HEIST-BERCHEM 2-2

hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: HEIST-BERCHEM 2-2

Bericht door hesteneer »

Een regelrechte schande was dit! een dikke 0 voor de zogezegde veiligheid! stop maar in een keer met die stewards, die camera's, die dikkenekdoenerij waarbij ze zelfs hun eigen brave supporters niet kennen. er zijn 3 ploegen die volk spelen in ons reeks: lommel, aalst en berchem. als je dit niet weet...sorry...stop er dan mee!
over de match: kzou het ni weten want kheb me heel de match bezig gehouden me die zeikers
als zelfs de spelers na de match zeggen "wat was dit?!" ja dan weet je het wel.
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: HEIST-BERCHEM 2-2

Bericht door eSKaa »

Afgaande op de beelden moest de match met de rust gespeeld zijn in ons voordeel. De openingstreffer van Berchem mag nooit vallen. Heel kolderieke situatie. Niels moet op die moment daar toch niet zijn, Stig loopt mee met zijn man?

Domme kaart van Luca ook (frustratie?).

Volgende week terug een overwinning en we zijn weer vertrokken! Mss dan ook werk proberen te maken van ons tegendoelpunten?
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: HEIST-BERCHEM 2-2

Bericht door klenne »

Alle manne 2-2 op verplaatsing is toch ni slecht ?

Wie dat da beslist heeft om die manne gwn bij ons te zette is ne geweldig slimme mens :roll:

Over de match willek het zelfs nog ni hebbe wnt net zoals hesteneer hemmek er gene zak van gezien
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: HEIST-BERCHEM 2-2

Bericht door hesteneer »

we beginnen te slap aan de match, waardoor we moeten achtervolgen. De laatste 25 minuten van de eerste helft spelen we perfecte voetbal, maar echter dat tempo kan je geen 90 minuten volhouden.
Een maand geleden gingen de ballen er blindelings in, nu hebben we wat pech in de afwerking.

Tweede helft heb ik niks meer van gezien door bovenvermelde reden.
Raul
Berichten: 150
Lid geworden op: 02 aug 2012, 08:47

Re: HEIST-BERCHEM 2-2

Bericht door Raul »

eerste minuten waren nog goed, maar daarna had Berchem het balbezit en kwamen ze verdiend op voorsprong (inderdaad op knullige manier); we maken dan wel een heel knap (collectief) doelpunt en het tweede deel van de eerste helft halen we wel ons niveau en hadden we inderdaad moeten voorkomen. Tweede helft gaat op en neer, er wordt af en toe ook stevig gebikkeld, maar de ref geeft liever geel voor 'spelbederf' (ook op dat vlak niet echt consequent) dan voor late tackles (en dan geef je dus ook maar geel als het rood kan/moet zijn). Berchem komt voor en wij maken gelijk met een wereldgoal; daarna hebben wij wel nog verschillende (halve) kansen om de drie punten te pakken.
Over de hele match waren wij de gevaarlijkste ploeg, dus als er iemand moest winnen, waren wij het. Maar het gelijkspel is wel billijk te noemen.

Wel jammer, want mits een overwinning zaten we prachtig op schema; nu voelt het alsof je moet gaan winnen in Seraing, want na 12 op 12 zou 1 of 2 op 12 nogal mager zijn. En waarom niet..., we hebben bij momenten weer laten zien waartoe we in staat zijn en dat blijft mij het gevoel geven dat we het dit seizoen ver kunnen brengen. De voetjes zullen wel op de grond staan en de Walen zullen wel een tandje bijsteken, dus 16 op 24 is binnen handbereik ;) .

( :idea: Werkpuntje: stilstaande fases. Eerste wedstrijden trapten dezelfde spelers nog prachtige ballen, maar gisteren was het dramatisch. Als we dan eens kiezen voor een korte variant en Bounou helemaal alleen gelaten wordt, legt hij hem toch terug en volgt weer een slechte bal. Ter vergelijking: Berchem, met toch heel wat lengte in de ploeg, voert een ingestudeerde vrije trap uit en bijna kassa.)
Raul
Berichten: 150
Lid geworden op: 02 aug 2012, 08:47

Re: HEIST-BERCHEM 2-2

Bericht door Raul »

KSKH schreef:weinig volk in het uitvak :D :D :D
ook voor mij een vreemde beslissing; weinig stewards gezien daar overigens. Gelukkig hebben wij héél brave supporters...
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: HEIST-BERCHEM 2-2

Bericht door DAVILA »

Conclusie na deze speeldag: veel ploegen aan elkaar gewaagd, de ballon van Knokke is doorprikt, Lommel valt van zijn troon (zoals al gezegd, ik zag hen op Berchem en dat was veel minder dan in Heist met twee geluksgoals), Deinze kan zich permitteren Challouk weer te wisselen maar verliest: als wij onze kooi beter kunnen afgrendelen doen we mee tot het einde ! Missen we achterin kwaliteit ? Neen, ervaring, een man als Swinkels, Dreesen of Prychynenko (verleden jaar nog vaak op de bank bij Beerschot). Volgens mij hebben wij de oplossing in huis: Webers als centrale verdediger, Lokando op de plaats van Bart (zijn prestatie gezien op die positie na de vervanging van Bart ?) Op die positie maken zijn jeugdzonden niet zo veel uit. We maken dubbele winst: Bart gaat dat box to box gedoe niet eeuwig uithouden, als CV kan hij daarentegen nog jaren mee. Zijn sterke offensieve wapens hoeft hij trouwens niet op te bergen: kopbalsterkte op hoekschoppen en vrije trappen kan hij ook als CV benutten. Het proberen waard, we kunnen niet naast die vele tegentreffers kijken: enkel de laatsten van het klassement doen het cijfermatig even slecht.
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: HEIST-BERCHEM 2-2

Bericht door Johan Gazon »

DAVILA schreef:Conclusie na deze speeldag: veel ploegen aan elkaar gewaagd, de ballon van Knokke is doorprikt, Lommel valt van zijn troon (zoals al gezegd, ik zag hen op Berchem en dat was veel minder dan in Heist met twee geluksgoals), Deinze kan zich permitteren Challouk weer te wisselen maar verliest: als wij onze kooi beter kunnen afgrendelen doen we mee tot het einde ! Missen we achterin kwaliteit ? Neen, ervaring, een man als Swinkels, Dreesen of Prychynenko (verleden jaar nog vaak op de bank bij Beerschot). Volgens mij hebben wij de oplossing in huis: Webers als centrale verdediger, Lokando op de plaats van Bart (zijn prestatie gezien op die positie na de vervanging van Bart ?) Op die positie maken zijn jeugdzonden niet zo veel uit. We maken dubbele winst: Bart gaat dat box to box gedoe niet eeuwig uithouden, als CV kan hij daarentegen nog jaren mee. Zijn sterke offensieve wapens hoeft hij trouwens niet op te bergen: kopbalsterkte op hoekschoppen en vrije trappen kan hij ook als CV benutten. Het proberen waard, we kunnen niet naast die vele tegentreffers kijken: enkel de laatsten van het klassement doen het cijfermatig even slecht.
Ik moet toegeven: Davila is slimmer dan hij er uit ziet... :lol:
Eigenlijk is het waar wat hij beweert als je ziet naar het huidig klassement. KSK scoort op één ploeg na en slechts een doelpunt minder de meeste doelpunten (16 zuivere doelpunten en geen pietgoalen). Maar...op drie na zijn we de slechtste leerling op het gebied van tegendoelpunten (12 tegendoelpunten)! Heel vreemd ?
Onze verdediging is zeer goed, maar we missen zo'n ervaren en stevige jongen (misschien te duur in aankoop of huurprijs ? ). Je ziet het ook aan wat op de bank nog zit aan verdedigers...niets meer dat de huidige deftig kan vervangen.
De oplossing met de huidige kern is niet zo slecht gezien van onze oude vos Davila !: Schuif Bart als centrale verdediger (is toch jaren geleden aangeworven als verdediger?) en laat Lokando in het middenveld zich uitleven. Ik vond dat zijn verschuiving naar het middenveld in de tweede helft zeer goed was: onverwachte bewegingen en heel balvast en doelgericht . Als hij eens iets onverwacht fout doet levert dit nog niet een tegendoelpunt op.
Ik ben niet altijd akkoord met Davila over veel zaken ("kan een mooie vrouw iets van voetbal begrijpen ?"..."mag je na een biertje een muntje eten?"...is een scheet toegelaten op de voetbaltribune?" ) maar nu heeft hij het bij het juiste eind. ( deze laatste opmerking is wat cynisch: hij begint ook al wat ouder te worden!) :P
Geef toe KK....dit is de oplossing voor KSK !!!
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: HEIST-BERCHEM 2-2

Bericht door Johan Gazon »

En ik moet "hesteneer" en "klenne" gelijk geven.
Het verbaasde me ook dat aan de overkant voor de uitsupportersvak niets te zien was ! Men heeft gewoon toegelaten dat ze gemengd in de staantribune en zittribune waren.
En zoals "Raul" zegt: gelukkig zijn onze supporters brave jongens . Dit is toch wel naar problemen vragen.
:roll:
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: HEIST-BERCHEM 2-2

Bericht door hesteneer »

het ergste vind ik dat die van 19u in dieje container zitte koffie te drinken, koeken te eten en vanalle andere onnozel dinges zitten te doen! Kovera wil reclame maken met die bogen MAAR oeps die staat toch wel ni voor de camera zeker?! Met spoed die boog nog laten leeglopen zodat 1: kovera hun reclame ziet verloren gaan en 2: men de staantribune kon zien.

ik hoor het onze "grote" meneer nog zeggen in zijne walkietaltie: OEI die hebbe meer als 30 man bij!!!! JA DEUH!!!

Enfin we hebben het overleefd, maar als wij met onze volledige groep zouden geweest zijn was het miserie.
Laat het een les zijn!!!!

Aja nog iets vergeten: in seraing terug aanknopen met een 3 punter aub! :)
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: HEIST-BERCHEM 2-2

Bericht door DAVILA »

klenne schreef:Over de match willek het zelfs nog ni hebbe wnt net zoals hesteneer hemmek er gene zak van gezien
)

Er zijn er blijkbaar veel die 'er gene zak van gezien hebben'... de trainers (Emmerechts vond zelfs dat zij de drie punten vendienden), KK vond gelijkspel correct, de media...

Bekijk de beelden van Leon (en die heeft niet de gewoonte fases van de tegenstanders weg te knippen), één ploeg verdiende de drie punten: WIJ !!!
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: HEIST-BERCHEM 2-2

Bericht door DAVILA »

is een scheet toegelaten op de voetbaltribune?

Oproep aan de technische dienst:

Tribuneplaats X-G-55, gelieve dat zitje drngend na te kijken, ik mag mij niet verzetten of daar klink het geluid van een sch°°° Dit is geen grap, heel vervelend voor mij en voor de persjongens vlak achter mij :D
Mogelijk is er een saboteur in het spel: ik verdenk de heer J. Gazon, snap je 'gas on'
Bij herhaling van deze situatie bij de volgende thuismatch schakel ik Testaankoop in ! :evil:
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: HEIST-BERCHEM 2-2

Bericht door DAVILA »

KSK Heist – Berchem Sport 2-2

Het eerste punt op verplaatsing is binnen. KSK Heist, tweede in de stand, verloor na een schitterende start zijn laatste twee wedstrijden. Berchem had de eerste nederlaag in 26 thuismatchen te verteren. Beide teams wilden dus absoluut niet verliezen en dat was er aan te zien. Slechte passes en voortijdig afgebroken acties veroorzaakten in de tribunes heel wat gezucht in beide kampen. Maar ook zonder mooi voetbal werd het best een aangename wedstrijd met een wisselend scoreverloop, doelpunten in elke helft en een spannend slot.

Bij Berchem moest Maluka voorin voor de openingen en de creativiteit zorgen. Zijn eerste kans, na 21 minuten, was meteen raak. Na een misverstand in de Heistse verdediging, ging onze nummer 9 met de bal aan de haal, omspeelde de doelman, moest daarbij ver uitwijken, maar tikte de 0-1 alsnog in het lege doel.

Heist was daarvoor al een paar keer tot aan het Berchemse doelgebied geweest, zonder al te veel gevaar. Tegen de aanval die ze even voor het halfuur opzetten en aan de tweede paal netjes werd binnen getikt, viel echter weinig uit te richten. Bijna luidde balverlies van Hairemans op het middenveld nog een tweede doelpunt in voor de rust. Het schot ging een metertje voorlangs.

Na de pauze kwam Berchem opnieuw op voorsprong toen Maluka centraal werd aangespeeld. Hij leek even te gaan passen, maar schoof uiteindelijk de 1-2 zelf voorbij de doelman. Enkele minuten later ging Djoum zijn kans. Zijn niet onverdienstelijke schot mistte kracht.

Op de eerste Heistse kans in de tweede helft was het wachten tot minuut 70. De Berchemdefensie verwerkte in hoekschop. Zeven minuten later leek de 2-2 in de maak na gerommel in de kleine backlijn. Een gemaakt kopbaldoelpunt werd van de lijn gekeerd. Het geluk bleef echter niet duren. Tien minuten voor het einde kwam Heist langszij met een onhoudbaar afstandsschot in de kruising.

In de slotminuten werd Carrez nog neergetrokken toen hij alleen op doel afstormde. De Heistse boosdoener kwam met een gele kaart bijzonder goed weg.

Volgende zondag moet Berchem naar Aalst.



Berchem: Appels, De Wilde, Van Minnebruggen, Kamneng Djoum, van Kruijssen, Zorbo (73’ Van den Heuvel), Maluka Bimbo (78’ Carrez), Hairemans (82’ Nwokoro), Verstraeten, Vande Velde, Mauro

Doelpunten: 21’ Maluka Bimbo 0-1, 29’ 1-1, 58’ Maluka Bimbo 1-2, 77’ 2-2

Geel: Mauro, Verstraeten

Scheidsrechter: Gert Deckers

Bron: site Berchem
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: HEIST-BERCHEM 2-2

Bericht door Johan Gazon »

DAVILA schreef:is een scheet toegelaten op de voetbaltribune?

Oproep aan de technische dienst:

Tribuneplaats X-G-55, gelieve dat zitje drngend na te kijken, ik mag mij niet verzetten of daar klink het geluid van een sch°°° Dit is geen grap, heel vervelend voor mij en voor de persjongens vlak achter mij :D
Mogelijk is er een saboteur in het spel: ik verdenk de heer J. Gazon, snap je 'gas on'
Bij herhaling van deze situatie bij de volgende thuismatch schakel ik Testaankoop in ! :evil:
Altijd maar uitvluchten ...uitvluchten !!!
En altijd als er een scheet is, dan hoest hij zogezegd !!!!
Ik moet toegeven aan het forumpubliek dat ik en Davila meer beginnen te lijken op Waldorf en Statler van de Muppetshow ! (die twee oude zagemannekes in de loge van het theater) !!! :?
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: HEIST-BERCHEM 2-2

Bericht door Johan Gazon »

Muppet show.png
Muppet show.png (78.82 KiB) 8498 keer bekeken
Waldorf en Statler in de Muppetshow !!! Nu te zien op de tribune KSK Heist tribuneplaats X - G - 55 !!!!
Plaats reactie