KSK HEIST - HASSELT 3-0

DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - HASSELT

Bericht door DAVILA »

Er nog bij zeggen:

Puur sportief haalde Deinze 32p in de heenronde maar slechts 16 in de terugronde samen dus 48p

Ben ik hier de enige postivo, believer, kortom SUPPORTER !!! :D
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - HASSELT

Bericht door Dabo »

DAVILA schreef:Aansluitingsformulier

Dit is een element dat mij niet bekend was: 'aansluitingsformulier dat op 2 september aanvaard werd door de KBVB'
Deinze gaat dat nog winnen !
Als de KBVB als vereniging de aansluiting aanvaard en dat één van de organen van diezelfde vereniging dit veel later terugdraaid kan volgens mij niet !
Een aansluitingsformulier is er niet persé om een speler in de 1ste ploeg te moeten opstellen he. Die Turk is ook al een half jaar bij Heist aangesloten maar kan niet voor de 1ste ploeg spelen.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - HASSELT

Bericht door Dabo »

De versie die ik gehoord heb. Als Heist wint en Deinze krijgt alles terug spelen we eindronde. Enfin ik ga het niet allermaal uitrekenen wat zoals eerder gezegd de eindronde hoeft voor mij nog niet dit 1ste seizoen.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - HASSELT

Bericht door DAVILA »

Zucht...
Wat zit ik hier heel de tijd uit te leggen ? :D

Tussendoor: Lommel zakt na 1 0 verlies op OHL
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - HASSELT

Bericht door DAVILA »

Dabo schreef:
DAVILA schreef:Aansluitingsformulier

Dit is een element dat mij niet bekend was: 'aansluitingsformulier dat op 2 september aanvaard werd door de KBVB'
Deinze gaat dat nog winnen !
Als de KBVB als vereniging de aansluiting aanvaard en dat één van de organen van diezelfde vereniging dit veel later terugdraaid kan volgens mij niet !
Een aansluitingsformulier is er niet persé om een speler in de 1ste ploeg te moeten opstellen he. Die Turk is ook al een half jaar bij Heist aangesloten maar kan niet voor de 1ste ploeg spelen.
Omstandigheden zijn wel anders: die Turk tekende wel bij zijn tweede club in één seizoen
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - HASSELT

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Selectienieuws K.SK Heist - Sporting Hasselt

Heist

Deflem is geschorst. Tambeur keert terug uit schorsing. Tielens en Vrijsen zijn out met blessures. Verbist en Marchoul speelden vrijdagavond met de beloften.

Kern: Stroobants, Van Aerschot, Tambeur,Wijns, Grant, Nwadikwa, Regnier, Challouk, Badiane, Ventose, Santoro, Troonbeeckx, Dethier, Kabeya, Webers, Verbist.

Hasselt

Rentmeister is geschorst, Corstjens (knie) blijft twijfelachtig.

Selectie: Daniëls, Swinnen, Vandermeeren, Corstjens (?), Iboma, Verbeeck, Teker, Carratta, Vandecauter, Jarju, Telegrafo, M'Barki, Ouedraogo, Sidibe, Timmermans en Ozturk.

Bron: HNB
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - HASSELT

Bericht door DAVILA »

3 0 goals Ventose (2) en Santoro
Dender verliest, het is nu wachten op de uitspraak va het BAS
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - HASSELT

Bericht door DAVILA »

Hasselt kwam zich met de dreiging van toch nog in degradatie problemen te komen (zie oa zaak Deinze) niet wegsteken.
Met twee ex eersteklasse prijsschutters in de rangen, Sidibe (STVV Beerschot en Westelo) en Jarju (Lierse en Bergen), maakten zij de ruimtes klein voor ons. Er viel dan ook weinig te beleven in de eerste helft (kansje voor Kabeya en een mistasten van de Hasselt keeper).
In de tweede helft speelde een toch wel steriel Hasselt veelal op onze helft.
Als KK dan Santoro inbracht ipv Dethier, op een moment dat we absoluut moesten scoren, zag ik het somber in. Nogmaals niks tegen Fausto maar ik dacht dat Troonbeeckx een betere optie was. Mijn ongelijk werd echter bewezen: iets na de inbreng van Santoro werd Ventose weggestuurd: 1-0 en even later scoorde Fausto mooi de 2-0 na een nummertje van Challouk. Dries zorgde voor de 3-0 nadat Troonbeeckx was ingevallen voor Kabeya. Om mij helemaal te kijk te zetten kopte Santoro mooi de 4-0 binnen, afgekeurd wegens buitenspel.
Ik had Troonbeeckx ingebracht voor Ventose en nadien Nwadikwa na de voorsprong.
Een winnende trainer heeft altijd gelijk maar ik verdenk KK ervan een fameuze konijnenpoot op zak te hebben :D :D :D
Na de match wordt omgeroepen dat Dender verloor met 1-0, de vreugdezangen worden aangeheven, ik rep mij huiswaarts waar ik een dikke kaars aansteek voor Deinze, minstens even effectief als een konijnenpoot, dus tel maar: de play-off is binnen !!! ;)
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - HASSELT 3-0

Bericht door DAVILA »

Lot van Heist nu gekoppeld aan Deinze

Heist houdt na de mooie 3-0 zege tegen Hasselt nog alle pistes open om de eindronde voor promotie te spelen. Het lot van Heist ligt nu in de handen van het BAS. Als het BAS volgende woensdag 3 mei Deinze zijn punten terug geeft, na het al dan niet mogen opstellen van Jarric Buysse, dan speelt Heist de eindronde voor promotie die volgend weekend van start gaat.

Heist 3 - Hasselt 0

Nochtans was het er in de eerste helft tegen Hasselt niet aan te zien dat dit een match met hoge inzet was. Heist moést winnen en hopen op puntenverlies van Dender in Seraing. Na de pauze brak de wedstrijd pas open toen Ventose kon scoren. Er was toen al meer dan een uur gespeeld. Intussen sijpelde het nieuws door dat Dender in Seraing 1-0 achter stond.

De ingevallen Santoro maakte er met een mooi lobje 2-0 van. Wat later scoorde Ventose zijn tweede doelpunt. Een kopbal van Santoro werd nog afgekeurd voor buitenspel. Seraing hield de punten thuis tegen Dender en Heist in feeststemming. Mag Heist toch de eindronde spelen, dan doet het dat tegen Beerschot-Wilrijk, Dessel en Virton.

Bron: GVA
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - HASSELT 3-0

Bericht door DAVILA »

Uit de beelden blijkt dat Ventose GEEN buitenspel stond bij zijn eerste goal (een supporter voor mij hield vol 'minstens één meter buitenspel').
Bij de tweede van Dries geven de beelden geen uitsluitsel, net als bij de vierde goal, al was dat waarschijnlijk heel nipt buitenspel.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - HASSELT 3-0

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Afbeelding

Bron: GVA
Plaats reactie