K.SK Heist - Patro Eisden MM 6-0

eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: K.SK Heist - Patro Eisden MM

Bericht door eSKaa »

Had gij graag een voorbeeld in de Anderlecht-sfeer? Dqn kan Bart onze nieuwe Olivier Des... nee, dat doen we hem ni aan.. :-)
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: K.SK Heist - Patro Eisden MM

Bericht door Johan Gazon »

DAVILA schreef:
Wel nondedjuu ! Heb ik den Bart eindelijk op de plaats van CV gekregen, gaan jullie die daar weer weghalen !
Tegenvoorstel:laat Bart staan en positioneer Lokando als centrale middenvelder: heeft alles in zich om onze nieuwe draaischijf te worden ! Vroeg of laat is Bart zijn pijp daar toch uit, als CV kan hij onze Timmy Simons worden!
Tav KK: luister niet naar die would-be be Mourinho’s :D
Davila Mourinho (=neefje van KK) en KK (samen gekend als KKC !!! :roll: ) hebben voor Webers in de verdediging geopteerd omdat de verdediging een zwakke periode kende,die nu achter de rug is met het sterker worden van Engelen en Lokando.
Een Webers kan je overal plaatsen, zelfs in de spits, die zal altijd voor een meerwaarde zorgen. En al die vergelijkingen met Simons of Desch.. ...straks ga je nog vertellen dat Stroobants op Pfaff gelijkt !!?? :lol:
Pfaff.jpg
Pfaff.jpg (7.37 KiB) 8636 keer bekeken
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.SK Heist - Patro Eisden MM

Bericht door DAVILA »

Johan Gazon schreef: Een Webers kan je overal plaatsen, zelfs in de spits, die zal altijd voor een meerwaarde zorgen.
Gazze ge spreekt u eigen tegen hé... Webers kan je overal plaatsen die zal altijd voor een MEERWAARDE zorgen.... Ja maar blijkbaar niet centraal in de verdediging... :D
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: K.SK Heist - Patro Eisden MM

Bericht door hesteneer »

mijn elf voor morgen:

---------------niels------------
David---Bart----Stig---Roel
--------Jordy---Thomas------
-------------LUca--------------
Medhi------Dries-------Kurtis

Morgen een, op papier, haalbare kaart. Dé kans om op plaats 2 te komen en ons zo goed als zeker te verzekeren van een eindronde plaats.
1 voor allen...allen voor 1 doel!!! komaanis
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.SK Heist - Patro Eisden MM

Bericht door DAVILA »

hesteneer schreef:mijn elf voor morgen:

---------------niels------------
David---Bart----Stig---Roel
--------Jordy---Thomas------
-------------LUca--------------
Medhi------Dries-------Kurtis

Morgen een, op papier, haalbare kaart. Dé kans om op plaats 2 te komen en ons zo goed als zeker te verzekeren van een eindronde plaats.
1 voor allen...allen voor 1 doel!!! komaanis
Yihaa !!. Mee eens, eindelijk nog een tweede kenner op ons forum :D :D :D
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: K.SK Heist - Patro Eisden MM

Bericht door Johan Gazon »

DAVILA schreef:
hesteneer schreef:mijn elf voor morgen:

---------------niels------------
David---Bart----Stig---Roel
--------Jordy---Thomas------
-------------LUca--------------
Medhi------Dries-------Kurtis

Morgen een, op papier, haalbare kaart. Dé kans om op plaats 2 te komen en ons zo goed als zeker te verzekeren van een eindronde plaats.
1 voor allen...allen voor 1 doel!!! komaanis


Yihaa !!. Mee eens, eindelijk nog een tweede kenner op ons forum :D :D :D


Zonder afbreuk te willen doen aan Lokando...ik vrees dat ons middenveld op die manier te zwak is. KK heeft nog eens een match gespeeld met Lokando achter de spitsen zwervend en dat was toch een mislukt experiment vond ik. We zullen zien wie hier de kenners zijn ... :ugeek: ..maar ik denk dat KK nog een verrassing in petto heeft !
We bemerken nu wel wat een Regnier voor deze ploeg betekent !
Tussen haakjes : hoe zit het met Oreye ?
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: K.SK Heist - Patro Eisden MM

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bounou was deze week betrokken bij een verkeersongeval en zal een drietal weken buiten strijd zijn. Troonbeeckx (enkel) en Englebert (verrekking) spelen niet. Regnier is geschorst.

Kern: Stroobants, Van Aerschot, Webers, Tambeur, Wijns, Engelen, Lokando, Roosen, Matterne, Verbist, Kabeya, Napoléone, Sols, Claes, Orye, Nzanga, Ventose.

Bron: HNB
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: K.SK Heist - Patro Eisden MM

Bericht door eSKaa »

Bounou mogen we dus al schrappen (verkeersongeval gehad en 3 weken out). Thomas in je opstelling, Hesteneer, dat is toch Englebert he? Want Regnier is geschorst.
Anders --> huiswerk opnieuw maken makker :)
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: K.SK Heist - Patro Eisden MM

Bericht door hesteneer »

jaja natuurlijk...als ik "englebert" moest typen kwamen men strepekes ni uit...
lap ik zie just dat die ook al niet meedoet. Oei zonder mathieu, de 2 thomassen en bounou gaan we toch wat moeten puzzelen!

Gelukkig hebben we ons "beest" nog!!!! LUCA => BEASTMODE vandaag!!!
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: K.SK Heist - Patro Eisden MM

Bericht door eSKaa »

Bon, met 3 doelpunten kunnen we zeggen: beastmode geslaagd..
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: K.SK Heist - Patro Eisden MM 6-0

Bericht door Johan Gazon »

Opdracht perfect volbracht !
Perfecte match van KSK tegen een wel heel zwakke tegenstander, maar dan moet je het toch nog doen !
De twee kenners (?) van het forum hadden gelijk: Webers bleef achteraan in de verdediging en Lokanda vatte post in het middenveld. Maar ik blijf overtuigd dat Webers daar het beter had gedaan, want Lokanda speelde niet de volmaakte match volgens mijn bescheiden niet-kenners-mening.
Man van de match voor mij:" De Beast Napoleone" !!! Die bal-behandeling en doorzettingsvermogen...die kerel kan volgens mij ook mee in 1B, misschien zelfs 1 A ! Ik vrees dat we die volgend seizoen moeten afstaan aan een hoger geplaatste ploeg ! Het is hem zeker gegund. Dat is het voetbal waarvoor de mensen naar het voetbal komen.
Toch weer enkele kleine verrassingen van KK: Engelen en Roosen samen in de verdediging zodat Matterne in het middenveld zich kon uitleven..en hoe ? Zeer goede match van Matterne ! Zijn eerste doelpunt voor KSK denk ik?
Goede invalbeurt van Oreye en Wijns (samen op tijd terug uit blessure) en Sols .
Nu afwachten voor morgen wat Lommel en Knokke doen...maar voor ons is die uitslag van die match altijd positief !
Ik heb het gevoel dat we die play-offs niet meer kunnen missen met deze sterke ploeg.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.SK Heist - Patro Eisden MM 6-0

Bericht door DAVILA »

Rust Knokke-Lommel 1 - 3
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.SK Heist - Patro Eisden MM 6-0

Bericht door DAVILA »

1 - 4 Oeioei
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: K.SK Heist - Patro Eisden MM 6-0

Bericht door Johan Gazon »

DAVILA schreef:1 - 4 Oeioei


Knokke begint van zijn "grandeur" te verliezen. Slechts gelijk bij een (heel slecht voetballend) Patro Eisden en nu thuis verliezen !!! Oeioei
Wij staan mooi tweede met 2 punten voorsprong op Knokke en slechts 3 punten achterstand op Lommel !
KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: K.SK Heist - Patro Eisden MM 6-0

Bericht door KSKH »

Volgende 3 matchen van Lommel

Thuis tegen Dessel
Uit tegen Deinze
Thuis tegen Heist
Plaats reactie