KSK HEIST - VW HAMME 2-0

eSKaa
Berichten: 1394
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK HEIST - VW HAMME 2-0

Bericht door eSKaa »

Winnaars van de avond: De sponsors... Dubbel in beeld geweest.

Behalve de overwinning moet ik zeggen dat het een uiterst saaie wedstrijd was. Het flitsende van het begin van de competitie en de voorbereiding miste ik wel, en ik was niet alleen. Hamme, ook al misten ze vele basisspelers, was zo mogelijk nog een slechtere ploeg dan Patro. Deze match moest steeds gewonnen worden. We hebben er dan ook lang op moeten wachten, maar geduld loont. Soit, liever winnen met slecht voetbal, dan goeie voetbal brengen en verliezen.
De middenmoot hangt zeer kort tegen elkaar, onderaan en bovenaan beginnen groepjes zich af te scheiden.
Mits winst in Deinze volgende week, staan we er goed voor.
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - VW HAMME 2-0

Bericht door DAVILA »

DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - VW HAMME 2-0

Bericht door DAVILA »

DAVILA schreef:Mits winst op Deinze staan we mogelijk vierde: Dender krijgt Virton op bezoek.
Dit heet euforie :D
Toch nog even wijzen op het belang van die vierde plaats: wie eerste eindigt is GEEN kampioen, de eerste vier spelen een Play-Off (6 matchen dus), er wordt gestart met gehalveerde punten. Wie wint stijgt naar 1B mits de juiste licentie (en goesting). Dat worden drie thuismatchen 'vollen bak' :D
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - VW HAMME 2-0

Bericht door klenne »

Jawzde seg dees hamme was nog slechter dan patro !!!

2-0 en dan hebbe we zelf nig ni zo goe gesjot.. Wnt zoals eskaa zegt , met het voetbal van in de voorbereiding sture wij die manne mee 5 goals terug na huis !!

We krijgen nu een paar moeileke matchen ..

Wel zeeer positief is da wij 2 matchen op rij de 0 houden !!! Hoelang is da geleje :mrgreen:

En ik moet het zeggen : waarom zit ventose in godsnaam op de bank ???!!!!
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - VW HAMME 2-0

Bericht door DAVILA »

Hoe goed of slecht je speelt wordt mee bepaald door de tegenstander. Dat Hamme er niet meer aan te pas kwam in de tweede helft is misschien onze verdienste.
Hamme zo slecht ?
Deinze - Hamme 1 - 1
Hamme - Seraing 2 - 2
Beerschot - Hamme 1 - 1
Hamme - Sprimont 4 - 1
Hamme - Dessel 1 - 3
Koksijde - Hamme 1 - 5
Hamme - Hasselt 1 - 1
Virton - Hamme 4 - 0
Hamme - Oudenaarde 1 - 2

Volgens mij zit daar één uitschuiver bij (tegen Oudenaarde)

Moet ik onze matchen tegen Oosterzonen, Sprimont (de twee laatste momenteel), Seraing en Dender in gedachten brengen ?

Ik zou met niet teveel minachting over onze tegenstrevers spreken...
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - VW HAMME 2-0

Bericht door hesteneer »

Volgens mij is Ventose nog niet 100 procent fit klenne. Hij heeft deze morgen hele tijd fysiek loopwerk verricht...Tegen dat hij volledig fit is, Deflem fit is en dan Detier terug kan spelen gaan we mooie dingen zien wees gerust.

Top 4...here we come!!!!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - VW HAMME 2-0

Bericht door Dabo »

hesteneer schreef:Volgens mij is Ventose nog niet 100 procent fit klenne. Hij heeft deze morgen hele tijd fysiek loopwerk verricht...Tegen dat hij volledig fit is, Deflem fit is en dan Detier terug kan spelen gaan we mooie dingen zien wees gerust.

Top 4...here we come!!!!
Heeft Ventose zondagmorgen geen wedstrijd van de klein mannen gefloten?
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - VW HAMME

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef:Schrijven kunnen ze wel daar in Hamme.
Dat is nog maar klein bier in vergelijking met wat op de site van Deinze verschijnt...
Maar daar is het onze goede vriend Marcel Dingemans die achter het toetsenbord zit ;)
Is dat niet die Antwerpenaar die door een speling van het lot aan de kust woont en supporter is van Deinze ?
Hij doet al zijn verplaatsingen bovendien met het openbaar vervoer, geraak maar eens aan zee op een zaterdagavond vanuit pakweg Heist.
Hoe hij dat oplost als ze in Virton gaan spelen ga ik hem zaterdag eens vragen :D
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - VW HAMME 2-0

Bericht door hesteneer »

Geen idee bosse :) Ik heb hem zien lopen naast de zijlijn, dat is alles wat ik weet :)
Dus ik ging er van uit dat hij nog niet 100% fit is...
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - VW HAMME 2-0

Bericht door klenne »

DAVILA schreef:Hoe goed of slecht je speelt wordt mee bepaald door de tegenstander. Dat Hamme er niet meer aan te pas kwam in de tweede helft is misschien onze verdienste.
Hamme zo slecht ?
Deinze - Hamme 1 - 1
Hamme - Seraing 2 - 2
Beerschot - Hamme 1 - 1
Hamme - Sprimont 4 - 1
Hamme - Dessel 1 - 3
Koksijde - Hamme 1 - 5
Hamme - Hasselt 1 - 1
Virton - Hamme 4 - 0
Hamme - Oudenaarde 1 - 2

Volgens mij zit daar één uitschuiver bij (tegen Oudenaarde)

Moet ik onze matchen tegen Oosterzonen, Sprimont (de twee laatste momenteel), Seraing en Dender in gedachten brengen ?

Ik zou met niet teveel minachting over onze tegenstrevers spreken...
Daar hebde een punt al was onze eerste helft gwn ni goe genoeg als thuisploeg .. Onze tweede helft was dan weeral top !! Onze trainer zijn persconferentie.. Kort maar krachtig .. Altijd eerlek .. Top
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - VW HAMME 2-0

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - VW HAMME 2-0

Bericht door DAVILA »

Na een derde van de reguliere competitie kunnen wij al een eerste balans opmaken.
Alle transfers waren raak, ook de ex-Betekomspelers bewezen hun plaats waard te zijn in onze kern.
Dat David als een 20-jarige over de plein snelde, zoals ik hoger voorspeld had, heeft ook de trainer gezien.
Ik vond de drie invallers, Ventose, Verbist en Nwadikwa sterk inkomen, het bewijs dat onze kern in de breedte goed gestoffeerd is.
Dan spreken we nog niet over Dethier, Marchoul, Deflem en Van Heer, die trouwens ook reeds hun kans kregen en ze grepen.
Slachtoffers van deze geslaagde transfers zijn de jongeren Troonbeeckx, Santoro, Dams, zij hebben echter het voordeel van hun leeftijd, olie komt uiteindelijk altijd bovendrijven.
Dat coach Keleman uit deze heterogene bende een competitief team distilleerde mag ook in het vet onderlijnd te worden.
Analyseren wij de resultaten dan blijkt:
- in de voorbereiding scoorden wij veel en vaak mooie doelpunten (akkoord veelal tegen een één reeks lager spelende ploeg)
- in de BvB was én het spel én het resultaat op Turnhout zwaar ontgoochelend (met een nagenoeg complete kern)
- dit werd doorgetrokken in de eerste competitie match tegen Oosterzonen (al stond die afgekeurde goal een beter resultaat mogelijk in de weg)
- Koksijde, Virton, WS Brussels kregen te zien tot wat dit team in staat is
- tegen Beerschot verdienden wij een punt (Beerschot zegt zelf dat de slotfase tegen Heist en de tweede helft op Virton hun kwaadste momenten waren tot hiertoe)
- Sprimont en Seraing gingen de mist in vooral door het groot aantal onbeschikbaren
- over Dender gaan we zedig zwijgen
- Patro en Hamme gingen terecht voor de bijl
Er waren enkele 'incidenten': Badiane naar de B-kern, de onverkwikkelijke zaak Lahaye (jammer want ook hij was een aanwinst)
Haast iedereen krijgt speelkansen, ook Roel ondanks de komst van twee centrale verdedigers.
Gespaard van verdere kwetsuren en schorsingen moeten wij resoluut voor de vierde plaats gaan, gemakkelijk wordt het niet, te beginnen zaterdag op Deinze.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - VW HAMME 2-0

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
Plaats reactie