BVB CROKY CUP

ksk4ever
Berichten: 20
Lid geworden op: 16 aug 2016, 08:54

Re: BVB CROKY CUP

Bericht door ksk4ever »

Davila en alle forumgebruikers hier ... is het nu niet zaak om rustig te blijven ?

Ok, de match op Turnhout was barslecht. Dat is niet leuk, en staat haaks op het (veel)belovende van wat we gezien hebben tijdens de oefenwedstrijden.

En dat is best wel ontgoochelend en vooral ontnuchterend.

Maar jij, met al jouw ervaring, weet ook dat beker en competitie iets totaal anders is.

Deze nieuwe groep zal leergeld betalen, dat wisten we.... maar nu spreken van degradatie omdat je er uitligt in de beker, komaan hè ...
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3015
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: BVB CROKY CUP

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: BVB CROKY CUP

Bericht door KSKH »

@ksk4ever

Ik denk dat we gewoon allemaal een beetje verschoten zijn.
De matchen tegen Aalst, Temse, ... speelde we verzorgt aanvallend voetbal, bij balverlies meteen druk zetten, wel geen 90min maar
toch een groot deel van de match. Iets wat we eigenlijk zelden of nooit hebben gezien de afgelopen jaren. Dan is het toch logisch
dat iedereen nu ontzettend teleurgesteld is.

Wel mooi van Keleman dat hij geen excuses zocht. Er zijn verschillende trainers die enkel over het veld zouden klagen.

Moet onze ambitie niet iets hoger zijn dan de 10de plaats? Of zie ik dit verkeerd? Coxyde is al een vogel voor de kat ... Oudenaarde is ook te pakken volgens mij.
Deinze heeft vorig jaar toch een serieuze inspanning gedaan om de prof liga te halen, in hoeverre betalen ze hier de prijs voor dit jaar? Hamme ??? Patro ???
Achja denk dat we na 5 speeldagen toch al veel meer weten dan hebben we al een ploeg gehad die voor de laatste plaatsen ga spelen (Coxyde) en eentje voor de eerste (Beerschot Wilrijk)
en de rest ertussenin.
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: BVB CROKY CUP

Bericht door eSKaa »

Ben het wel eens met KSKH.

Geen paniek, de competitie is iets helemaal anders. Ik ga geen enkele andere ploeg afschrijven, dus zeker onszelf al niet. Waar we eindigen, wel, liefst niet op de laatste 4 plaatsen. Bij de eerste 8 zou mooi zijn uiteraard.
We hebben nu nog enkele weken om bij te schaven, en dan begint het.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: BVB CROKY CUP

Bericht door klenne »

Het ga er vooral over met wat een mentaliteit ze op da plein stonde en in mijn ogen de verkeerde mensen !!

In oefenmatche geen probleem mee ma toch ni in een bekermatch !! Ge zet da gwn belachelek gemaakt he mannekes !!

Eskaa is hier nog het beste af wnt dieje heeft die mizerie ni live gezien !! Vandaag terug moete gaan werken , jammer genoeg kijken mijn collegas ook naar den rtv !

En dieje tweede goal ? Mee alle respect ma dieje moete pakke he mannekes :evil:
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: BVB CROKY CUP

Bericht door hesteneer »

ok ok die moete pakke :)

maar davila...de laatste keer dat jij zo'n post op het forum hebt gezet dateert van 19 jaar geleden, toen er nog geen forum was. De afgelopen 10 jaar hebt gij nooit zo'n posts op het forum gezet. Iemand die kritiek uitte op de cis of entourage kreeg bijna altijd (soms terecht) commentaar van u. En ge gaat mij nu toch ni vertellen dat er de laatste 4 jaar schone voetbal te zien was hé. Soms waren de prestaties nog veel en veel erger dan die van zondag, maar werden ze altijd vakkundig door u en foxy verbloemd. We zijn nu ocharme half augustus en hebben maar 3 matchen in de benen...we spelen met een volledig nieuwe ploeg (zondag 10 nieuwe namen) die zich nog moet inspelen op elkaar. DIe gasten trainen nu vollebak 5 dagen per week tegenover 3 dagen per week. Ok het was rotslecht en ik denk dat dat ondertussen al wel duidelijk is gemaakt..maar om dan die voorgaande post te zetten...ietwat voorbarig niet?

Btw davila: da ge nu 15000 euro per jaar kost of 1500...wat is het verschil als er iemand anders beter blijkt te zijn? Remember Ruiz, remember Fockaert, remember 10 andere "topaankopen" die mislukten..waar zaten zij na 5 matchen? Ik herinner mij nog ene Yagan. Onze beste speler. Waar zat hij in Woluwe toen we MOESTEN winnen? juist...op de bank. En denk je dat dat goedkope spelers waren? ik denk het niet..Maar volgens wie waren deze beslissingen steeds correct en genomen op basis van de coach zijn kennis? Juist..volgens u en foxy ;)

Voor de rest no offence hé davila :)

Hopelijk zijn er zondag lessen uit getrokken door iedereen en kunnen ze volle bak er tegen aan in de competitie
DAVILA
Berichten: 4151
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: BVB CROKY CUP

Bericht door DAVILA »

OK, no offence taken
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3015
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: BVB CROKY CUP

Bericht door Dabo »

Turnhout klopt ook Dender. 2-3 werd het.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: BVB CROKY CUP

Bericht door klenne »

Dabo schreef:Turnhout klopt ook Dender. 2-3 werd het.
Ni te gelove :shock:
KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: BVB CROKY CUP

Bericht door KSKH »

klenne schreef:
Dabo schreef:Turnhout klopt ook Dender. 2-3 werd het.
Ni te gelove :shock:
Turnhout heeft de match tegen Sprimont verloren. Na 120"min stond het 2-2 in de penaltyreeks won Sprimont met 7-6.
Plaats reactie