Transfers voor seizoen 2018-2019

DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door DAVILA »

Mooie transfer, ervaren speler met meer dan 100 matchen in tweede klasse, 1.76m, centrale middenvelder of linker middenvelder of aanvallende middenvelder, linksbenig.
Met Adesanya, Benhamou en Janssens hebben we direct inzetbare spelers, Allaerts en Verwerft zijn jongens die zich zullen moeten bewijzen.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door DAVILA »

Wie zondag namiddag onze aanwinst Adesanya wil gaan bekijken: Boom-Londerzeel, bij Boomse winst zijn ze kampioen en hebben we volgend seizoen een derby !
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door hesteneer »

spijtig dat berchem zakt...

dan hadden we RWDM, Boom, Berchem, Dessel en Aalst...maar allee, we mogen ni teveel willen zeker? :)
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door eSKaa »

DAVILA schreef:Wie zondag namiddag onze aanwinst Adesanya wil gaan bekijken: Boom-Londerzeel, bij Boomse winst zijn ze kampioen en hebben we volgend seizoen een derby !
Boom een derby? Dat zou ik nu zo niet durven stellen. Het woord 'derby' wordt nogal licht gebruikt tegenwoordig. Een derby moet trouwens leven. Een duel tegen Boom leeft hier niet, noch ginder.

"Derby's zijn duels van ploegen uit dezelfde stad/gemeente of regio".
Uiteraard kan je 'regio' ruim opvatten, maar dan speelt in Belgie iedereen derby's.
Heeft Heist wel een ploeg waartegen het een 'derby' speelt? Waar trekt ge de lijn?

Soit, niet dat dit belangrijk was, maar kom ;-). Adesanya dus. Boom - Londerzeel. Nu zondag! Hoera!
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door DAVILA »

Wat hebben we tot nu toe ?
Stroobants, Van Aerschot
Wijns, Webers, Engelen, Tambeur, Matterne , Roosen ,Claes, Verwerft,
Sols, Regnier, Englebert, Benhamou, Janssens, Verbist, Allaerts
Troonbeeckx, Adesananya, Ventose

Ben ik iemand vergeten ?
Wat moet er nog bijkomen ?
Laatst gewijzigd door DAVILA op 19 mei 2018, 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door Dabo »

Blijkbaar een jonge keeper getekend.
Zaterdag laatste wedstrijd in het shirt van Zulte Waregem gespeeld ! Op naar de volgende ( grote ) stap bij de grote jongens van KSK Heist !! Bedankt Heist voor deze uitdaging en Zulte Waregem voor de 2 mooie afgelopen seizoenen en vooral schitterende mensen leren kennen !! Flore .
Het zou om deze jongen gaan: https://www.facebook.com/profile.php?id=100008458479711
Raul
Berichten: 150
Lid geworden op: 02 aug 2012, 08:47

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door Raul »

19 namen + Verbist (+ derde keeper), dus we staan al ver.
Denk dat er wel nog wat scorend vermogen bij mag, zeker als ik zie dat van onze 47 gemaakte doelpunten er 26 gemaakt zijn door vertrekkers... (van de 42 assists ook 18)

DAVILA schreef:Na speeldag 30

Goals:

13 Napoleone
8 Kabeya
7 Webers
4 Ventose, Engelen
3 Orye
2 Bounou, Troonbeeckx
1 Matterne, Roosen, Verbist, Tambeur

Assists:
7 Bounou
6 Kabeya
5 Englebert, Ventose
4 Napoleone
3 Regnier, Verbist, Troonbeeckx
2 Wijns
1 Lokando, Webers, Sols, Tambeur
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door Dabo »

Jarne Vanderpoorten, een belofte van Aalst komt naar Heist.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door Dabo »

K.SK Heist heeft nog 2 jonge spelers aangeworven voor het komende seizoen 2018-2019. Het gaat om :
- Jarne Vanderpoorten (10.05.1999), een middenvelder-verdediger die afgelopen seizoen aangesloten was bij Eendracht Aalst
- Bryan Yoka (4 juni 1998), een spits die afgelopen seizoen aangesloten was bij KVC Westerlo
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door DAVILA »

Dit verscheen in februari op de site van Racing Mechelen:

Bryan Yoka Itela W'Olinga naar Racing
Laatst bijgewerkt: woensdag 14 februari 2018 17:11



Racing heeft een akkoord voor volgend seizoen met Bryan Yoka. De bijna 20-jarige ambitieuze aanvaller ruilt Westerlo voor groen-wit. "Ik ben koelbloedig voor doel en scoor makkelijk", zegt hij.

Bryan, kun je in grote lijnen vertellen waar je allemaal gespeeld hebt?

"Ik heb lang in de jeugd van Woluwe-Zaventem gespeeld, van de U11 tot de U17. Daarna heb ik een jaar het shirt van Lierse gedragen en dan 1,5 jaar dat van Westerlo."

"In Westerlo maakte ik deel uit van de "academie", zoals ze daar de U19 en de beloften noemen. Ik heb daar voornamelijk bij de beloften gespeeld en ben topschutter van de academie geworden."

"De trainer had vertrouwen in mij, maar ik ben in de zomer eens gaan rondsnuffelen in het buitenland, om te kijken of ik daar kon gaan voetballen. Dat hebben ze me in Westerlo echter niet in dank afgenomen en sindsdien kreeg ik minder speeltijd."

"Eind september heb ik mijn laatste wedstrijd gespeeld voor Westerlo en ben ik via Mario Michiels, jullie sportief manager die vroeger mijn jeugdcoördinator was bij Zaventem, in contact gekomen met Racing."

"Racing sprak me meteen het meeste aan, ook al was er ook contact met Union. Ik heb in de herfst even op Racing meegetraind en we zijn tot een akkoord gekomen voor volgend seizoen."

Mooi, wat doe je om intussen je vormpeil te onderhouden?

"Mijn stiefvader is personal coach, met hem train ik elke dag. En vanaf donderdagavond train ik volop mee op Racing, tot het einde van het seizoen. Zo kan ik in het voetbalritme komen. Als het reglementair kan, wil ik dan ook al wedstrijden spelen met de beloften van Racing."

Jij bent een spits. Wat zijn jouw kwaliteiten?

"Ik kan op de flanken spelen, maar de 9 (diepe spits) is mijn lievelingspositie. Ik ben vrij snel, ben koelbloedig voor doel en scoor makkelijk. Verder ben ik zeer ambitieus en iemand die altijd het beste van zichzelf geeft."

Jouw naam zal bij sommigen een belletje doen rinkelen, niet?

"Klopt, mijn grote broer heeft vorig seizoen een half jaartje op Racing gespeeld. Hij is ook een aanvaller. Ik ben toen eens naar hem komen kijken, het was een match die op een gelijkspel geëindigd is."

"Hij heeft me gezegd dat Racing een goeie club voor me is. Ik kan bij jullie ervaring opdoen, want ik zie dat Racing volop kansen geeft aan jonge spelers."

"Ik volg Racing momenteel via de app van de KBVB en de website van Racing zelf. Ik weet dus dat jullie aan de leiding staan. Hopelijk pakt Racing de titel of promoveert het via de eindronde. In 3e amateur kunnen spelen, zou prachtig zijn."


Bryan, van harte welkom op Racing

Is die ineens van gedacht veranderd ? :D
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: HNB
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door Johan Gazon »

Zopas het beeldverslag over het seizoen 2017-18 van Brochetto bekeken.
We zullen wel uit ons pijp moeten komen om Napoleone te vervangen: prachtige doelpunten ...en zo maar eventjes 13 !!! Wie doet beter ??!!!
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door DAVILA »

Raul schreef:Denk dat er wel nog wat scorend vermogen bij mag, zeker als ik zie dat van onze 47 gemaakte doelpunten er 26 gemaakt zijn door vertrekkers... (van de 42 assists ook 18)]
Waarheid als een koe !

Wake-up call !

Trainingen beginnen binnen drie weken, nog een klepper vooraan en wat doen we met ons oud zeer: te veel tegengoals ?
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door DAVILA »

Suggestie: Simon Vermeiren komt niet veel meer aan spelen toe bij Lommel...
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door DAVILA »

Komen er nog huurlingen naar Heist ?
KVM wil Zeroual en Jubitana een jaartje stallen in de hoogste amateurklasse, iets voor ons ?
Beiden middenvelders van 19j, daar hebben we er al genoeg van zeker ?
Op welke posities hebben we nog versterking nodig ?
Plaats reactie