Crocky Cup: Knokke - Heist 2-5

Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: Crocky Cup: Knokke - Heist :-)

Bericht door Johan Gazon »

DAVILA schreef: Voetbal is een simpel spelletje toch ? :D
Ik ben er zeker van dat DAVILA zich verplaatst naar Knokke met zijn golfkarretje !!!!
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Crocky Cup: Knokke - Heist :-)

Bericht door hesteneer »

volgens mij start de ploeg van woensdag en doen we met half 10 wissels!

Dees is mijn gouden 11:

Stroobants
Wijns Lokando Engelen Tambeur
Webers Napoleone
Bounou
Troonbeeckx Kabeya
Ventose

Ik schat Tambeur toch een trapje hoger in dan Matterne, een voetballend brokje graniet naast de webers en een gouden vierkant vooraan...
Als ge op de verrassing wilt spelen davila: webers trapt de hoekschoppen en bounou kopt ze binnen
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup: Knokke - Heist :-)

Bericht door DAVILA »

VOETBAL BEKER VAN BELGIE

Curtis Kabeya
Heist

'Match tegen Charleroi zie ik wel zitten'

Eén zege is Heist verwijderd van de zestiende finales in de BvB. Onmogelijk oogt de opdracht niet, maar een verplaatsing naar reeksgenoot Knokke is toc ook niet zomaar een wandeling over de zeedijk.

Vorige week behoorde je niet tot de wedstrijdkern ?
Curtis Kabeya: 'Dat hoort bij het voetbal. Het was de keuze van de trainer. Aan mij om nu een juist antwoord te geven; Ik speelde woensdag vriendschappelijk tegen Kampenhout en heb me deze week goed voorbereid. Ik hoop natuurlijk dat ik opnieuw tot de selectie zal behoren. Toen ik vernam dat ik niet zou starten tegen City Pirates, was ik uiteraard ontgoocheld.'
Knokke zit in een positieve flow.
'Allicht, zij promoveerden vanuit de tweede amateurklasse en spelen ook nog eens thuis. Eén week voor de competitiestart is dit de perfecte generale repititie voor ons. Ik hoop dat we het halen, maar het resultaat kan je toch niet zomaar voorspellen.'
Stel dat jullie zich kwalificeren, heb je dan een voorkeur qua tegenstrever ?
'Ik woon in Charleroi, dus die keuze ligt voor de hand. Dat zou mijn nummer één zijn, mocht ik het voor het zeggen hebben. Ik speelde nog nooit in een officiële wedstrijd tegen een eersteklasser. Vriendschappelijk dat wel, maar dat is toch niet hetzelfde. Nee, er zal een klein feestje gebouwd worden als we winnen.' (gf)

Heist: Regnier (enkel), Nwadikwa (achillespees) en Verbist (adductoren) spelen zeker niet. Stig Engelen, vorige week twee keer geel, mag wel aantreden
.

Bron: HNB
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup: Knokke - Heist :-)

Bericht door DAVILA »

VOETBAL 1STE AMATEURKLASSE FC KNOKKE

'Heist wordt de eerste krachtmeting'

Tjendo De Cuyper schat winstkansen op fiftyfifty

FC Knokke krijgt morgennamiddag SK Heist op bezoek in het Olivier Stadion voor de vijfde ronde van de BvB. Langzaam krijgt de droom van de Knokse voorzitter vorm.
Benny Lingier

'Onze voorzitter zou zielsgraag een eersteklasser ontmoeten en dat is ook ons doel', vertelt Tjendo De Cuyper. 'Al jaren staan we garant voor een succesvolle bekercampagne en dat willen we dit seizoen bevestigen. SK Heist voetbalt net als wij in de eerste amateurklasse. Ik zie deze wedstrijd dan ook als de eerste echte krachtmeting. In de voorbereiding voetbalden we bijna geen enkele keer tegen een ploeg die op zo'n hoog niveau acteert. De kansen lijken fiftyfifty, maar we voetballen thuis en dat is altijd een voordeel. Op ons kunstgras gaat het er toch even anders aan toe. Voor iedereen is het wennen. De ene is voor, de andere tegen. Knokke heeft altijd een prima terrein gehad. Als het nat ligt, verhoogt het baltempo en dat is in mijn geval mooi meegenomen.'
'Ook dit seizoen start ik als rechtsvoor, dezelfde positie als vorig jaar', vervolgt De Cuyper. 'Van de nieuwkomers behoren Jarric Buysse, Niels Coussement, Sven De Rechter en Jesse Mputu ongeveer zeker tot de vijftien. Ook onze laatste aanwinst Terry Osei-Berkoe kan een vaste waarde worden. De kans is niet ondenkbaar dat onze coach hem morgen al voor de leeuwen gooit, want kwaliteit heeft hij sowieso. Ik ken Heist nog uit mijn periode bij Eendracht Aalst. Toen voetbalden we er een paar keer tegen, een hele constante club. Makkelijk wordt het niet, maar we rekenen onder andere op Bram Paepe onder de lat. Vorig jaar ontpopte hij zich tot een hele belangrijke schakel en dat zal nu niet anders zijn.'

'Volgend weekend starten we de competitie tegen Patro Eisden en dan volgt Oudenaarde. Meteen zullen we ons gewicht kennen, maar met dit potentieel blijven we er zeker in', besluit De Cuyper.

Bron: HNB
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup: Knokke - Heist :-)

Bericht door DAVILA »

Johan Gazon schreef:Ik ben er zeker van dat DAVILA zich verplaatst naar Knokke met zijn golfkarretje !!!!
Gazon denk er aan: met een zitmaaier mag je Knokke niet binnen ;)
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: Crocky Cup: Knokke - Heist :-)

Bericht door Johan Gazon »

DAVILA schreef:
Johan Gazon schreef:Ik ben er zeker van dat DAVILA zich verplaatst naar Knokke met zijn golfkarretje !!!!
Gazon denk er aan: met een zitmaaier mag je Knokke niet binnen ;)
Alwagezegt zaddezelf !!! (Al wat je zegt ben jezelf !) :lol:

1 - 0 hesteneer tegen Davila ! Ook ik voel me beter bij de opstelling van hesteneer dan Davila...
Het zal zeker niet gemakkelijk zijn tegen Knokke. Heist-killer De Rechter !...Coussemnent ! .... Op kunstGazon..euh kunstgras.. zijn we wel een beetje gewoon van op training .
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Crocky Cup: Knokke - Heist :-)

Bericht door Dabo »

Ik ben er zeker van dat DAVILA zich verplaatst naar Knokke met zijn golfkarretje !!!!
Hoe? Heeft die daar geen villa staan? :D
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup: Knokke - Heist :-)

Bericht door DAVILA »

IK ZIE DAT KSK HEIST EEN SUPPORTERSBUS INZET VOOR DE MATCH VAN KOMENDE ZONDAG.

HIER IN KNOKKE ZIJN ZE EIGENLIJK NIET ZO BEZIG MET DIE MATCH.

ZE ZIJN EIGENLIJK AL MEER BEZIG MET DE VOLGENDE BEKERWEDSTRIJD, DIE ZE HOPEN TEGEN CLUB BRUGGE TE KUNNEN SPELEN.

ZO ZIE JE MAAR…

Bron: mail die ik ontving van een Knokkenaar
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup: Knokke - Heist :-)

Bericht door DAVILA »

Dabo schreef:
Ik ben er zeker van dat DAVILA zich verplaatst naar Knokke met zijn golfkarretje !!!!
Hoe? Heeft die daar geen villa staan? :D
Ja, naast Lippens maar wel vier keer zo groot.
De mensen denken vaak dat zijn villa mijn portierswoning is :roll:
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup: Knokke - Heist :-)

Bericht door DAVILA »

Sinds Gazon hier actief is lijkt dat meer op het forum van een carnavalsvereniging dan van een voetbalclub :D
Is dat een uitgeweken Ajuin ?
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Crocky Cup: Knokke - Heist :-)

Bericht door Dabo »

DAVILA schreef:IK ZIE DAT KSK HEIST EEN SUPPORTERSBUS INZET VOOR DE MATCH VAN KOMENDE ZONDAG.

HIER IN KNOKKE ZIJN ZE EIGENLIJK NIET ZO BEZIG MET DIE MATCH.

ZE ZIJN EIGENLIJK AL MEER BEZIG MET DE VOLGENDE BEKERWEDSTRIJD, DIE ZE HOPEN TEGEN CLUB BRUGGE TE KUNNEN SPELEN.

ZO ZIE JE MAAR…

Bron: mail die ik ontving van een Knokkenaar
En vroeg die mens ook niet, 'Warom komde gidder met de bussche noar Knokke? Het es toch moa voef kilomettre.'
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Crocky Cup: Knokke - Heist 2-5

Bericht door hesteneer »

wat een dag...wat een dag...

Lang, heel lang getwijfeld...gaan we nu 21km lopen in Heist of doen we een dagje Knokke. Het goede weer en de hulp van de kids hebben uiteindelijk helpen beslissen, het werd een dagje zon, zee, strand en voetbal.

WEL heb ik daar even geen spijt van gehad! Van 10u in de brandende zon gezeten op het strand met enkele lekkere duveltjes en hapjes, een goei dinerke met een paar toegesnelde mede hooligans, terug een goei pintje en dan naar de match. We hadden ons dus op voorhand wat moed ingedronken want Knokke werd toch aanzien als heel moeilijke tegenstander. Wij dus met knikkende knieen vertrokken op het strand.
Onterecht dus! Als een raket uit de startblokken geschoten met een raket in de kruising als gevolg. We waren ons smske nog aant typen of het stond al 0-2. 2 prachtige doelpunten, al stak die van ons Mathieuke er toch wel een beetje bovenuit (Mathieu, volgende keer wel nog 5cm hoger hé...das nog mooier). De beste knokkenaar Staelens milderde met ook een mooi doelpunt maar dat was niet meer dan een bevlieging. Luca met zijn tweede na een mooie actie van Mehdi, Mehdi met een slalom rond 5 man en Ventose na een prachtvoorzet van Kurtis maakten er een Heists feestje van daar in Knokke. Een halve tribune goed gevuld met heistse supporters hebben er van genoten van minuut 1 tot minuut 90.

ALs je aan een match kan beginnen met Ventose, Tambeur en Kurtis op de bank, kan je spreken van een luxeprobleem.

Man van de match in mijn ogen: Luca . Geweldige voetballer met een vechtersmentaliteit. Al mogen we deze keer ook Mathieu en Mehdi niet vergeten.
Wete wa? het was gewoon een sublieme prestatie van ons ploegje!

Hopende op een mooie loting morgen gaat den deze slapen...uitgeput na een fantastische "Away Day"
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup: Knokke - Heist 2-5

Bericht door DAVILA »

Merci hesteneer, niks aan toe te voegenof toch: hoe dikwijls moet ik nog zeggenDE RECHTER, die scoort toch weeral tegen ons :D
De match bijgewoond met een Knokke maat, die vertelde mij dat voor de fusie Knokke buurgemeente Heist beschimpte met de leuze 'Knokke blinkt, Heist stinkt'. Na de match heb ik hem bijgestuurd: 'Knokke blinkt, Heist klinkt' :D :D :D
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: Crocky Cup: Knokke - Heist 2-5

Bericht door Johan Gazon »

DAVILA schreef:Merci hesteneer, niks aan toe te voegenof toch: hoe dikwijls moet ik nog zeggenDE RECHTER, die scoort toch weeral tegen ons :D
De match bijgewoond met een Knokke maat, die vertelde mij dat voor de fusie Knokke buurgemeente Heist beschimpte met de leuze 'Knokke blinkt, Heist stinkt'. Na de match heb ik hem bijgestuurd: 'Knokke blinkt, Heist klinkt' :D :D :D
Niet simpel: Davila wilde absoluut met zijn golfkarretje naar Knokke rijden... op de pechstrook tegen 25 km per uur en dan al die mensen die ons vreemd bekeken !!! :ugeek: :ugeek: :o

Wat de match betreft: alles ging toch wel heel vlot voor KSK Heist..Knokke speelde zeker een heel goede match, maar ze hadden niet die trefzekerheid en misschien niet het geluk ! Het blijft een geduchte tegenstander. Voor mij de man van de match: keeper Stroobants die, zelfs op hoge ballen, heel autoritair nagenoeg alles pakte !!! Heel de ploeg was heel goed op elkaar ingespeeld. Volgens mij en mijn golf- buddy Davila , misschien iets teveel terugspeelballen ! Een proficiat ook voor KK, die wel heel verrassend uitpakte met een andere aanpak.
Lukando bevestigde weer...Mathieu met een prachtig doelpunt, maar verder wat ongelukkig in zijn versnellingen...Zeer goede invalbeurt van Kabeya (prachtige voorzet weer) en Ventose.

Nu niet overmoedig worden, want er komt een heel moeielijke match te gaan met Oosterzonen, die volgens mij een hele sterke ploeg hebben !
En afwachten welke tegenstander uit 1 A ons te wachten staat !
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Crocky Cup: Knokke - Heist 2-5

Bericht door hesteneer »

Voor mij de man van de match: keeper Stroobants die, zelfs op hoge ballen, heel autoritair nagenoeg alles pakte !!!


EEEEUUUMMMMM die heeft de tweede helft gene bal moete pakke....blijkbaar een andere match gezien Johan Gras! Want met de eerste tegengoal toch niet helemaal foutloos als je het mij vraagt...
en eum...hoge ballen foutloos pakken is zoals een voetballer een lange bal in de voet trapt => normale zaken... Wat niet wegneemt dat het een heel betrouwbaar sluitstuk is!

Neenee...er waren er andere die er kop en schouders bovenuit staken!
Plaats reactie