Voorbereiding 2018-2019

Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Voorbereiding 2018-2019

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: HNB
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2018-2019

Bericht door DAVILA »

Uitslag 1-3
Na een gelijkopgaande eerste helft 0-0 tegen een Genk met oa Seck, Karelis, Ndongala.
Na rust een fel vertimmerd Heist tegen een nauwelijks gewijzigd Genk.
Karelis zorgt voor 0-2 op het uur met twee goals in twee minuten. De gekende buffelstoot van Seck op corner zorgt voor de 0-3
Ventose zorgt voor een mooie eerredder, Tambeur krijgt een applaus vervanging: een ovatie van de Genk supporters: die kan morgen blijgezind naar zijn werk :D
HeistseZwaan2220
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 jul 2018, 20:27

Re: Voorbereiding 2018-2019

Bericht door HeistseZwaan2220 »

DAVILA schreef:Uitslag 1-3
Na een gelijkopgaande eerste helft 0-0 tegen een Genk met oa Seck, Karelis, Ndongala.
Na rust een fel vertimmerd Heist tegen een nauwelijks gewijzigd Genk.
Karelis zorgt voor 0-2 op het uur met twee goals in twee minuten. De gekende buffelstoot van Seck op corner zorgt voor de 0-3
Ventose zorgt voor een mooie eerredder, Tambeur krijgt een applaus vervanging: een ovatie van de Genk supporters: die kan morgen blijgezind naar zijn werk :D
Jammer genoeg kon ik vandaag niet aanwezig zijn! Hoe zat het met de nieuwkomers? Positieve indruk/negatieve?
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: Voorbereiding 2018-2019

Bericht door Johan Gazon »

HeistseZwaan2220 schreef: Jammer genoeg kon ik vandaag niet aanwezig zijn! Hoe zat het met de nieuwkomers? Positieve indruk/negatieve?


Eerste helft was KSK zeker niet de mindere van Genk. Gisteren was ik gaan kijken naar de training en het viel me op dat onze KSK spelers technisch en fysiek in orde zijn...vandaag viel me dit weer op: ze moesten niet onderdoen voor de hogergeklasseerde eerste-klassers van Genk. Met wat meeval hadden we 1-0 of zelfs 2-0 kunnen voorgestaan hebben ! Troonbeeckx liet zien dat hij in vorm is en strooide met de vele mooie voorzetten. KSK had meer kansen dan onze Limburgse tegenstanders !
Tweede helft werd de ploeg van KSK zo veelvuldig gewijzigd en dit ten koste van de kwaliteit, zodat we nogal vlug op achterstand kwamen.
Toch maak ik me zorgen over het aanvallende compartiment van KSK ! Van Ventose en Troonbeeckx moeten we niet de vele doelpunten verwachten zoals van Bounou, Kabeya en Napoleone. De spelers die wij in de eerste en tweede helft in de spits zagen overtuigde me niet..of zijn ze nog niet in vorm ?? Misschien in de "solden-periode" nog wat (aanvallende) koopjes aanschaffen ??!!
HeistseZwaan2220
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 jul 2018, 20:27

Re: Voorbereiding 2018-2019

Bericht door HeistseZwaan2220 »

Johan Gazon schreef:
HeistseZwaan2220 schreef: Jammer genoeg kon ik vandaag niet aanwezig zijn! Hoe zat het met de nieuwkomers? Positieve indruk/negatieve?


Eerste helft was KSK zeker niet de mindere van Genk. Gisteren was ik gaan kijken naar de training en het viel me op dat onze KSK spelers technisch en fysiek in orde zijn...vandaag viel me dit weer op: ze moesten niet onderdoen voor de hogergeklasseerde eerste-klassers van Genk. Met wat meeval hadden we 1-0 of zelfs 2-0 kunnen voorgestaan hebben ! Troonbeeckx liet zien dat hij in vorm is en strooide met de vele mooie voorzetten. KSK had meer kansen dan onze Limburgse tegenstanders !
Tweede helft werd de ploeg van KSK zo veelvuldig gewijzigd en dit ten koste van de kwaliteit, zodat we nogal vlug op achterstand kwamen.
Toch maak ik me zorgen over het aanvallende compartiment van KSK ! Van Ventose en Troonbeeckx moeten we niet de vele doelpunten verwachten zoals van Bounou, Kabeya en Napoleone. De spelers die wij in de eerste en tweede helft in de spits zagen overtuigde me niet..of zijn ze nog niet in vorm ?? Misschien in de "solden-periode" nog wat (aanvallende) koopjes aanschaffen ??!!
Hoe deed Benhamou het? Was hij er weer bij na zijn blessure, of is die nog niet terug? Aangezien ik die vorig jaar tegen ons zeer sterk vond, verwacht ik wel iets van hem?
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Voorbereiding 2018-2019

Bericht door hesteneer »

voor mij de 2 meest opvallende zaken van vorige zondag:
*Mathieu gaat dit seizoen ontploffen...hoe scherp staat die wel ni?!
*Invalbeurt Pucinelle! Lijkt mij qua body een beetje op Luca. Heeft het uiterlijk van een voetballer...bitje sjow, maar alsem presteert mag dat. Goed ingevallen. Snel...sterk...kan wel eens een verrassing worden hopelijk!

voor de rest: een match die in mijn ogen 4 uur later moest beginnen.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Voorbereiding 2018-2019

Bericht door Dabo »

FC Heikant - KSK Heist 0-2. Goals van Adesanya en emhandi
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Voorbereiding 2018-2019

Bericht door hesteneer »

na de 2 de helft gezien te hebben tegen heikant bevestig ik hierbij mijn eerste stellingen:

* Mathieu gaat dit jaar de stap zetten naar de absolute topspelers in onze reeks
* Pucinelli: ik ben fan
* Dieje kleine nummer 4...heyla...die kerel kan voetballen! het was uiteinkelijk maar tegen een eerste provincialer, maar die is technisch superieur én snelle voetjes!

Mijn mening tot nu toe: ik denk dat we sterker staan dan vorig jaar alleen zou ik nog graag een bijkomende spits zien...want die Yoka...daar komen we niet ver mee volgens mij :)
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2018-2019

Bericht door DAVILA »

Tienen-Heist 1-2
Rust 0-1, vlak na de rust 1-1 en in het slot 1-2
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Voorbereiding 2018-2019

Bericht door Dabo »

De wedstrijd tegen Berchem wordt niet in Berchem maar in Heist gespeeld. Aftrap op 8 aug om 19u30.

8/08/2018 woensdag KSK Heist - Berchem Sp.- 19u30
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2018-2019

Bericht door DAVILA »

KSK Heist won woensdag met 1-2 tegen Tienen, dankzij doelpunten van Troonbeeckx en Alaerts.
Axel Frix (Standard) testte. Stig Engelen viel uit met een lichte blessure.
Van vrijdag tot zondag is Heist op stage in Arnhem. (gf)

Bron: HNB
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2018-2019

Bericht door DAVILA »

Tester Axel Frix is een linksachter die deze maand 20 wordt.
Vier jaar geleden gold hij als een groot talent bij OHL.
Hij deed een stage bij Tottenham maar Standard kaapte hem voor hun neus en die van Anderlecht weg.
Een geval Vandermieren ?
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Voorbereiding 2018-2019

Bericht door hesteneer »

als hij zo goed kan voetballen als vd mieren indertijd zou ik zeggen: binnen halen die handel!
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2018-2019

Bericht door DAVILA »

Heist-Berchem 2-0
Goals na rust Sols en Adesanya (penalty)
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Voorbereiding 2018-2019

Bericht door hesteneer »

kan iemand mij een logische uitleg geven waarom de jeugdtrainingen niet mochten doorgaan?

Als zo'n matchke onder de "voetbalwet" valt of als "risico" wordt bestempeld, wel dan speel je beter niet meer tegen dit soort "risicoploegen"...

over de match zelf:
Ik blijf bij mijn eerste meningen. Onze ploeg is, zeker in de breedte, sterker als vorig jaar met veel meer voetballend vermogen. Het zal een zware reeks worden, maar volgens mij zal KK er voor zorgen dat wij geen onnozel figuur slaan...

Eerste slachtoffer van dienst: Zwarte Leeuw
Plaats reactie