Voorbereiding 2016-2017

DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door DAVILA »

ksk4ever schreef: En vanaf nu is het terug aan jou hè Davila ... maar spreek het woord degradatie niet meer uit aub !!
:oops: :oops: :oops:

Maar als 'wake up call' kon mijn commentaar precies wel tellen ! :D
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door DAVILA »

Tussen haakjes: met ksk4ever hebben we er precies een actieve forumganger bij ! Hoe meer meningen hoe liever !
KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door KSKH »

Weet er eigenlijk iemand waarom Deflem ni in de basis stond tegen Turnhout? Tegen Temse speelde dieje toch een goeie match, veel goeie voorzetten...
En nu tegen Hoogstraten scoort hem 3x. Is toch een speler waar ik me zou starten hoor.
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door DAVILA »

KVK Tienen eindigde vorig seizoen 16de (op 19) in derde klasse B, dit seizoen treden ze dus aan in de 2de amateurklasse.
In de BvB speelden ze thuis 0-0 gelijk tegen Dender om met 3-4 te verliezen in de strafschoppenreeks.
Echt bekende namen zie ik niet direct in hun kern (tenzij misschien Haroun, broer van). De enige ons bekende naam was Mathei maar die verkaste in het tussenseizoen naar Hades.
Wel een naam als trainer: Valère Billen (oa ex-trainer bij Abidjan (Ivoorkust), Ujpest (Hongarije), Swaziland (bondscoach), STVV en Duffel)
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door hesteneer »

oh...die tweede goal...omschakeling me ne corner tegen en pats binnen.
Precies ook nen tijd geleden da we da gezien hebben in Heist! :)
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door klenne »

DAVILA schreef:Tussen haakjes: met ksk4ever hebben we er precies een actieve forumganger bij ! Hoe meer meningen hoe liever !
Idd hoe meer hoe liever :D
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door DAVILA »

De scoremachine die we in Turnhout thuis vergeten waren, draaide opnieuw op volle toeren: 0 - 7 !
Aan de aftrap: Lahaye, Vrijssen, Badiane, Grant, Tambeur, Deflem, Verbist, Challouk, Marchoul, Ventose en Dethier.
Na 7' voorzet vanop links van Deflem, Ventose kopt in het zijnet. Na 15' vrijschop vanaan de cornervlag op rechts, Tambeur kopt binnen. Na 25' actie Dethier door de centrale as, pas naar Challouk en 0 - 2.
Het laatste kwartier van de eerste helft steekt Tienen de neus aan het venster met een reeks steriele corners tot gevolg.
Tweede helft begint met Kabeya en Van Heer ipv de backs Tambeur en Vrijssen, Deflem zakt daardoor wat terug. Na een kwartier trapt Dethier een vrije trap van op ruim 20m Roberto Carlos gewijs staalhard in de bovenhoek. Verbist scoort de 0-4. Aangestoken door zo veel frivoliteit scoort Van Heer op fraaie wijze de 0 - 5. Kabeya kan niet achter blijven en maakt met andermaal een beauty de 0 - 6.
Uiteindelijk is het Badiane die op strafschop de 0 - 7 op de bordjes brengt.
In de tweede helft kwamen ook Santoro, Larivière, Troonbeeckx en Dams hun opwachting maken. Het Tiens klontje was blijkbaar toch niet zo hard maar smaakte wel zoet.
Tenslotte nog zeggen dat Van Heer een goede tweede helft speelde, die mannen van Betekom gaan blijkbaar bewijzen dat ik van voetbal NIKS ken ! (wat de slimsten op het forum al lang weten :D )
Als er niet de horror van Turnhout was, we zouden gaan dromen... Tiende plaats KK ? Nie zwansen hé maat ;)
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door hesteneer »

waar is den tijd dat we in Tienen kansloos ten onder gingen...

Gedurende de volle 90 minuten is Tienen er niet aan te pas gekomen. Met mooi, verzorgt voetbal over de grond speelden we hen van het spreekwoordelijk kaske naar de muur. Een geweldige linkse flank met Deflem...wat een fantastische voetballer...en een snelle rechtse flank met Tambeur en Ventose. Challouk die strooide met mooie passes en Déthier die deed wat van een spits mag verwacht worden: bal bijhouden, kaatsen en inspelen op de flanken. Zijn goede wedstrijd bekroonde hij met een beauty van een vrije trap (badiane, laat de vrije trappen gewoon voor iemand anders man :) ).
Ik zeg het nog is: hier zit muziek in (als we spelen zoals in de vriendenmatchen) en mogen we verder kijken dan de, volgens onze coach, 10de plaats.
en eum...de omschakeling met hoekschoppen...i love it!!!!

Voor 1x was 15 euro voor een vriendenmatch graag gegeven :)
KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door KSKH »

hesteneer schreef:waar is den tijd dat we in Tienen kansloos ten onder gingen...

Gedurende de volle 90 minuten is Tienen er niet aan te pas gekomen. Met mooi, verzorgt voetbal over de grond speelden we hen van het spreekwoordelijk kaske naar de muur. Een geweldige linkse flank met Deflem...wat een fantastische voetballer...en een snelle rechtse flank met Tambeur en Ventose. Challouk die strooide met mooie passes en Déthier die deed wat van een spits mag verwacht worden: bal bijhouden, kaatsen en inspelen op de flanken. Zijn goede wedstrijd bekroonde hij met een beauty van een vrije trap (badiane, laat de vrije trappen gewoon voor iemand anders man :) ).
Ik zeg het nog is: hier zit muziek in (als we spelen zoals in de vriendenmatchen) en mogen we verder kijken dan de, volgens onze coach, 10de plaats.
en eum...de omschakeling met hoekschoppen...i love it!!!!

Voor 1x was 15 euro voor een vriendenmatch graag gegeven :)
Dan hebbe ze u een speciaal ticket gegeven :D bij Tienen zijn ze niet te spreken dat ze 10 euro moeste betalen voor deze vertoning :D
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door hesteneer »

zitplaats was toch 15 euro....den dave heeft da ook betaald ze. khad beter een staanplaats gepakt en hooligan gespeeld op den tribune...da koste ma 10 euro en er ware geen stewards ;) ;)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3022
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door Dabo »

Wat dat betalen betreft. Ik heb gewoon 10 euro betaald. In de kantine iets gaan drinken en van daar uit stapte je gewoon op de zittribune. Geen enkel probleem. :lol: :D :lol:
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door hesteneer »

zeveraars :)
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door DAVILA »

Dabo schreef:Wat dat betalen betreft. Ik heb gewoon 10 euro betaald. In de kantine iets gaan drinken en van daar uit stapte je gewoon op de zittribune. Geen enkel probleem. :lol: :D :lol:
En dan maar verschieten dat er zoveel clubs failliet gaan... :D
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door DAVILA »

Boom, tegenstander volgende woensdag, eindigde vorig seizoen als negende in derde B.
Het trok twee spelers aan van Wilrijk Beerschot: doelman Jef Snyders die drie titel pakte op een rij op het Kiel maar niet wou/kon meestappen in het profregime verhaal.
Spits Munoz Herrera scoorde bij Beerschot in het kampioenenjaar in vierde klasse 15 keer in 22 matchen, verleden jaar geen enkele keer in derde nadat hij af te rekenen had met een zware blessure. Even was er sprake van een terugkeer naar Gent Zeehaven waar hij voordien drie jaar speelde. Het eerste seizoen in vierde klasse 16 goals het daarop maakte hij GZ kampioen met 22 treffers. Zijn 21 goals het jaar daarop in derde deden hem in het vizier van WBeerschot belanden. Ik meen mij hem te herinneren uit de fameuze bekermatch in Heist.
In augustus verloor Boom thuis van City Pirates (derde amateurklasse) met 2-4 maar nadien won het met 0-3 op Temse en gisteren won het met 1-3 op Bornem.
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door DAVILA »

Ventose en Challouk spelen tegen hun ex club. Hopelijk vergeet Challouk zijn oorstopjes niet ;)
Plaats reactie