KMSK DEINZE - KSK HEIST 2-0

Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KMSK DEINZE - KSK HEIST

Bericht door Dabo »

Johan Gazon schreef:Met wat "Voltaren smeren" moet dat nog wel lukken voor Davila en mij om mee op die beats te dansen !
Speciaal voor Davila zal het volgende filmpje van Leon ondersteund worden met ne 'Charleston'.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KMSK DEINZE - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

Een vleugje exotiek ( voor sommige niet bij naam genoemde zieke geesten op dit forum: dat is niet hetzelfde als erotiek :D ) is bij KK nooit ver weg bij de ploegopstelling.
Vandaar deze suggestie:
Stroobants
Lokando Engelen Roosen
Ventose Matterne
Englebert Webers Regnier
Troonbeeckx Bounou/Kabeya

We overrompelen Van Acker's broekschijterij à la PSG ! :D :D :D
Laatst gewijzigd door DAVILA op 02 nov 2017, 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KMSK DEINZE - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

Verdorie, Napoleone toch wel vergeten zeker :oops: :oops: :oops:

En ne keeper :D :D :D

Voilà se, Niels in de goal, Luca op de bank, het moet niet tè voorspelbaar worden, die valt in bij 1-0 op tien minuten van het einde en scoort een hattrick !
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KMSK DEINZE - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

Dabo schreef:
Johan Gazon schreef:Met wat "Voltaren smeren" moet dat nog wel lukken voor Davila en mij om mee op die beats te dansen !
Speciaal voor Davila zal het volgende filmpje van Leon ondersteund worden met ne 'Charleston'.

Kan dat verwisseld worden voor een Lambada ?
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KMSK DEINZE - KSK HEIST

Bericht door Johan Gazon »

DAVILA schreef:
Dabo schreef:
Johan Gazon schreef:Met wat "Voltaren smeren" moet dat nog wel lukken voor Davila en mij om mee op die beats te dansen !
Speciaal voor Davila zal het volgende filmpje van Leon ondersteund worden met ne 'Charleston'.

Kan dat verwisseld worden voor een Lambada ?
Voila se ! Lambada ! Voorgesteld door de man die het verschil gaat uitleggen tussen exotiek en erotiek ! Lambada is de meest erotische dans Davila !!! allee...misschien niet als jij hem danst !!! :roll:
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KMSK DEINZE - KSK HEIST

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Afbeelding

Bron: HNB
Raul
Berichten: 150
Lid geworden op: 02 aug 2012, 08:47

Re: KMSK DEINZE - KSK HEIST

Bericht door Raul »

Ik vond de 4-4-2 van vorige week al verrassend genoeg; tegen de Regi gaat ge met die opstelling in de problemen komen, vrees ik.
3-5-2 heeft tot op heden ook zelden het gewenste resultaat gehad (al hebben we er misschien wel het spelersmateriaal voor).
Voor mij dus toch iets klassieker/vertrouwder:
Stroobants - Tambeur Lokando Engelen Matterne - Webers Regnier Englebert - Troonbeeckx Ventose Napoleone
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KMSK DEINZE - KSK HEIST

Bericht door Dabo »

Heist

Ventôse keert terug uit schorsing. Wijns (knie) hervatte de training.
Kern: Stroobants, Van Aerschot, Tambeur, Lokando, Roosen, Engelen, Matterne, Englebert, Webers, Napoléone, Ventôse, Troonbeeckx, Kabeya, Bounou, Orye, Bambi Nzanga en Regnier.

Deinze

Geblesseerd: Lallemand. De Greef is twijfelachtig.
Opmerking: Mezine zit niet in selectie (disciplinair geschorst).
Selectie: Bael, Brulmans, Challouk, De Greef (?), Frans, Janssens, Goossens, Libbrecht, Lievens, Mertens, Romero Gomez, Sols, Vandecasteele, Ken Van Den Berghe, Tom Vandenberghe, Van Walle en X.

Bron: HNB
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KMSK DEINZE - KSK HEIST

Bericht door hesteneer »

ik gaan akkoord met Raul zen opstelling!!! :twisted:
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KMSK DEINZE - KSK HEIST

Bericht door Johan Gazon »

hesteneer schreef:ik gaan akkoord met Raul zen opstelling!!! :twisted:
Awel ik ook ! Misschien toch iets meer verdedigend dan ik hierboven voorstelde. Deze match zouden we zeker toch moeten winnen...anders verliezen we voeling met Lommel en steken verschillende ploegen ons voor in het klassement , vrees ik ! Dus duimen maar !!!
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KMSK DEINZE - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

2-0
Het beste zagen we de eerste vijf minuten: actie Napoleone strandt op de lat.
Stroobants pareert met een wereldsave een Deinzens schot. Match in evenwicht de eerste helft.
Na de rust drukken we en lopen in de val van Van Acker: tegenaanval en Challouk scoort zijn eerste van het seizoen. Na geklungel in onze defensie scoort hij zijn tweede. Stroobants verhindert opnieuw met een wereldsave de 3-0.
We stellen ons vragen over de opstelling en vervangingen: Troonbeeckx, Bounou, Ventose en Lokando startten op de bank, spelers die vanaf de eerste minuut staan te zwemmen mogen blijven staan of te lang blijven staan.
5 op 18...
Man vd match: Challouk, wat een speler (maar dat wisten we al)
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KMSK DEINZE - KSK HEIST

Bericht door Johan Gazon »

[quote="DAVILA"]2-0

We stellen ons vragen over de opstelling en vervangingen: Troonbeeckx, Bounou, Ventose en Lokando startten op de bank, spelers die vanaf de eerste minuut staan te zwemmen mogen blijven staan of te lang blijven staan.
5 op 18...


Ik heb de indruk dat KK het zelf niet goed meer weet !
Er is nog altijd geen type-ploeg !
Voorbeeld: Lokando heeft de laatste drie matchen op drie verschillende plaatsen gespeeld: achteraan...dan bijna in de spits samen met Ventose..nu in het middenveld !
Onze backs waren vandaag niet bij de les of een off-day ? Wat is er aan de hand met Kabeya ?
Het sprankelende spel met "tiktak-voetbal" is de drie laatste matchen volledig verdwenen en vervangen door knokken en lange en diepe ballen die niet aankomen !
De eerste helft was nog redelijk, maar de tweede helft was niet goed !

Het positieve is: we hadden een goed puntensaldo opgebouwd en staan nog altijd bij de "grote mensen" ! Er komen nu drie matchen aan tegen mindere goden (?) waar we 9 op 9 kunnen halen.....mits we niet meer gaan knoeien zoals de laatste matchen !
Komaan KSK Heist !
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KMSK DEINZE - KSK HEIST 2-0

Bericht door hesteneer »

*zucht* *snif* *zucht*

ik wil het voetbal terug van de eerste matchen!
ik wil onze "gouden ruit" terug vooraan: kurtis/bounou - Ventose - Luca (10) - Mathieu
ik wil terug voetbal zien!!!!!!!!
ik wil terug doelpunten zien ipv lange ballen
ik wil webers terug naast englebert

wij willen terug met een goed, voldaan gevoel de bus op!
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KMSK DEINZE - KSK HEIST 2-0

Bericht door DAVILA »

De volgende matchen spelen we tegen nr15 Patro, nr12 Dender en nr16 Châtelet, de zo gezegde mindere goden, maar... behoren we daar met 5 op 18 ook niet toe ???
Komaan we kunnen het voetballen toch niet verleerd zijn ?
Mits goede resultaten in die drie matchen moeten thuis ook Oudenaarde en Dessel te doen zijn.
Tijd om de rangen te sluiten, KK en zijn mannen gaan deze situatie rechtzetten !!!
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KMSK DEINZE - KSK HEIST 2-0

Bericht door eSKaa »

Als ik KK hoor praten op RTV, zullen er enkele spelers de bonen mogen fretten volgende week.. Dezelfde opstelling zal wrs niet op het veld staan..
Plaats reactie