Transfers voor seizoen 2018-2019

de greize
Berichten: 188
Lid geworden op: 13 aug 2012, 17:11

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door de greize »

Rond het veld kunnen we wel wat versterking gebruiken ;)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: HNB
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door DAVILA »

Jordy Gillekens op weg van 1B naar Serie A

Voor Jordy Gillekens zit er een opvallende transfer aan te komen. De 18-jarige Belgische verdediger van OHL geniet al een tijdje interesse van Fiorentina en daar kan hij nu een contract van drie seizoenen tekenen. De Italiaanse club bracht net een bod uit op hem. Dat werd geweigerd, maar het zal zijn bod nu verhogen. Het nummer acht uit de Serie A van afgelopen seizoen wil Gillekens de voorbereiding bij de A-kern laten aanvatten, en dan een jaartje ervaring laten opdoen bij de Primavera, de U19. Gillekens ziet dat helemaal zitten, want het is aantrekkelijker dan een alternatief dat OHL voorstelde: een jaartje op huurbasis bij HEIST

Bron: HNB

Moeilijke keuze :D
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door DAVILA »

Anthony Pulcinelli 23j , aanvaller van Namur (derde amateur) naar Heist.
Scoorde 4 x in 47 matchen bij Woluwe, Racing Mechelen, La Louviere en Namen.

Bron: HNB
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door Dabo »

DAVILA schreef:Anthony Pulcinelli 23j , aanvaller van Namur (derde amateur) naar Heist.
Scoorde 4 x in 47 matchen bij Woluwe, Racing Mechelen, La Louviere en Namen.

Bron: HNB
Straf, weet hier niets van !!!!
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door DAVILA »

Hier het volledige artikel:

KSK HEIST

De 50-jarige Heistenaar Jan Scheirs is de nieuwe voorzitter van KSK Heist. Hij vogt Patrick Wijns op, die de club de voorbije 22 seizoenen leidde. Wijns wordt ondervoorzitter. Ex-speler Roel Grant wordt lid van de raad van bestuur.
Heist trok overigens ook nog de 23-jarige aanvaller Anthony Pulcinelli aan. Pulcinelli speelde twee jaar geleden bij La Louvière en vorig seizoen bij UR Namen. Daarvoor was hij één jaar actief bij Racing Mechelen, dat toen in derde klasse speelde (gf)

Bron: HNB
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door DAVILA »

Blijkens dit filmpje was hij lang gekwetst, zie hem daarna in het filmpje enkele acties maken.

https://youtu.be/MBta-j4fZeY
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door DAVILA »

Piepjong speelde hij in tweede klasse met Woluwe:

ZAVENTEM - Anthony Pulcinelli (foto), lazen we op het wedstrijdblad van de eerste ploeg van KVWZ. Verwondering alom. Niemand kende hem, niemand had van hem al iets gehoord. Niet verwonderlijk, want de 19-jarige is nog maar één maand bij de club, maar zit al wel in de A-kern.

De invalbeurt van Anthony Pulcinelli tegen Antwerp was wel heel opvallend. In twintig minuten creëerde hij drie goede kansen voor zichzelf.

‘Tegen Antwerp zat ik een eerste keer op de bank, dat vond ik na één maand al een hele eer. Maar als je er zo dicht zit op te kijken, wil je natuurlijk ook op het veld komen. Ik was de koning te rijk toen de trainer me ruim een halfuur voor tijd aanmaande me intensief op te warmen en speelde daarna ook effectief 22 minuten in tweede klasse. Een hele stap vooruit en ik voelde ook dat het meteen goed zat. Nog geen minuut op het veld of ik werd al goed diep aangespeeld. Ik moest wel iets te ver naar links uitwijken waardoor trappen met links aangewezen was. Ik ben wel redelijk tweevoetig maar toch iets beter met rechts en dacht zoals bij de beloften de tijd te hebben om de bal op mijn rechter te leggen, maar werd in extremis nog afgeblokt.’

‘Twee minuten later kon ik op de rechterflank uitpakken met een versnelling, maar weer was de hoek vrij scherp en mijn hard schot ging meter over en naast. Ik voelde me na die twee opvallende acties wel in mijn sas en het vertrouwen groeide met de minuut.’

‘Bij mijn derde geslaagde actie was ik er dan ook heel dicht bij. Kapitein Van Ongeval gooide de bal heel ver in, ik controleerde met rechts en trapte dan in één tijd met links. Iedereen was verrast, hun sterke doelman incluis, maar de lat verhinderde de 1-1.’

‘Ik ben toch best wel tevreden met dit eerste optreden, want het leverde me alvast een plaats in de A-kern op en er zullen dus nog wel kansen komen. Ik speelde bij de jeugd van Anderlecht, Club Brugge en Bergen, maar hier is het contact met en tussen de spelers veel directer. Hier voel ik het vertrouwen van de trainersstaf en ga ik er dan ook alles aan doen om dat vertrouwen te wettigen.’
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door DAVILA »

Om het nog straffer te maken Dabo: ook daar heeft Davila beelden van :D
Pulcinelli valt in op minuut 65

https://youtu.be/ZadLrNY7048
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door Dabo »

Nicolas Orye keert dit seizoen terug naar K.SK. Heist als "eigen" speler.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers voor seizoen 2018-201

Bericht door DAVILA »

Prachtig, de ontbrekende schakel !
Onbegrijpelijk dat we die kaart verleden jaar niet meer uitspeelden , remember onze referentiematch in de BvB op Knokke. Ook onze openingstreffer in de eerste match verleden jaar.
En nog piepjong, komaan Nicolas, je gaat een knallend jaar beleven, Heist is geen eindbestemming voor je !
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: Transfers voor seizoen 2018-201

Bericht door Johan Gazon »

DAVILA schreef:Prachtig, de ontbrekende schakel !
Onbegrijpelijk dat we die kaart verleden jaar niet meer uitspeelden , remember onze referentiematch in de BvB op Knokke. Ook onze openingstreffer in de eerste match verleden jaar.
En nog piepjong, komaan Nicolas, je gaat een knallend jaar beleven, Heist is geen eindbestemming voor je !


Inderdaad..niet zijn kansen gekregen, vooral wegens te sterke concurrentie van andere (ondertussen verdwenen) kleppers ! Volgens mij de ideale targetman in de spits, indien hij in vorm is !
Komaan Nicolas...die kans moet je grijpen !!!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door Dabo »

K.SK. Heist heeft vandaag 2 spelers aangetrokken en 1 speler laten vertrekken:

- Axel Frix, linkerflankspeler, komt over van Standaard Luik.
- Mouad Emhandi, aanvallende middenvelder, de voorbije weken bij de kern als tester, komt over van Eendracht Aalst.

Bryan Yoka maakt de overstap naar K.VK. Tienen.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door Dabo »

Daan Materne verkast naar KVK Tienen.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers voor seizoen 2018-2019

Bericht door Dabo »

Mehdi Bounou naar Eendracht Aalst.
Plaats reactie