ASV GEEL - KSK HEIST 1-3

DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

ASV GEEL - KSK HEIST 1-3

Bericht door DAVILA »

Tijd om hieraan te beginnen, match is al overmorgen !

Afbeelding

Bron: HNB
KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: ASV GEEL - KSK HEIST

Bericht door KSKH »

Seraing-Geel 0-2
Geel-Berchem 3-0
Oosterzone-Geel 3-0

Geel was vorig weekend ontstellend zwak, naar verluid amper 1 kans bij elkaar gevoetbald op 90min tijd tegen Oosterzone. Maar op de beelden
hadden ze toch vele enkele net niet kansen hoor :)
Toch beetje vreemd als we naar onze match tegen Oosterzone terugkijken, waar we na 5min al verschillende kansen en corners bij elkaar hadden
gevoetbald.

Speeldag 4 (23 september 2017)
Zat. 23/09 19u30 KSV OUDENAARDE - BERCHEM SPORT
Zat. 23/09 20u00 ASV GEEL - KSK HEIST
Zat. 23/09 20u00 PATRO EISDEN MM - DESSEL SPORT
Zat. 23/09 20u00 LOMMEL SK - FC DENDER
Zat. 23/09 20u00 EXCELSIOR VIRTON - SK DEINZE
Zon. 24/09 15u00 CHATELET-FARCIENNES - KFC OOSTERZONEN
Zon. 24/09 15u00 RFC KNOKKE - VW HAMME
Zon. 24/09 15u00 EENDRACHT AALST - FC SERAING
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: ASV GEEL - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

Bounou zou op Standard vervangen geweest zijn wegens een enkelblessure.
Iemand met nieuws hierover ?
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: ASV GEEL - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

Re: ASV Geel - Heist
Bericht Zotskap Gisteren om 12:15 am

Voorbeschouwing voor de topper uit de 1e amateurliga:

ASV Geel - Heist

Heist is dit seizoen uit de startblokken geschoten als nooit tevoren.
9/9 in de competitie, en net als de Zotten uit de beker gegaan gisteren tegen een 1A ploeg.

Scorebordjournalistiek leert:

Competitie
Heist - Oosterzonen: 4-1
Virton - Heist: 1-2
Heist - E. Aalst: 2-0

Beker
Heist - Zelzate: 4-2
Heist - City Pirates: 1-1 (2-1nv)
Knokke - Heist: 2-5
Standard - Heist: 4-0

Typeploeg tot dusver:

SC: Troonbeeckx - Orye
MID: Lokando - Bonou - Napoleone
DEF MID: Englebert - Webers
DEF: Materne - Engelen - Wijns
GK: Stroobants

Op de bank nog oa spits Dries Ventose (ex-Beerschot).
Napoleone wist dit seizoen al 5x de netten bol te zetten, waarvan 2x tegen Oosterzonen, en 1x tegen E. Aalst. Gevaarlijke linker, zeker niet laten schieten!
Webers is nog steeds de verpersoonlijking van Heist en razend gevaarlijk
Veel spelers aangetrokken met een OHL verleden: Materne & Bonou, Lokando op huurbasis.

De ploeg die op Standard verloot:
Stroobants - Wijns, Lokando, Engelen, Materne - Ventose, Webers, Englebert, Bonou - Napoleone, Kabeya



Ik verwacht een Heist dat op de counter komt spelen hier in Geel, met snelle omschakelingen met veel volk.
Wij zullen het geduldig moeten aanpakken zoals tegen Berchem.

Ik gok op een 2-1 overwinning met een klassegoal van Zaidi en een cornergoal van Vanaken Wink

Re: ASV Geel - Heist
Bericht chieva Gisteren om 5:42 am

Compact en gesloten spelen zoals tegen AA Gent, met dezelfde veldbezetting, en het komt zaterdag in orde.
Snelle uitbraken van onze dubbele flanken zullen naar de zuinige overwinning leiden, en dat is het enigste wat telt !

Bron: forum van de zotten
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: ASV GEEL - KSK HEIST

Bericht door eSKaa »

Gelijk da wij al gecounterd hebben dees seizoen... Ni gewoon. Die mens heeft veel info teruggevonden, maar over de speelstijl, die in elke gazet beschreven staat vindt em niks terug..
Raul
Berichten: 150
Lid geworden op: 02 aug 2012, 08:47

Re: ASV GEEL - KSK HEIST

Bericht door Raul »

Er is anders niks mis mee om het initiatief aan de tegenstander te laten en te scoren uit de omschakeling; daarvoor hoef je ook niet op je eigen baklijn te gaan staan.

Tenzij er iemand echt rust nodig heeft, zou ik zetten: Stroobants - Wijns Lokando Engelen Materne - Webers Englebert - Troonbeeck Napoleone Kabeya - Ventose
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: ASV GEEL - KSK HEIST

Bericht door hesteneer »

Ik zou vandaag Tambeur is laten spelen. Hoogstwaarschijnlijk nog nooit van zen oren gemaakt over zijn positie binnen het team momenteel, dus waarom niet.
Ge weet op voorhand dat hij 150% inzet zal tonen en een verzwakking kan je hem niet noemen.

Voor de rest akkoord met Raul zijn ploeg!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: ASV GEEL - KSK HEIST

Bericht door Dabo »

ASV Geel

Ploegnieuws: Haagen (voet) blijft out.

Kern: Lenaerts, Hulsmans, Van den Ackerveken, Vanaken, Nelissen, Christiaens, Kerckhofs, Reuten, Hoefnagels, Robin, Zaidi, Karadayi, Carrasco, Vanderheiden, Oliseh, Mantel.

Heist

Ploegnieuws: Bounou (enkel) geraakt fit. Erciyas maakte gisterenavond zijn wederoptreden met de beloften.

Kern: Stroobants, Van Aerschot, Wijns, Tambeur, Lokando, Roosen, Engelen, Matterne, Englebert, Webers, Napoleone, Ventose, Troonbeeckx, Kabeya, Bounou, Orye, Bambi, Regnier
Raul
Berichten: 150
Lid geworden op: 02 aug 2012, 08:47

Re: ASV GEEL - KSK HEIST

Bericht door Raul »

hesteneer schreef:Ik zou vandaag Tambeur is laten spelen.
Ik verkies Tambeur nog altijd boven Matterne, maar gezien zijn prestatie tegen Aalst, grotendeels bevestigd tegen Standard, zou ik hem er nu niet uitzetten...
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: ASV GEEL - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

We doen beter dan AA Gent: 1-3
Geen Matterne of Bounou, ook niet op de bank. Tambeur speelde wel.
We komen 1-0 achter na 9' maar Lucca maakt gelijk met nog maar eens een wereldgoal.
Na de rust Dries 1-2 en Stig 1-3.
Verdiende zege tegen Geel dat zijn naam eer aan deed met enkele kaartjes.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: ASV GEEL - KSK HEIST 1-3

Bericht door DAVILA »

Ai ai ai, blijkbaar kunnen we alleen maar voetballen tegen Gent, Zulte Waregem en Standard. Na een 6/6 en een goeie match tegen Gent beginnen zweven??? Al het goede wat de voorbije weken is opgebouwd is in één klap weggeveegd. Het positieve is dat er blijkbaar dan toch een spits zou zijn gevonden, al had een spits vandaag het verschil voor ons niet gemaakt. Heist was beter,had een goed blok en kwam er geregeld knap uit. Verdiende overwinning van Heist. Met Deinze, Dessel en Lommel in het verschiet zouden we wel eens helemaal onderaan kunnen bengelen binnen drie weken.

Bron: forum ASV Geel
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: ASV GEEL - KSK HEIST 1-3

Bericht door DAVILA »

Op het Geel forum vonden ze het ook een klassegoal van Lucca.
Ze stellen zich daar ook vragen, net als ik, over de magere opkomst (800 man volgens hen)
Dit na hun verdienstelijke match tegen Gent en onze 600 man op Standard...
Misschien toch eens opteren voor zondagnamiddag voetbal in de amateurreeksen en de profploegen verplichten dat tijdstip vrij te houden voor de amateurs. Met de winter voor de deur zie ik de toeschouwersaantallen nog slinken. Ik weet dat sommigen hier niet mee instemmen, maar denk aan het algemeen belang. Ik pleit meteen ook voor een competitie van maart tot november. Laat de winter over aan de profclubs, die zijn daar voor uitgerust, en aan de zaalsporten en het veldrijden. Verandert er niks dan verwordt het amateur voetbal tot een pure doesport met zero toeschouwers. Iemand nog een idee hierover ?
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: ASV GEEL - KSK HEIST 1-3

Bericht door eSKaa »

Als ik de beelden zie, lijkt het toch alsof Geel best veel kansen gehad heeft, net wat tegenslag in de afwerking.
Net zoals tegen Aalst was er weer zo'n fase met een 'scrimmage' voor de goal, waar we weer de bal kunnen wegwerken.

Ik wil geen afbreuk doen aan ons ploegske, en beelden zeggen uiteraard niet alles. Volgende week tegen de 'grote jongens' de echte test!
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: ASV GEEL - KSK HEIST 1-3

Bericht door DAVILA »

ASV GEEL - HEIST: 1 - 3
Heist na vier speeldagen stevig aan de leiding
Vandaag om 12:24 door gf

Het kan niet op voor Heist, vier speeldagen ver en nog steeds staat de ploeg van coach Karel Keleman met het maximum van de punten aan de leiding. De 1-3-zege in Geel was verdiend, al begonnen de bezoekers verre van indrukwekkend aan de partij.
Er waren nog geen tien minuten gespeeld of de bezoekers stonden al 1-0 achter. Een mooi doelpunt van Karadayi. Een bleek Heist op dat moment, de ploeg vond absoluut zijn draai niet in de openingsfase. Het was wachten op een ingeving van Luca Napoléone. Die kreeg de ruimte om van pakweg twintig meter aan te leggen en zijn bal belandde netjes in de bovenhoek. Op dat moment een onverwachte gelijkmaker. De eerste helft was verre van imponerend, voor geen van de twee ploegen.

Na de rust pakte Heist het anders aan. De ploeg zette hoog druk en de Heistenaren begonnen dominant te voetballen en de match naar hun hand te zetten. Maar daarvoor waren doelpunten nodig. En die kwamen er ook. Troonbeeckx zette Ventose op weg naar de 1-2. Laag over de grond, de keeper had geen kans. Heist was de betere nu en het liep wat later verder uit. Na een vrije trap kopte Stig Engelen de 1-3 tegen de netten. Niet voor het eerst dit seizoen dat Engelen bij een stilstaande fase mee oprukt en als verdediger het verschil maakt.


Een marge van twee doelpunten en de partij was ook gespeeld. Bij de bezoekers geen Bounou en Matterne in de basiself. Met beide spelers werden geen risico's genomen. Bounou (enkel) en Matterne (kans op een verrekking). Tambeur en Troonbeeckx kwamen als vervangers aan de aftrap. Kabeya kreeg een gele kaart. En zo blijft Heist met 12 op 12 op plaats één.

Volgende zaterdag volgt de topper thuis tegen het nummer twee Lommel (10 punten).

Bron: GVA
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: ASV GEEL - KSK HEIST 1-3

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef:Als ik de beelden zie, lijkt het toch alsof Geel best veel kansen gehad heeft, net wat tegenslag in de afwerking.
Net zoals tegen Aalst was er weer zo'n fase met een 'scrimmage' voor de goal, waar we weer de bal kunnen wegwerken.

Ik wil geen afbreuk doen aan ons ploegske, en beelden zeggen uiteraard niet alles. Volgende week tegen de 'grote jongens' de echte test!

Om te beginnen was dit een ASV Geel TV verslag...
Maar inderdaad, ook Geel kreeg kansen maar als wij beter afwerken staat het 1-5, wat overdreven zou geweest zijn.
Ik zag reeds Knokke, Berchem, Virton, Aalst, Oosterzonen en Geel: ik vond dat allemaal degelijke ploegen maar blijkbaar zijn wij momenteel sterker ;)
Plaats reactie