KSV Oudenaarde-K.SK Heist 3-3

Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSV Oudenaarde-K.SK Heist

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Ploegnieuws: Matterne is geschorst. Englebert, Bounou en Troonbeeckx geraken niet speelklaar. Webers (griep) is onzeker.

Kern: Stroobants, Van Aerschot, Webers,Verbist, Tambeur, Lokando, Engelen,Napoléone, Ventose, Kabeya, Nzanga, Roosen,Regnier, Orye, Wijns, Sols, Claes.

KSV Oudenaarde

Opmerking: geen geschorsten of geblesseerden.

Selectie: Dutoit, Uytterhaegen, Coulibaly, Deppé, De Wilde, Gojka, Martens, Seven, Van Den Bossche (?), Van Gijseghem, Van Hoolandt, Van Ruyskensvelde, Van Waeyenberghe, Vanwildemeersch, Verstraete, Vervaecke, Wantens.

Bron: HNB
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSV Oudenaarde-K.SK Heist 3-3

Bericht door Johan Gazon »

UN ACCIDENT DE PARCOURS !

Een mooie franse uitdrukking om te zeggen dat het een onvoorziene uitslag is, zeker als je eerste helft hebt gezien !
De eerste helft die KSK helemaal in handen had met weer een pracht-doelpunt van Weber : via vrijschop mooi over het muurtje buiten het bereik van de doelman.
Roosen (op een opgemerkte plaats op de linkerhelft in het middenveld) die ook zijn doelpuntje meepikte vanuit een corner.
Oudenaarde dat de indruk gaf nooit, maar dan ook nooit iets er tegen te kunnen zetten. Ze hebben de eerste helft nagenoeg niet op onze helft of aan ons doelgebied geweest !

Maar dan kwam de tweede helft...was de thee tijdens de rust te warm...of te straf...of te slap ??? KSK liet Oudenaarde komen en kwamen dichterbij met een foutje van Stroobants. Diezelfde Stroobants die nochtans de penalty die Oudenaarde kreeg uit zijn doel duwde..maar spijtig genoeg waren onze verdedigers niet vlug genoeg gevolgd om het doelpunt te verhinderen. 2-2 !
Er was nog even hoop met het mooie doelpunt van Kabeya, maar even later kon Oudenaarde toch nog tegenscoren en stond de eindstand 3-3 op het bord !

Wij houden zeker nog zicht op de play-off..maar dan mogen we toch niet gaan morsen met de punten. We staan nog op een gedeelde tweede plaats met Knokke, maar Lommel loopt toch wat verder uit ! "Tantje bijsteken" zou mijn oude tante zeggen...want er komen nog enkele moeielijke matchen aan !

Trouwens: heel leuke sfeer op de supportersbus ! Er was een wijn-proef-avond op de bus voorzien met de nodige hapjes en knakkertjes en kaasjes....ik vond wel 's nachts mijn sleutelgat niet meer terug !! :?
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSV Oudenaarde-K.SK Heist 3-3

Bericht door Johan Gazon »

Klassement 1° Amateur.png
Klassement 1° Amateur.png (98.11 KiB) 7034 keer bekeken
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSV Oudenaarde-K.SK Heist 3-3

Bericht door DAVILA »

Inderdaad, jammer...
Als we er van uitgaan dat de eerste vijf van het klassement de vier eindrondeploegen gaan leveren dan blijkt dat in theorie de eerste twee het gemakkelijkste programma hebben:
- Lommel en Knokke spelen nog elk twee confrontaties met een topvijf ploeg
- Heist en Dessel elk drie
- Deinze vier en heeft dus in principe het zwaarste programma...
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSV Oudenaarde-K.SK Heist 3-3

Bericht door DAVILA »

Heist is er niet in geslaagd in Oudenaarde met de drie punten te gaan lopen. Ondanks een dubbele voorsprong. Maar de 0-2 en 2-3 konden niet worden vastgehouden. Een gelijkspel met een zuur randje.
Oudenaarde - Heist: 3-3

Er waren amper vier minuten gespeeld of Heist stond al 0-1 voor. Een vrijschop van Kabeya werd ingekopt door Robert Roosen. Verdediger Roosen die door zijn coach in een meer aanvallende rol werd uitgespeeld. Voor Roosen het eerste competitiedoelpunt. Rond het kwartier dan 0-2. Een vrijschop met een Canadese muur. Lees: Heist zette een muurtje voor de muur van Oudenaarde. Maar Webers knalde de vrije trap prachtig in doel.

De bezoekers leken op rozen te zitten, maar dat zou maar bedrog zijn. Want in een mum van tijd stond het weer gelijk. Na fout van Lokando op Martens ging de bal op de stip. Stroobants stopte de elfmeter van Martens, maar in de rebound plaatste Van Wildemeersch de bal in doel. Nog voor het half uur trapte doelman Stroobants een bal in de voeten van een tegenspeler, Martens strafte af. Net voor de rust maakte Kabeya er 2-3 van. In een wat rommelige tweede helft kreeg Kabeya de kans op 2-4, maar zijn stifter mislukte. Diep in de tweede helft maakte de ingevallen Vervaecke er 3-3 van.

Drie minuten voor tijd was Vervaecke nog dicht bij de 4-3. Het bleef bij een gelijkspel en dat werd door Heist als een halve nederlaag aangevoeld. Bij de bezoekers geen Bounou en Englebert op het wedstrijdblad. Wel, na een afwezigheid van een aantal weken, een plaats op de bank voor Troonbeeckx. Die viel in de tweede helft in. Kabeya werd na de pauze gewisseld, hij kreep een trap op de dij. Maar wellicht zonder veel erg. Lokando kreeg een gele kaart bij de strafschop.

Voor Lokando zijn derde, hij mist de volgende match. Daan Matterne zat in de tribune, noodgedwongen want hij was geschorst voor deze wedstrijd. Volgende zaterdag speelt Heist in het Sportcentrum tegen Seraing. Door het gelijkspel en de winst van leider Lommel bedraagt de kloof met de koploper nu vijf punten.

Bron: GVA
Raul
Berichten: 150
Lid geworden op: 02 aug 2012, 08:47

Re: KSV Oudenaarde-K.SK Heist 3-3

Bericht door Raul »

een punt in Oudenaarde is toch zeker niet slecht; ik denk dat we ze daarmee ook definitief achter ons houden.
Gezien het matchverloop is er waarschijnlijk wel terecht ontgoocheling.

Volgende week nemen we definitief afstand van Seraing...
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSV Oudenaarde-K.SK Heist 3-3

Bericht door Johan Gazon »

Bij het bekijken van de weer perfecte beelden van Leon (Brochetto) bemerk ik dat ik heel wat fouten heb gemaakt in mijn verslag van de wedstrijd. Vermoedelijk heeft de vele en goede wijn op de supportersbus me de das omgedaan ! :?
De vijf doelpunten zijn gevallen in de eerste helft en de laatste Oudenaardse goal was in de tweede helft.

Mijn excuses....maar 't is den drank !!!
"Als den drank is in de man, weet dan dat hij niet alles meer kan !"
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSV Oudenaarde-K.SK Heist 3-3

Bericht door DAVILA »

Als de drank is in de man is de wijsheid in de kan Johan !
de greize
Berichten: 188
Lid geworden op: 13 aug 2012, 17:11

Re: KSV Oudenaarde-K.SK Heist 3-3

Bericht door de greize »

Bart Webers scoorde met zijn magistrale vrijschop op Oudenaarde zijn 120ste competitie goal voor K.SK.Heist
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSV Oudenaarde-K.SK Heist 3-3

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
Plaats reactie