Transfers seizoen 2017-2018

Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Transfers seizoen 2017-2018

Bericht door Dabo »

Wat lezen we in de krant:

oosterzonen

Naast Meseure, die volgend seizoen naar Rupel-Boom trekt, is aanvoerder Stig Engelen de tweede speler van Oosterzonen die de club op het einde van het seizoenverlaat. De Molse verdediger trekt naar reeksgenoot Heist.

Bron: HNB
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Transfers seizoen 2017-2018

Bericht door eSKaa »

Ook te lezen in GVA. Zijn naam klinkt me niet onbekend, maar voor zijn biografie kijk ik in de richting van... Davila ;-)
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers seizoen 2017-2018

Bericht door DAVILA »

Spelersfiche - ENGELEN Stig
Persoonlijke info
Geboortedatum 10/01/1992
Nationaliteit Belgie
Club OOSTERZONEN KFC
Spelerscarrière
Seizoen Afdeling Club Appearance icon Goals icon Yellow card icon Red card icon Topscorer icon Opmerking
2011-12 1e Nationale WESTERLO KVC 0 0 0 0 1 x bank !
2013-14 3e klasse B OOSTERZONEN KFC 26 3 3 0 2 x bank !
2014-15 3e klasse B OOSTERZONEN KFC 32 1 7 0
2015-16 3e klasse B OOSTERZONEN KFC 35 0 2 0
2016-17 1e Klasse Amateur OOSTERZONEN KFC 0 0 0 0
Totaal 93 4 12 0
Gemiddeld 19 1 2 0

Bron: BSDB

Goeie transfer: vier jaar titularis en aanvoerder
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers seizoen 2017-2018

Bericht door Dabo »

eSKaa schreef:Ook te lezen in GVA. Zijn naam klinkt me niet onbekend, maar voor zijn biografie kijk ik in de richting van... Davila ;-)
GVA en HNB is quasi knal hetzelfde (zelfde mediagroep). HNB is interessanter omdat je edities hebt over heel Vlaanderen. Kan je iets te weten komen over de tegenstanders.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers seizoen 2017-2018

Bericht door DAVILA »

‘Voor mij begon het allemaal bij Witgoor. Van mijn tiende verkaste ik naar Westerlo om daar uiteindelijk bij de beloften te belanden. De laatste twee jaar trainden we daar samen met de eerste ploeg. Maar verder dan eenmaal op de bank kwam ik niet. Mijn aanpassing bij Oosterzonen verliep vlot. Ik was er klaar voor en de conditie is uitstekend. Momenteel is iedereen gelukkig bij de club en we kunnen nog uitkijken naar het bekertreffen tegen Gent’, besluit de student bedrijfsmanagement uit Mol.

Bron: krantenartikel 2013
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Transfers seizoen 2017-2018

Bericht door eSKaa »

Ok, maar GVA ligt op de keukentafel bij mijn ouders :-D
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers seizoen 2017-2018

Bericht door DAVILA »

Ik meen te kunnen opmaken dat Engelen bij Oosterzonen als centrale verdediger speelt, soit, binnenkort is het Oosterzonen-Heist, we zullen wel zien ;)
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers seizoen 2017-2018

Bericht door DAVILA »

Bij de beloften van Westerlo speelde hij als centrale middenvelder.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers seizoen 2017-2018

Bericht door DAVILA »

Gisteren in de wandelgangen opgevangen dat een ex Lierse speler van Turkse nationaliteit voor Heist zou getekend hebben. Iemand meer hierover ?
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers seizoen 2017-2018

Bericht door Dabo »

DAVILA schreef:Gisteren in de wandelgangen opgevangen dat een ex Lierse speler van Turkse nationaliteit voor Heist zou getekend hebben. Iemand meer hierover ?
Emre Erciyas
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers seizoen 2017-2018

Bericht door DAVILA »

Spelersfiche - ERCIYAS Emre
Persoonlijke info
Geboortedatum 03/10/1996
Nationaliteit Belgie

Seizoen 2015-16
Afdeling 1e Nationale
Club WAASLAND RS SP.BEVEREN
Spelerscarrière
Seizoen Afdeling Club Appearance icon Goals icon Yellow card icon Red card icon Topscorer icon Opmerking
2015-16 1e Nationale WAASLAND RS SP.BEVEREN 0 0 0 0
Totaal 0 0 0 0
Gemiddeld 0 0 0 0
Appearance icon = Matchen gespeeld Goals icon = Doelpunten Yellow card icon = Gele kaarten Red card icon = Rode kaarten
Topscorer icon = Individuele prestaties

Bron: BSDB
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers seizoen 2017-2018

Bericht door Dabo »

DAVILA schreef:Spelersfiche - ERCIYAS Emre
Persoonlijke info
Geboortedatum 03/10/1996
Nationaliteit Belgie

Seizoen 2015-16
Afdeling 1e Nationale
Club WAASLAND RS SP.BEVEREN
Spelerscarrière
Seizoen Afdeling Club Appearance icon Goals icon Yellow card icon Red card icon Topscorer icon Opmerking
2015-16 1e Nationale WAASLAND RS SP.BEVEREN 0 0 0 0
Totaal 0 0 0 0
Gemiddeld 0 0 0 0
Appearance icon = Matchen gespeeld Goals icon = Doelpunten Yellow card icon = Gele kaarten Red card icon = Rode kaarten
Topscorer icon = Individuele prestaties

Bron: BSDB
Deze speler traint nu al mee met de beloften. Krijgt bij Heist de kans om zich te bewijzen. Zal moeten blijken dat ie 1ste ploeg materiaal wordt.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers seizoen 2017-2018

Bericht door DAVILA »

Emre Erciyas (03-10-1996) is een getalenteerde aanvallende middenvelder die het voorbije seizoen uitkwam voor de U19 van Lierse SK. De Belg met Turkse roots legde met succes een testperiode af op de Freethiel. Zo maakte hij indruk door in een wedstrijd met de U19 van W-B drie doelpunten voor zijn rekening te maken. Erciyas tekende bij Waasland-Beveren een contract voor een seizoen met een extra optie.

Bron: site WB

Dit verscheen begin dit seizoen, het is dus een aanvallende middenvelder van 1.82m
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers seizoen 2017-2018

Bericht door DAVILA »

STIG ENGELEN UIT MOL ZOEKT NIEUWE ZUURSTOF IN HEIST: 'IK STA VOOR STABILITEIT'.

Na vier seizoenen Oosterzonen maakt verdediger Stig Engelen aan het einde van dit seizoen de overstap naar reeksgenoot Heist. De Oosterwijkse aanvoerder is naar eigen zeggen aan een nieuw avontuur toe.
De 25-jarige Mollenaar is een honkvaste speler. In zijn carrière kwam hij tot nog toe nog maar voor twee clubs uit. 'Op mijn elf jaar sloot ik mij aan bij Westerlo en daar doorliep ik alle jeugdreeksen,' vertelt Engelen.
'Uiteindelijk kwam ik bij de beloften terecht en trainde ik ook met de A-kern. Maar goed, ik wilde vooral spelen en heb dan de overstap gemaakt naar de buren van Oosterzonen. Ik kwam er al snel in de ploeg en speelde er tot nu ongeveer 110 wedstrijden. Ik zal zeker een warm gevoel overhouden aan die vier seizoenen omdat ik enorm veel te danken heb aan de club.'

Behoud verzekeren

'Er zijn twee momenten die me altijd zullen bijblijven. Ik herinner me mijn eerste seizoen nog goed toen we op de laatste speeldag voor het behoud speelden tegen La Lounière. Maar een ander hoogtepunt was toch wel vorig seizoen. Die gewonnen thuiswedstrijd tegen Beerschot Wilrijk zal niemand nog uit mijn geheugen kunnen wissen.'
De verdediger vindt het tijd om nieuwe zuurstof op te doen en in Heist vond hij snel de juiste partner. 'Ook vorig seizoen trok de club al aan mijn mouw', gaat Engelen verder. 'Nu zochten ze weer snel contact en uit het eerste gesprek leidde ik af dat het een warme club is. Ik informeerde wel eens bij ex-ploegmaats die ooit ook voor Heist speelden, zoals Simon Vermeiren. Iedereen bevestigde die indruk en dus heb ik niet lang getwijfeld.'
'Wat ze in Heist van mij mogen verwachten ? Tegenwoordig speel ik in Oosterzonen op de linksachter, maar centraal in de verdediging kom ik het best tot mijn recht. Typeer me maar als een stabiele verdediger die zonder al te veel franjes degelijk werk probeert af te leveren. Vorig seizoen hadden wij de beste verdediging van de reeks, dus dat zegt wel iets.'
Over enkele weken staat Oosterzonen-Heist op de affiche. Dat moet een rare avond worden, niet ? 'Ik ga er alles aan doen om voor Oosterzonen het behoud te verzekeren. Zeker thuis moeten we die wedstrijd winnen. Het zal inderdaad wel wat raar aanvoelen, maar ik ga proberen zo normaal mogelijk naar die match toe te leven', besluit de aanvoerder van Oosterzonen. (evdb)

Bron: HNB, editie Limburg
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers seizoen 2017-2018

Bericht door DAVILA »

Nu Aarschot Kevin VDB ziet vertrekken naar de Chinese tweedeklasser Yuren Jie, heeft het bestuur dat ook volgend seizoen in eerste provinciale op de titel mikt, keihard toegeslagen. Het (ruime) vrijgekomen budget werd aangewend om Challouk, topschutter bij KSK Heist, aan te trekken.O.a. KVM en OHL vissen hierdoor achter het net.

Bron: welingelichte bron bij de kasseistampers
Plaats reactie