Voorbereiding 2017-2018

eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Voorbereiding 2017-2018

Bericht door eSKaa »

16/8 tegen City Pirates.. En misschien wel terug tegen City Pirates, 4 dagen later, voor de beker :-). Misschien toch al maar een vervangende oefenmatch in het achterhoofd houden voor die 16e? ;-)
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2017-2018

Bericht door DAVILA »

Herentals-Heist 0-1
Doelpunt na 53', vrije trap Kabeya binnengekopt door Orye
Sterke match van de Herentals keeper
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2017-2018

Bericht door DAVILA »

Dat die keeper (Simon Vervoort) geen pannenkoek is blijkt: meer dan 200 matchen in nationale bij Geel, Boom en Witgoor Dessel
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Voorbereiding 2017-2018

Bericht door Dabo »

De wedstrijd tegen City Pirates die voorzien was voor woensdag 16 augustus 2017 gaat niet door en wordt vervangen door een thuiswedstrijd tegen Beerschot-Wilrijk (aanvang om 20 uur).
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2017-2018

Bericht door DAVILA »

Dabo schreef:De wedstrijd tegen City Pirates die voorzien was voor woensdag 16 augustus 2017 gaat niet door en wordt vervangen door een thuiswedstrijd tegen Beerschot-Wilrijk (aanvang om 20 uur).
Dat zal wel tegen een B-ploeg van Beerschot zijn gezien hun weekprogramma:

Het weekprogramma

* Dinsdag 15 augustus: twee trainingen, om 10 uur en 15 uur

* Woensdag 16 augustus: twee trainingen, om 10 uur en 15 uur

* Donderdag 17 augustus: twee trainingen, om 10 uur en 15 uur

* Vrijdag 18 augustus: één training, om 10 uur

* Zaterdag 19 augustus: training om 10 uur, gevolgd door wedstrijdanalyse

* Zondag 20 augustus: competitiewedstrijd KFCO Beerschot Wilrijk - AFC Tubeke, Olympisch Stadion, aftrap 16 uur

Maar de 'die hards' zullen er zijn !
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2017-2018

Bericht door DAVILA »

HEIST-BEERSCHOT 2-2

Beerschot start met zes A-Kern spelers in de basis:
Steenlant, Prychynenko, Boulouali, Schaessens, Essikal en Ekanganmene

Hesit start met:
Van Aerschot, Wijns, Webers, Engelen, Troonbeeckx, Ventose, Bounou, Matterne, Tambeur, Erciyas en Lokando

Heist start het best en Ventose opent de score tegen zijn ex-ploeg.
Gaandeweg neemt Beerschot over en op vrijschop scoort Prychynenko de gelijkmaker. Nog voor de rust krijgen we de kans op 2-1: de ervaren Prychynenko laat zich overtroeven door de snelheid van Troonbeeckx en trekt aan de noodrem. Webers laat de penalty over aan Erciyas, trainer Brijs wijst zijn keeper een hoek aan en inderdaad daar trapt de Heistenaar naar: de keeper redt.

In de tweede helft vervangen Napoleone, Englebert, Demirsoy, Orye en Roosen Webers, Wijns, Engelen, Tambeur en Erciyas.
We spelen nu met een ploeg van gemiddeld geen 21 jaar !
De verdediging keeper en de vier verdedigers zijn allemaal tieners.
We dicteren de wet en krijgen kansen via Ventose, naast na voorzet van Kabeya, een deviatie van Orye net naast, een vluchtschot van Orye mooi gepakt door de Beerschot keeper.
Uiteindelijk krijgen we loon naar werken, Orye schiet binnen na een geweldige actie van Bounou.
Prychynenko breekt nog een tegenaanval af met de hand, hij krijgt zelfs geen geel.
Beerschot, waar iedereen vecht voor zijn plaats, knokt terug en in minuut 89 scoren zij de gelijkmaker.
De vreugde die dat bij hen oplevert, spreekt boekdelen.

Hoopgevende prestatie, nogmaals: het is aan KK om hier het beste team uit te smeden, niemand viel uit de toon.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Voorbereiding 2017-2018

Bericht door Dabo »

DAVILA schreef: De vreugde die dat bij hen oplevert, spreekt boekdelen.
Het was dan ook hun 3de keeper die was ingevallen als spits en scoorde. :D
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: Voorbereiding 2017-2018

Bericht door Johan Gazon »

Gisteren Old-Skool voetbal: lage inkomprijs voor een zitje, geen zenuwachtige stewards en de kans om je pintje mee te nemen naar de tribune. Spijtig genoeg geen ploegopstellingen...but NoProblemMan....een vriendelijke en lieve jongeman bezorgde ons een kopietje van de opstellingen.
Boeiende match om te zien. Voor mij opvallend: Bounou (sterk verdedigend en sterk in aanval) en Lokando (secuur verdedigend en een prachtige en perfecte lange pass).
Troonbeeckx weer supersnel, zodat de ervaren Prychynenko hem alleen maar kon overhoop stampen om een doelpunt te vermijden. (Ik dacht dat een ref niet alleen penalty moet geven , maar ook geel of rood ?)
Zou het kunnen zonder Webers ? (zie tweede helft)
KK heeft al goed gewerkt. Een bijna volledige nieuwe ploeg en reeds mooie voetbal.
En nu op naar City Pirates !
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Voorbereiding 2017-2018

Bericht door eSKaa »

Lokando kwam imo beter tot zijn recht na de pauze, toen hij als CV speelde. Qua spelers vond ik er geen die echt 'door het ijs' zakten, de plaatsen zullen dus duur zijn, als iedereen aan elkaar gewaagd is. Matterne viel me ook in positieve zin op, die speelde ook een goeie match.

Minst op niveau: de ref. Zoals Johan Gazon zegt, een kaart (rood in beker of competitie, geel voor deze vriendenmatch) had op zijn plaats geweest. Die Prychydinges had sowieso de match niet mogen uitspelen. Frustraties zeker, omdat hij nog een seizoen op de bank mag zitten?

Zondag weer voor echt! Ik kijk er naar uit!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Voorbereiding 2017-2018

Bericht door Dabo »

Vanavond speelt K.SK Heist een vriendschappelijke wedstrijd in het gemeentelijk sportcentrum tegen Sporting Kampenhout. Deze match vangt aan om 20u00.
INKOM: 5 Euro.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2017-2018

Bericht door DAVILA »

Heist-Kampenhout 1-1
Uitblinker Van Aarschot in een beloftenploeg aangevuld met Kabeya en Tambeur
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: Voorbereiding 2017-2018

Bericht door Johan Gazon »

DAVILA schreef:Heist-Kampenhout 1-1
Uitblinker Van Aarschot in een beloftenploeg aangevuld met Kabeya en Tambeur
Davila...dat een keeper de uitblinker is, betekent dat hij heel veel werk had en de ploeg voor hem wat veel toeliet !!!
Die beloften had ik toch beter ingeschat of was Kampenhout dan zo sterk ? Eerste helft was tamelijk goed, maar tweede helft was er te veel aan !
Een ongelukkige match voor Kabeya : buiten de prachtige voorzet waar het doelpunt op volgde, leek hij me een beetje geirriteerd (bal wegschoppen na fluitsignaal, bij het wisselen de afsluiting bijna vernielen). Misschien een spijtige reactie op het zelfs niet op de bank zitten bij vorige match ? Transfert-dromen ? Niettemin een nuttige speler als hij in vorm is en plezier heeft in het voetballen. Heeft ons vorig seizoen bewezen dat hij het doel weet staan en een stukje kan voetballen. Hopen dat hij er terug staat tegen dat de competitie begint .
Raul
Berichten: 150
Lid geworden op: 02 aug 2012, 08:47

Re: Voorbereiding 2017-2018

Bericht door Raul »

Eindelijk!
Nu kan ik ook eens mijn gedacht zeggen :-)

Ik heb wel alleen de thuismatchen gezien, dus daar baseer ik mij ook op (+ beetje voorkennis):

- Stroobants: zeer degelijke keeper; als hij z’n hoofd er bijhoudt, zal hij wel weer enkele punten pakken voor ons
- Van Aerschot: bakken talent, goeie voeten, jong genoeg om nog wat geduld te hebben
- Wijns: was niet voor niets beste rechtsback in tweede klasse; zonder blessures haalt hij weer zijn niveau
- Lokando: liet mooie dingen zien in de voorbereiding (snel, (soms iets te?) voetballend, prachtige lange bal), maar werd misschien nog niet echt op de proef gesteld; beter centraal achteraan dan in het middenveld
- Engelen: paar ongelukkige momenten, maar heeft laten zien dat hij een belangrijke pion wordt; zal moeten zorgen voor de communicatie van achteruit
- Tambeur: voetballend de mindere achteraan, maar op alle andere vlakken moeilijk te kloppen
- Roosen: centraal niet altijd even zeker, op linksback wel sterk; lengte en verre inworp als extra wapens
- Materne: ‘goei backske’, kuitenbijter, soms wat veel ruimte in de rug; vergelijkbaar met Vrijsen vorig jaar, dus deze moet bewijzen dat hij beter is/langer meegaat
- Regnier: moeilijk te evenaren in de balrecuperatie, zeer nuttige verdedigende middenvelder; helaas blessuregevoelig
- Englebert: leek mij ook een zeer nuttige, sobere middenvelder, voetballend waarschijnlijk beter dan Regnier, maar blijkbaar aan de stille kant
- Webers: die meerwaarde is gekend
- Napoleone: klasbak, serieuze pegel in de voet; weet niet hoe die mentaal in mekaar zit, maar als dat onder controle kan worden gehouden, gaan we daar véél plezier aan beleven
- Troonbeeckx: 2 jaar geleden nog veel te plat, vorig jaar gigantische stap vooruit, deze voorbereiding getoond dat hij nog beter kan; competitie is nog een ander verhaal, maar hij mag van mij voluit zijn kans krijgen
- Ventose: blijft nog een beetje onder de verwachtingen (ook wel wat blessures gehad), maar moet vooral op de juiste manier gebruikt worden; beter centraal dan op de flank
- Bounouh: fantastische dribbel, vista en goeie pas; snelheid van denken moet nog wat omhoog, dan komt de uitvoering er ook en zal hij zich minder vastlopen
- Kabeya: vorig jaar 12 (?) doelpunten, kwaliteiten zijn gekend; helaas te veel balverlies en frustraties…
- Orye: targetspits die we vorig jaar niet hadden; zal wel tandje moeten bijsteken in de duels
- Verbist: heeft alles om het te maken, behalve de juiste mentaliteit...
- Demirsoy: snelheid en inzet; hopelijk kan die nog wat vooruitgang boeken
- Erciyas: goeie voetballer, maar heeft nog wat stappen te zetten
- Claes: sobere centrale verdediger; moet nog wat openbloeien
- Bambi: / (dat wordt een fantastische flank: Tambi & Bambi!)

Allez, er is dus eigenlijk geen één slechte bij; dat belooft!
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: Voorbereiding 2017-2018

Bericht door Johan Gazon »

Raul schreef:Eindelijk!
Nu kan ik ook eens mijn gedacht zeggen :-)

Ik heb wel alleen de thuismatchen gezien, dus daar baseer ik mij ook op (+ beetje voorkennis):

- Stroobants: zeer degelijke keeper; als hij z’n hoofd er bijhoudt, zal hij wel weer enkele punten pakken voor ons
- Van Aerschot: bakken talent, goeie voeten, jong genoeg om nog wat geduld te hebben
- Wijns: was niet voor niets beste rechtsback in tweede klasse; zonder blessures haalt hij weer zijn niveau
- Lokando: liet mooie dingen zien in de voorbereiding (snel, (soms iets te?) voetballend, prachtige lange bal), maar werd misschien nog niet echt op de proef gesteld; beter centraal achteraan dan in het middenveld
- Engelen: paar ongelukkige momenten, maar heeft laten zien dat hij een belangrijke pion wordt; zal moeten zorgen voor de communicatie van achteruit
- Tambeur: voetballend de mindere achteraan, maar op alle andere vlakken moeilijk te kloppen
- Roosen: centraal niet altijd even zeker, op linksback wel sterk; lengte en verre inworp als extra wapens
- Materne: ‘goei backske’, kuitenbijter, soms wat veel ruimte in de rug; vergelijkbaar met Vrijsen vorig jaar, dus deze moet bewijzen dat hij beter is/langer meegaat
- Regnier: moeilijk te evenaren in de balrecuperatie, zeer nuttige verdedigende middenvelder; helaas blessuregevoelig
- Englebert: leek mij ook een zeer nuttige, sobere middenvelder, voetballend waarschijnlijk beter dan Regnier, maar blijkbaar aan de stille kant
- Webers: die meerwaarde is gekend
- Napoleone: klasbak, serieuze pegel in de voet; weet niet hoe die mentaal in mekaar zit, maar als dat onder controle kan worden gehouden, gaan we daar véél plezier aan beleven
- Troonbeeckx: 2 jaar geleden nog veel te plat, vorig jaar gigantische stap vooruit, deze voorbereiding getoond dat hij nog beter kan; competitie is nog een ander verhaal, maar hij mag van mij voluit zijn kans krijgen
- Ventose: blijft nog een beetje onder de verwachtingen (ook wel wat blessures gehad), maar moet vooral op de juiste manier gebruikt worden; beter centraal dan op de flank
- Bounouh: fantastische dribbel, vista en goeie pas; snelheid van denken moet nog wat omhoog, dan komt de uitvoering er ook en zal hij zich minder vastlopen
- Kabeya: vorig jaar 12 (?) doelpunten, kwaliteiten zijn gekend; helaas te veel balverlies en frustraties…
- Orye: targetspits die we vorig jaar niet hadden; zal wel tandje moeten bijsteken in de duels
- Verbist: heeft alles om het te maken, behalve de juiste mentaliteit...
- Demirsoy: snelheid en inzet; hopelijk kan die nog wat vooruitgang boeken
- Erciyas: goeie voetballer, maar heeft nog wat stappen te zetten
- Claes: sobere centrale verdediger; moet nog wat openbloeien
- Bambi: / (dat wordt een fantastische flank: Tambi & Bambi!)

Allez, er is dus eigenlijk geen één slechte bij; dat belooft!
Welkom Raul op het forum ! En wat een premiére ! Zeer goede kennis en informatie over onze spelerskern !
Het forum is zoals een toog in het café na de voetbalmatch waar wat (met de nodige pinten) wat geluld en gezeverd wordt over de voetbal. Wat kan er mooier zijn ??
In ieder geval : hoe meer zielen , hoe meer vreugd !!! ;)
Plaats reactie