Voorbereiding 2016-2017

hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door hesteneer »

vandaag op training een zeer gedreven groep gezien! da noemen ze "trainen op het scherp vd snee"
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door eSKaa »

Mooi! Het begin nadert met rasse schreden..

Op dit moment is de match op Boom bezig, maar weet er iemand of er zaterdag/zondag nog een laatste oefenpartij voorzien is ipv de 3e bekermatch?
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3022
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door Dabo »

eSKaa schreef:Mooi! Het begin nadert met rasse schreden..

Op dit moment is de match op Boom bezig, maar weet er iemand of er zaterdag/zondag nog een laatste oefenpartij voorzien is ipv de 3e bekermatch?
Nope, , geen oefenmatch meer.
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door DAVILA »

Boom - Heist 1 - 3
Challouk 5' 1 - 0
Put 10' 1 - 1
Kabeya 18' 1 - 2
Dethier 70' 1 - 3 (penalty)
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door DAVILA »

We startten met:
Lahaye, Deflem, Vrijssen, Grant, Tambeur, Challouk, Marchoul, Reignier, Ventose, Kabeya, Dethier.
Webers liep rond het plein, Wijns en Badiane zaten op de tribune.
We begonnen volgens het bekende scenario van de voorbije matchen (met uitzondering van... :cry: ), Challouk legde het thuispubliek al vlug het zwijgen op. De ruimte die we weggaven resulteerde in een vlug tegendoelpunt.
Eerste uitroepteken: zonder Badiane, Nwadikwa en zelfs Webers op de positie van centrale verdediger hebben we een probleem (nog niet tegen de ploegen uit een reeks lager, maar wel tegen de voormalige tweedeklassers). Roel kan niet alles blijven compenseren en heeft al de voeten vol met zijn eigen positie.
Na de drankpauze en wellicht bijsturen van Spaenhoven, komt Boom meer in de match, Ventose schiet de 1-3 voorlangs maar eerlijk is eerlijk, ook Boom had kunnen scoren.
De steenbakkers duwen na rusten opnieuw door: overhaasting en onpreciesheid verhinderen verder onheil bij ons.
Langzaamaan nemen wij terug de overhand met enkele goede kansen, uiteindelijk scoort Dethier de 1-3 op strafschop (De eerste poging van Ventose werd gestopt door Sneyders, de lijnrechter signaleert het te vroege vertrek van de doelman en dus een reprise).
Tweede uitroepteken: Challouk staat nu definitief in mijn basiselftal (tav bestuur: zet die vlug onder een stolp of die verhuist ook naar Beerschot !)
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door DAVILA »

Even de statistieken er bij halen na de voorbereiding, de bekermatch tegen Turnhout tellen we daar ook bij.
We speelden 8 matchen op uitzondering van GR Katelijne na, tegen ploegen uit de tweede amateurliga, dus één reeks lager dan de onze. Het betrof hier middenmoters uit die tweede amateurliga.
We wonnen 7 van de 8 matchen, scoorden 31 keer en kregen 5 goals tegen.
De schutters:
1. Dethier 6 stuks verdeeld over 6 matchen
2. Kabeya 5 over 5 matchen
3. Challouk 5 over 4 matchen
4. Deflem 4 over 2 matchen
5. Verbist, Webers, Larivière en Badiane 2
6. Ventose, Tambeur en Van Heer 1
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door DAVILA »

Anders bekeken.

Tijdens de voorbereiding hoorde ik vaak verwijzingen naar de eerste amateurklasse als 'de vroegere derde klasse'. Klopt dit ? In mijn ogen niet.
Zonder de competitiehervorming zouden wij (mogelijk) naar de 'oude' derde klasse gezakt zijn. Mathematisch klopt dit niet: Koksijde eindigde na ons en Brussels werd voor de groene tafel naar die 'oude' derde klasse verwezen (dus nog steeds zonder competitiehervorming), Heist had dan barragematchen moeten spelen om het behoud in de 'oude' tweede klasse te verzekeren, zo ver is het nooit gekomen, wij zijn dus nooit naar derde gezakt :D
Stel nu echter dat wij die theoretische barragematchen hadden verloren, dan speelden wij nu tegen de ploegen die wij nu in de voorbereiding afdroogden (euh... in de match tegen Temse diende dit echt wel figuurlijk geïnterpreteerd te worden :D )
In dat geval zouden wij een uitgesproken titelfavoriet zijn in die 'oude' derde klasse.
Is dit nu het geval ? Neen, in onze nieuwe reeks evolueren namelijk 7 ploegen die voor ons eindigden vorig seizoen.
Conclusie: de hoogste amateurklasse staat boven de 'oude' derde klasse.

Ben ik de enige die last heeft van de hitte ? :D
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3022
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door Dabo »

DAVILA schreef:Anders bekeken.

Tijdens de voorbereiding hoorde ik vaak verwijzingen naar de eerste amateurklasse als 'de vroegere derde klasse'. Klopt dit ? In mijn ogen niet.
Zonder de competitiehervorming zouden wij (mogelijk) naar de 'oude' derde klasse gezakt zijn. Mathematisch klopt dit niet: Koksijde eindigde na ons en Brussels werd voor de groene tafel naar die 'oude' derde klasse verwezen (dus nog steeds zonder competitiehervorming), Heist had dan barragematchen moeten spelen om het behoud in de 'oude' tweede klasse te verzekeren, zo ver is het nooit gekomen, wij zijn dus nooit naar derde gezakt :D
Stel nu echter dat wij die theoretische barragematchen hadden verloren, dan speelden wij nu tegen de ploegen die wij nu in de voorbereiding afdroogden (euh... in de match tegen Temse diende dit echt wel figuurlijk geïnterpreteerd te worden :D )
In dat geval zouden wij een uitgesproken titelfavoriet zijn in die 'oude' derde klasse.
Is dit nu het geval ? Neen, in onze nieuwe reeks evolueren namelijk 7 ploegen die voor ons eindigden vorig seizoen.
Conclusie: de hoogste amateurklasse staat boven de 'oude' derde klasse.

Ben ik de enige die last heeft van de hitte ? :D
Juist, er moeten nog veel mensen een 'knopke' omdraaien.
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2016-2017

Bericht door DAVILA »

Het was een aangename wedstrijd om te kijken waar de uitslag voor mij van ondergeschikt belang is. Een draw had tot de mogelijkheden behoort.
Heist begon fel en scoorde langs Challouk (eén van de beteren van Heist). Het tweede doelpunt was een enorme weggever waarin we niet scherp genoeg verdedigden.Dat Trompet een aanwinst is bewees hij door het sublieme doorsteekpasje aan Put waaruit die enig mooi scoorde via de binnenkant paal. OP slag van rust kopte De Paepe op de lat en nog een prachtig schot van Hens via buitenkant paal. Er werden ook felle duels uitgevochten tussen Ventose en Spaenhoven welke meestal gewonnen werden door laatste. Onze doelman Sneyders speelde heel attent en vloog er iets te stevig in op een doorgebroken speler met als gevolg penalty. Jef stopte die maar er stond een onnozelaar op de lijn met zijn vlag te zwaaien. Gevolg terug geven en 1 - 3 voor Heist. De scheidsrechter viel ook op om een keer of 6 geen balvoordeel te geven voor ons. Nadien deed de vlaggeman zich alle eer aan van super clown door bijna alles verkeerd te vlaggen.
Heist heeft de tweede helft nog voldoende mogelijkheden gehad om te scoren ,meestal opgezet via Challouk. RupelBoom heeft ook wel enkele mogelijkheden gehad via schoten van Hens en een juist niet van Munoz Herera.
Al bij al gebied de eerlijkheid mij te zeggen dat Heist beter was maar dat een draw er in zat.
Onze ploeg begint stilaan vorm te krijgen en met Trompet centraal op het middenveld zijn we toch weeral beter gewapend. Volgens mij komt het wel allemaal goed..

Bron: forum Boom

We hopen het met hem, jammer dat Boom niet in onze reeks speelt
Plaats reactie