K.SK Heist - Patro Eisden MM 6-0

Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

K.SK Heist - Patro Eisden MM 6-0

Bericht door Johan Gazon »

Opstelling van de ploeg van Patro Eisden tegen Knokke:
De ploeg die voor Patro aan de aftrap kwam was : Demirci , Claessens , Depret (45 rode kaart), Rubanguka , Allegria (75 Kiki Anass), Van Rijswijk (72 Lagrib), Knight , Vardic , Aerts , Cavus en Harris (83 Olaerts).

Onbekende jongens voor mij...alleen Allegria schijnt me iets te zeggen ...
Ik zal de hulp moet inroepen van onze voetbal en KSK Heist- analist Davila ! DAVILA !!!!!! Laat eens iets horen ??!!!
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.SK Heist - Patro Eisden MM

Bericht door DAVILA »

Allegria, 23j
Verleden jaar bij Seraing, 1ste amateur, 10m/1g
Jaar ervoor Geel 2de klasse, 31m/9g en topschutter bij de Zotten
Jaar daarvoor bij Patro, 2klasse, 27m/5g
Nu terug in de oude stal

Nog iets Gazon ? :D
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: K.SK Heist - Patro Eisden MM

Bericht door eSKaa »

Een wedstrijd die je moet winnen. Zonder pardon, zonder excuses. Ook al speel je slecht, ook al speel je met 9, ook al is de scheids tegen ons.
Deze ploeg kon nog maar 12x scoren, waarvan slechts 3 buitenhuis.. Ze kregen daarentegen 45 goals binnen, waarvan 23 buitenhuis.
Zoals gezegd zijn Deinze - Oudenaarde en Knokke - Lommel de andere top-affiches bovenaan. We kunnen inderdaad een schoon zaak doen.

Komaan he mannen, dat we zondagavond hopelijk met ne glimlach op ons gezicht naar het klassement kunnen kijken!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: K.SK Heist - Patro Eisden MM

Bericht door Dabo »

Bij @KSKHeist2948 heeft men interesse in aanvaller Wout Bache van @KHOBierbeek
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: K.SK Heist - Patro Eisden MM

Bericht door Dabo »

Patro bereikte zojuist een akkoord met Braima Fati (geboren 1998). Hij speelde bij Fc.Barcelona. Braimi is een spelmaker .
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: K.SK Heist - Patro Eisden MM

Bericht door Johan Gazon »

Dabo schreef:Patro bereikte zojuist een akkoord met Braima Fati (geboren 1998). Hij speelde bij Fc.Barcelona. Braimi is een spelmaker .


Spelmaker ? Welk spelletje ? :roll:
th-1.jpeg
th-1.jpeg (11.79 KiB) 9549 keer bekeken
th.jpeg
th.jpeg (10.22 KiB) 9549 keer bekeken
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.SK Heist - Patro Eisden MM

Bericht door DAVILA »

Dabo schreef:Bij @KSKHeist2948 heeft men interesse in aanvaller Wout Bache van @KHOBierbeek
Wordt in maart 26j
Verleden jaar bij Butsel (1ste prov Brabant) topschutter met 14 goals uit 29 matchen
De twee jaar daarvoor bij Houtem (ook 1ste prov) 12g/50m
Zou dit seizoen al een pak goals gemaakt hebben voor Bierbeek (weer 1ste prov)

Vroeger zou ik gezegd hebben: niet pakken, op zijn leeftijd met enkel ervaring in provinciale, na de exploten van Niels Stroobants twijfel ik !
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: K.SK Heist - Patro Eisden MM

Bericht door Johan Gazon »

DAVILA schreef:
Dabo schreef:Bij @KSKHeist2948 heeft men interesse in aanvaller Wout Bache van @KHOBierbeek[/quote

Davila schreef:
Wordt in maart 26j
Verleden jaar bij Butsel (1ste prov Brabant) topschutter met 14 goals uit 29 matchen
De twee jaar daarvoor bij Houtem (ook 1ste prov) 12g/50m
Zou dit seizoen al een pak goals gemaakt hebben voor Bierbeek (weer 1ste prov)

Vroeger zou ik gezegd hebben: niet pakken, op zijn leeftijd met enkel ervaring in provinciale, na de exploten van Niels Stroobants twijfel ik !


Ik zou ja zeggen, daar ik heel veel vertrouwen heb in het transfert-team van KSK Heist...wat die de laatste seizoenen verwezenlijkt hebben, is iets waar ze trots mogen op zijn ! Kijk maar even naar wat er dit seizoen van kwaliteit in onze ploeg rondloopt !
Doe maar, zou ik zeggen...hoe meer zielen, hoe meer vreugd !
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: K.SK Heist - Patro Eisden MM

Bericht door Dabo »

Linkermiddenvelder Senne Verbiest (°9-5-1996) heeft woensdag laat nog zijn contract getekend bij Patro Eisden MM. Senne heeft zijn opleiding gekregen bij R.Genk en was naar Spouwen - Mopertingen overgegaan.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: K.SK Heist - Patro Eisden MM

Bericht door Dabo »

Thomas Regnier mist de match tegen Patro Eisden door een gele schorsing. Mathieu Troonbeeckx (enkel) werkt aan zijn terugkeer. Hij bouwt met fietsen en wandelen op richting groepstraining.

Bron: HNB
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: K.SK Heist - Patro Eisden MM

Bericht door Johan Gazon »

Dabo schreef:Thomas Regnier mist de match tegen Patro Eisden door een gele schorsing. Mathieu Troonbeeckx (enkel) werkt aan zijn terugkeer. Hij bouwt met fietsen en wandelen op richting groepstraining.

Bron: HNB
Misschien eens de moment om Webers eens terug in het middenveld te plaatsen. Lokando en Engelen kunnen het verdedigend centrum beheersen en Matterne en Tambeur of Wijns op de backs.
Aanvallend lijkt Patro Eisden me niet sterk...dus ???
Raul
Berichten: 150
Lid geworden op: 02 aug 2012, 08:47

Re: K.SK Heist - Patro Eisden MM

Bericht door Raul »

Johan Gazon schreef:
Misschien eens de moment om Webers eens terug in het middenveld te plaatsen. Lokando en Engelen kunnen het verdedigend centrum beheersen en Matterne en Tambeur of Wijns op de backs.
Aanvallend lijkt Patro Eisden me niet sterk...dus ???
Goed plan!

Stroobants - Wijns Lokando Engelen Tambeur - Webers Englebert - Bounou Napoleone Kabeya - Ventose
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.SK Heist - Patro Eisden MM

Bericht door DAVILA »

Raul schreef:
Johan Gazon schreef:
Misschien eens de moment om Webers eens terug in het middenveld te plaatsen. Lokando en Engelen kunnen het verdedigend centrum beheersen en Matterne en Tambeur of Wijns op de backs.
Aanvallend lijkt Patro Eisden me niet sterk...dus ???
Goed plan!

Stroobants - Wijns Lokando Engelen Tambeur - Webers Englebert - Bounou Napoleone Kabeya - Ventose
Wel nondedjuu ! Heb ik den Bart eindelijk op de plaats van CV gekregen, gaan jullie die daar weer weghalen !
Tegenvoorstel:laat Bart staan en positioneer Lokando als centrale middenvelder: heeft alles in zich om onze nieuwe draaischijf te worden ! Vroeg of laat is Bart zijn pijp daar toch uit, als CV kan hij onze Timmy Simons worden!
Tav KK: luister niet naar die would-be be Mourinho’s :D
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: K.SK Heist - Patro Eisden MM

Bericht door Dabo »

De volgende spelers vertrekken bij Patro :

-Maxime Cosse naar FC. Free State Stars in Zuid -Afrika.
-Dean Boiten naar Spouwen - Mopertingen.
-Alan Wanya naar Spouwen - Mopertingen.
-Jean- Michel Hoebregs naar Tienen.
-Raphael Quarcoo - toekomstige ploeg nog niet gekend.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: K.SK Heist - Patro Eisden MM

Bericht door Dabo »

DAVILA schreef:
Raul schreef:
Johan Gazon schreef:
Misschien eens de moment om Webers eens terug in het middenveld te plaatsen. Lokando en Engelen kunnen het verdedigend centrum beheersen en Matterne en Tambeur of Wijns op de backs.
Aanvallend lijkt Patro Eisden me niet sterk...dus ???
Goed plan!

Stroobants - Wijns Lokando Engelen Tambeur - Webers Englebert - Bounou Napoleone Kabeya - Ventose
Wel nondedjuu ! Heb ik den Bart eindelijk op de plaats van CV gekregen, gaan jullie die daar weer weghalen !
Tegenvoorstel:laat Bart staan en positioneer Lokando als centrale middenvelder: heeft alles in zich om onze nieuwe draaischijf te worden ! Vroeg of laat is Bart zijn pijp daar toch uit, als CV kan hij onze Timmy Simons worden!
Tav KK: luister niet naar die would-be be Mourinho’s :D
Timmy Simons ????? nee dank U. Voetbal wordt met 11 gespeeld he.
Plaats reactie