DESSEL - HEIST 3-0

DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: DESSEL - HEIST

Bericht door DAVILA »

It ain't over until the fat lady sings

Stel: Dessel verliest op Seraing (niet zo onwaarschijnlijk gezien de slechte uitresultaten van Dessel), daarna Dessel-Deinze, beide met het mes op de keel: Deinze wint (ook niet onwaarschijnlijk), wij pakken 9 op 9 en spelen eindronde ! Simpel toch ? :D
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: DESSEL - HEIST

Bericht door DAVILA »

Mijn theorie even staven:

- Dessel pakte 38 punten thuis (Niemand doet beter) maar slechts 13 uit
- Deinze pakte 27 punten uit (enkel Lommel deed beter) en 22 thuis
- Seraing pakte 24 punten thuis en 18 uit

Wat moest bewezen worden is bewezen: Wij spelen eindronde ! Stel dat inzaaien maar wat uit :D Trouwens op Charleroi legden ze een nieuwe grasmat de dag voor de match tegen Anderlecht...

Wij moeten wel drie keer winnen :cry:

Als KK het niet zitten: ik, hesteneer en Gazon nemen over voor de laatste drie matchen :D :D :D
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: DESSEL - HEIST

Bericht door hesteneer »

ik stel voor da kik de drankbevoorrading doe davila ;)
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: DESSEL - HEIST

Bericht door Johan Gazon »

DAVILA schreef:
Als KK het niet zitten: ik, hesteneer en Gazon nemen over voor de laatste drie matchen :D :D :D


OK..ik zorg voor de latere inzaaing van het gazonneke en hesteneer voor de catering (dus drank etc...)

Ik moet Davila bewonderen voor zijn optimistische theorie ! Maar toch: het is niet onmogelijk ! Maar dan moet de ploeg het ook wel doen he ! Tegen de volgende match veronderstel ik dat iedereen paraat is ???

Niettemin ben ik tevreden over het voorbije seizoen. We hebben met een bijna nieuwe en jonge ploeg altijd in de bovenste regionen gespeeld en altijd zicht gehad op de eindronde. De laatste wedstrijden bleken er iets teveel aan of misschien dan toch zoals Dabo zijn theorie dat het bestuur die play-off -wedstrijden niet ziet zitten. Als dat zo is, spijtig voor de supporters.
Dus hopen maar dat onze ploeg de volgende 3 wedstrijden wint (wat niet onmogelijk is) en dat Deinze en Dessel wat steken laten vallen !!!
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: DESSEL - HEIST

Bericht door Johan Gazon »

Zopas de beelden van de match op Dessel bekeken.
Het verdedigend probleem bleek weer de kop op te steken.
Ik heb ook wel wat bedenkingen bij de vervangingen. Bij nog 30 minuten te spelen en een achterstand van 3-0 vervangt men twee voorspelers door twee middenvelders ??? Was dit om nog een grotere nederlaag te vermijden ?
Voor de rest: eigenlijk hebben we wel het eerste halfuur de match heel goed in handen en hebben wat pech in de afwerking. Als we daar scoren hebben we een heel andere match natuurlijk . Spijtig.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: DESSEL - HEIST

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: HNB
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: DESSEL - HEIST 3-0

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: HNB
Plaats reactie