Heist - Thes Sport 0-4

hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Heist - Thes Sport 0-4

Bericht door hesteneer »

komaan jongens, de eerste 3 punter van het seizoen!
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: Heist - Thes Sport

Bericht door Johan Gazon »

hesteneer schreef:komaan jongens, de eerste 3 punter van het seizoen!


Via het forum van ASV Geel wat informatie over THES Sport gevonden en ook heel wat ontgoocheling over de verloren wedstrijd van Geel. Uitslag: 2 - 1 !

Re: THES SPORT TESSENDERLO - A.S.V.GEEL
Bericht Zotskap op wo aug 29, 2018 11:13 pm

Kern Thes Sport https://www.transfermarkt.com/thes-spor ... rein/49143

Meteen een derby, met héél veel bekenden met een recent ASV Geel verleden:
* Sam Vanaken
* Nick Hulsmans
* Kenneth Kerckhofs (gekwetst)
* Jo Christiaens
* Wout Seykens
* Dries Hulsmans

Aangevuld met enkele bekende namen:
* Giel Deferm (Lommel)
* Aziz Moutawakil, 34j, captain (Roda JC, MVV)
* Bram Poell (VGM, Lommel)
* Davy Brouwers (Lommel, MVV, Roeselare)
* Kevin Oris (Antwerp, Zuid-Korea)

Het is vrij duidelijk; onze jonge gasten gaan hun tenen mogen uitkuisen Smile

Al zie ik ons daar wel al meteen een punt meegraaien: 2-2, met Geelse goals van Merabai en Bernardinho! cheers


En de ontgoocheling:(let vooral op de profielnaam van het eerste bericht :lol: )

Re: THES SPORT TESSENDERLO - A.S.V.GEEL
Bericht: protput op za sep 01, 2018 9:27 am

Beste ploeg heeft verloren. Ik was aangenaam verrast van het aanvallend voetbal dat Geel bracht. Er zit echt wel muziek in deze ploeg, Bernardinho, Panos, Van Geet, El Ransi, Verbeeck, … om er maar enkele te noemen. Allemaal hebben ze er hun kop voorgelegd. Deze ploeg zou nooit in de gevarenzone mogen komen. Hopelijk wordt dit voetbal snel beloond met punten. Ik kijk alvast uit naar de volgende wedstrijd tegen Lierse, dat moet een knaller worden.

Proficiat aan gans het team en staf! Dan wel geen punten maar mijn hart hebben ze al terug gewonnen. Voor deze mentaliteit kom ik graag naar het stadion, ik hoop dat velen mij zullen volgen. Tegenkanting is dat we op deze manier snel enkele jongens zullen moeten laten gaan.



Re: THES SPORT TESSENDERLO - A.S.V.GEEL
Bericht Welux1 op za sep 01, 2018 11:05 am

Dju toch, voetbal kan soms zo onrechtvaardig zijn. Lang geleden dat ik ASV Geel zo goed heb zien spelen (vorig seizoen thuis tegen Dessel en Lommel). Zo zonde dat je dan met lege handen naar huis moet. Bij de uitblinkers vandaag : Nakhid, El Ansri, Hoebreghs, Verbeek en zeker niet te vergeten : Bernardinho. Deze jongen heeft tijd nodig gehad om zich aan te passen aan het amateurvoetbal, maar vandaag heb ik hem echt de klik zien maken.
Vreemd vond ik wel de keuze van Thijskens boven Lokando.
We zullen nog wel eens onverdiend tegen de lamp lopen, maar dat is een deel van het leerproces waar deze jonge gasten door moeten. Ik kan mij echter niet inbeelden dat wij met deze kern degradatievoetbal gaan spelen. Wat mij ook positief verraste, was het Geelse supporterslegioen. 90' aanmoedigingen zonder ophouden. De thuisaanhang was er maar platte kees tegen.


Re: THES SPORT TESSENDERLO - A.S.V.GEEL
Bericht chieva op za sep 01, 2018 9:12 pm

Voetbal kan soms toch zo onrechtvaardig zijn. Thes kwam er niet aan te pas en toch scoren ze tweemaal uit het niets ....
Eénmaal op volle sterkte worden de plaatsen zeer duur, dat is duidelijk. Lang geleden dat er nog zoveel techniek te bewonderen is. Dit is een team dat vooraan moet kunnen meedraaien !




Re: THES SPORT TESSENDERLO - A.S.V.GEEL
Bericht bleu op zo sep 02, 2018 1:30 am

Geweldige wedstrijd van onze jongens ..met El Ansri als veruit beste man op de plein. Bernardinho lijkt zich in punt aanval ook beter te voelen. Heel spijtig vooral voor de spelers om dan zonder punten naar huis te moeten. Ook pluim voor de trainer: jongens geloofden in zichzelf en gingen voluit voor overwinning. Thes daarentegen viel me lelijk tegen : moesten spel ondergaan en leken me ook weinig enthousiast..
@Forumlezers : reclame maken voor de prestatie van deze jongens...zodat we terug wat meer volk rond de plein krijgen.


Zoals "Zotskap" voorspelt: "onze jonge gasten gaan hun tenen mogen uitkuisen !" 8-)
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: Heist - Thes Sport

Bericht door Johan Gazon »

Heb ik ergens een transfert gemist ...? Zie uitspraak van Welux in vorig bericht. Is dit (onze) Lokando dan ???



Re: THES SPORT TESSENDERLO - A.S.V.GEEL
Bericht Welux1 op za sep 01, 2018 11:05 am
"Vreemd vond ik wel de keuze van Thijskens boven Lokando."
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Heist - Thes Sport

Bericht door Dabo »

Johan Gazon schreef:Heb ik ergens een transfert gemist ...? Zie uitspraak van Welux in vorig bericht. Is dit (onze) Lokando dan ???



Re: THES SPORT TESSENDERLO - A.S.V.GEEL
Bericht Welux1 op za sep 01, 2018 11:05 am
"Vreemd vond ik wel de keuze van Thijskens boven Lokando."
Nope, de (onze) is naar RWDM.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Heist - Thes Sport

Bericht door DAVILA »

Lokando van Geel komt van beloften Westerlo
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Heist - Thes Sport

Bericht door DAVILA »

De ploeg van Thes die aan de aftrap kwam tegen Geel was gemiddeld 29 jaar oud, als we de jongste negeren (Houwaer, 20j) zelfs 30 jaar.Het Heistse team dat startte op Boom 25,5 jaar.
Ervaring zat bij Thes.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Heist - Thes Sport

Bericht door hesteneer »

mr gazon, kunde volgende keer een ander kleur kiezen ipv geel? :)
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: Heist - Thes Sport

Bericht door Johan Gazon »

hesteneer schreef:mr gazon, kunde volgende keer een ander kleur kiezen ipv geel? :)


mr hesteneer...ligt dat gevoelig die gele kleur ivm de komende verkiezingen of wat moet ik er achter zoeken ?
Ik wilde alleen wat variatie brengen: Geel vraagt een gele kleur..KSK Heist is voor mij nog altijd blauw...Mauve voor den Beerschot ..Zalmkleurigofbarbieachtigroos (?) voor den Anderlecht.. :geek:
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Heist - Thes Sport

Bericht door DAVILA »

Geel roept ook andere associaties op :D

Zotter moet het hier niet worden...
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Heist - Thes Sport

Bericht door DAVILA »

KSK HEIST
Stig Engelen is een viertal weken out. In Boom kwam de verdediger slecht neer en daarbij brak hij zijn pols. Anthony Pulcinelli meldde zich dinsdagziek voor de training. Allaerts en Ventose (verrekking) zijn twijfelachtig voor de match tegen Thes. Frix sloot aan bij de groep. (gf)

Bron: HNB
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Heist - Thes Sport

Bericht door DAVILA »

Eens even de oude karkassen van Thes uitbenen :D

Ouderdomsdeken is Moutawaki met zijn 35 jaar, zijn zesde jaar bij Thes, hij maakte de opgang van Thes mee vanuit 1ste provinciale.
Oris, 34j is een verdienstelijke tweede, we kwamen hem tegen oa bij Meerhout in vierde klasse waar hij na een seizoen met 35 goals (nationaal topschutter) een transfer versierde naar Roeselare, toen nog in eerste klasse, daarna Mons maar echt potten breken deed hij niet. Later kwamen we hem opnieuw tegen bij Antwerp in tweede. Zijn bankrekening spijsde hij door een vijftal jaar in Azië te gaan sjotten.
In de goal staat Brughmans, 32 ondertussen, hij speelde één jaar bij ons, geen slechte keeper maar toch te plat voor tweede klasse (bij ons viel zijn onzekerheid op bij hoge ballen). Tweede jaar Thes.
Battista is 30, derde jaar Thes, voordien tien jaar Patro in vierde, derde en tweede.
Giel Deferm is ook 30, speelde bij STVV en Lommel in eerste en tweede.
Jo Christians is eveneens 30, carrière van acht jaar bij Geel.
Jeunnen, 29j speelde voordien bij Oosterzonen, 225m/95g in nationale.
Stefani is 27, speelde één jaar in tweede bij Patro.
Hulsmans is 25, speelde bij Geel en Hasselt.
Sam Vanaken, 28, is de broer van Hans, speelde in tweede bij Geel en Lommel.
Uit de toon valt Houwaer, slechts 20, overgekomen van STVV.
Tot zover de basisploeg van vorig WE, vielen in: Convents 25, vijfde jaar Thes, komt ook mee uit 1ste provinciale.
Tenslotte een tweede invaller Sam Van Aerschot 22, broer van Fré, overgekomen van Oosterzonen waar hij 11 keer scoorde in 25 matchen.


En die gaan zaterdag allemaal met een lege kabas naar huis :D
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: Heist - Thes Sport

Bericht door Johan Gazon »

[quote="DAVILA"]Eens even de oude karkassen van Thes uitbenen :D

Ouderdomsdeken is Moutawaki met zijn 35 jaar, zijn zesde jaar bij Thes, hij maakte de opgang van Thes mee vanuit 1ste provinciale.
Oris, 34j is een verdienstelijke tweede, we kwamen hem tegen oa bij Meerhout in vierde klasse waar hij na een seizoen met 35 goals (nationaal topschutter) een transfer versierde naar Roeselare, toen nog in eerste klasse, daarna Mons maar echt potten breken deed hij niet. Later kwamen we hem opnieuw tegen bij Antwerp in tweede. Zijn bankrekening spijsde hij door een vijftal jaar in Azië te gaan sjotten.
In de goal staat Brughmans, 32 ondertussen, hij speelde één jaar bij ons, geen slechte keeper maar toch te plat voor tweede klasse (bij ons viel zijn onzekerheid op bij hoge ballen). Tweede jaar Thes.
Battista is 30, derde jaar Thes, voordien tien jaar Patro in vierde, derde en tweede.
Giel Deferm is ook 30, speelde bij STVV en Lommel in eerste en tweede.
Jo Christians is eveneens 30, carrière van acht jaar bij Geel.
Jeunnen, 29j speelde voordien bij Oosterzonen, 225m/95g in nationale.
Stefani is 27, speelde één jaar in tweede bij Patro.......


Hebben die zich niet vergist van competitie...zij hadden misschien willen spelen in de reeks voor de veteranen !!!??? :roll:
boomkes
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 aug 2018, 13:25

Re: Heist - Thes Sport

Bericht door boomkes »

Johan Gazon schreef:
DAVILA schreef:Eens even de oude karkassen van Thes uitbenen :D

Ouderdomsdeken is Moutawaki met zijn 35 jaar, zijn zesde jaar bij Thes, hij maakte de opgang van Thes mee vanuit 1ste provinciale.
Oris, 34j is een verdienstelijke tweede, we kwamen hem tegen oa bij Meerhout in vierde klasse waar hij na een seizoen met 35 goals (nationaal topschutter) een transfer versierde naar Roeselare, toen nog in eerste klasse, daarna Mons maar echt potten breken deed hij niet. Later kwamen we hem opnieuw tegen bij Antwerp in tweede. Zijn bankrekening spijsde hij door een vijftal jaar in Azië te gaan sjotten.
In de goal staat Brughmans, 32 ondertussen, hij speelde één jaar bij ons, geen slechte keeper maar toch te plat voor tweede klasse (bij ons viel zijn onzekerheid op bij hoge ballen). Tweede jaar Thes.
Battista is 30, derde jaar Thes, voordien tien jaar Patro in vierde, derde en tweede.
Giel Deferm is ook 30, speelde bij STVV en Lommel in eerste en tweede.
Jo Christians is eveneens 30, carrière van acht jaar bij Geel.
Jeunnen, 29j speelde voordien bij Oosterzonen, 225m/95g in nationale.
Stefani is 27, speelde één jaar in tweede bij Patro.......


Hebben die zich niet vergist van competitie...zij hadden misschien willen spelen in de reeks voor de veteranen !!!??? :roll:
Je moet niet vragen hoeveel geld er zit in die club, ervaren spelers zijn een pak duurder...
Hermans
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 sep 2017, 21:09

Re: Heist - Thes Sport

Bericht door Hermans »

Veel succes gasten en geniet van de gratis vaten achteraf,hopelijk kan de frix wa laten zien en hopelijk kunnen onze spitsen ook eindelijk wat laten zien.
Den deze is er pas terug bij thuis tege aalst,wegens een roadtripke.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Heist - Thes Sport

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: HNB
Plaats reactie