Voorbereiding 2018-2019

HeistseZwaan2220
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 jul 2018, 20:27

Re: Voorbereiding 2018-2019

Bericht door HeistseZwaan2220 »

hesteneer schreef:kan iemand mij een logische uitleg geven waarom de jeugdtrainingen niet mochten doorgaan?

Als zo'n matchke onder de "voetbalwet" valt of als "risico" wordt bestempeld, wel dan speel je beter niet meer tegen dit soort "risicoploegen"...

over de match zelf:
Ik blijf bij mijn eerste meningen. Onze ploeg is, zeker in de breedte, sterker als vorig jaar met veel meer voetballend vermogen. Het zal een zware reeks worden, maar volgens mij zal KK er voor zorgen dat wij geen onnozel figuur slaan...

Eerste slachtoffer van dienst: Zwarte Leeuw
Hesteneer, van een jeugdtrainer vernomen dat dit de nieuwe regels zijn van de voetbalbond, heeft niets te maken met dat Berchem al dan niet een ‘risicowedtrijd’ is. De regels van de bond zijn dat er vanaf 6u voor de wedstrijd van het eerste!! elftal geen jeugdtrainingennof dergelijke mogen plaatsvinden op het sportcomplex. Waarom deze regel er is? God mag het weten...
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Voorbereiding 2018-2019

Bericht door eSKaa »

Ahaa, tijd om het sportcentrum met de grond gelijk te maken, en de Swaenedome op een andere plaats in Heist te zetten. Dan zitten we daar ook nimeer mee :-)
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2018-2019

Bericht door DAVILA »

[quote="hesteneer Eerste slachtoffer van dienst: Zwarte Leeuw[/quote]

Rijkevorsel ligt dat niet dicht bij Turnhout ?
We kunnen voor de match misschien eerst onze kluts gaan terughalen die we daar twee jaar terug in de BvB totaal zijn verloren... :D
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2018-2019

Bericht door DAVILA »

Wijgmaal eindigde vijfde in tweede amateur.
Twee bekenden: Pieter Kempeneers en Kurt Wuyts.
Twee oude paarden: Rocky Peeters 39 en Gert Stockx 34, 370 matchen in nationale !
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Voorbereiding 2018-2019

Bericht door Dabo »

DAVILA schreef:Wijgmaal eindigde vijfde in tweede amateur.
Twee bekenden: Pieter Kempeneers en Kurt Wuyts.
Twee oude paarden: Rocky Peeters 39 en Gert Stockx 34, 370 matchen in nationale !
Rocky Peeters tegenwoordig als T1. :D :lol: :D
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2018-2019

Bericht door DAVILA »

1-1 goals Ventose en Kempeneers met een afgeweken vrije trap.
Mix van spelers, Mathieu demonstreerde zijn vorm in de eerste helft, bedrijvige Orye, Elhamdi en Frix toonden hun technisch vermogen, Stroobants trad wederop met een goede prestatie wat niets afdoet aan wat Fre liet zien de voorbije matchen.
prutske26
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 jan 2015, 13:28

Re: Voorbereiding 2018-2019

Bericht door prutske26 »

Eerste helft vond ik goed maar 2de helft beduidend minder.
MAthieu uit de ploeg en de snelheid is weg.
Duidelijk dat Heist nood heeft aan een spits, Orye en de 9 zijn niet echt renderend.
Voor de rest leuke oefenwedstrijd, met wel veel wissels.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2018-2019

Bericht door DAVILA »

prutske26 schreef:Duidelijk dat Heist nood heeft aan een spits, Orye en de 9 zijn niet echt renderend.
Niet vergeten dat Orye op het einde van de maand pas 20 wordt...
Hij speelt op de moeilijkste positie.
Hij bestrijkt veel veld, werkt hard en kan het spel goed verleggen, gisteren enkele goeie schoten op doel maar telkens afgeblokt.
Ik zou die jongen alle kansen geven en geloof mij, als die 10 à 12 keer zou scoren dit seizoen (wishful thinking) dan is die meteen onhoudbaar voor Heist ;) ;)

Wat nr9 betreft: hij heeft nog niet veel laten zien maar gezien zijn statistieken in het verleden toch maar afwachten.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2018-2019

Bericht door DAVILA »

Re Adesanya:

Nog eens nagekeken, in anderhalf seizoen Boom 43 matchen 25 goals, dat kan toch niet weg zijn ?
boomkes
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 aug 2018, 13:25

Re: Voorbereiding 2018-2019

Bericht door boomkes »

DAVILA schreef:Re Adesanya:

Nog eens nagekeken, in anderhalf seizoen Boom 43 matchen 25 goals, dat kan toch niet weg zijn ?
Dag heren, het doet me plezier dat onze clubs sinds lang nog eens tegenover elkaar staan in competitieverband. Voor ons zal het een loodzwaar jaar worden, vrees ik. Jullie zullen wel de linkerkolom halen. Wat Jason betreft: het is een erg beperkte spits. Zijn statistieken zijn niet slecht, maar van die 25 goals zijn er een hoop strafschoppen en intikkers bij. Als je Jason van in de zestien laat trappen, dan is het gevaarlijk. In de combinatie is het echter een ramp en wij hebben vorig jaar heel wat matchen met 10 afgewerkt daardoor. Mits er een spits naast staat is hij bruikbaar. Voor een systeem met 1 spits raad ik hem af. Ik hoop voor jullie dat hij zich kan doorzetten, maar ik vrees dat eerste amateur een trapje te hoog is voor Adesanya.
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: Voorbereiding 2018-2019

Bericht door Johan Gazon »

boomkes schreef:
DAVILA schreef:Re Adesanya:

Nog eens nagekeken, in anderhalf seizoen Boom 43 matchen 25 goals, dat kan toch niet weg zijn ?


Dag heren, het doet me plezier dat onze clubs sinds lang nog eens tegenover elkaar staan in competitieverband. Voor ons zal het een loodzwaar jaar worden, vrees ik. Jullie zullen wel de linkerkolom halen. Wat Jason betreft: het is een erg beperkte spits. Zijn statistieken zijn niet slecht, maar van die 25 goals zijn er een hoop strafschoppen en intikkers bij. Als je Jason van in de zestien laat trappen, dan is het gevaarlijk. In de combinatie is het echter een ramp en wij hebben vorig jaar heel wat matchen met 10 afgewerkt daardoor. Mits er een spits naast staat is hij bruikbaar. Voor een systeem met 1 spits raad ik hem af. Ik hoop voor jullie dat hij zich kan doorzetten, maar ik vrees dat eerste amateur een trapje te hoog is voor Adesanya.


Tja...veel negatieve uitspraken over Jason ! Ik moet toegeven dat ik ook die indruk had over zijn mindere vorm.
MAAR .....Nu is het aan Jason om te antwoorden met daden en laten zien aan "boomkes" en consoorten dat zij zich vergissen. "De boom in met die uitspraken !!! " :roll: (toegegeven dat dit een mooie uitspraak is hier !! )
Nu moet ik "boomkes" een klein beetje gelijk geven: ik heb ook de indruk dat hij "intikkers" nodig heeft en rondom hem een tweede spits nodig heeft om te renderen. Aan onze trainersstaf om dit te proberen of uit te testen, wat ze de vorige match tegen Wijgmaal volgens mij geprobeerd hebben..met als resultaat een iets beter spelende Jason !
Mathieu en Ventose moet maar wat intikkers aan bieden aan Jason !!
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2018-2019

Bericht door DAVILA »

boomkes schreef: Dag heren, het doet me plezier dat onze clubs sinds lang nog eens tegenover elkaar staan in competitieverband. Voor ons zal het een loodzwaar jaar worden, vrees ik. Jullie zullen wel de linkerkolom halen.
Altijd plezant iemand uit het andere kamp te horen.
Ook wij zijn blij nog eens tegen de steenbakkers te kunnen spelen.
Wij linkerkolom ? Niet zo zeker van: eerste jaar eerste amateur vierde, tweede jaar zesde, derde jaar ? Veel scorend vermogen is weg met op kop Napoleone, nu in de basis bij Moeskroen. Met wat je hier zegt over Jason niet echt bemoedigend...
Loodzware reeks met een zestal profploegen (de pest in deze reeks, eerst wilden ze de amateurs kwijt nu komen ze het probleem van de vroegere tweede klasse opnieuw invoeren, volgend jaar komen er nog de beloften van Brugge, Gent, Genk en nog een vierde ploeg bij: ook allemaal profs).Het wordt zwaar, ook voor ons...
Let op Knokke: steengoede ploeg en bovendien leuke uitstap indien vroeg in het seizoen. Btw: ze spelen al hun thuismatchen op het veld van provincialer Heist (hun stadion wordt gerenoveerd.)
Succes voor Boom, jullie mogen alles winnen behalve tegen ons :D
boomkes
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 aug 2018, 13:25

Re: Voorbereiding 2018-2019

Bericht door boomkes »

DAVILA schreef:
boomkes schreef: Dag heren, het doet me plezier dat onze clubs sinds lang nog eens tegenover elkaar staan in competitieverband. Voor ons zal het een loodzwaar jaar worden, vrees ik. Jullie zullen wel de linkerkolom halen.
Altijd plezant iemand uit het andere kamp te horen.
Ook wij zijn blij nog eens tegen de steenbakkers te kunnen spelen.
Wij linkerkolom ? Niet zo zeker van: eerste jaar eerste amateur vierde, tweede jaar zesde, derde jaar ? Veel scorend vermogen is weg met op kop Napoleone, nu in de basis bij Moeskroen. Met wat je hier zegt over Jason niet echt bemoedigend...
Loodzware reeks met een zestal profploegen (de pest in deze reeks, eerst wilden ze de amateurs kwijt nu komen ze het probleem van de vroegere tweede klasse opnieuw invoeren, volgend jaar komen er nog de beloften van Brugge, Gent, Genk en nog een vierde ploeg bij: ook allemaal profs).Het wordt zwaar, ook voor ons...
Let op Knokke: steengoede ploeg en bovendien leuke uitstap indien vroeg in het seizoen. Btw: ze spelen al hun thuismatchen op het veld van provincialer Heist (hun stadion wordt gerenoveerd.)
Succes voor Boom, jullie mogen alles winnen behalve tegen ons :D
Tja, dit is helaas geen amateurreeks meer te noemen. RWDM, Deinze, Virton, Seraing en dan dat gedrocht daar ergens (ze spelen geel-zwart dacht ik, want het rood zijn ze plots vergeten) hebben monsterlijke budgetten. Reken Thes trouwens ook maar tot vaste middenmotor. Daar zit ook enorm veel geld. Zie dat je er wel niet gaat winnen, want de supporters aldaar zijn het ergste dat wij de laatste jaren hebben meegemaakt. Het komt qua marginaliteit in de buurt van Racing Mechelen. En of we nu mogen winnen tegen jullie of niet, het is eerder van niet kunnen vrees ik :lol: .
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Voorbereiding 2018-2019

Bericht door hesteneer »

Heeft Thes dan zoveel supporters? Kan mij daar weinig van herinneren eerlijk gezegd. Een jaar of 10 geleden hebben wij daar ook al eens tegen gespeeld. En meestal kan ik dan die dingen wel redelijk goed onthouden :)
Al mag het wel een troost zijn boomkes, marginaler dan Stijn Stijnen gisteren zal het niet worden ;)
Wat het ook mag zijn met die profploegen, we hebben wel een schitterende reeks! Ik speel liever een thuismatch tegen RWDM, Luik of Oosterzonen dan tegen chatelet bv.
boomkes
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 aug 2018, 13:25

Re: Voorbereiding 2018-2019

Bericht door boomkes »

hesteneer schreef:Heeft Thes dan zoveel supporters? Kan mij daar weinig van herinneren eerlijk gezegd. Een jaar of 10 geleden hebben wij daar ook al eens tegen gespeeld. En meestal kan ik dan die dingen wel redelijk goed onthouden :)
Al mag het wel een troost zijn boomkes, marginaler dan Stijn Stijnen gisteren zal het niet worden ;)
Wat het ook mag zijn met die profploegen, we hebben wel een schitterende reeks! Ik speel liever een thuismatch tegen RWDM, Luik of Oosterzonen dan tegen chatelet bv.
Ja, spelen soms thuis voor 1500 man. Trouwens toen had Thes idd geen volk. Maar die zijn vanuit 1e provinciale dus een aantal keer gepromoveerd. Resultaat: een grote horde successupporters die niet kunnen omgaan met verlies en die geen greintje respect hebben voor de tegenstander.
Plaats reactie