wedstrijden in het 1ste elftal

Plaats reactie
de greize
Berichten: 188
Lid geworden op: 13 aug 2012, 17:11

wedstrijden in het 1ste elftal

Bericht door de greize »

Ik weet niet of Davila met mij akkoord gaat gaan maar toch een poging :
David Wijns speelde tegen Coxyde zijn 200ste match voor K.SK. in de eerste ploeg
Bart Webers speelde tot nu toe 299 matchen voor ons,
"kapi" Roel Grant zit momenteel aan het duizelingwekkende cijfer van 399 wedstrijden in de eerste ploeg van K.SK. Heist

Toch wel 3 prachtige prestaties in deze tijden van het voetbal waar spelers om de haverklap van club veranderen !
eSKaa
Berichten: 1394
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: wedstrijden in het 1ste elftal

Bericht door eSKaa »

How, voor Bart en Roel zaterdag dus misschien weer feest?
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: wedstrijden in het 1ste elftal

Bericht door DAVILA »

de greize schreef:Ik weet niet of Davila met mij akkoord gaat gaan maar toch een poging :
David Wijns speelde tegen Coxyde zijn 200ste match voor K.SK. in de eerste ploeg
Bart Webers speelde tot nu toe 299 matchen voor ons,
"kapi" Roel Grant zit momenteel aan het duizelingwekkende cijfer van 399 wedstrijden in de eerste ploeg van K.SK. Heist

Toch wel 3 prachtige prestaties in deze tijden van het voetbal waar spelers om de haverklap van club veranderen !
Ik geloof je op je woord !
Houdt de club dat zelf niet bij ?
Een kleine viering voor David's 200ste match was wel gepast geweest !
Misschien bij volgende thuismatch die drie mannen eens in de bloemetjes zetten ?
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: wedstrijden in het 1ste elftal

Bericht door DAVILA »

de greize schreef:Ik weet niet of Davila met mij akkoord gaat gaan maar toch een poging :
David Wijns speelde tegen Coxyde zijn 200ste match voor K.SK. in de eerste ploeg
Bart Webers speelde tot nu toe 299 matchen voor ons,
"kapi" Roel Grant zit momenteel aan het duizelingwekkende cijfer van 399 wedstrijden in de eerste ploeg van K.SK. Heist

Toch wel 3 prachtige prestaties in deze tijden van het voetbal waar spelers om de haverklap van club veranderen !
Wat opzoekwerk gedaan en als basis de cijfers van Belgian Soccer Data Base (meestal acuraat) tot einde seizoen 2015/16
Voor dit seizoen de matchverslagen op ons forum

Grant telde eind vorig seizoen 362 matchen, dit jaar 9 matchen = totaal 371 matchen
Wijns zou reeds aan 200 matchen zitten eind vorig seizoen, dit jaar 13 matchen = totaal 213 matchen
Webers telde eind vorig seizoen 284 matchen, dit jaar 17 matchen = totaal 301matchen

Mooie prestatie van onze drie musketiers !

Bart speelde blijkbaar zijn 300ste op Dender en dat was in stijl ! :D

Roel verdient een huldiging bij zijn 375ste, onze stille kracht die nooit echt in de schijnwerpers staat ! En zet dan meteen Bart en David mee in de bloemetjes voor hun 300ste en 200ste ;)

Het betreft hier uiteraard enkel competitiewedstrijden.
de greize
Berichten: 188
Lid geworden op: 13 aug 2012, 17:11

Re: wedstrijden in het 1ste elftal

Bericht door de greize »

Enkel als men aan de aftrap van een wedstrijd verschijnt wordt dit als een gespeelde wedstrijd beschouwt. Als men bijvoorbeeld 20 keer invalt en men telkens maar 1 minuut speelt heeft men dan zogezegd 20 wedstrijden gespeeld ? Dat is waar BSDB geen rekening mee heeft gehouden. Wat Roel Grant betreft die heeft de 1ste twee seizoenen in eerste provinciale gespeeld, 2001 - 2002 en 2002 - 2003, nog zoiets waar BSDB geen rekening mee houd. Als 18 jarige debuteerde hij op het veld van Sint Lenaerts(0 -1) en dat maakt samen nu 401. Bart Webers heeft er nu 300 op de teller staan en David Wijns heeft er nu 201.
Wat er ook van zij : veel respect voor deze drie anciens van K.SK. Heist.
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: wedstrijden in het 1ste elftal

Bericht door DAVILA »

Ik heb enkel de cijfers van bsdb aangehaald. Uw opmerking over bv Grant klopt inderdaad. Ik ga me over die heikele kwestie niet verder uitlaten, de greize is blijkbaar goed gedocumenteerd, bij deze wordt hij aangesteld om de feestelijkheden rond onze drie musketiers op poten te zetten ! ;)
Toch nog een opmerking: wanneer men de match start telt dat als gespeelde match, wie twintig keer één minuut is ingevallen heeft inderdaad geen twintig matchen gespeeld. Men kan dat ook omdraaien: wie twintig keer start en telkens na één minuut vervangen wordt heeft dan wèl twintig matchen gespeeld ? ik (geef toe dat beide gevallen heel onwaarschijnlijk zijn). Straffer nog: wie twintig keer invalt in de eerste minuten (ook onwaarschijnlijk) en dus bijna een hele match speelt, heeft dan in de statistieken nul matchen gespeeld ? Eén ding is hiermee alvast bewezen: met statistieken kun je alles bewijzen ! :D
Plaats reactie