voorbereiding 2014-2015

DAVILA
Berichten: 4152
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: voorbereiding 2014-2015

Bericht door DAVILA »

Danneman schreef:Gilles kon mij zeker bekoren maar Dahman...volgens mij veel te traag
Elk zijn mening maar volgens mij verdient die jongen een kans, wat bedoel je trouwens met 'veel te traag' ?
Als men een jonge speler niet de kans geeft zich aan te passen aan een hoger tempo, uitvoeringssnelheid enz. kan hij NOOIT de stap zetten naar een niveau hoger...
Wat Gillis betreft: ok maar dat was zo ongeveer een zekerheid bij al onze aanwinsten, zeg eens iets over Pruna, Beckers, Jacobs.
Over de keepers: geen oordeel wegens niet aan het werk gezet !
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: voorbereiding 2014-2015

Bericht door klenne »

DAVILA schreef:
Dabo schreef:Opstelling KSK Heist: Weyen, Gillis, Vanderputte, Nkuman, Beckers, Vandermaliere, Tambeur, Van den Broeck, Jacobs, Pittoors en Pruna 

Vindt de fout? :D :lol: :roll:
Fout: Nkuman is een voornaam, Michel is de familienaam :roll:

Wat win ik ? een gratis abonnement ? :D
Ff gaan opzoeke op site van deinze , 10 goals voreg seizoen en heeft maar de helft van de matche gespeeld :o mss ook veel gekwetst ik weet het ni..
DAVILA
Berichten: 4152
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: voorbereiding 2014-2015

Bericht door DAVILA »

http://youtu.be/ye67GWCMESY

Wetteren - Deinze 0 3 afgelopen seizoen, hattrick Nkuman Michel
DAVILA
Berichten: 4152
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: voorbereiding 2014-2015

Bericht door DAVILA »

Naam Michel Nkuman
Positie Aanvaller
Geboren 09/06/1988
Vorige Clubs Lierse
Bij RCFC sinds 2010-2011
Eerste wedstrijd RCFC Ternat - RCFC (15/08/2011)
Eerste doelpunt RCFC RCFC - Temse (26/09/2010)
Vorig seizoen 24 wedstrijden - 12 doelpunten
Totale geschiedenis RCFC 52 wedstrijden - 18 doelpunten

Bron: site Cappellen

Voilà: pakken we hem of niet ? ;)
Iemand van minstens dat niveau moet er imo bij !
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: voorbereiding 2014-2015

Bericht door klenne »

DAVILA schreef:Naam Michel Nkuman
Positie Aanvaller
Geboren 09/06/1988
Vorige Clubs Lierse
Bij RCFC sinds 2010-2011
Eerste wedstrijd RCFC Ternat - RCFC (15/08/2011)
Eerste doelpunt RCFC RCFC - Temse (26/09/2010)
Vorig seizoen 24 wedstrijden - 12 doelpunten
Totale geschiedenis RCFC 52 wedstrijden - 18 doelpunten

Bron: site Cappellen

Voilà: pakken we hem of niet ? ;)
Iemand van minstens dat niveau moet er imo bij !
Eerste wedstrijd in 2011 en eerste goal in 2010 :D kopen :mrgreen:
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3018
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: voorbereiding 2014-2015

Bericht door Dabo »

Nkuman is niet een tester die gisteren eens kwam testen. Hij traint al zowat de hele voorbereiding mee. Eric De Weerdt stopt wegens professionele redenen als keeperstrainer van het 1ste elftal.
Danneman
Berichten: 94
Lid geworden op: 12 aug 2013, 15:29

Re: voorbereiding 2014-2015

Bericht door Danneman »

Pruna vond ik niet overtuigend maar is wel snel,het is nog wat vroeg om de niewelingen te beoordelen ,die van De Lyra vond ik dan toch wel goed.
Natuurlijk is een voorbereidingsmatch(al is het tegen een 1st klasser)niet te vergelijken met de competitie maar mits nog een paar versterkingen zie ik
de toekomst rooskleurig
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: voorbereiding 2014-2015

Bericht door klenne »

Dabo schreef:Nkuman is niet een tester die gisteren eens kwam testen. Hij traint al zowat de hele voorbereiding mee. Eric De Weerdt stopt wegens professionele redenen als keeperstrainer van het 1ste elftal.
Dus de kans da dieje een contract krijgt is dan toch heel groot of ?
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3018
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: voorbereiding 2014-2015

Bericht door Dabo »

klenne schreef:
Dabo schreef:Nkuman is niet een tester die gisteren eens kwam testen. Hij traint al zowat de hele voorbereiding mee. Eric De Weerdt stopt wegens professionele redenen als keeperstrainer van het 1ste elftal.
Dus de kans da dieje een contract krijgt is dan toch heel groot of ?
Geen idee.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3018
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: voorbereiding 2014-2015

Bericht door Dabo »

Jan Van den Bergh beoogt bij Heist de doorbraak die hij bij Westerlo door blessure misliep

Na de doortocht van de onberekenbare Miguel Dachelet zag men bij Heist de noodzaak in van stabiliteit in het hart van de verdediging. Met Cor Gillis en Jan Van den Bergh hoopt men daaraan tegemoet te komen. Deze laatste heeft er alvast zin in.
Vergelijken heeft dikwijls geen zin, maar wie de jongste oefenwedstrijd tegen Lierse tegen het licht van de uitgave 2013 houdt kan niet anders dan concluderen dat Heist sterker voor de dag komt dan twaalf maanden geleden. Vooral dan defensief. Bij afwezigheid van de zieke Roel Grant liet met Cor Gillis (Dender) en Jan Van den Bergh (Westerlo) in de tweede helft een nieuw centraal duo een goede indruk. Laatstgenoemde hield aan zijn eerste speelminuten bij zijn nieuwe club alleszins een goed gevoel over.

‘De wisselwerking met Cor Gillis verliep zeer goed’, stelde hij vast. ‘We gaven nauwelijks kansen weg.’

Gescheurde meniscus

In tegenstelling tot de zes jaar oudere Cor Gillis (25), die uit de jeugd van Anderlecht stamt en een parcours aflegde langs Tubeke, Dender en het Nederlandse MVV, heeft Jan Van den Bergh maar weinig ervaring. Maar zijn ambitie om het bij Heist te maken compenseert dat gebrek.

‘Ik doorliep de jeugdreeksen bij Lierse en Westerlo’, aldus de 19-jarige voetballer uit Baal. ‘In 't Kuipje groeide ik door tot de A-kern. Ik zat begin vorig seizoen drie keren op de bank, tot het noodlot toesloeg. Ik stond met een gescheurde meniscus acht maanden aan de kant.’

Jan Van den Bergh kreeg de tijd niet om zich te bewijzen en zag na de titel geen onmiddellijke toekomst meer bij Westerlo. ‘Ik onderhandelde met mijn vader met verschillende clubs. Onder meer Hoogstraten was erg geïnteresseerd, maar de afstand leek me wat ver in combinatie met mijn studies sport- en cultuurmanagement in Leuven. Dan vond ik Heist een betere keuze. En daar ben ik heel blij mee. Ik maakte de overstap samen met Jaime Ruiz, met wie ik bij Westerlo op training veel duels uitvocht en later tijdens het revalideren een goede band kweekte. Ik tref hier ook mijn dorpsgenoot Bart Van den Broeck. Ik speelde met hem in de jeugd. We rijden nu samen van en naar de club.’

Terwijl vader Frank Van den Bergh op de renbaan in zijn sulky successen najaagt, hoopt Jan, die zelf niet zoveel van koerspaarden moet hebben, bij Heist de doorbraak te forceren die hij bij Westerlo misliep.

‘Als voetballer krijg je nooit garanties. Toch mik ik op een basisplaats. Ik ben daar na een pechjaar helemaal klaar voor.’

Bron: http://www.sportwereld.be
DAVILA
Berichten: 4152
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: voorbereiding 2014-2015

Bericht door DAVILA »

SK HEIST

De Heistse spelers werken deze week op eigen houtje een meegekregen oefenprogramma af. De eerstvolgende training is volgende week maandag.
Daags nadien, dinsdag 8 juli om 19.30 uur, volgt dan een tweede oefenwedstrijd tegen KV Mechelen. Nieuwkomer Mario Pruna nam het weekje vrij om zijn familie in Roemenië te gaan opzoeken. (lcp)

Bron: HNB
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3018
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: voorbereiding 2014-2015

Bericht door Dabo »

Op maandag 7 juli om 19.30u worden de trainingen bij KSK Heist na een onderbreking van tien dagen op​nieuw hervat. De vakantie zit er nu helemaal op. Volgende week komt Heist ook twee keer in actie. Op dinsdag 8 juli om 19.30u komt KV Mechelen op bezoek, zaterdag 12 juli om 19.30u speelt Heist tegen Westerlo.

Bron: GVA
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3018
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: voorbereiding 2014-2015

Bericht door Dabo »

De gezamenlijke training wordt vanavond hervat op het terrein aan de Drophei in Booischot. Op uitzondering van Simon Vermeiren, die een operatie met verwikkelingen aan de knie onderging en enkele dagen gehospitaliseerd bleef, tekent iedereen present. Dat geldt ook voor de genezen Roel Grant, de van een enkelblessure herstelde Yannick Rymenants, een fitte Jaime Ruiz en Bart Webers, die al een week terug is van huwelijksreis. Zij zullen morgen (19.30 uur) tegen KV Mechelen in de selectie van achttien zitten.

Bron: http://www.sportwereld.be
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: voorbereiding 2014-2015

Bericht door klenne »

Wie gaat er kijke morege ?
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: voorbereiding 2014-2015

Bericht door malinwa fc »

klenne schreef:Wie gaat er kijke morege ?
Ikke natuurlijk!!
Weet alleen ni aan welke kant ik ga zitten-staan!! :lol: :lol: :lol:
Plaats reactie