R. Ex. Virton - KSK Heist 1-2

Raul
Berichten: 150
Lid geworden op: 02 aug 2012, 08:47

Re: R. Ex. Virton - KSK Heist

Bericht door Raul »

in 't verleden inderdaad al wat last gehad met de arbitrage, maar deze zou wel één van de grote talenten van Wallonië moeten zijn:
- http://www.dhnet.be/archive/l-arbitrage ... 6db992b029
- http://www.lavenir.net/cnt/dmf20150723_00679817

het is ook altijd zijn droom geweest om scheidsrechter te worden: http://www.rml2.nl/frans/correspondance ... THUR_DENIL :mrgreen:

We geven hem een kans!

Napoleone moet er maar wat tegen babbelen...


Voor de rest: zelfde ploeg als vorige week?
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: R. Ex. Virton - KSK Heist

Bericht door eSKaa »

Never change a winning team zeker...??
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: R. Ex. Virton - KSK Heist

Bericht door hesteneer »

Ik ben nog steeds meer fan van Ventose dan van Nicolas, maar zoals eskaa zegt: never change ...
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: R. Ex. Virton - KSK Heist

Bericht door eSKaa »

Benieuwd of Bambi in de kern zit trouwens.. Ik zou die kerel wel ne keer willen bezig zien.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: R. Ex. Virton - KSK Heist

Bericht door hesteneer »

kom dan sewwes na de training zien :)
de greize
Berichten: 188
Lid geworden op: 13 aug 2012, 17:11

Re: R. Ex. Virton - KSK Heist

Bericht door de greize »

eSKaa schreef:
eSKaa schreef:Hebben we daar eigenlijk ooit al gewonnen?
Zelf even opgezocht:

13-14: Virton - Heist: 3-3
14-15: Virton - Heist: 3-0
15-16: Virton - Heist: 1-1
16-17: Virton - Heist: 2-0

Nu dus een 0-0 gelijkspel :-)
Voor de ouderen onder ons: in 88 - 89 in 3de klasse werd er op Virton gewonnen met 1 - 2 :)
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: R. Ex. Virton - KSK Heist

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef:Benieuwd of Bambi in de kern zit trouwens.. Ik zou die kerel wel ne keer willen bezig zien.
Misschien eens naar de beloften gaan zien die vanavond trouwens verloren tegen Virton : 1-2
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: R. Ex. Virton - KSK Heist

Bericht door DAVILA »

hesteneer schreef:Ik ben nog steeds meer fan van Ventose dan van Nicolas, maar zoals eskaa zegt: never change ...
Orye pas 19 !
Essentieel in ons team, Gazon zei al 'een nieuwe Jan Hendrickx', maar elk zijn mening.
Ik ben ook fan van Dries maar dan op de flank maar daar is de concurrentie moordend, wat een luxe ;)
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: R. Ex. Virton - KSK Heist

Bericht door DAVILA »

de greize schreef:Voor de ouderen onder ons: in 88 - 89 in 3de klasse werd er op Virton gewonnen met 1 - 2 :)
Juist, goals van Wim Van Rompaey en Wim Bosman !

En inderdaad: 'de ouderen onder ons', misschien laat mijn geheugen me in de steek maar ik denk dat wij daar nog met de velo naar toe trokken, op de terugweg iets voorbij Namen viel ons carbuurlamp uit, verder op den tast naar Hest :D :D :D
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: R. Ex. Virton - KSK Heist

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef:Benieuwd of Bambi in de kern zit trouwens.. Ik zou die kerel wel ne keer willen bezig zien.
Zit in de kern volgens HNB
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: R. Ex. Virton - KSK Heist

Bericht door hesteneer »

DAVILA schreef:
hesteneer schreef:Ik ben nog steeds meer fan van Ventose dan van Nicolas, maar zoals eskaa zegt: never change ...
Orye pas 19 !
Essentieel in ons team, Gazon zei al 'een nieuwe Jan Hendrickx', maar elk zijn mening.
Ik ben ook fan van Dries maar dan op de flank maar daar is de concurrentie moordend, wat een luxe ;)
Ja en dan? Da die nu 19 is of 48...wat speelt da nu ne rol ? :) Ik hou gewoon meer van Dries zijn speelstijl en efficiëntie dan van de speelstijl van Nicolas. Wat niet wegneemt dat hij voor dit team kan uitgroeien tot een belangrijke schakel. Dries heeft meer voetballend vermogen en snelheid.
Het belanrijkste is dat je met dit team een heel aantal verschillende spelsystemen kan toepassen. De kwaliteit van de bank zegt genoeg he...
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: R. Ex. Virton - KSK Heist

Bericht door Dabo »

Selectienieuws:
Regnier speelde vrijdagavond met de beloften mee. Verbist hervatte gisteren de individuele trainingen. Erciyas (enkel) is out.
Kern: Stroobants, Van Aerschot, Wijns, Tambeur, Lokando, Roosen, Engelen, Matterne, Englebert, Webers, Napoleone, Ventôse, Troonbeeckx, Kabeya, Bounou, Orye en Bambi Nzanga.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: R. Ex. Virton - KSK Heist

Bericht door DAVILA »

hesteneer schreef:Ja en dan? Da die nu 19 is of 48...wat speelt da nu ne rol ? :) Ik hou gewoon meer van Dries zijn speelstijl en efficiëntie dan van de speelstijl van Nicolas. Wat niet wegneemt dat hij voor dit team kan uitgroeien tot een belangrijke schakel. Dries heeft meer voetballend vermogen en snelheid.
Het belanrijkste is dat je met dit team een heel aantal verschillende spelsystemen kan toepassen. De kwaliteit van de bank zegt genoeg he...
Die van 19 heeft nog een geweldige progressiemarge, die wordt elek match beter en beter, die van 48 daarentegen...
Het lijkt me dat ge die kaapt nog niet gerond hebt, we zullen dan nog eens klappen :D

Voor mij ligt Dries in balans met Mathieu, als we met een diepe spits spelen lijkt Kabeya meer aangewezen om Nicolas te vervangen (tenzij Bambi eerste ploeg rijp is), Curtis heeft dan op rechts weer Bounou lopen, inderdaad, wat een luxe ! Maar persoonlijk heb ik vertrouwen in Nicolas.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: R. Ex. Virton - KSK Heist

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: HNB
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: R. Ex. Virton - KSK Heist

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef:Benieuwd of Bambi in de kern zit trouwens.. Ik zou die kerel wel ne keer willen bezig zien.
https://youtu.be/MyXDUREA2tw

Voilà, je ziet eerst Spanje drie keer scoren en dan maakt Bambi de eerredder.
We zien nu ook waar Napoleone de mosterd haalde voor zijn eerste goal tegen Oosterzonen: zie derde goal Spanje :D
Plaats reactie