KSK HEIST - KMSK DEINZE 0-1

DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

KSK HEIST - KMSK DEINZE 0-1

Bericht door DAVILA »

Zaterdag 20h

De onderlinge duels tussen de top vijf teams die nog resten zijn:

Heist-Deinze
Dessel-Heist
Dessel-Deinze

Deinze kloppen opent perspectieven !
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - KMSK DEINZE

Bericht door DAVILA »

Op scherp met geel: Bounou Engelen Englebert Kabeya Troonbeeckx Verbist
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - KMSK DEINZE

Bericht door DAVILA »

Het is een open deur intrappen: Challouk ringeloren en bij vrije trappen en hoekschoppen Brulmans in de gaten houden !
Raul
Berichten: 150
Lid geworden op: 02 aug 2012, 08:47

Re: KSK HEIST - KMSK DEINZE

Bericht door Raul »

De weken van de waarheid komen eraan!

Ik wil geen druk leggen ;) , maar de winnaar van deze match zet een serieuze stap richting Play-off. Knokke speelt thuis tegen Chatelet; Dessel heeft het iets moeilijker met een verplaatsing naar Aalst.

Komaan, kleppers, het is de moment! :twisted:
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - KMSK DEINZE

Bericht door DAVILA »

Inderdaad, gezien het gemakkelijke programma van Knokke en de onderlinge duels, dient de afvaller voor de eindronde gezocht onder Dessel, Deinze en Heist.
Gemakkelijk programma dient gerelativeerd: Knokke speelde twee keer gelijk tegen Patro, de nummer laatste...
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - KMSK DEINZE

Bericht door hesteneer »

just een visioen gekregen!
3-1 wordt het zaterdag..2x Mathieu en 1x Luca, Challouk wordt vakkundig aan banden gelegd door regnier en den trainer van Deinze vliegt in den tribune.

Luca: Beastmode is on!
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - KMSK DEINZE

Bericht door DAVILA »

Bij SK HEIST trainde Stig Engelen dinsdag met de physical coach. Lokando sloot aan bij de groep. Kabeya moet rusten tot de ontsteking in de enkel weg is. (gf)

Bron: HNB
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - KMSK DEINZE

Bericht door DAVILA »

hesteneer schreef:just een visioen gekregen! den trainer van Deinze vliegt in den tribune.
Merci eh zeg ! Een plaats in de staantribune is al goed genoeg ! :D
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK HEIST - KMSK DEINZE

Bericht door Johan Gazon »

DAVILA schreef:
hesteneer schreef:just een visioen gekregen! den trainer van Deinze vliegt in den tribune.


Merci eh zeg ! Een plaats in de staantribune is al goed genoeg ! :D



Ik heb een beter idee Davila...ga jij op mijn zitje plaats nemen en zet den trainer van Deinze op jouw plaats. Dat zitje maakt altijd een "protgeluid" als je beweegt...tenminste dat beweer je toch ??!!! :roll:
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - KMSK DEINZE

Bericht door Dabo »

Jasper Sols, die in de uitmatch bij Geel zijn enkel verzwikte, mag op SK Heist weer aan de aftrap verwacht worden. Hetzelfde geldt voor middenvelder Seppe Brulmans die met buikkrampen voortijdig naar de kant moest. Matthias Lievens, Lennart Mertens, Gert Van Walle en Lennert De Smul moeten uitkijken voor een derde gele kaart en een schorsing.

Bron: HNB
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - KMSK DEINZE

Bericht door Dabo »

“Volgens mij blijft het spannend tot de laatste speeldag”

Met Deinze en Dessel volgen voor Heist nu twee rechtstreekse duels in de strijd om een plek bij de eerste vier.

Hoe belangrijk schat je deze matchen in?

Dries Ventose: “Het zijn op papier nog de moeilijkste wedstrijden van de vijf. Rechtstreekse duels ook. Maar ik denk niet dat het al bepalend gaat zijn. Ik verwacht spanning tot de laatste speeldag.”

Toch moeten er nu punten gehaald worden?

“Natuurlijk. Met 0 op 6 gaan we heel veel troeven vergooien. We moeten uit dit belangrijke tweeluik wel punten pakken als we willen blijven meedoen. Dat zou ons toch moeten lukken. Alhoewel Deinze niet echt de ploeg is die ons in het verleden al veel punten opleverde en in Dessel is het voor geen enkele club gemakkelijk.”

Jij voetbalt scherp?

“Dat heeft veel met de training te maken. Als jij vindt dat ik in Hamme een scherpe indruk liet, dan heeft dat veel met de arbeid op training te maken. Toch was ik in Hamme niet helemaal tevreden.”

Waarom niet?

“Wat nog ontbrak, was toch een doelpunt. Ja, je hebt dat graag. Iedere voetballer ziet graag zijn naam achter een goal staan. Maar het lukte me gewoon niet. Ik gaf wel een assist. Zelf vond ik de keeper op mijn weg. Maar één doelpunt had ik altijd moeten maken. Daar was ik zelf niet tevreden over.”

Je liet je vorige week nog op een andere manier opmerken?

“Mijn shirt bedoel je (lacht). Echt, het was bitterkoud en ik dacht ik ga eens de stoere beer uithangen en met korte mouwen aan de match beginnen. Dat viel me wel even tegen. Op het einde van de eerste helft voelde ik mijn armen niet meer (lacht). Na de rust heb ik dan maar met lange mouwen gespeeld.”

En wat brengt volgend seizoen?

“Dan voetbal ik zeker nog bij Heist, want mijn contract loopt nog een jaar. Dan zal het mijn derde seizoen zijn. De voorbije twee waren best prima, én voor mezelf én voor de club.”

Ploegnieuws:

Kabeya (enkel) en Engelen (lies) raken niet speelklaar. Roosen (knie) is out voor de rest van het seizoen. Matterne en Napoléone keren terug uit schorsing. Demirsoy speelt bij de beloften.

Kern: Stroobants, Van Aerschot, Webers, Tambeur, Verbist, Ventose, Bounou, Nzanga, Orye, Sols, Claes, Englebert, Regnier, Wijns, Matterne, Napoléone, Lokando, Troonbeeckx.

Bron: HNB
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - KMSK DEINZE

Bericht door hesteneer »

gisteren een hele training gezien en ik moet zeggen: t o p !

We gaan vandaag een mooi matchke zien!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - KMSK DEINZE

Bericht door Dabo »

Youssef ChalloukSK

“Ik wil van het profvoetbal proeven”

SK Deinze trekt vanavond voor een topper naar SK Heist. Beide teams staan op een gedeelde derde plaats maar de ploeg van coach Regi Van Acker heeft één gewonnen wedstrijd meer. Youssef Challouk zat vorig seizoen bij SK Heist en is in deze campagne de topschutter van SK Deinze met twaalf competitiedoelpunten.

“Ik heb me mijn overgang nog geen seconde beklaagd”, zegt de 22-jarige offensieve middenvelder van SK Deinze. “Ik had het bij SK Heist naar mijn zin maar SK Deinze toonde met een fraai project veel meer ambitie. Mijn nieuwe club wil op relatief korte termijn de stap naar de Proximus League (1B) zetten. Ik wil proeven van profvoetbal wat bij SK Heist niet mogelijk was. Ik heb bij SK Heist steeds open kaart gespeeld en ben er in een goede verstandhouding vertrokken. Het doet me plezier dat mijn ex-ploeg het ook dit seizoen goed doet maar zij hoeft geen geschenken te verwachten.”

“We trekken met veel vertrouwen naar SK Heist want zitten in een positieve flow. We verloren in de voorbije zeven wedstrijden alleen van leider SK Lommel. We verdienden in de topper bij FC Knokke meer dan een gelijkspel en wonnen onze vijf andere partijen. Iedereen beseft de ernst van de situatie. We zitten in moneytime waarin we ons niet veel puntenverlies kunnen veroorloven. Het ziet er naar uit dat er vijf ploegen voor de vier tickets voor de play-offs zullen strijden. We gaan tegen SK Heist niet mikken op een gelijkspel maar gaan voluit voor de winst. We hebben geen ploeg die een muur kan optrekken. Wij moeten het vooral van onze offensieve kwaliteiten en voetballend vermogen hebben.”

Selectie:

Geblesseerd: Sols is hersteld.

Selectie: Bael, Brulmans, Challouk, De Greef, De Smul, Frans, Goossens, Janssens, Libbrecht, Lievens, Mertens, Mezine, Romero Gomez, Sols, Vandecasteele, Ken Van Den Berghe, Tom Vandenberghe, Van Steenkiste, Van Walle en X.

Bron: HNB
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - KMSK DEINZE

Bericht door DAVILA »

DAVILA schreef:bij vrije trappen en hoekschoppen Brulmans in de gaten houden !
Was meteen het enige wapenfeit van Deinze: heel mooi aangesneden vrije trap van Brulmans wordt binnengekopt na enkele minuten in de tweede helft.
Webers mist een strafschop en een strafschop op Mathieu wordt weggewuifd, zure nederlaag en einde competitie, maar was die al niet gedaan door de merkwaardige opstellingen/bankzitters van de laatste weken ?
Tussen haakjes: Ties Claes heeft zich niks te verwijten .
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - KMSK DEINZE 0-1

Bericht door hesteneer »

wat was er merkwaardig aan de opstelling(en) davila?
Plaats reactie