KSK HEIST - FC DENDER

DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

KSK HEIST - FC DENDER

Bericht door DAVILA »

We denderen er zaterdag overheen !

Iemand nieuws over Luca (rug) ?
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK HEIST - FC DENDER

Bericht door eSKaa »

Toch maar oppassen. Dender verliest praktisch al hun punten thuis, en amper iets op verplaatsing. Er zijn trouwens geen makkelijke wedstrijden in deze reeks, als ik de uitslagen van afgelopen weekend bekijk...
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK HEIST - FC DENDER

Bericht door Johan Gazon »

Ik ben benieuwd naar de opstelling van KK.
Zijn laatste opstellingen zijn toch geevolueerd van 3 achteraan naar 4 ! (Weliswaar een linkse-speedback die veel naar voor gaat)
Iets veiliger misschien om tegen Dender te spelen ? Of ben ik fout ?
Bonou vond ik ook zeer goed invallen, tegenover Kabeya die weer herviel in nonchalance en overdreven dribbels die niets opleverden...(Komaan Kurtis ..je kan beter! )
Englebert en Napoleone (rug ok?) moeten er altijd in staan naar mijn mening.
Toch minstens 1 punt en nog beter voor de 3 punten gaan...dan staan we zeer goed in het klassement. Want zoals eSKaa zegt: er zijn geen makkelijke wedstrijden meer en iedereen kan van iedereen winnen !
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - FC DENDER

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef:Toch maar oppassen. Dender verliest praktisch al hun punten thuis, en amper iets op verplaatsing.
Na 11 matchen haalde Dender 6p thuis en 6p uit... Ons niet bang maken hé eSKaa ! Wij doen hetzelfde: 10 thuis 10 uit.

Merkwaardige statistiek in dit verband:
Dessel 15/15 thuis 5/18 uit !
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - FC DENDER

Bericht door hesteneer »

toch enkele opmerkingen john gazon:
Het is een rechtse speedback (tenminste als je Mathieu bedoelt) want Roosen is niet zo snel ;)
Kurtis vond ik niet slecht spelen. Volgens mij trouwens de enige speler in deze kern die een penalty kan halen uit deze fase...met een lachje op zijn gezicht stond hij recht. Hij heeft zo zijn manier van spelen, maar eens in de baklijn is hij dodelijker dan eender wie in deze ploeg.
Bounou is idd zeer sterk ingevallen, wat deed terugdenken aan de eerste matchen dit seizoen. Voetballend moeten we iedereen overklassen, dat is zaterdag nogmaals duidelijk geworden.
Webers centraal achteraan is goed uitgedraaid, alleen haal je de kopkracht weg op het middenveld. Uiteraard zijn dit keuzes die de coach maakt!

Hopelijk trekken we deze lijn terug door en recupereren we Luca terug, want dat is toch wel overduidelijk dé cruciale speler voor ons...
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK HEIST - FC DENDER

Bericht door Johan Gazon »

hesteneer schreef:toch enkele opmerkingen john gazon:
Het is een rechtse speedback (tenminste als je Mathieu bedoelt) want Roosen is niet zo snel ;)
K
:oops:
Ik krijg het woord "rechts" soms moeielijk over mijn lippen ! :mrgreen: (dit is dus duidelijk een "groen" mannetje) Doe met mijn uitspraken wat je wil !

Inderdaad: Luca is een van onze belangrijkste spelers....MAAR je hebt uiteraard één ploeg nodig ...en op het moment hebben we sterke lichting .
Raul
Berichten: 150
Lid geworden op: 02 aug 2012, 08:47

Re: KSK HEIST - FC DENDER

Bericht door Raul »

DAVILA schreef:
eSKaa schreef:Toch maar oppassen. Dender verliest praktisch al hun punten thuis, en amper iets op verplaatsing.
Na 11 matchen haalde Dender 6p thuis en 6p uit... Ons niet bang maken hé eSKaa ! Wij doen hetzelfde: 10 thuis 10 uit.

Toch heeft eSKaa niet helemaal ongelijk, of hoe statistieken alles kunnen bewijzen: thuis haalden ze die 6 punten uit 6 matchen; op verplaatsing haalden ze die 6 punten uit slechts 4 matchen (6/18 tgo 6/12). Op verplaatsing doen ze het dus bijna even goed dan wij (10/18) ;)
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK HEIST - FC DENDER

Bericht door Johan Gazon »

hesteneer schreef: Kurtis vond ik niet slecht spelen. Volgens mij trouwens de enige speler in deze kern die een penalty kan halen uit deze fase...met een lachje op zijn gezicht stond hij recht. Hij heeft zo zijn manier van spelen, maar eens in de baklijn is hij dodelijker dan eender wie in deze ploeg.


Nu we toch aan het switchen zijn met spelers: probeer eens Kurtis Kabeya in het punt uit te spelen ! Zie hoe de (kleine) Dries Mertens het goed doet bij Napoli ! En hij kan misschien nog eens wat penalty's versieren.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - FC DENDER

Bericht door DAVILA »

Zaterdag treft FC KSK Heist, een ploeg die het al sinds de promotie naar Tweede Klasse, in 2011, telkenjare vrij behoorlijk doet.
Vorig seizoen eindigde het als vierde in de reguliere competitie, een plaats die ze nu ook bekleden.
We mogen ze dus als één van de topploegen uit onze reeks beschouwen.
Het team bevat verschillende heel getalenteerde voetballers, bij Heist springen Ventose (ex Beerschot en Rupel Boom) en vooral Bart Webers in het oog. Webers was en is nog steeds goud waard voor KSK Heist, ook al kreeg hij door de jaren heen al verschillende aanlokkelijke voorstellen, ook van onze club, hij bleef al 10 seizoenen lang Heist trouw, een clubspeler in hart en nieren en ieder seizoen, als middenvelder, goed voor minstens 10 doelpunten. Nu staat zijn teller op 4, als middenvelder verre van slecht maar hij beschikt dan ook over een fenomenale vrije trap of verschijnt op het juiste moment op de juiste plaats voor doel. Dit konden wij vorig seizoen eveneens aanschouwen toen hij met 2 rake vrije trappen Heist terug in de wedstrijd bracht, uiteindelijk verloor FC deze wedstrijd nog met 4-5 na een laat doelpunt van Kabeya, een aanvaller die nu eveneens al aan 4 doelpunten zit. Zijn spitsbroer in de aanval, de pas 19-jarige Orye, telt 3 doelpunten. De strafste uit het gelid is echter Napoleone wiens teller reeds op 6 staat. Deze vier spelers maakten tot dusver reeds 17 van 20 gescoorde Heistse doelpunten. Verdediger Engelen scoorde tweemaal en Ventose eenmaal.
Heist telt 16 tegendoelpunten.
Bij FC Dender kan het beter, zaterdag bleef het steken op een 2-2, na alweer een ganse wedstrijd te moeten vechten om een achterstand op te halen. Het lijkt alsof FC vecht tegen zichzelf en dan vooral thuis, waar het in niets lijkt mee te zitten.
Dezelfde stunt als vorig jaar, 1-3 winst in Heist, lijkt onmogelijk maar de voetbalwet – een bal is rond… – geldt ook in de Zuiderkempen!
Laat ons dus hopen dat FC zich in Heist, op den Berg, kan herpakken en terug het oude niveau kan oppikken.

Bron: site Dender

Aan Caesar, euh, Stig, geven wat hem toekomt: 3 goals Luca 5
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - FC DENDER

Bericht door DAVILA »

Op het forum van Dender slapen ze nog, veel volk zullen die niet meebrengen vrees ik...
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - FC DENDER

Bericht door DAVILA »

Btw: geraakt Luca wedstrijdfit ?
Gazon gaat eens rap naar de training kijken ipv te lanterfanten !
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK HEIST - FC DENDER

Bericht door Johan Gazon »

DAVILA schreef:Btw: geraakt Luca wedstrijdfit ?
Gazon gaat eens rap naar de training kijken ipv te lanterfanten !
Davilake...ik was de gazon aan 't afrijden...toen bleek dat ik het kunstgras aan het inkorten was !!! :oops:

In mijn krant (HNB) stond dat Luca meegetraind heeft zonder problemen!
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK HEIST - FC DENDER

Bericht door Johan Gazon »

Op het forum van FC Dender is het maar een koele negatieve sfeer. Verwijten naar het bestuur...verwijten naar de trainer...etc...
Ze doen zelfs niet de moeite om een hoofdstuk op het forum te openen bij de match tegen KSK Heist.

Een voorbeeldje van sfeer door een forumlid genaamd "ancien" :
"momenteel zitten we in den hoek waar de klappen vallen.komt daar nog altijd bij als je niet goed speelt het geluk je dan ook in de steek laat.We hebben de zelfde spelers als vorig seizoen .Nu kregen we met Vervoort en Mbarki nog een surplus er bij.Normaal denk je dan dat het goed zit met de ploeg en toch lopen we nu achter de feiten aan.Den trainer buiten zoals sommigen roepen.Zou dat de oplossing zijn?Voor mij niet gelaten maar ik zou dan toch wachten tot de winterstop.Zouden ze niet beter wat versterking gaan halen voor de verdediging in plaats van nog eens geld te gaan uitgeven aan nen nieven trainer. Voor mij blijft inblijven nog steeds het hoofddoel en als dit kan met dezen trainer en als het moet met nen anderen.Maar anderen en beter? Dat is steeds afwachten." :shock: :shock:
ancien


Nog eentje om af te leren...en let vooral op het rooms-katholiek sfeertje, speciaal op aanvraag voor Paus Davila !!! : :twisted:
Pater Clementius I schreef:
"Tis hier al even dood als op het veld en in het stadion.

Dokter Machiels wordt dringend gevraagd om de club te euthanaseren. Ik zal zelf de laatste sacramenten toedienen.


Dat is nu ook ni echt een oplossing, het volk is gewoon al een deel weggejaagd (de sfeergroep H2) en wordt nog altijd weggejaagd door allerlei zaken die sommige beslissen met dank aan ons fameus bestuur!! Tis vooral daar in de 1ste plaats da iets moet veranderen!

Trouwens het is dat dat die van hier wa verder met hunne zatte voorzitter willen, als volgend jaar de partij van valckenier den burgemeester hier mag leveren kunnen we volgend seizoen Eendracht Aalst bewonderen in Denderleeuw in ons Profclub waardig stadion als er hier de stekker uitgaat."
SDender

Als het zo slecht is zoals zij hier vertellen, mag KSK Heist deze match niet verliezen...nog meer we moeten winnen !
Op naar zaterdag !
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - FC DENDER

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Ploegnieuws: Napoléone kon deze week voluit trainen. Ventose, Orye en Verbist zijn twijfelachtig. Wijns (knie) en Lokando (knie) spelen zeker niet.

Kern: Stroobants, Van Aerschot, Tambeur, Sols, Roosen, Engelen, Matterne, Englebert, Webers, Napoléone, Ventose, Troonbeeckx, Kabeya, Bounou, Orye, Bambi Nzanga, Regnier, Verbist, Demirsoy.

DENDER

Geblesseerd: Aalhoul (spierscheur), Sarr (achillespees), Hias (enkel).

Selectie: Van Gerven; Caignau, Vervoort, Meeus, De Geyseleer; Sterckx, Pé, Bogaerts, Tarfi, Cocchiere, M'Barki. Gies; Vantournhout, Nicaise, Figys, Goffin, Morais, N'Doumbou.




Bron: HNB
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - FC DENDER

Bericht door DAVILA »

Graag gedaan Bart :D
Plaats reactie