KSK HEIST - KMSK DEINZE 0-1

Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - KMSK DEINZE 0-1

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Afbeelding

Bron: HNB
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - KMSK DEINZE 0-1

Bericht door Dabo »

Een mening door een orange bril: :roll:
SK Deinze zette zijn ambitie op een ticket voor de play-offs kracht bij door de topper bij SK Heist met 0-1 te winnen. De oranjehemden nestelden zich stevig in de top drie van de rangschikking en mogen hun riante uitgangspositie in de resterende vier wedstrijden niet meer uit handen geven.

“Onze eerste helft was niet goed”, reageert coach Regi Van Acker. “SK Heist trok zich massaal terug en loerde op de counter. Wij vonden moeilijk de vrije speler, waardoor er veel afval in ons spel zat. In de tweede helft steeg de amusementswaarde. We klommen via een fraaie kopbal van Jérôme Mezine op een vrije trap van Seppe Brulmans op voorsprong. Onze doelman Tom Vandenberghe sloeg een strafschop van Bart Webers uit zijn doelvlak. Er geschiedde hiermee gerechtigheid, want ik had sterk mijn twijfels omtrent die penaltyfout. Wij werden nog tweemaal een elfmeter onthouden voor overtredingen op Lennart Mertens en Youssef Challouk. Belangrijk was toch dat we opnieuw de drie punten op zak stopten. Een verdiende overwinning op basis van onze volwassen tweede helft.” We deelden SK Heist een ferme mentale tik uit. We pakten tegen die ploeg zes op zes en blijven mooi op schema.
Bron: HNB
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - KMSK DEINZE 0-1

Bericht door hesteneer »

het is en blijft nen dikke nek.
Ik hoop dat er ooit nen tijd komt da we hem ofwel van den titel houden, ofwel laten degraderen, ofwel 10-0 op zen sjokkedeizen geven! :)
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - KMSK DEINZE 0-1

Bericht door DAVILA »

Onze eerste helft was niet goed”, reageert coach Regi Van Acker. “SK Heist trok zich massaal terug en loerde op de counter.

Exact wat ik en een maat zegden voor de aftrap: dit gaat de reactie zijn van Van Acker, zijn ploeg loerde die eerste én tweede helft (zeker na de 0-1) nog meer op de counter dan wij...
Met zijn allen in hun zestienmeter bij stilstaande fases... Dat mag maar verwijt dan de tegenstander niet als die hetzelfde doet !
Triestig ventje ! Wat denkt die gast ? Dat wij de deur gaan openzetten ?
Geef mij maar de volwassen analyses van Cis indertijd en van KK nu !
Plaats reactie