HEIST - LOMMEL 2-4

Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: HEIST - LOMMEL

Bericht door Johan Gazon »

KSK-Lommel.tiff
KSK-Lommel.tiff (212.13 KiB) 11061 keer bekeken
Gelezen op een Lommels forum of site ...."Europese week" ???!!! ;)
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: HEIST - LOMMEL

Bericht door Johan Gazon »

Glenn Neven.tiff
Glenn Neven.tiff (46.09 KiB) 11060 keer bekeken
Glenn Neven (htf is Glenn Neven) doet ook zijn zeg via Facebook !
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: HEIST - LOMMEL

Bericht door Johan Gazon »

Neven KSK.tiff
Neven KSK.tiff (71.79 KiB) 11060 keer bekeken
Glenn denkt terug aan zijn ver verleden bij KSK Heist !
de greize
Berichten: 188
Lid geworden op: 13 aug 2012, 17:11

Re: HEIST - LOMMEL

Bericht door de greize »

Glenn Neven hield het nochtans rap voor gezien in Heist, hij kon niet weerstaan aan de Lommelse centen ;)
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: HEIST - LOMMEL

Bericht door eSKaa »

Ja, iedereen was toen in zijn gat gebeten, dat hij vertrok. Hij had zeker kwaliteit, maar er zijn na hem er nog een aantal geweest die pakken beter waren.
Staat desalniettemin toch al enkele jaren zijn mannetje bij Lommel.
Groenwit
Berichten: 19
Lid geworden op: 10 nov 2012, 12:46

Re: HEIST - LOMMEL

Bericht door Groenwit »

eSKaa schreef:Ja, iedereen was toen in zijn gat gebeten, dat hij vertrok. Hij had zeker kwaliteit, maar er zijn na hem er nog een aantal geweest die pakken beter waren.
Staat desalniettemin toch al enkele jaren zijn mannetje bij Lommel.
Glenn Neven werd 2 jaar geleden verkozen tot 'Gouden Schoen' en was één van de weinigen die het niveau in 1B aankon. Hij is een absolute sterkhouder achteraan.

Ik denk trouwens niet dat hij destijds voor de centen koos, maar voor de ambitie. We komen elkaar nu wel weer tegen op dit niveau, maar het spreekt voor zich dat Lommel zijn verloren plaats in 1B wil veroveren. Daar horen we ook thuis.

We verwachten hoe dan ook een zeer lastige wedstrijd op Heist. Toch hoop ik dat Heist voor een keer wel durft voetballen, zodat het een genietbare open wedstrijd wordt. In het verleden was dat wel eens anders :mrgreen: .
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: HEIST - LOMMEL

Bericht door hesteneer »

Blijkbaar kennen ze ons in Lommel alleen van de laatste periode onder de Cis...en denken ze daar dat ze God de vader zijn.

"eens een keer durft voetballen" Groenwit?
Ik vermoed dat jij straks oogjes zal trekken als je onze youngsters ziet voetballen. Ik kan u verzekeren dat wij al 1.5 seizoen voetbal spelen, waarvan wij de laatste 2 maanden een spelletje op de mat brengen waarvan menig ander ploegje en hun supporters alleen maar kunnen dromen!
Groenwit, hou volgende spelers maar goed in het oog: Bounou, Webers, Englebert, Ventose, Kabaye...
(ik vernoem Napoleone en Troonbeeckx bewust niet omdat zij de laatste weken echt slecht bezig zijn...wat zij in die ploeg staan te doen snap ik echt niet...pff...zo'n slechte voetballers) *ahum* *kuch* *ahum*

Anyway, ik hoop voor onze beste vriend Neven dat hij goed uitgeslapen is, want anders zou het wel eens kunnen zijn dat wij om 3u deze nacht nog op de tafels staan!

En nog iets: Hopelijk verplichten ze dan vanaf volgend jaar een overdekte tribune voor de bezoekers in 1B...als jullie dan toch een club met ambitie zijn!?!

#15op15
Groenwit
Berichten: 19
Lid geworden op: 10 nov 2012, 12:46

Re: HEIST - LOMMEL

Bericht door Groenwit »

hesteneer schreef:Blijkbaar kennen ze ons in Lommel alleen van de laatste periode onder de Cis...en denken ze daar dat ze God de vader zijn.

"eens een keer durft voetballen" Groenwit?
Ik vermoed dat jij straks oogjes zal trekken als je onze youngsters ziet voetballen. Ik kan u verzekeren dat wij al 1.5 seizoen voetbal spelen, waarvan wij de laatste 2 maanden een spelletje op de mat brengen waarvan menig ander ploegje en hun supporters alleen maar kunnen dromen!
Groenwit, hou volgende spelers maar goed in het oog: Bounou, Webers, Englebert, Ventose, Kabaye...
(ik vernoem Napoleone en Troonbeeckx bewust niet omdat zij de laatste weken echt slecht bezig zijn...wat zij in die ploeg staan te doen snap ik echt niet...pff...zo'n slechte voetballers) *ahum* *kuch* *ahum*

Anyway, ik hoop voor onze beste vriend Neven dat hij goed uitgeslapen is, want anders zou het wel eens kunnen zijn dat wij om 3u deze nacht nog op de tafels staan!

En nog iets: Hopelijk verplichten ze dan vanaf volgend jaar een overdekte tribune voor de bezoekers in 1B...als jullie dan toch een club met ambitie zijn!?!

#15op15
Waarom zo'n gepikeerde reactie? Ik zeg toch zelf dat ik een zeer lastige wedstrijd verwacht.

Het klopt inderdaad dat ik, een modale Lommel-supporter, jullie enkel ken van onze onderlinge confrontaties uit het verleden. En laten we eerlijk zijn: die waren vaak niet om aan te zien omdat er maar één ploeg wilde voetballen. Ik ben oprecht blij te vernemen dat dit nu blijkbaar helemaal anders is. Het zou ook voor ons een verademing zijn, want zelfs een eindrondekandidaat als Dender kwam vorige week met een 5-4-1-systeem beton gieten. Idem voor Patro en Berchem. De enige ploeg die tegen ons een beetje trachtte te voetballen was Oudenaarde. Ik ben dan ook echt benieuwd hoe Heist het tegen ons zal aanpakken. Maar als ik op jouw reactie mag afgaan, wordt het straks een open en aantrekkelijke partij. Wij zullen de deur trouwens ook niet open zetten, maar wel zoals altijd vanuit een goede organisatie verzorgd, aanvallend voetbal probleem te brengen.

Wij hebben trouwens ook een alleraardigste ploeg. Een ploeg met meer mentaliteit en inhoud dan vorig jaar. We speelden Waasland-Beveren van de mat, gingen met 1-5-winnen op Patro en stuurden Dender met 4-0 naar huis. Toch ben ik er alles behalve zeker van dat we straks zullen winnen. Jullie 12 op 12 heeft ook bij ons indruk gemaakt. Dit wordt sowieso de moeilijkste opdracht tot nu toe. Het wordt in elk geval een zeer goede test om te zien waar we staan. We zullen sowieso beter moeten presteren dan op Berchem en de eerste helft op Patro Eisden.

De opmerking over ons bezoekersvak heeft trouwens niets met deze discussie te maken. Er komt een nieuw stadion en in het huidige stadion kan je ook gewoon op de overdekte zittribune zitten. Dus volgende keer gewoon een ticketje zittribune nemen in plaats van achter de goal te gaan staan ;) .

Tot slot, Bart Webers hoef je niet aan ons voor te stellen. Over hem hebben we in het verleden al meerdere nachtmerries gehad :mrgreen: .
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: HEIST - LOMMEL

Bericht door hesteneer »

is geen gepikeerde reactie zenne...ben nog ni zo lang wakker ziet ge :)

Ik zeg alleen maar dat wij niet meer aanzien moeten worden als een ploeg die 7 betonnen muren optrekt, maar als een ploeg die aantrekkelijk en aanvallend voetbal speelt.

Tot straks, we zullen eens wuiven :)

Ter info: Hoe is het trouwens met die kerel van int café van Sergio? Zonen blotte die tussen ons is komen staan, fan van Beerschot als ik mij niet vergis
Groenwit
Berichten: 19
Lid geworden op: 10 nov 2012, 12:46

Re: HEIST - LOMMEL

Bericht door Groenwit »

hesteneer schreef:is geen gepikeerde reactie zenne...ben nog ni zo lang wakker ziet ge :)

Ik zeg alleen maar dat wij niet meer aanzien moeten worden als een ploeg die 7 betonnen muren optrekt, maar als een ploeg die aantrekkelijk en aanvallend voetbal speelt.

Tot straks, we zullen eens wuiven :)

Ter info: Hoe is het trouwens met die kerel van int café van Sergio? Zonen blotte die tussen ons is komen staan, fan van Beerschot als ik mij niet vergis
Geen idee jong!

En nogmaals: respect voor de manier waarop jullie het nu doen!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: HEIST - LOMMEL

Bericht door Dabo »

Groenwit schreef:
eSKaa schreef:Ja, iedereen was toen in zijn gat gebeten, dat hij vertrok. Hij had zeker kwaliteit, maar er zijn na hem er nog een aantal geweest die pakken beter waren.
Staat desalniettemin toch al enkele jaren zijn mannetje bij Lommel.
Glenn Neven werd 2 jaar geleden verkozen tot 'Gouden Schoen' en was één van de weinigen die het niveau in 1B aankon. Hij is een absolute sterkhouder achteraan.

Ik denk trouwens niet dat hij destijds voor de centen koos, maar voor de ambitie. We komen elkaar nu wel weer tegen op dit niveau, maar het spreekt voor zich dat Lommel zijn verloren plaats in 1B wil veroveren. Daar horen we ook thuis.

We verwachten hoe dan ook een zeer lastige wedstrijd op Heist. Toch hoop ik dat Heist voor een keer wel durft voetballen, zodat het een genietbare open wedstrijd wordt. In het verleden was dat wel eens anders :mrgreen: .
Ik heb Heist NOOIT betonvoetbal weten spelen. Dat is een 'broodje aap' verhaal. Weggezet worden door de tegenstreven omdat men niet beter kon is geen betonvoetbal.

Wat de ambities betreft van Lommel. Zij staan perfect op hun plaats waar ze nu staan. Om in het huidige profvoetbal mee te doen heb je rijke investeerders nodig en 3 a 4000 man publiek. Zitjes monteren om aan 4000 stoeltjes te komen waar nooit iemand zal op zitten zijn verloren kosten. Wil Lommel een liftploeg worden zoals Beringen in een lang verleden. Ik weet het, het klinkt niet leuk maar het is momenteel de realiteit. Nog vele ploegen, bestuurders zullen tot de constatatie moeten komen dat de amateurcompetitie het kampioenschap is waar zij voor de landstitel in moeten spelen. Men zal dit naar waarde moeten leren schatten. Heist is momenteel een van de weinige ploegen die dit al gesnapt heeft. Anderen zullen met de jaren wel volgen.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: HEIST - LOMMEL

Bericht door hesteneer »

Das nu is de nagel op de kop seh dabo :)
Alleen blijf ik het een beetje spijtig vinden dat het uiteindelijke doel (stijgen) van voetbal, voor ons waarschijnlijk niet haalbaar is. De supporters van Heist snappen dat wel...maar het neemt de spanning, en ook in mindere mate, het publiek een beetje weg.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: HEIST - LOMMEL

Bericht door DAVILA »

Fantastisch al die reacties hier, ik moet hier niks meer zeggen ;)
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: HEIST - LOMMEL

Bericht door Johan Gazon »

hesteneer schreef:Das nu is de nagel op de kop seh dabo :)
Alleen blijf ik het een beetje spijtig vinden dat het uiteindelijke doel (stijgen) van voetbal, voor ons waarschijnlijk niet haalbaar is. De supporters van Heist snappen dat wel...maar het neemt de spanning, en ook in mindere mate, het publiek een beetje weg.
Hoe komt het toch dat ik altijd akkoord ben met hesteneer...(ik moet "die van ons" nog gelijk geven dat ik altijd "onnoezele dingen" goed vind :? )
Desalniettemin (oef..dit moeielijk woord is er uit)..vind ik ook dat de spanning van deze competitie er uit is met het ontbreken van het kunnen opgaan.
De "bobo's" hadden het beter gelaten zoals het was: de klassieke tweede klasse en eerste klasse. Als een "amateur"-ploeg dan zo goed speelt, waarom dan niet laten spelen tegen "prof"-ploegen ? Er is toch niets mooier dan dat "david het wint tegen goliath" !
Wat voor miserie is nu die 1B ? Wie gaat daar naar zien ? Ocharme 8 ploegen en 4 maal tegen elkaar spelen !

Wat Groen-wit zegt over de kwaliteit van Lommel...Davila en ik hebben de match tegen Berchem gezien die zich zeker niet wegstopte..integendeel..Lommel gaf me niet zo'n fantastische indruk ! Terloops ..ik heb een goede slogan: "groen van nijd...wit van schrik" !!!! :mrgreen:

Tot subiet...op naar de 15 oep 15 met "Hestoepdenoep " !!!!
Raul
Berichten: 150
Lid geworden op: 02 aug 2012, 08:47

Re: HEIST - LOMMEL

Bericht door Raul »

In 't verleden hebben wij ook nooit bewust voor betonvoetbal gekozen, wel om te vertrekken vanuit een goeie organisatie en proberen snel om te schakelen; volgens mij is dat nog steeds onze aanpak (en die van Lommel eigenlijk ook als ik het zo lees; 90 % van de ploegen denkt zo...).

Applaus voor Dabo: wij spelen in de hoogste reeks voor ploegen van ons kaliber! De landstitel is een mooie bekroning, Anderlecht kan ook niet stijgen... :idea: wel Champions League spelen: dat is het enige wat ontbreekt, dus kan iemand even een amateurkampioenenbal ineen timmeren? Nederland heeft hetzelfde probleem en misschien kan dat gespeeld worden in de voorbereiding: een tornooi op neutraal terrein met de amateurkampioenen van de omliggende landen, dan moet je al niet meer op stage gaan en heb je wat wedstrijden van niveau in de voorbereiding... ;)
Plaats reactie