HEIST - LOMMEL 2-4

hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: HEIST - LOMMEL

Bericht door hesteneer »

cool !!!! een matchke tegen heerenveen !!! :)

5 uur bus...wedden dat dat een zware verplaatsing wordt? (behalve voor raul die dan een bak fanta moet voorzien...maar ook dat valt niet te onderschatten :) )
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: HEIST - LOMMEL

Bericht door Johan Gazon »

hesteneer schreef:cool !!!! een matchke tegen heerenveen !!! :)

5 uur bus...wedden dat dat een zware verplaatsing wordt? (behalve voor raul die dan een bak fanta moet voorzien...maar ook dat valt niet te onderschatten :) )
Ik ken mensen die in die bus een stel bedden kunnen plaatsen...dan is dat allemaal toch niet zo erg !!! :lol:
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: HEIST - LOMMEL

Bericht door hesteneer »

Johan Gazon schreef:
hesteneer schreef:cool !!!! een matchke tegen heerenveen !!! :)

5 uur bus...wedden dat dat een zware verplaatsing wordt? (behalve voor raul die dan een bak fanta moet voorzien...maar ook dat valt niet te onderschatten :) )
Ik ken mensen die in die bus een stel bedden kunnen plaatsen...dan is dat allemaal toch niet zo erg !!! :lol:
het ruikt hier naar gratis reclame...doe zo verder Johan! :)
KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: HEIST - LOMMEL

Bericht door KSKH »

pronostiekske: 3-2 en we weten allemaal wie scoort :D vermoedelijk weer een afstandsschot van 30 meter ofzo in de winkelhaak :twisted:
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: HEIST - LOMMEL

Bericht door eSKaa »

Installeert al maar ne gsm of 5, met ne facebook-live, dak e bitje mee kan volgen. Als er dan toch commentaar bij moet, gene Joos of ander prullemannen. Raúl is volgens mij in de wieg gelegd voor tv commentaar!
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: HEIST - LOMMEL

Bericht door hesteneer »

iemand die commentaar heeft op de oppercommentator Joos moet maar op zijn kin kloppen!!!! :twisted: :evil: :geek:
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: HEIST - LOMMEL

Bericht door Dabo »

hesteneer schreef:Das nu is de nagel op de kop seh dabo :)
Alleen blijf ik het een beetje spijtig vinden dat het uiteindelijke doel (stijgen) van voetbal, voor ons waarschijnlijk niet haalbaar is. De supporters van Heist snappen dat wel...maar het neemt de spanning, en ook in mindere mate, het publiek een beetje weg.
Stijgen kan niet in onze reeks. Dit is het hoogste. Profvoetbal staat niet boven ons maar naast ons. Instappen in die andere competitie kan je alleen mits een aantal hier gekende voorwaarden. Veel mensen moet nog echt af van dat denken in 1ste, 2de, 3de enz... De kampioen van het liefhebbersvoetbal gaat ook niet in 4de provinciale spelen.
Groenwit
Berichten: 19
Lid geworden op: 10 nov 2012, 12:46

Re: HEIST - LOMMEL

Bericht door Groenwit »

Waarom zou Lommel zijn plaats in het profvoetbal niet hebben als Roeselare, Tubeke en Union dat wel hebben? Zelfs een kritische sporteconoom als Trudo Dejonghe is het hier mee eens. Ons potentieel is niet kleiner dan bijvoorbeeld Westerlo. Alleen hebben wij onze ziel (nog?) niet verkocht aan een stel onbetrouwbare buitenlandse investeerders in tegenstelling tot vele anderen.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: HEIST - LOMMEL 2-4

Bericht door DAVILA »

Verdiende zege van Lommel, weliswaar door een beetje meeval gediend. Hun verdienste dat ze die meeval omzetten in goals. Cruciale fase: bij 1-2 verijdelt Clepkens de 2-2.
Lommel speelde nagenoeg altijd met 2 goals voorsprong wat het makkelijker maakt .
Compleetste ploeg die ik zag tot nu toe.
Heists goals van Kabeya en Orye.
Raulgonzalezblanco
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 jun 2013, 09:28

Re: HEIST - LOMMEL

Bericht door Raulgonzalezblanco »

hesteneer schreef:Blijkbaar kennen ze ons in Lommel alleen van de laatste periode onder de Cis...en denken ze daar dat ze God de vader zijn.

"eens een keer durft voetballen" Groenwit?
Ik vermoed dat jij straks oogjes zal trekken als je onze youngsters ziet voetballen. Ik kan u verzekeren dat wij al 1.5 seizoen voetbal spelen, waarvan wij de laatste 2 maanden een spelletje op de mat brengen waarvan menig ander ploegje en hun supporters alleen maar kunnen dromen!
Groenwit, hou volgende spelers maar goed in het oog: Bounou, Webers, Englebert, Ventose, Kabaye...
(ik vernoem Napoleone en Troonbeeckx bewust niet omdat zij de laatste weken echt slecht bezig zijn...wat zij in die ploeg staan te doen snap ik echt niet...pff...zo'n slechte voetballers) *ahum* *kuch* *ahum*

Anyway, ik hoop voor onze beste vriend Neven dat hij goed uitgeslapen is, want anders zou het wel eens kunnen zijn dat wij om 3u deze nacht nog op de tafels staan!

En nog iets: Hopelijk verplichten ze dan vanaf volgend jaar een overdekte tribune voor de bezoekers in 1B...als jullie dan toch een club met ambitie zijn!?!

#15op15
We hebben ons alvast heel goed geamuseerd. Een verdiende overwinning voor ons Lommel. Na de match nog pintje gedronken met enkele spelers van Heist en zij gaven het ook toe dat Lommel een klasse sterker was. Zit zeker talent in jullie ploeg, maar ik denk dat Lommel meer in huis heeft en dat ook bewezen heeft!
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: HEIST - LOMMEL 2-4

Bericht door eSKaa »

Het verschil tss een amateurploeg en een profploeg he mannekes...
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: HEIST - LOMMEL 2-4

Bericht door hesteneer »

Lommel was inderdaad beter. Sneller en sterker op de meeste posities, alleen hebben ze geluk gehad met 2 vd 3 eerste doelpunten.
Bal die afwijkt + ne bal in de kluts die goed valt...terwijl dieje racinger 2 gemaakte goals er uit haalt. Rusten met 1-3 of 2-2/3-3 is een groot verschil!

Hopelijk laten onze gasten hun koppekes nu niet hangen, want een eerste keer verliezen in 2 maand is zeker geen schande!!!!
KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: HEIST - LOMMEL 2-4

Bericht door KSKH »

Kampioenengeluk zeker?

Bij een 1-3 tussenstand scoren zij 2 van de 3 doelpunten met heel wat geluk, een bal die afwijkt en binnen gaat en dan nog eens trap
van 30 meter die plots voor de voeten komt van een vrijstaande spits. Terwijl wij 2 enorm grote kansen krijgen en niet scoren.

Zoals Hesteneer zegt rusten met 1-3 of 2-2, 3-3 (we hadden zelfs kunnen voorstaan) is een enorm verschil.
De 3 mans verdediging is nobel van onze coach om alles op alles te zetten. Lommel kreeg hierdoor heel veel ruimte
en dat speelde ze toch bij momenten fenomenaal uit hoor. Hoe ze met 3-4 passen voor doel kwamen...

We hadden duidelijk een "iets" mindere dag (mede door de tegenstander).

Maar helemaal geen drama, laat Lommel daar maar heel het seizoen 1ste staan, dan legt elke tegenstander zich dubbel en wij liggen op de loer :twisted:
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: HEIST - LOMMEL 2-4

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef:Het verschil tss een amateurploeg en een profploeg he mannekes...
Tenminste ééntje die begrepen heeft wat ik al jaren zeg...
Lommel heeft blijkbaar dat 1B label nog...
Zoals Gazon al zei: 'herstel die oude tweede klasse', dan haal je ook het niveau van de amateurploegen omhoog.
Wij hebben in het verleden toch ook als amateurclub Antwerp, Waasland-Beveren, OHL enz geklopt ?
Wat realiseer je nu eigenlijk ? Een amateurclub mag niet in 1B spelen (laat staan in 1A), maar een profclub mag wèl in een amateurreeks spelen !
Verleden jaar hield een profploeg (Beerschot) Dessel nog van de titel ' Landskampioen Amateurs'
Bref, mij maakt het niet zoveel uit, we zien weer voetbal in Heist, dat is het voornaamste.
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: HEIST - LOMMEL 2-4

Bericht door Johan Gazon »

Ik denk dat we gisterenavond tegen de titelkandidaat van deze reeks hebben gespeeld.
En dan vind ik dat we dat zeer goed hebben gedaan. Indien we de "prostituee-chans" hadden van Lommel, dan was het minstens een gelijkspel.
Toegegeven, vooral tijdens de tweede helft, was Lommel helemaal de baas. Hoe ze balvast en zonder balverlies ons wegtikten was sterk. Zelfs onze sterkhouders als Webers en Napoleone konden alleen maar toezien ! En dan Clepkens...was voor mij toch de man van de match ! Hij heeft zeker 3 open doelkansen verhinderd !
Misschien door KK een te groot risico genomen door zonder linksback te proberen, dat hij zeer vlug inzag en corrigeerde door Tambeur in te brengen. Maar toen was de match al gespeeld. Maar tja...wie niet waagt niet wint.. Hij beschermde dan maar Bounou door hem niet in te brengen (nog gekwetst ?)
Niet getreurd...wie had er niet voor 12 op 15 willen tekenen bij het begin van de competitie ?? ("die kunne ze ons ni meer afpakken zegde hij,... en hij dronk vlug zijn pint uit ! ")
Op naar de volgende tegenstanders die volgens mijn bescheiden mening niet het gehalte hebben van Lommel.
Plaats reactie