DENDER - HEIST 4-5

eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: DENDER - HEIST 4-5

Bericht door eSKaa »

De beelden zijn er. Mooie goal van Webers, die 2e vrije trap. Wat een knokkersmentaliteit. Verdiende vakantie nu voor iedereen, na nieuwjaar meer van dat!
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: DENDER - HEIST 4-5

Bericht door klenne »

Wa een blijter mannekes :lol:
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: DENDER - HEIST 4-5

Bericht door eSKaa »

Mja, ok, maar dat zegt ge volgens mij toch ook niet zomaar. Er wordt met geen woord over de prestatie van Heist gerept, dus afbreuk aan onze overwinning doen ze niet. En ik denk dat elke ploeg (wij uiteraard ook) al eens een arbiter gehad heeft die ervoor zorgde dat ge een bepaalde match nooit zou winnen. Ik hoop voor het voetbal in het algemeen dat dit overdreven uitspraken zijn, van de emotie na zo'n match, maar ik twijfel niet dat die mannen de waarheid zeggen.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: DENDER - HEIST 4-5

Bericht door DAVILA »

Zo een uitspraak is gemakkelijk als ze niet kan bewezen worden, het kan ook een vrije interpretatie zijn van de woorden van de scheids.
Als ge na een kwartier 3-0 voor staat is het uw eigen schuld als ge die match niet binnenhaald !
Het is niet dat wij een hold-up gepleegd hebben, het is niet dat de scheids 3 strafschoppen voor ons floot op een kwartier tijd (remember Brinckman in de 2-7 tegen Antwerp), over die eerste vrijschop (aangeschoten ?) kan men discussieren (dat is voetbal), die kopbal op de lat vijf minuten voor tijd was pech (ook dat is voetbal) maar al bij al eigen schuld dikke bult ! Coach Van de Velde had moeten weten dat wij scherp counterden (hij kreeg al vier goals binnen), als ge dan absoluut de drie punten wilt ipv eieren voor uw geld te kiezen, tja, niet schrikken als ge dan het deksel op de neus krijgt ! ;)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: DENDER - HEIST 4-5

Bericht door Dabo »

Feit is dat men het verlies liever op de scheidsrechter dan op eigen falen wil steken. Wie 3-0 voor staat en dan nog verliest moet in eigen boezem kijken.

Feit is dat elke beslissing, hoe terecht ze ook was, meteen door het zeer fanatieke (tot in de hoofdtribune toe) publiek werd gecontesteerd. Dit straalt dan af op de thuisploeg die dan ook constant gaan klagen bij de arbiter. Die wordt dat dan na verloop van tijd moe en gaat verbaal in de tegenaanval. Eigen schuld, dikke bult.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: DENDER - HEIST 4-5

Bericht door klenne »

Nu iet anders , kunde als club ni eisen da ze ons op verolaatsing in een appart bezoekersvak kunne steken ? !

In hasselt hadde we prulle en nu zette ins in dender ook al bij de thuissupporterq en krijgde daar bekan nen toek op u bakkes... ik blijf zo ni meegaan op verolaatsing ze mannekes want daar is echt nix plezant nimeer aan ze..
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: DENDER - HEIST 4-5

Bericht door hesteneer »

da noeme ze de charme van het "amateurvoetbal" wouters :p
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: DENDER - HEIST 4-5

Bericht door klenne »

hesteneer schreef:da noeme ze de charme van het "amateurvoetbal" wouters :p
Assek die chatme nog ene keer meemaak gen ik just nog thuis zien.. dee s ging er echt over..

Tschoonstr van al , aan de kasse 10 euro staanplaats. 15 zitplaats , wij pakke staan , vrage aan ene van ginder waar moetz wij zijn , aah bij ons bij de spionkop.. oke dan .. komde daar aan , k zeg meneer ik heb staanplaatse gepakt wa moet ik zijn ? Aah wij hemme geen staanplaatse ga hie ma zitte :roll:
ksk4ever
Berichten: 20
Lid geworden op: 16 aug 2016, 08:54

Re: DENDER - HEIST 4-5

Bericht door ksk4ever »

Ivm de commentaar van JP Van de Velde ... reeds jaren geweten ... die kan meegaan met Michel Preud'homme ... die moet je ook een zakdoekje geven als hij verloren heeft of het eens tegen zit ...
T93fcvdender
Berichten: 14
Lid geworden op: 06 sep 2016, 17:08

Re: DENDER - HEIST 4-5

Bericht door T93fcvdender »

Allereerst proficiat met jullie overwinning en alle credits voor jullie remonte.

Maar ik moet wel zeggen dat het eigenlijk onwaarschijnlijk is dat wij onze laatste 2 matchen hebben verloren. Tegen Eisden het deksel op de neus net voor het einde na een hoop kansen te hebben gemist en dan zaterdag nog 3-0 uit handen geven met twee rechtstreekse vrije trappen, de 3-4 een duidelijke offside (stond er recht tegenover) en dan krijg je in de laatste seconden nog een dreun (was dan wel geen buitenspel) nadat je 2 minuten daarvoor van dichtbij op de lat kopte...

Top4 voor ons zal denk ik niet voor dit jaar zijn. Al vind ik dat nu ook niet zo erg want veel valt daar ook niet te winnen, den titel is toch voor Beerschot.
T93fcvdender
Berichten: 14
Lid geworden op: 06 sep 2016, 17:08

Re: DENDER - HEIST 4-5

Bericht door T93fcvdender »

ksk4ever schreef:Ivm de commentaar van JP Van de Velde ... reeds jaren geweten ... die kan meegaan met Michel Preud'homme ... die moet je ook een zakdoekje geven als hij verloren heeft of het eens tegen zit ...
De man zelf staat wat onder druk omdat er nog steeds een aantal ego's bij het bestuur het niet op hem gemunt hebben ondanks hij ons vorig jaar uit een diep dal heeft getrokken en door de eindronde heeft geloodst en ook dit seizoen met een quasi volledig nieuw team het behoorlijk doet.

Op onze site staat ook een interview met hem en daar wordt er over de scheids amper iets gezegd.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: DENDER - HEIST 4-5

Bericht door DAVILA »

Bedankt voor je reactie, ach ja, vlak na een match worden al eens ongefundeerde meningen verkondigd.
Succes voor de rest van het seizoen !
En meer van zulke spectakelmatchen, zelfs als wij ze niet altijd winnen ;)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: DENDER - HEIST 4-5

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: DENDER - HEIST 4-5

Bericht door Dabo »

Jens Van Heer wordt pas op 26 januari aan de knie geopereerd. “Een bewuste keuze om nu pas te opereren. De revalidatie duurt zes maanden.” Van Heer, Marchoul, Vrijsen en de geschorste Badiane zaten in Dender in de tribune. Kabeya bekocht het vieren van zijn winnende treffer met zijn derde gele kaart. Hij is geschorst voor de match thuis tegen Koksijde op zaterdag 14/1. Op maandag 9/1 speelt Heist vriendschappelijk thuis tegen OH Leuven.

Bron: GVA
Plaats reactie