K.SK HEIST SUPPORTERS FORUM

HET SUPPORTERSFORUM VAN VOOR EN DOOR DE K.SK HEIST SUPPORTERS

Kantine Koen en Carina

Info, nieuws, weetjes over de club.

Kantine Koen en Carina

Berichtdoor hesteneer » 26 Apr 2018, 12:48

Gisteren horen waaien dat de A kantine gaat sluiten, dit ook met matchen van de eerste ploeg. Klopt dit?
hesteneer

Re: Kantine Koen en Carina

Berichtdoor hesteneer » 26 Apr 2018, 20:11

post 28x bekeken, niet geantwoord...ik neem aan dat er ook mensen deze vraag gezien hebben die hier meer over weten?
hesteneer

Berichtdoor Raul » 27 Apr 2018, 20:09

ik denk dat iedereen zich al wel eens de bedenking gemaakt heeft...
Raul

Berichtdoor hesteneer » 27 Apr 2018, 22:51

welke bedenking zou iedereen zich al eens gemaakt hebben Raul?
hesteneer

Berichtdoor Raul » 28 Apr 2018, 09:31

Dat de kantine (vooral na de match) nogal leeg is...

Het volk zit verspreid over twee (eigenlijk drie) locaties, sfeer is ver te zoeken...

Voor alle duidelijkheid: ik zeg niet dat de A-kantine dicht moet, want die heeft uiteraard ook haar troeven...
Raul

Berichtdoor hesteneer » 28 Apr 2018, 12:16

dat de kantine na de match nogal leeg is, is ook maar pas de laatste maanden hé. Int begin vant seizoen en de jaren er voor (toen de andere kantine er ook was) zat het bij de Koen altijd tot 1 à 2 uur goe vol, inclusief sfeer(muziek).

Waarom deze nu leeg is heeft voornamelijk als oorzaak dat de mensen van boven niet meer naar beneden komen en in de ....lounge vooral nootjes eten, maar ook gewoon omdat er op dit moment gewoon geen volk naar de voetbal komt kijken!

Ik weet wel dat, indien de kantine dicht gaat, dat ons geliefd voetbalploegske van onze hoop alleen al 150 pintjes per zaterdag avond minder zal tappen simpelweg omdat wij niet naar boven gaan. En laat ons ff duidelijk zijn: wij zijn niet de enige hé die niet naar boven zullen gaan!
Vorige week hoor ik ene van de "daltons" nog zegge: "nu hemme ze eerst men kantine bij de jos afgepakt en nu deze! Dan ganek wel na de sporthal" AWEL als ze daar naartoe willen, dat iedereen naar die ....lounge moet komen zijn ze fout! Helemaal fout!
Eerst doen ze de kantine al dicht voor de jeugd trainingen, nu dit. Gaat het op die paar euro's aankomen die er per training meer verteerd worden boven? Als het daar van afhangt, sorry maar dan moet er dringend iets anders veranderen. De A kantine, das de café van de voetbal. Niet die nief tribune die der iets schoner uit ziet potverdekke! Welke sfeer is er daar? 0.0 als ge het mij vraagt.

De "gewone" supporter zit en staat beneden, niet boven. En het zijn ook die "gewone" supporters die je moet koesteren, want het waren die "gewone" supporters die 5-6-7-8 jaar geleden voor 200 à 250 man gezorgd hebben op verplaating. PUNT aan de lijn.
hesteneer

Berichtdoor Dabo » 29 Apr 2018, 11:01

Indien dit waar zou zijn, stel ik voor een vaste ontmoetingsplaats af te spreken, waar Jan modaal naar toe trekt zo vlug mogelijk na de match.
Dabo
Beheerder

Berichtdoor hesteneer » 19 Mei 2018, 19:07

Ik vraag mezelf af: is het nu zo moeilijk om even duidelijkheid te scheppen naar de supporters toe?! Iedereen weet dat er iets gaande is, maar we zouden graag weten of we koelboxen moeten voorzien tegen volgend jaar...
hesteneer

Terug naar Clubnieuws