Voorbereiding 2016-2017

Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3022
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door Dabo »

DAVILA schreef:HEIST-TEMSE 5-1

Inderdaad er werd op het kunstgrasveld gespeeld, ik vermoed om de grasmat te sparen, het regende gisteren en vandaag onophoudelijk.
Wie geen paraplu bij had was de klos :D
Heist begon met Stroobants, Vrijssen, Badiane, Grant, Tambeur, Regnier, Deflem, Webers, Troonbeeckx, Challouk en Ventose.
1-0 door Deflem, de keeper van Temse was in duel gegaan iets buiten zijn grote backlijn en was niet op tijd terug om de lob onschadelijk te maken.
Een kwartiertje later 1-1, ik ben niet zeker wie scoorde maar als ik Glouftsis zeg ben ik 9 op 10 keer juist.
Ventose scoort in twee tijden aan de tweede paal na een voorzet van op rechts van Troonbeeckx, outstanding op de rechterflank die eerste helft.
Na de rust vervangen Kabeya en Dethier Deflem en Ventose. Kabeya bevestigt weer met een mooie lob, 3-1.
Temse pakt rood, Webers maakt 4-1 met het hoofd, een resem vervangingen : Santoro, Marchoul, Verbist, Larivière en Dams Maken hun opwachting.
Larivière scoort 5-1, Santoro raakt de deklat.
De regen stopt, een mooie regenboog spant zich over het Sportcentrum, de 'echten' die dit hondenweer trotseerden, druipen af, letterlijk dan toch ;)
Wat hebben we geleerd ?
Ondanks de uitslag was Temse toch de taaiste van de drie ploegen die we bekampten, Troonbeeckx sprong als 18-jarige in het oog, de typeploeg, rekening houdend met de onbeschikbaren (Wijns, Nwadikwa en Merckx) zou er wel eens zo uit kunnen zien:
Lahaye, Vrijssen, Grant, Badiane, Tambeur, Regnier, Webers, Deflem, Ventose, Dethier, Kabeya
Voor de flankposities die Deflem en Ventose innemen staan de youngsters Challouk en Troonbeeckx te trappelen.
De anderen, waarbij goede spelers, zullen zich in het team moeten knokken.
Het zou een eigen doelpunt van Grant geweest zijn. Ik denk dat je Dams met Vanheer verwisseld hebt. :D :lol: :D
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door DAVILA »

'Het zou een eigen doelpunt van Grant geweest zijn. Ik denk dat je Dams met Vanheer verwisseld hebt'

Sorry, mijn ogen waren ondergeregend en mijn ruitenwissers waren kapot... :D
will
Berichten: 72
Lid geworden op: 13 aug 2012, 00:35

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door will »

Het is nog gene Luzon, onzen trainer, maar ik ben benieuwd naar zijn actieve coaching als het om de knikkers gaat. Er zit leven in ;-)
Voor de rest een leuke match van Troonbeeckx gezien, en van anderen ook, maar dat zal nog wat duren voor ik daar namen kan op plakken.
Op de linkerkant liep er zelfs precies nen tweeling, zo gelijken ze op mekaar.
Conclusie na de eerste thuismatch, op een niet zo leuk kunstgras veld, ik denk dat we een leuk seizoen tegemoet gaan.
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door DAVILA »

will schreef:Op de linkerkant liep er zelfs precies nen tweeling, zo gelijken ze op mekaar.
' Ik denk dat je Dams met Vanheer verwisseld hebt': dat is het !!! Vandaar mijn vergissing :D
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3022
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door Dabo »

Spelers en t.s. zijn vertrokken op stage. Straks op RTV reportage ivm persconferentie K.SK Heist
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door DAVILA »

Volgende woensdag komt Aalst op bezoek. Normaliter een ploeg van het gehalte van Temse (Aalst eindigde net voor hen afgelopen seizoen).
Waar bij ons nog Roel, Bart en David overblijven van de altijd geladen matchen tegen Aalst, zijn het bij Aalst keeper Van Den Noortgaete en middenvelder Van Damme
die ons in het verleden bekampten.De kern bestaat nu uit spelers uit eigen jeugd en een pak nieuwkomers.
Bekenden zijn Van Hoevelen, nu al 33jr, als ex-speler van oa Westerlo, KV Mechelen, Waalwijk en OHL, verder Van Tricht, ex KV Mechelen, Geel en Boom (merkwaardig: ik las ergens bij zijn transfer van Boom naar Aalst 'bij Aalst kan ik prof blijven' ???). Een andere middenvelder met wat pluimen (eerder pluimpjes) op zijn hoed is Lusala, ex Anderlecht, Lokeren en WS Brussels. Bij deze ploegen speelde hij niet in het eerste elftal, de laatste drie jaar bij La Louvière in derde klasse scoorde hij 18 keer in zo'n 90 matchen.
Bij de aanvallers ééntje met adelbrieven (briefjes): Baras die verleden jaar 18 keer scoorde bij Zele in vierde klasse.

Répétition générale voor de eerste match met inzet, misschien tijd om te starten met de (voorlopige) basisploeg, hoe die er voor mij uitziet poste ik hier al ;)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3022
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door Dabo »

De vriendschappelijke wedstrijd Heist - Aalst zal woensdag 10/08 aanvangen om 20h00 i.p.v het eerder vermelde uur 19h30.
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door DAVILA »

Bericht Re: Voorbereiding 16-17
Heist ging bij momenten erg stevig door, ref had eerder al kunnen ingrijpen. spits Heist voluit voet vooruit op uitkomende vdn. vlak daarvoor ook al twee redelijk vuile fouten niet bestraft. over de match: Heist was beter. Bij ons was het niet slecht, op de verdediging na, dat staat echt nog niet op punt. 3 vermijdbare doelpunten. eerste op stilstaande fase vrij inkoppen, tweede zwak afgedekt door Atheba (niet echt wakker/scherp) derde gestuntel tussen Claeys en Van Hoevelen... jammer want met die gemiste strafschop zat er een mooi resultaat in. Blankaert en De Koker vielen op door werkkracht. Baras zorgde voor gevaar. Van Tricht leek me niet erg wakker.

Bron: forum iendracht :D

Nu een objectieve verslaggeving... ;)

Dicht bij mijn voorspelde basisopstelling: Webers ontbrak (alhoewel die 'fris als een konijn' op het Sportcentrum rondliep), Marchoul verving hem, ipv Deflem speelde Challouk die overigens uitblonk.
Badiane kopt na een kwartier op een stilstaande fase de 1-0 op het bord. Aalst mist een strafschop. Heist voetbalt enkele mooie kansen bij elkaar, goede maar niet perfecte afwerking en een goeie Aalst keeper verhinderen een 3 à 4 - 0/1 (een penalty moet binnen) aan de rust.
Na de koffie blijft Roel binnen, Tambeur schuift naar centraal en Van Heer vervangt hem rechts.
Aalst plooit zich dubbel maar het wordt 2-0: voorzet vanop rechts, Challouk scoort heerlijk in de vlucht !
Tegendoelpunt Aalst, eveneens na stilstaande fase, kopbalgoal. Even later bijna een herhaling maar de bal gaat over.
Als 'Maitre' Dethier verschroeiend uithaalt vanop de 16 en de bal grondscherend in de verste hoek zeilt, is carnaval ver weg voor 'Oilst'
Volgen nog een pak vervangingen.
Tussen haakjes: de clash tussen keeper VDNoortgaete en een Hesitenaar leek ons geheel onvrijwillig :D of ben ik nu toch niet objectief ?

Op naar Turnhout !
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door DAVILA »

Bij nader toezien: als Challouk zo blijft spelen moet ik mijn basisopstelling lichtjes veranderen... ;)
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door DAVILA »

In de match tegen Hoogstraten twee oude bekenden aan de overzijde: Fockaert en Vets.
Zelf laat ik die match aan mij voorbijgaan, ik kan blijkbaar niet zo goed tegen de lucht in de Noorderkempen, na de match op Turnhout ben ik beginnen ijlen volgens sommigen :D :D :D dus het verhaal van de 'Wiedergutmachung' na de uitschuiver in de BvB zal een andere 'kenner' hier moeten neerpennen ;)
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door DAVILA »

Heist - Hoogstraten 6 - 1
3 goals Deflem !
Ik ga morgen naar mijn psychiater :D
ksk4ever
Berichten: 20
Lid geworden op: 16 aug 2016, 08:54

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door ksk4ever »

K.SK. - Hoogstraten 6 - 1.

Om Davila op zijn wenken te bedienen :roll:

Prima reactie van onze jongens op de off-day van afgelopen zondag.

Ik denk niet dat HVV op helemaal 100% volle sterkte stond (bv. Bouyfoulkitne op de bank), maar ik ken de kern van HVV niet goed. Wel Vets en Fockaert in de basis. Bij ons geen Webers, Wijns, Regnier, Merckx, Nwadikwa.

K.SK. begon zeer gedreven en stond na 10' al 2-0 voor met twee knappe goals van Deflem. Dan maakte Kabeya alweer een enorm knappe 3e goal. Dus afwezigen: kijk naar de beelden !!

Na die 20' dolle minuten hoefde het zo niet direct meer voor K.SK. En kregen we controlevoetbal. HVV dreigde een paar keer met goede voorzetten.

Na rusten lukte HVV de 3-1, maar K.SK. zette orde op zaken met nog eentje van Deflem, Dethier en een pareltje van Verbist in de slotminuut.

Leuke voetbalavond dus ... de aanwezigen stelden zich terecht de vraag : "wat is er toch in Turnhout gebeurd ?" Tja mannen ... voetbal zeker ? Da's gene wiskunde hè :?

Na de match galmde door de boxen : "we're in this toghether" ... Dàt is de spirit om van dit seizoen een mooi verhaal te maken. Deze jongens kunnen voetballen, zoveel is duidelijk. Aan hen om dit nu ook op competitieniveau te bewijzen en aan ons, supporters, om hen daarin te steunen.

Onze ploeg: Lahaye, Tambeur, Vrijsen ('67 Van Heer), Badiane, Grant, Deflem ('67 Verbist) , Ventose, Santoro ('67 Challouk), Marchoul ('75 Dams), Dethier, Kabeya ('46 Troonbeeckx).

HVV: Pauwels, Vanderlinden x2, Van de Vreede, Vets, Mateso, Swaegers, Fockaert, Smet, Van Hoof, Meeuwis. Kwamen in de 70' in: Laureyssen, Roelandts, Bouyfoulkitne, Da Silva, Van Opstal, Van Oers, Van Aelst.

En vanaf nu is het terug aan jou hè Davila ... maar spreek het woord degradatie niet meer uit aub !!
ksk4ever
Berichten: 20
Lid geworden op: 16 aug 2016, 08:54

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door ksk4ever »

En Larivière ontbrak ook nog bij K.SK... voor de volledigheid :!:
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door klenne »

Iedereen mag hier uitspreken wa hij wilt en iedereen moet ieders mening respecteren ! Laten we het hier nog iet of wa plezant houde op het forum we zijn al mee zo weineg :D

Maar idd de vraag wat is er in godsnaam in turnhout gebeurd was het gespreksonderwerp vandaag ! Geen mens da het snapt !!!

Ik kwam een kwartier te laat op de voetbal en aan de kasse kreeg ik al te horen dat het al 2-0 was..

Dzn tss het volk hoorde dz het nog is 2 ferm goals waren , en eerlek is eerlek die 4 goals da ik zelf nog gezien heb waren 1 voor 1 prachtige goals..

En zelfs onze bankzitters vielen allemaal goe in ! Als ge zie wie daar dan nog naast de kant zat..

Hopelek krijgen we dees voetbal ni alleen te zien in de vriendematchen..
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3022
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door Dabo »

Extra oefenmatch: KVK Tienen - Ksk Heist zat 20/08 19.30h
Plaats reactie