt de 1-3.

Met een ploeg waarin spelers die verleden jaar bij de beloften speelden (Troonbeeckx, Santoro, Verbist, Marchoul) of in vierde klasse (Van Heer, Merckx) of nauwelijks speelden (Wijns die duidelijk matchritme mist) is het resultaat niet echt verwonderlijk. De manier waarop de tegengoals vielen is echter onaanvaardbaar.
We recupereren best snel wat volk of het wordt een problematisch seizoen.
Lavaert mag blij zijn: de owngoal van Verbist vervangt in ons geheugen die van hem op Eupen... al gaan we die 19-jarige jongen dat niet blijven aanwrijven, hij liet ook fraaie dingen zien, het is jammer dat te veel jongeren ineens de ploeg zouden moeten gaan dragen.
T93fcvdender
Berichten: 14
Lid geworden op: 06 sep 2016, 17:08

Re: KSK HEIST - FCV DENDER

Bericht door T93fcvdender »

Was niet aanwezig want moest werken maar via sms op de hoogte gehouden en men bron wist te zeggen dat het onze minste uitmatch was van dit seizoen. Veel gebrei, weinig diepgang en wat geluk bij de goals.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - FCV DENDER

Bericht door Dabo »

DAVILA schreef: Lavaert mag blij zijn: de owngoal van Verbist vervangt in ons geheugen die van hem op Eupen... al gaan we die 19-jarige jongen dat niet blijven aanwrijven, hij liet ook fraaie dingen zien, het is jammer dat te veel jongeren ineens de ploeg zouden moeten gaan dragen.
Met wat geluk gaat deze owngoal de wereld rond. Nooit gezien....
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - FCV DENDER

Bericht door hesteneer »

die van moeskroen heeft nog beter gedaan dit jaar! :)
Plaats reactie