Voorbereiding 2016-2017

Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3022
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door Dabo »

DAVILA schreef:
Dabo schreef:Zondagavond 17/07 op RTV een reportage in Sport op zondag over ons K.SK Heist (start van de voorbereiding seizoen 2016-2017).

Iedereen die wil komen mee wuiven naar de camera :D . De reportage wordt zondagochtend tijdens de training van 10u00 gedraaid op de terreinen van SK Diamant te Pijpelheide.
Veel hebben we hier niet van opgestoken, wachten op een ploegvoorstelling door KSK Heist TV ? ;)
http://www.rtv.be/cdn1/video/20160717_h ... eiding.mp4
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door DAVILA »

GR KATELIJNE - KSK HEIST 0-3

Aangenaam weer, goeie grasmat, ideaal voor een spelletje 'wie is wie', bij het ontbreken van een wedstrijdblad :D
Algemene conclusie: een pak talentvolle spelers, aan Keleman om hier een team uit te brouwen.
Al opgemerkt: spits Kabeya, rechterflang Challouk (1 en 2 0 in de eerste helft, op links Vrijssen en Deflem, in het middenveld enkele lichtpunten (namen ?)
Tweede helft een gans ander team met topschutter Dethier die explosiviteit toonde en vlug voor 0-3 zorgde.
Please: maak eens werk van een degelijke ploegvoorstelling !
Leon ? Dabo ? Post eens het namenlijstje met de rugnummers, komaan mannen, het tussenseizoen is voorbij, get up !!! :D
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door hesteneer »

Ik geef het goede voorbeeld:
3 bart webers
5 roel grant
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door DAVILA »

Geen Nwadikwa wegens gekwetst, keeper Lahaye viel slechts op het einde in.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3022
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door Dabo »

DAVILA schreef:GR KATELIJNE - KSK HEIST 0-3

Aangenaam weer, goeie grasmat, ideaal voor een spelletje 'wie is wie', bij het ontbreken van een wedstrijdblad :D
Algemene conclusie: een pak talentvolle spelers, aan Keleman om hier een team uit te brouwen.
Al opgemerkt: spits Kabeya, rechterflang Challouk (1 en 2 0 in de eerste helft, op links Vrijssen en Deflem, in het middenveld enkele lichtpunten (namen ?)
Tweede helft een gans ander team met topschutter Dethier die explosiviteit toonde en vlug voor 0-3 zorgde.
Please: maak eens werk van een degelijke ploegvoorstelling !
Leon ? Dabo ? Post eens het namenlijstje met de rugnummers, komaan mannen, het tussenseizoen is voorbij, get up !!! :D

BADIANE COLY 4
CABEYA KURTIS 11
CHALLOUK YOUSSEF 8
DAMS LIAM 26
DEFLEM DAIMY 7
DETHIER LAURENT 10
GRANT ROEL 5
LAHAYE DAMIEN 28
LARIVIERE JAAN 14
MARCHOUL NICK 18
MERCKX DRIES 13
NWADIKWA UGO 19
REGNIER THOMAS 22
SANTORO FAUSTO 23
STROOBANTS NIELS 1
TAMBEUR ROEL 15
TIELENS JARI 33
TROONBEECKX MATTHIEU 6
VANHEER JENS 17
VAN AERSCHOT FRE 21
VERBIST STEFAN 16
VRIJSSEN JARNE 36
WEBERS BART 3
WIJNS DAVID 2
VENTOSE DRIES 27
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3022
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door Dabo »

GR Ka­te­lij­ne - SK Heist 0-3

Ugo Nwa­dik­wa ont­brak bij Heist. Hij kreeg woens­dag een in­fil­tra­tie in de knie en moet rus­ten. Vol­gen­de week gaat de ver­de­di­ger bij de dok­ter op con­tro­le. In het slecht­ste ge­val wacht een kijk­ope­ra­tie, want de me­di­a­le band van de me­nis­cus is ge­scheurd. Aan­winst Dries Ven­to­se (Beer­schot Wil­rijk) was nog niet van de par­tij. Trai­ner Kele­man liet in Ka­te­lij­ne heel wat spe­lers op­dra­ven, al­leen cen­tra­le ver­de­di­ger Coly Ba­di­a­ne maak­te de ne­gen­tig mi­nu­ten vol.

Bron: GVA
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door DAVILA »

Lap, het begint al... :cry:
rene
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jul 2016, 23:46

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door rene »

Dabo schreef:GR Ka­te­lij­ne - SK Heist 0-3

Ugo Nwa­dik­wa ont­brak bij Heist. Hij kreeg woens­dag een in­fil­tra­tie in de knie en moet rus­ten. Vol­gen­de week gaat de ver­de­di­ger bij de dok­ter op con­tro­le. In het slecht­ste ge­val wacht een kijk­ope­ra­tie, want de me­di­a­le band van de me­nis­cus is ge­scheurd. Aan­winst Dries Ven­to­se (Beer­schot Wil­rijk) was nog niet van de par­tij. Trai­ner Kele­man liet in Ka­te­lij­ne heel wat spe­lers op­dra­ven, al­leen cen­tra­le ver­de­di­ger Coly Ba­di­a­ne maak­te de ne­gen­tig mi­nu­ten vol.

Bron: GVA
heeft 36 vrijsen de 90 min ook niet volgemaakt
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door DAVILA »

Onze tegenstrever van overmorgen, Olympia Wijgmaal, eindigde afgelopen seizoen als tweede in zijn bevorderingsreeks na kampioen Hades.
Dit seizoen treden ze aan in de 2de amateurreeks met oa Boom, Berchem, Hoogstraten enz.
Ze kunnen dus beschouwd worden als een goede graadmeter.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3022
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door Dabo »

Olympia Wijgmaal - Ksk Heist 0-3

Goals van Kabeya, Webers op Penalty, Larivière.
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door eSKaa »

Zelfde namen lieten zich opvallen. Cabeya, Regnier, Challouk, en ook Deflem.
Een ploeg vol vuur, gretig van begin tot einde. Doelman Lahaye keepte de eerste helft, Stroobants de 2e. Ook 'onze' Matthieu Troonbeeckx viel goed in, net als Vrijsen en Dethier. Al het materiaal is er, om een mooie ploeg mee te bouwen.
Ik kijk al uit naar de volgende oefenmatch waar ik kan bijzijn, thuis tegen Aalst.
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door DAVILA »

Onder nagenoeg ideale weersomstandigheden om te voetballen, vingen wij op het smalle kunstgrasveld de match aan met volgende opstelling: Lahaye, Tambeur, Grant, Badiane, Deflem, Regnier, Webers, Merckx, Larivière, Ventose en Kabeya. De tegenstander speelde met nagenoeg hetzelfde team waarmee ze vorig seizoen tweede eindigde in bevordering. Grasmat (of beter plastiekmat ;) ) en samenhang waren dus duidelijk in het voordeel van Wijgmaal. Dat bleek ook, veel balbezit voor de thuisploeg en de typische 'over'-inzet van de lager gekwalificeerde ploeg. Resultaat echter met de rust: een droge 0-3... 0-1 na een kwartier, een mooie halve retro van Kabeya,
0-2 op penalty, rustig omgezet door wie anders dan Webers ;) , daarna even spektakel aan de overzijde: een ver schot (lob), Lahaye ziet tot zijn opluchting de lat ter hulp snellen. Even voor rusten vraagt Larivière uitdrukkelijk de bal buiten de grote backlijn om die heerlijk in de bovenhoek te schilderen.
Na de rust vervangt Stroobants Lahaye in doel, voor hem nemen oa Challouk, Dethier, Marchoul, Santoro, Troonbeeckx, Vanheer, Verbist en Vrijssen plaats, later ook Dams.
Wat hebben wij geleerd ? Trainer Keleman start met nagenoeg dezelfden als tegen GR Katelijne, ziet hij al een type ploeg ?
Wij zagen weer klasseflisen van Dethier oa een pegel van schuin op links, keihard binnen het kader maar op de keeper, die hoort als toptransfer in het type elftal thuis. Lahaye gaf een autoritaire indruk in doel, inderdaad bevestiging van Deflem, Kabeya (snel, werklustig), Regnier (zeer sterk als verdedigende middenvelder, kopbalsterk en niet verlegen om eens een bal gewoon buiten te trappen, imo ook bruikbaar als centrale verdediger), Challouk euhmm... onmiskenbaar klasse maar... op rechts concurrentie van Wijns en Ventose !!!
De plaatsen zullen duur zijn... Jongeren als Troonbeeckx kloppen op de deur (soms nog wat onbesuisd maar welke acties !
Manco: creativiteit op het midden veld ontbrak, Wijns ontbrak (lichte blessure ?) Nwadikwa traint individueel, een operatie zou zich niet direct opdringen
Op naar de volgende proeven, dat wordt lastiger, Aalst en Temse.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door hesteneer »

Niet volledig akkoord Davila (lees: weinig creativiteit)...het is nog heel heel vroeg in het seizoen (voorbereiding), maar ik vond dat hier duidelijk werd waarop er wordt getraind en hoe er wordt getraind: 2 lijnen heel kort bij elkaar, wijgmaal kreeg 0,0 ruimte en tijd om te voetballen. Ze zijn dan ook een hele match niet in baklijn geraakt op uitzondering van 2 vrije trappen. Een type ploeg ziet hij volgens mij (terecht) helemaal nog niet aangezien er volgens mij zowel in helft 1 6à7 mogelijke basis spelers in stonden en ook in helft 2 stonden er 6 à 7 mogelijke basis spelers in. Een mix van die 2 helften en je kan beginnen ballen zoals Boskamp het verwoord!

Vielen mij op:
* die van Berchem achteraan...wat een muur
* die linksback van overijse...lijkt mij een klasbak. Snel, vinnig, technisch,...laat ons zeggen Van Assche x8
* die 22 voor de verdediging...wat een coaching voor 2 weken in Heist te zijn. Zowel in frans als nederlands. Altijd op de goede plaats, snel, kan voetballen => een surplus voor onze Webers!
* Ventose op rechts nog een beetje zoeken, maar die kerel kan wel voetballen!
* onze spits van de eerste helft (Kurtis), bangelijke techniek maar ziet voorlopig iets te graag de bal
* de spits van de tweede helft (naam ontgaat me hier even): klein, snel, werkmier, goed schot...ja...wat kan ik hier meer op zeggen?
* Matthieuke...ja jongens...hoe snel is die?! ik citeer trainer Keleman tijdens de match: "Dat die vorig jaar niet gespeeld heeft snap ik niet" ...
* de Roel kan goe frans! :)

MAAAAR

Wat een cultuurshock!!!!!!!!!! 17 jaar heb ik er op gewacht!! 3 man vooraan houden bij hoekschoppen tegen, wat resulteerde in 0 gevaar voor Wijgmaal, 4 man achteraan en mogelijkheid tot snel uitbreken...Karel, ik ben fan! Een coaching naast de lijn, in frans en nederlands, een T2 met een tablet in de hand om de hartslagmeters te volgen, spelers die absoluut 100% scherp worden gezet...ja jongens...kon dat echt niet 4 jaar eerder vraag ik mij af! :)
Ik weet ook dat het altijd leuk is om nieuwe dingen te zien, ook voor de spelers, maar toch...hier staat al iets.

Het is nog heel vroeg zoals vermeld, maar als ze aan dit tempo blijven werken zoals echt duidelijk werd vandaag gaan wij een prachtig seizoen tegemoet! Ik kijk alvast uit naar volgende oefenmatchen!

Amen
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door DAVILA »

Heel interessante post hesteneer !
Meer van dat, btw, waar zit Foxy trouwens ???
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door klenne »

Jep ook ik ben tevrede naar huis gegaan gisteren !! Tis nog vroeg maar voor oefenmatchen waar de spelers met deze inzet op het veld komen betaal ik met plezier 8 euro voor 8-)

Wa had de webers nu voor ??
Plaats reactie