Transfers voor seizoen 2018-2019

Oosterzonenboy
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 mar 2018, 11:55

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door Oosterzonenboy »

DAVILA schreef:Thx Oosterzonenboy, lopen er daar nog rond die wij zouden kunnen gebruiken ? Stig Engelen was al een voltreffer. Hoe zit het eigenlijk met de fusieplannen met Geel of gebeurt alles achter de schermen ?
Over de fusieplannen weet ik niet veel, wat ik gisteren heb horen zeggen is dat als de fusie doorgaat er van oosterzonen maar 6! spelers zouden mogen blijven... ik zeg het nogmaals, dit heb ik ook maar horen zeggen. Sam Van Aerschot is DE man bij ons dit jaar, die jongen heeft heel veel potentieel! Sam is de broer van jullie 2de doelman Fré. Normaal vertrok Sam in januari naar NEC Nijmegen om daar prof te worden, NEC staat aan de leiding in 2de klasse maar door een trainerswissel is zijn transfer afgesprongen. Misschien kan zijn broer hem wel overtuigen naar Heist te komen, al zou ik dat wel straf vinden aangezien ik denk dat Sam makkelijk een reeks hoger mee kan...
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door DAVILA »

Oosterzonenboy schreef: Sam Van Aerschot is DE man bij ons dit jaar, die jongen heeft heel veel potentieel! Sam is de broer van jullie 2de doelman Fré. Normaal vertrok Sam in januari naar NEC Nijmegen om daar prof te worden, NEC staat aan de leiding in 2de klasse maar door een trainerswissel is zijn transfer afgesprongen. Misschien kan zijn broer hem wel overtuigen naar Heist te komen, al zou ik dat wel straf vinden aangezien ik denk dat Sam makkelijk een reeks hoger mee kan...
Michel ? :D
Raul
Berichten: 150
Lid geworden op: 02 aug 2012, 08:47

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door Raul »

Adesanya is vroeger ook al wel eens in beeld geweest, denk ik; heeft zeker kwaliteiten en als dat binnen ons budget past...

Van Aerschot zal toch ook al wel op onze radar staan, maar als die prof kon worden bij NEC, dan zal dat qua budget misschien lastiger zijn (gisteren op RTV trouwens gehoord dat Kuijlaars van Vosselaar een PROFcontract heeft getekend bij Oosterzonen...).

Benhamou lijkt me ook te passen bij ons verhaal.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door Dabo »

Transfers KSK Heist

Onze club heeft voor volgend seizoen een nieuwe spits aangetrokken in de persoon van Jason Adesanya (26 mei 1993). Jason woont in Vilvoorde en komt over van Rupel Boom. Na zijn jeugdopleiding bij o.a. Lierse heeft hij bij KV Mechelen, Geel, Lommel en Antwerp gespeeld.

Ook onze jeugdspeler Redouan Benhamou (15 oktober 1997) is terug van geweest. Redouan, die nog steeds in Heist woont, kan op verschillende (aanvallende) posities uit de voeten. Hij komt over van Oosterzonen waar hij drie jaar aan de slag was na een paar jaar OHL.
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door eSKaa »

Adesanya, heeft die ons ni wa doodgeknepen in dat 4-4 gelijkspel op Geel in de tijd?

EDIT: het was een 4-3 nederlaag :-) en Adesanya maakte er toen 3, waarvan de winning goal in toegevoegde tijd. Is precies wel een stevig bazeke
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef:Adesanya, heeft die ons ni wa doodgeknepen in dat 4-4 gelijkspel op Geel in de tijd?

EDIT: het was een 4-3 nederlaag :-) en Adesanya maakte er toen 3, waarvan de winning goal in toegevoegde tijd. Is precies wel een stevig bazeke
Bekijk de beelden opnieuw, er werd toen ook goed gevoetbald en er was precies wat meer volk...
Jason scoorde trouwens gisteren zijn 13de voor Boom

https://youtu.be/l9gW8jgfYRA
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door hesteneer »

As da een "beest" is ben ik fan!!!! :)
dat Sam volgende keer maar tussen ons komt staan, wij zullen hem wel overtuigen...
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: HNB
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door klenne »

Da lijke mij toch al 2 schoon transfers
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door Dabo »

Jelle Alaerts (20) tekent deze week een contract bij Heist. Hij maakt de overstap van Betekom, een eersteprovincialer uit Vlaams-Brabant, waar hij in het verleden al werkte met huidig Heist-coach Karel Keleman.

Bron: HNB
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door DAVILA »

Jelle Alaerts, 21 in april, verdedigende middenvelder, staat met Betekom aan de leiding in eerste provinciale.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door hesteneer »

en zou volgens sommige insiders een goei sjotterke zijn ;)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door Dabo »

Bij @KSKHeist2948 kunnen ze de komende 2 seizoenen rekenen op de diensten van Ward Verwerft. De linkerflankverdediger komt over van @ClubBrugge.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door DAVILA »

25 maart 2018 08:30 - Eerder deze week raakte bekend dat de U19 en de U17 van de eersteklassers wordt omgevormd tot de U18. Een beslissing waar Club Brugge achter stond, maar eentje die er wel voor zorgt dat heel wat jonge spelers andere oorden moeten opzoeken. Bij de Brugse jeugd is de eerste vertrekker al een feit. De 18-jarige Ward Verwerft – meermaals kapitein bij de U17 en de U19 – ruilt aan het einde van het seizoen Club Brugge in voor KSK Heist. Hij tekent er een contract tot midden 2020. Blauw-Zwart pikte Verwerft op bij Lierse, maar de linksvoetige verdediger kon klaarblijkelijk niet overtuigen op Jan Breydel. Cherry Sports, zijn managementbureau, kondigde de transfer op Instagram aan. KSK Heist staat momenteel 5de in de Eerste Amateurklasse. Véél succes Ward!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door Dabo »

K.SK Heist heeft in de persoon van Philippe Janssens (17 maart 1988) een nieuwe middenvelder aangetrokken voor komend seizoen. Philippe komt over van reeksgenoot KMSK Deinze waar hij twee jaar actief was. Voordien kwam hij onder meer uit voor Eendracht Aalst, KVC Westerlo, FC Dender, SKN St Niklaas en Lommel United. Met Philippe die in Lier woont, onderstreept de club haar ambitie om een evenwichtige kern uit te bouwen die ervaring aan jong talent koppelt.
Plaats reactie