Sepp verlaat ons reeds.

Niet wedstrijd gebonden info over het 1ste elftal.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Sepp verlaat ons reeds.

Bericht door Dabo »

Sepp De Roover wordt assistent-coach bij OHL.
De overgang werd in goede verstandhouding tussen alle partijen overeengekomen.
T2 Glenn Liekens neemt over.
We wensen Sepp veel succes bij deze volgende stap in zijn trainersloopbaan.
scheirske
Berichten: 103
Lid geworden op: 07 okt 2018, 11:23

Re: Sepp verlaat ons reeds.

Bericht door scheirske »

Ik vind dit echt schandalig.
Gaan lopen in den helft vant seizoen?
Ach ja...
Geld. Een beer. En dansen.
Pffff....
Mag ik teleurgesteld zijn?
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Sepp verlaat ons reeds.

Bericht door eSKaa »

Mag. Moet niet. Hij deed het zeker niet slecht, maar is te kort bij ons geweest om daar teleurgesteld over te zijn. Ik ben overtuigd dat er een coach gezocht en gevonden gaat worden die dezelfde waarden nastreeft. En dat kan zelfs gewoon Glenn (T2) zijn als hij dat zelf ziet zitten.
We gaan gewoon voort mannekes!
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Sepp verlaat ons reeds.

Bericht door DAVILA »

Laat de Glenn maar overnemen in plaats van een ex prof die enkel naar zijn eigen carrière kijkt.
Onze vorige trainer maakte zijn titel van beste amateurploeg ook snel te gelde.
Correct dat wel, half het seizoen opstappen is dat niet.
Succes Glenn, eindelijk een ex speler als coach (zelfs al zou het maar voor even zijn)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Sepp verlaat ons reeds.

Bericht door Dabo »

Sepp De Roover verlaat Heist voor rol als assistent bij OH Leuven: “Twee jaar geleden stond ik nog in eerste provinciale”

Groot nieuws bij KSK Heist woensdagavond. Coach Sepp De Roover stopt met onmiddellijke ingang en wordt assistent bij OHL, zo deelde de club mee via de eigen kanalen. “Nee, er zijn nog geen gesprekken met een nieuwe coach”, klinkt het bij bestuurslid Roel Grant.

“Hoe ze bij mij terechtgekomen zijn?”, herhaalt Sepp De Roover de vraag. “Geen idee, maar ze kunnen misschien wel zien wat voor parcours ik de voorbije jaren heb afgelegd. Twee jaar geleden speelde ik nog kampioen met Wezel Sport en ook bij Heist leggen we momenteel een mooi parcours af. We staan nog altijd op één overwinning van de derde plek (en dat met een wedstrijd minder gespeeld, red.). Het is trouwens ongelofelijk: twee jaar geleden stond ik nog in eerste provinciale provinciale, nu ga ik gewoon trainingen in de hoogste klasse begeleiden. Woensdag heb ik een hele dag meetings gehad en overliep ik met de nieuwe coach (Oscar Garcia, red.) de nieuwe spelmogelijkheden en tactische besprekingen voor de ploeg.”

Full-time voetbal

“Dinsdag heb ik meteen Heist ingelicht en dat was zeker niet aangenaam. Ik ben daar gewoon graag en het is zeker geen keuze tegen Heist. Maar dit is wel dé mogelijkheid om full-time professioneel bezig te zijn met voetbal.”


Het is trouwens niet de eerste keer dat de ex-Rode Duivel gelinkt wordt aan een ploeg uit de hoogste voetbalklasse. “Klopt. Voor het seizoen heeft er nog een eersteklasser op mijn deur geklopt. De invulling van die job paste niet helemaal bij mij. Maar deze aanbieding kon ik moeilijk naast me neerleggen.”

Donderslag bij heldere hemel

Bij Heist kwam het nieuws als een donderslag bij heldere hemel. “Uiteraard vinden we dit als club jammer”, kadert bestuurslid Roel Grant. “Maar dat is nu eenmaal eigen aan Heist. Op korte termijn zien we twee zeer beloftevolle coaches vertrekken naar het professionele voetbal.” Zo is de coach van vorig seizoen, Jo Christiaens, momenteel aan de slag als hoofdcoach bij Lierse.

“Maar dat is misschien het mooie aan Heist: we kunnen ambitieuze coaches vastleggen die mooie prestaties neerzetten en zich zo in de picture zetten. Het is spijtig, maar dat hoort er nu eenmaal bij. Gesprekken met een nieuwe coach zijn er – uiteraard – nog niet maar we gaan wel opnieuw rond de tafel zitten met trainers die er veel goesting in hebben om bij de beste amateurclub van België te komen.”

Liekens in de dug-out

In de wedstrijd van dit weekend tegen Virton zal T2 Glenn Liekens in de dug-out zitten. “Of dat ook de definitieve coach gaat worden? Dat weet ik echt nog niet. We zullen bekijken hoe de gesprekken verlopen”, besluit Grant.

Bron: HNB
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Sepp verlaat ons reeds.

Bericht door DAVILA »

Suggestie:
Vervang Sepp door Bart, die zit zonder job na zijn ontslag bij Lyra-Lierse 😉
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Sepp verlaat ons reeds.

Bericht door DAVILA »

Jonas De Roeck zit ook met zijn duimen te draaien 😉
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Sepp verlaat ons reeds.

Bericht door eSKaa »

Misschien moeten we ons toch maar houden aan de tacktiek die we al toepasten: succestrainers uit lagere reeksen weghalen. Ik zie niet in waarom we per se gefaalde trainers van een ander zouden nodig hebben. 🤷‍♂️
Johan Gazon
Berichten: 576
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: Sepp verlaat ons reeds.

Bericht door Johan Gazon »

en...Stijn Stijnen ??????? :roll: :oops: :mrgreen:
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Sepp verlaat ons reeds.

Bericht door eSKaa »

Zulke reacties, hoe humoristisch ze ook bedoeld zijn, verdienen een ban van enkele weken. Ga uw toetsenbord afkuisen, en te voet naar Scherpenheuvel bij wijze van boetedoening. ;)
Johan Gazon
Berichten: 576
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: Sepp verlaat ons reeds.

Bericht door Johan Gazon »

Is er al nieuws van een nieuwe hoofdtrainer ???
Plaats reactie