KSK Heist - Dessel Sport 1-3

Alles over de wedstrijden van Ksk Heist.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3004
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

KSK Heist - Dessel Sport 1-3

Bericht door Dabo »

Afbeelding
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK Heist - Dessel Sport 1-3

Bericht door DAVILA »

Zeg die 10 bussen naar Hoogstraten al maar af…
Johan Gazon
Berichten: 576
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK Heist - Dessel Sport 1-3

Bericht door Johan Gazon »

Niettegenstaande onze ploeg praktisch volledig stond, was dit er niet aan te zien !!!
Veel foute passes, slordig en zwak tegenover een overtuigd en stevig Dessel !
Opvallend: de twee eerste tegendoelpunten kwamen na een fout ingrijpen van Peers. Misschien vergis ik me of ben ik een doendenker, dat Peers met zijn gedachten al bij zijn nieuwe ploeg Dessel voor volgend seizoen zat ??? :roll:
Herpakken he mannen !!! Komaan KSK !!!
scheirske
Berichten: 103
Lid geworden op: 07 okt 2018, 11:23

Re: KSK Heist - Dessel Sport 1-3

Bericht door scheirske »

Het was platte kak...
2 weggeefgoals.
Neen...we werden er ni goe gezind van.
Gelukkig was er Ronny Lee nog. :lol: :D
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK Heist - Dessel Sport 1-3

Bericht door eSKaa »

Onze non-match blijft zonder echte gevolgen. Hoogstraten verliest stevig (3-0) van Tienen, onze bonus van 1 punt blijft behouden. De 10 bussen zijn nog niet volledig van tafel :lol:

Het enige dat uit dit seizoen nog te halen valt is die 'papieren titel' van beste amateurploeg. Laten we daar gewoon een doel van maken, en nog een paar weken alles geven. Daarna een welverdiende vakantie, en volgend jaar spelen we los kampioen 😉🤣
Johan Gazon
Berichten: 576
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK Heist - Dessel Sport 1-3

Bericht door Johan Gazon »

VOETBAL 1STE NATIONALE: HEIST - DESSEL SPORT 1-3

Heist slikt 1-3-nederlaag tegen Dessel Sport na vroege dubbele achterstand: “De vermoeidheid speelde haar rol”
Heist heeft er niet bepaald zijn beste week opzitten. Na het gelijkspel tegen Tienen in de midweekmatch op woensdag verloor het nu met 1-3 van Dessel. De Zwanen kwamen al vroeg 0-2 achter door slecht verdedigend werk en lieten het na om zich terug in de wedstrijd te knokken. “Maar ik wil al het goede van de afgelopen weken niet zomaar opzij schuiven”, sprak trainer Maxime Annys zalvende woorden.
Geert Fierens
Gisteren om 16:39
“We speelden geen te beste wedstrijd”, opent aanvoerder Mike Smet zijn analyse. “We misten wat scherpte en er was te weinig druk op de man in balbezit. Op die manier incasseerden we een aantal te vermijden doelpunten. Het contrast met een week geleden, toen we leider La Louvière een eerste nederlaag aansmeerden, is groot. Die mooie prestatie konden we deze week niet herhalen. Het is misschien maar goed dat er volgend weekend niet gespeeld wordt. Zo kunnen we de batterijen opladen voor het laatste luik van de competitie. Want we staan nog altijd op een goede plaats om de beste amateurclub van België te worden. Maar dan moeten we ons wel herpakken, want op deze manier gaat die titel ons wellicht ontglippen.”

Coach Maxime Annys hinkte op twee gedachten na het tegenvallende resultaat. “Ik zag tegendoelpunten die niet mochten vallen, omdat er slecht werd verdedigd, maar ik zag ook positieve zaken. Zoals de 1-2 op slag van rust, we speelden ons zo weer in de match.”

Die aansluitingstreffer was een echt pareltje. Na mooi voorbereidend werk van Nys, die de flank had afgelopen, kwam de bal bij Troonbeeckx. Die joeg de bal met een vlam in de rechterbovenhoek. “Een heerlijk doelpunt, maar jammer genoeg levert het ons niks op”, is de doelpuntenmaker teleurgesteld.

“In de tweede helft kwamen we wel nog dicht bij de gelijkmaker”, stipt Annys op zijn beurt aan. “Als die heerlijke bal van Augustynen niet door de keeper wordt gered, stond het 2-2. Toen het 1-3 werd, beseften we dat de nederlaag niet meer te vermijden was.”

Het contrast tussen de behaalde cijfers thuis en op verplaatsing blijft dus groot. “Thuis krijgen we inderdaad amper een match gewonnen”, weet ook Annys. “Maar ik vind wel dat we door deze nederlaag al het goede van de afgelopen weken niet zomaar opzij mogen schuiven. Ik blik terug op een goede maand maart, waarin we onder meer La Louvière hebben geklopt. We speelden ook drie matchen in een week, deels speelt de vermoeidheid dan ook haar rol. Daarnaast lag het terrein er ook heel zwaar en drassig bij.”

Bron: GVA
Plaats reactie