ASV GEEL - KSK HEIST 0-0

klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: ASV GEEL - KSK HEIST 0-0

Bericht door klenne »

Da is toch ongelofelek he dan hebde is een seizoen mee 4 spitsen zijn er daar 3 van gekwetst
DAVILA
Berichten: 4144
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: ASV GEEL - KSK HEIST 0-0

Bericht door DAVILA »

In de gegeven omstandigheden misschien Peter eens raadplegen, die weet meestal wel raad ;)
Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: ASV GEEL - KSK HEIST 0-0

Bericht door Peter »

DAVILA schreef:In de gegeven omstandigheden misschien Peter eens raadplegen, die weet meestal wel raad ;)
Ik zou Thomas Stevens terughalen...dan moet ik mij niet altijd in de Cis drukmaken...kan'k terug op Stevens roepen :D
DAVILA
Berichten: 4144
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: ASV GEEL - KSK HEIST 0-0

Bericht door DAVILA »

Peter schreef:
DAVILA schreef:In de gegeven omstandigheden misschien Peter eens raadplegen, die weet meestal wel raad ;)
Ik zou Thomas Stevens terughalen...dan moet ik mij niet altijd in de Cis drukmaken...kan'k terug op Stevens roepen :D
Het ironische is Peter dat wij Stevens (met zijn beperkingen voor tweede klasse) op dit moment zouden kunnen gebruiken... ;)
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: ASV GEEL - KSK HEIST 0-0

Bericht door hesteneer »

neen davila...toch niet...den dag dat we stevens terug kunnen gebruiken spelen we terug in bevordering. ;)

we hadde nog ne goeie, ma die sjot nu in duffel ;)
Danny
Berichten: 62
Lid geworden op: 10 aug 2014, 10:14

Re: ASV GEEL - KSK HEIST 0-0

Bericht door Danny »

hesteneer schreef:neen davila...toch niet...den dag dat we stevens terug kunnen gebruiken spelen we terug in bevordering. ;)

we hadde nog ne goeie, ma die sjot nu in duffel ;)
Hopelijk is dit ironisch bedoeld. ;)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3013
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: ASV GEEL - KSK HEIST 0-0

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

Nieuwkomer Gwen Jacobs vindt op het middenveld beter zijn draai

Heist liet in Geel eerder twee punten liggen dan een eerste op zijn conto te schrijven. Omdat ook nog eens drie spelers geblesseerd uitvielen, was de ontgoocheling compleet. Al was dat minder het geval voor Gwen Jacobs, die zich goed heeft aangepast.
Cis Bosschaerts en zijn assistent Hugo Van Doninck waren het zaterdagavond na het 0-0-gelijkspel op het veld van ASV Geel roerend eens. ‘We laten hier twee punten liggen. We spelen bijna zeventig minuten met elf tegen tien en kunnen daar niet van profiteren. Kansen genoeg, maar door de falende afwerking kwam een oud zeer weer aan het licht’, klonk het unaniem.

Nieuwkomer Gwen Jacobs sloot er zich na een nachtje slapen bij aan. ‘We mochten het driekwart van de wedstrijd opnemen tegen tien man en kregen kansen genoeg om het af te maken. Maar we toonden te weinig scherpte in de zestien. Zonder iemand een verwijt toe te sturen. Er kwamen meerdere spelers in schietpositie, maar niemand die de goede richting vond. Maar laat ons ook niet overdrijven’, haastte Gwen zich om de hele ploeg in bescherming te nemen. ‘Wat niet was, kan wel nog komen. Dat we voldoende kansen afdwongen, wijst op het goede voetbal dat we brachten. Eens moet dat renderen. Uiteraard liefst zo vlug mogelijk.’

Goed aanvaard

Of Lommel dan woensdag het kind van de rekening wordt? ‘Laat ons hopen. We hebben dan alleszins iets recht te zetten’, vindt de Lierenaar.

Over zijn eigen prestatie mocht hij best tevreden zijn. ‘Ik mag zeggen dat ik de stap van vierde naar tweede klasse goed wist te overbruggen’, vertelt hij daarover. ‘Ik kon me vrij goed aanpassen aan het tempo, zowel op training als in de matchen zelf. Dat dank ik aan een goede fysiek en het feit dat ik tijdens de voorbereiding van blessures gevrijwaard bleef. Ook mijn teamgenoten speelden daarbij een belangrijke rol. Ik werd zodanig goed opgevangen dat ik gewoon word meegezogen. Ik ervaar dat ook de supporters mij al goed hebben aanvaard. Zij komen na de match spontaan een babbeltje slaan.’

Heist heeft er met Gwen trouwens enkele fans bij gekregen. ‘Ik heb bij Lyra nog altijd enkele goede vrienden’, zegt hij. ‘Zij blijven mij op de voet volgen en komen als het kan naar de matchen van Heist kijken.’

Bron: http://www.sportwereld.be
fifabel
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 aug 2014, 10:52

Re: ASV GEEL - KSK HEIST

Bericht door fifabel »

DAVILA schreef:Zoals eerder al gemeld hier:
Wim De Decker (Antwerp) precies hetzelfde: gekwetst zaterdag, maandag daarop scan en uitslag ! Weer eens pijnlijk duidelijk onderscheid prof/amateur, het netwerk van die eersten is nu eenmaal veel groter... (en die is daar niet voor naar Roeslare moeten rijden durf ik wedden)
Wees blij dat jullie spelers naar Roeselare mogen rijden voor hun kwetsuren.

De kliniek ginder beschikt immers over het FIFA Centre of Excellence. Dit is een erkenning dat de Fifa zelden uitdeelt en enkel aan de ziekenhuizen die zich inzetten voor preventie, onderzoek, diagnose en behandeling van voetbalspelers. Deze ziekenhuizen zijn in de ogen van de Fifa het meest geschikt voetballers te behandelen.

Buiten België zijn er 20 andere ziekenhuizen met deze erkenning. En buiten West-Vlaanderen is er geen enkel ander ziekenhuis met deze erkenning.

Als ik als voetballer, prof of amateur, zou moeten kiezen tussen de kliniek van Antwerpen, van Leuven... of die van Roeselare, kies ik zeker die laatste.

Wees gerust, jullie speler zijn daar in goede handen.
foxy
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 aug 2012, 14:07

Re: ASV GEEL - KSK HEIST 0-0

Bericht door foxy »

Hesteneer, mag ik je eraan herinneren dat we 3 seizoenen geleden op een historische 8e plaaats eindigden
(dit zal deze club misschien nooit nog behalen) nadat na een zwak begin Cis overschakelde naar een 4-4-2 met
het duo Criel-Stevens in de spits. Stevens had dus wel kwaliteiten (werkkracht - loopvermogen ) die rendement
kunnen geven maar ik begrijp ook je voorkeur voor andere spelerstypes . Jij weet toch ook dat complementariteit
vaak belangrijker is dan puur individuele klasse (als trainer dan)
DAVILA
Berichten: 4144
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: ASV GEEL - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

fifabel schreef:
DAVILA schreef:Zoals eerder al gemeld hier:
Wim De Decker (Antwerp) precies hetzelfde: gekwetst zaterdag, maandag daarop scan en uitslag ! Weer eens pijnlijk duidelijk onderscheid prof/amateur, het netwerk van die eersten is nu eenmaal veel groter... (en die is daar niet voor naar Roeslare moeten rijden durf ik wedden)
Wees blij dat jullie spelers naar Roeselare mogen rijden voor hun kwetsuren..
Ik heb het niet over de kwaliteit van het betreffende ziekenhuis (ongetwijfeld heel hoog gezien uw uitleg), ik heb het over het ongehoorde feit dat een speler veertien dagen moet wachten om uitsluitsel te krijgen over de ernst van zijn blessure terwijl dat bij andere (professionele) clubs blijkbaar direct kan.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: ASV GEEL - KSK HEIST 0-0

Bericht door hesteneer »

foxy schreef:Hesteneer, mag ik je eraan herinneren dat we 3 seizoenen geleden op een historische 8e plaaats eindigden
(dit zal deze club misschien nooit nog behalen) nadat na een zwak begin Cis overschakelde naar een 4-4-2 met
het duo Criel-Stevens in de spits. Stevens had dus wel kwaliteiten (werkkracht - loopvermogen ) die rendement
kunnen geven maar ik begrijp ook je voorkeur voor andere spelerstypes . Jij weet toch ook dat complementariteit
vaak belangrijker is dan puur individuele klasse (als trainer dan)
Bedankt dat je me daar even aan herinnert foxy!;) Sta me toe te zeggen dat uiteraard ieder zijn mening heeft :) . Ik ga hier dus ook niet verder op ingaan, aangezien ik mijn goede voornemens niet graag zie teniet gaan na 2 speeldagen ;)
Zoals je zelf ook aangeeft. Complementariteit is het belangrijkste, al is mij vaak ontgaan met wie hij complementair is ;) enfin, vijgen na pasen allemaal. We hebben een goed uitgebalanceerde kern dit jaar. Alleen begint het slecht met al onze blessures die niemand op voorhand kan voorzien...
Plaats reactie