K.SK Heist - KSV Oudenaarde 0-3

Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

K.SK Heist - KSV Oudenaarde 0-3

Bericht door Johan Gazon »

Enkele citaten uit het wedstrijdverslag van Oudenaarde tegen Geel:

Het moet al ergens van in de jaren 70 of 80 zijn, dat een Oudenaardse speler nog eens 4 doelpunten had gescoord in een en dezelfde wedstrijd. Verstraete scoorde niet alleen, hij was alomtegenwoordig en deelde ook nog eens assists uit. Maar eigenlijk was dit vooral een zege van het collectief, met alweer een ijzersterke verdediging, die nauwelijks wat weg gaf. KSVO kan in eigen huis indrukwekkende cijfers voorleggen. Het won zijn 6 voorbije thuisduels en scoorde daarin liefst 21 keer. Het incasseerde slechts 2 tegengoals. Enkel in uitmatchen krijgt KSVO vooralsnog geen loon naar werk. Kan het volgende week voor het eerst iets pakken op het veld van SK Heist, ook al een ploeg met een sterke thuisreputatie?

Wedstrijdinfo:

KSVO: Dutoit, De Wilde, Van Gyseghem, Van Den Bossche, Wantens, Van Ruyskensvelde (87’ Piers), Vanwildemeersch, Martens, Verstraete, Van Hoolandt (71’ Gjoka) en Coulibaly (65’ Vervaecke)

ASV Geel: Lenaerts, Hulsmans, Haagen, Van Den Ackerveken (46′ Reuten), Vanaken, Kerckhofs, Christiaens, Hoefnagels, Zaidi (46′ Robin), Maggio (46′ Carrasco) en Karadayi.

Doelpunten:

3’ 1-0 Verstraete (Martens)
31’ 2-0 Verstraete

45’ 3-0 Coulibaly
56’ 3-1 Kerckhofs (penalty)
70’ 4-1 Vervaecke (Martens)
81’ 5-1 Verstraete (Vervaecke)
90+2’ 6-1 Verstraete (Vervaecke)


Toch maar opletten voor die Verstraete , zou ik zeggen !
KK moet maar iets uit zijn hoge hoed toveren om die sterke aanvallers de pas af te snijden !
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: K.SK Heist - KSV Oudenaarde

Bericht door hesteneer »

ze mogen 3 goals maken hé...as wij er 4 maken!
Nix toveren, scoren zeggek!
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.SK Heist - KSV Oudenaarde

Bericht door DAVILA »

Ofwel is die Verstraete (22j) in bloedvorm (Gazon zou zeggen 'een piet periode', of eigenlijk 'een piek periode'), ofwel heeft die een fameuze dosis chance gehad: komt uit de jeugd van KVK, daarna 3 jaar Izegem in derde: 66m/8g. Zijn tweede jaar bij Oudenaarde, verleden jaar 21m/2g, niet indrukwekkend allemaal. Er lopen er daar andere rond die een goal kunnen maken: Vervaecke 28j 4 jaar Waregem in derde, nu zijn 7de jaar Oudenaarde op één jaar na in derde, 170m/68g. Middenvelder en boegbeeld Jesse Martens, 27j, van zijn 18 titularis, zijn negende jaar Oudenaarde 249m/39g. Elimane Coulibaly, 37 ondertussen heeft meer dan 10 jaar eerste klasse op zijn CV staan 237m/73g. In de verdediging loopt Daan Van Gyseghem 29j, 11 jaar eerste: Moeskroen, Club Brugge, Bergen.
Oudenaarde behoort bij de kandidaten eindronde.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.SK Heist - KSV Oudenaarde

Bericht door DAVILA »

En zou de revanche gedachte daar nog leven ?
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.SK Heist - KSV Oudenaarde

Bericht door DAVILA »

Oudenaarde thuis of uit zijn twee verschillende zaken:
Thuis: 18p/21p - 22g voor/4g tegen
Uit: 2p/18p - 6g voor / 11g tegen

Toch maar niet overmoedig worden ...
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.SK Heist - KSV Oudenaarde

Bericht door DAVILA »

ZA 02/12 20:00 1 STE KLASSE AMATEURS K.SK HEIST(02948) -
K.SV.OUDENAARDE(00081)
CMP. A: KSK HEIST - TERR.1
LOSTRAAT, 50
2220 HEIST-OP-DEN-BERG(1940)
015/24.49.65
REF:MESANOVIC ADMIR(17)
AR1:KRIEKEN JAN(18)
AR2:TIESTERS MARTIJN(15)

Mesanovic is een provinciegenoot van Oudenaarde, vlaggemannen zijn Limburgers
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: K.SK Heist - KSV Oudenaarde

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Ploegnieuws: Kabeya en Sols zijn geschorst. Wijns (knie) werkt aan revalidatie. Roosen (enkel) is out. Orye komt bij de kern.

Kern: Stroobants, Van Aerschot, Verbist, Tambeur, Engelen, Matterne, Englebert, Webers, Napoléone, Ventose, Troonbeeckx, Bounou, Bambi Nzanga, Regnier, Claes, Orye, Lokando.

KSV Oudenaarde

Opmerking: Deppé en Van Waeyenberghe keren terug uit schorsing.

Selectie: Dutoit, Uytterhaegen, Coulibaly, Deppé, De Wilde, Gjoka, Martens, Van den Bossche, Van Gijseghem, Van Hoolandt, Van Ruyskensvelde, Van Waeyenberghe, Vanwildemeersch, Verstraete, Vervaecke , Wantens.

Bron: HNB
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: K.SK Heist - KSV Oudenaarde

Bericht door Johan Gazon »

Ben benieuwd naar de ploeg-opstelling. Iemand een vermoeden ?
Het is wel wat koud, maar ik zal een dikker "frakske" aandoen. Eigenlijk zouden ze deze competitie rond deze tijd beter verplaatsen naar Spanje of zo , daar is het nu normaler van temperatuur ! :roll:
Neutral
Berichten: 100
Lid geworden op: 28 apr 2014, 16:10

Re: K.SK Heist - KSV Oudenaarde 0-3

Bericht door Neutral »

Vorige week winnaar van het weekend, deze week verliezer van het weekend. Droge 0-3 en Knokke op nummer 1.
Volgende week niet winnen, dan ........ sta je midden in klassement. Zo snel gaat het.
Voetjes terug op de grond.
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: K.SK Heist - KSV Oudenaarde 0-3

Bericht door Johan Gazon »

Inderdaad Neutral...terug voetjes op de grond. Misschien is het misschien goed dat ze eens overtuigend verliezen, want volgende match is nog moeielijker.
Er sluipt bij sommige spelers een mentaliteit van egoisme...de bal niet altijd afgeven...van heel ver proberen te scoren !??
Materne had het heel moeielijk tegen Verstraete...liet zich regelmatig "pakken" op zijn flank..
Misschien beginnen we toch Webers te missen in het middenveld...maar tja, we hebben slechts 1 Webers, want in de verdediging deed hij het weer heel goed.
Er is natuurlijk nog niets gebeurd, uiteindellijk staan we slechts 2 puntjes na de eerste (Knokke) en slechts 1 puntje van Lommel, Deinze en Dessel. Maar dan moet er volgende match wel iets gepresteerd worden als we nog wat voeling willen houden op de top vijf !
Komaan...allemaal samen !!!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: K.SK Heist - KSV Oudenaarde 0-3

Bericht door Dabo »

De 9 op 9 tegen ploegen uit de laagste regionen verhulde het zwakke spel van de laatste weken. Ook tegen Dessel krijg je er veel binnen op deze manier. Voetbal is een teamsport. Sommigen zouden beter gaan tennissen.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: K.SK Heist - KSV Oudenaarde 0-3

Bericht door hesteneer »

net zoals iedereen stoorde ik mij gisteren enorm aan het individualisme van Mehdi en Luca. Gasten met een enorm potentieel, maar op deze manier belanden ze nergens.
Ik stel voor op om training wedstrijdvormen te spelen waarin zij in 2 contacten moeten spelen!
Helemaal akkoord met Dabo trouwens! Iedereen lachte met mij toen ik zei dat de laatste weken geen voetbal werd gespeeld...awel...zie gisteren het resultaat.

Op deze manier tegen Dessel en tis 0-7
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: K.SK Heist - KSV Oudenaarde 0-3

Bericht door eSKaa »

Als ik samenvat wat mensen me vertelden, kom ik bij enkele conclusies:

Webers terug op het middenveld, Lokando vanachter. Eén van de Thomassen naar de bank (meer compatibel met Webers dan met elkaar). En idd, het egoïstische spel van sommigen meer temperen. Jonge ploeg of niet, we zitten bena halfweg competitie, en dat moest er al uit zijn.

Voor de rest: we kunnen voetballen, dat hebben we ont begin van het seizoen gezien. Maar tegen toppers komen we tekort, en dat was vorig seizoen ook zo. Dus, scherp trainen, herpakken en na nieuwjaar de kop pakken, om hem niet meer af te geven

Komaan SK
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: K.SK Heist - KSV Oudenaarde 0-3

Bericht door Johan Gazon »

hesteneer schreef: Iedereen lachte met mij toen ik zei dat de laatste weken geen voetbal werd gespeeld...awel...zie gisteren het resultaat


Ikheb nog nooit met jou gelachen Hesteneer ! (behalve met die uitspraken na de match tegen City Pirates:

"BTW 1: CP is een K*tploeg met een trainer van kust men kl*ten.
BTW 2: die 7....wa ne snul en ik wacht nog altijd op mijn kebab met bbq saus.
BTW 3: aan de trainer van CP, als hij dit leest....bedankt voor het aanbod maar ik doe liever iemand anders binnen dan zonen omhoog gevallen pannekoek")

:lol: :lol: :lol:

Inderdaad Hesteneer ..Het "champagne-voetbal" van in het begin van het seizoen is niet meer te zien....voor mij volstaat het "pintjes-voetbal" ...dit is: als we maar punten pakken ! Natuurlijk liever met mooi voetbal...
Werk aan de winkel voor KK zou ik zo zeggen.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: K.SK Heist - KSV Oudenaarde 0-3

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
Plaats reactie