KSK HEIST - KMSK DEINZE 0-1

DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - KMSK DEINZE 0-1

Bericht door DAVILA »

Ik zou het echt niet weten hesteneer... Dat we met 11 starten ? Dat er 7 op de bank zitten ?
Rond middernacht iets posten is geen goed idee zeker ? :roll:
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - KMSK DEINZE 0-1

Bericht door DAVILA »

Ruststanden:

Aalst Dessel 1-0
Knokke Farciennes 5-2 !
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - KMSK DEINZE 0-1

Bericht door DAVILA »

Wij moeten het vooral van onze offensieve kwaliteiten en voetballend vermogen hebben. Dixit Challouk in de aanloop naar de match...
Dat is gebleken :D
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - KMSK DEINZE 0-1

Bericht door DAVILA »

Eindstand

Aalst Dessel 1-1
Knokke Farciennes 6-2

We verschieten onze laatste cartouche op Dessel: 48 p Heist 46 p
Het zal zonder Bounou zijn, gisteren derde geel, bij Deinze pakten Lievens en Mertens hun derde geel
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK HEIST - KMSK DEINZE 0-1

Bericht door Johan Gazon »

DAVILA schreef: We verschieten onze laatste cartouche op Dessel: 48 p Heist 46 p



Inderdaad Davila...we moeten onze pijlen richten op Dessel en dan onze laatste drie matchen winnen zonder "tierlantijntjes" of "jongeren een kans geven". Wij als supporters zouden graag hebben dat we meedoen aan dat feestje van de play-offs !! Nog enkele mooie en spannende matchen in het vooruitzicht op een mooie zomeravond of zomernamiddag !! Wie wil dit niet ??!!
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - KMSK DEINZE 0-1

Bericht door DAVILA »

Johan Gazon schreef: Wie wil dit niet ??!!
Pertinente vraag... Wie ? Hier antwoorden aub ;)
Raul
Berichten: 150
Lid geworden op: 02 aug 2012, 08:47

Re: KSK HEIST - KMSK DEINZE 0-1

Bericht door Raul »

Een zeer degelijk eerste half uur, waarin wij tegen een goede (prof)ploeg zeker niet moesten onderdoen. Deinze lanceerde een paar afzwaaiers, maar creëerde weinig gevaar. Wij hadden toch een drietal goede kansen in de eerste helft, waarmee we een voorsprong konden claimen.

Na rust komen we snel achter op een stilstaande fase, maar vond ik vooral dat we daarna niet genoeg konden brengen. Het ging te moeizaam, wat niet wegneemt dat we er met twee penaltyfases en een afgekeurde goal wel heel dicht bij kwamen... Deinze kreeg op de counter natuurlijk nog wel een paar kansen om het af te maken.

Over de opstelling: buiten Hesteneer zullen er hier niet te veel zijn die al een training gezien hebben en het is toch voor een stuk daar dat je een selectie/basisplaats afdwingt. Ties Claes in de basis was misschien een verrassing, maar die jongen speelt voor mij wel een zéér goede match (op 1 foutje aan het einde na) tegen spelers van een bepaald kaliber. Het enige alternatief was Lokando, maar die is net terug uit blessure... Ik heb meer vragen bij het feit dat Englebert, speler met het meeste voetballend vermogen, op de bank start (ook daar kan een reden voor zijn) en pas invalt op het moment dat je lange ballen moet gaan pompen. Ook de eerste wissel (Matterne voor Napoleone) begreep ik niet (ok, Napoleone was, ondanks zijn nieuw 'coiffuur' :lol: , slecht, maar bij hem blijf je toch hopen op een flits, gevoel dat ik bv. bij Bounou helemaal niet had...).

P.S.: kunnen we die Engelsen tegen Geel opnieuw uitnodigen?
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - KMSK DEINZE 0-1

Bericht door hesteneer »

Ik ben normaal gezien de eerste die Luca verdedigt...maar zoals hij zaterdag op het veld stond kan je er beter Joshua van Temptation Island opzetten.
Die zijn couiffuur en voetballend vermogen zijn op dit moment hetzelfde, met als voordeel dat je dan veel ferm miekes na de wedstrijd lokt. Hij heeft trouwens vorige vrijdag in de Place meer gescoord dan Luca in zijn hele carriere zal doen...;)
Ik heb er geen probleem mee dat je uw haar wit/grijs/oranje/roos schildert, maar dan moete wel zien da ge op de plein beslissend zijt.

Ook het feit dat hij meer met zijn armen stond te zwaaien als wat anders is voor mij een geldige reden om die naar de bank te halen. Mehdi heeft ook niet zijn beste match gespeeld, maar ging wel meer gevaar van uit dan van Luca (zeker toen hij achter Dries werd uitgespeeld).

Lokando stond vrijdag op training als een slappe vod te spelen, dus Ties was voor mij een terechte keuze EN hij heeft dit perfect gedaan! Niet evident om als eerste match tegen die kleppers te spelen.


Echter voor mij is Luca niet de "loezer" van de match maar wel Yus. Wat een degoutant ventje is da geworden?! Helemaal den aard naar zijnen trainer gekregen...ik wens hem alleszinds een verlengd verblijf in de "Superliga" toe!


En even ter info aan diegene die het wensen te lezen: Toch een leuk bezoekersvak dat wij hebben hé daar aan den overkant!
Ik heb hier echter een gepast voorstel voor: de thuismatch tegen Geel zetten we de bezoekende supporters (die trouwens geen doetjes zijn) terug bij ons, maar verhuizen wij naar de tribune. Het bestuur van Heist en mensen van de "veiligheid" mogen dan op onze plaats komen staan. Ik wens ze een gezellige match toe!!!!! NOT!!!!
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - KMSK DEINZE 0-1

Bericht door DAVILA »

De meningen verschillen: Raul had Napo laten staan, Englebert vroeger ingebracht, hesteneer had Napo al vroeger vervangen en vond Bounou dan weer beter dan Napo...
Uit de botsing van meningen ontstaan de geniaalste ideeën :D
Raul spreekt van 'ballen naar voor pompen', dat gebeurde en wat deden we er mee ? Dries, Mathieu, Mehdi, daarna Daan er nog bij: tegen de luchtmacht van Deinze viel geen duel te winnen !
Nog iemand anders zijn mening: 'posteer Orye en Webers vooraan, Lokando in de plaats van Webers en gooi dan ballen naar voren', hoorde ik iemand op de tribune zeggen...
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - KMSK DEINZE 0-1

Bericht door hesteneer »

De optie van Webers heb ik in minuut 65 ook gezegd...alleen had ik lokando zowieso niet gebracht want 0-1 of 0-27 had geen verschil gemaakt
Ik had hierbij ventose en mathieu van plaats gewisseld, Verbist er af (die trouwens verdienstelijke speelde) en Thomas er op. Voetballend vermogen centraal, snelheid en duelkracht vanvoor...
En ja, ik vond Bounou sneller in zijn acties (wat niet zo moeilijk was natuurlijk) maar vooral het feit dat hij nooit klaagt op zijn medemaats terwijl de andere een heel match niks anders gedaan heeft is voor mij voldoende voor die wissel te doen...

Zaterdag winnen op dessel en tis in de sjakkos eh manne! Heel simpel! :)
Raul
Berichten: 150
Lid geworden op: 02 aug 2012, 08:47

Re: KSK HEIST - KMSK DEINZE 0-1

Bericht door Raul »

Efkes ter verduidelijking/correctie:

- dat ballen naar voor pompen mag terecht bewaard worden tot de laatste vijf à tien minuten en dan moet ge inderdaad Webers vooraan posteren (hoewel Lievens en De Greef nu ook weer geen reuzen zijn en Ventose er verschillende kopbalduels tegen gewonnen heeft) en dus niet meer Englebert inbrengen (viel in in minuut 82), tenzij ge die nodig hebt om de lange ballen te trappen?! (btw: beste lange bal van de match kwam van Claes...)
- ik heb zeker niet gezegd dat Napoleone beter speelde dan Bounou; enkel dat ik voor een beslissende klasseflits eerder op de eerste reken dan op de laatste...
Raul
Berichten: 150
Lid geworden op: 02 aug 2012, 08:47

Re: KSK HEIST - KMSK DEINZE 0-1

Bericht door Raul »

hesteneer schreef:En even ter info aan diegene die het wensen te lezen: Toch een leuk bezoekersvak dat wij hebben hé daar aan den overkant!
Ik heb hier echter een gepast voorstel voor: de thuismatch tegen Geel zetten we de bezoekende supporters (die trouwens geen doetjes zijn) terug bij ons, maar verhuizen wij naar de tribune. Het bestuur van Heist en mensen van de "veiligheid" mogen dan op onze plaats komen staan. Ik wens ze een gezellige match toe!!!!! NOT!!!!
't Is een beetje dubbel: van de ene kant heeft het wel z'n charmes dat iedereen gewoon gezellig naast/door mekaar kan staan; aan de andere kant heb ik het er ook wel moeilijk mee dat men tot drie keer toe die paar éénmalige sfeermakers die geen vlieg kwaad doen gaat aanspreken, maar dan niet ingrijpt als er door de bezoekende supporters met bier gegooid wordt. Gelukkig waren die mannen zo braaf (of zat?) dat ze zelfs daar niet moeilijk over deden.

Los daarvan: ik ben zeker bereid om eens mee aan den overkant te gaan staan.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - KMSK DEINZE 0-1

Bericht door hesteneer »

Ik heb er ook geen probleem mee dat 2 supporters van virton tussen ons staan of 3 van Hamme, maar als er meer dan 30-40 man tussen ons staat geeft dat gewoon problemen:
- Berchem: ik heb in elk geval nix van de match gezien toen
- Dessel: een heel tweede helft ambras + 2 weken een schudding gehad en de Niels een blauw oog ;)
- Deinze: sjans dat de engelsen er stonden...

De 6 supporters van Patro en Oudenaarde vlogen weg omdat ze een vlag omhoog wilden hangen.

Ik vind (net als jij) het absoluut niet kunnen dat vrouwen, kinderen en oudere manne ne bierdouche over hunne kop krijgen ZONDER dat ook maar iemand daar een woord over rept. Da den hakke, ikke of de wouters een pint bier over onze kop krijge daar kannek me leve (sorry wouters en hakke :) ), iemand die is graag in de spionkop van standard, anderlecht of brugge staat is wel meer gewoon...
Het probleem is gewoon al JAAAAAAAREN hetzelfde. Ons sfeergroepke waar wij toch wel enkele jaren met succes aan gewerkt hebben is deels verbrokkeld door de laatste jaren in tweede, maar zeker ook door de pesterijen van EIGEN stewards en politiemensen. Wij moeten nog maar is op een reclame paneel kloppen zoals vorige zaterdag, iets roepen of een vingerke omhoog steken en wij hebben prijs. 2 weken geleden was het ook weer van dat..en waarom...ik weet het ni.

In elk geval is dees wat ons betreft de laatste waarschuwing: Als de supporters van Geel tussen ons staan, zijn wij weg en komen wij dit seizoen niet meer kijken. Het is genoeg geweest.
Ik zou zeggen: leg de 50 supporters die elke match aanwezig zijn (in de diepvriezers van Lommel en Hamme bv) maar is goe in de watten, behandel deze mensen met het respect dat ze verdienen en wie weet worden die 50 supporters terug 100 supporters volgend jaar...

en eum raul...ik bedoelde ons grote tribune hé, aan den overkant is geen gerstenat verkrijgbaar ;)
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - KMSK DEINZE 0-1

Bericht door klenne »

Mij geeft da een gevoel dak op verplaatsing zen .. ik doe nog de moeite om wa liekes in te zete maar spijteg genoeg volgen er ni veel .. maar ik doen de moeite tzminste en wij amuzere
ons ondanks da we daar dikwels maar met 5 staan te zingen..als er dan 50 supporters van de uitploeg vlak naast u sta waarvan er 20 of 30 meezingen jah ik moet er geen tekening bij make he die lache u gewoon uit :roll: nix plezant aan in mijn ogen..
Raul
Berichten: 150
Lid geworden op: 02 aug 2012, 08:47

Re: KSK HEIST - KMSK DEINZE 0-1

Bericht door Raul »

hesteneer schreef:en eum raul...ik bedoelde ons grote tribune hé, aan den overkant is geen gerstenat verkrijgbaar ;)
Ah oei... Ik dacht dat er wel een statement mogelijk was aan den overkant. De aanlevering van drank is daar inderdaad een probleem. Al heeft daar ook nen tijd zo'n kraam gestaan. ;) (Is de Biekorf ni open op zaterdagavond?)
Plaats reactie