ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST 2-0

hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST

Bericht door hesteneer »

dan raad ik u aan ofwel:
a) een hoorapparaat kopen
b) uw oren laten uitspuiten

als we al iets geroepen hebben, was het in ieder geval niet dat :)
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST

Bericht door klenne »

Ikke schreef:Na Tubeke, is de Heist de slechtse ploeg die we thuis hebben mogen ontvangen dit seizoen. Er zit weinig beleving in.
En dan zingen 'in 3de klas ist ook plezant" …….jullie staan er nu dichter bij dan wij. :D
In 2de klas zal ook wel goe zijn :D en gelle waart ook ni goe zenne !! Slechtste antwerp dak in die 5 jaar al gezien heb :o Ik heb nog maar weineg echt goei ploege gezien dees jaar op virton en seraing na..

Eerste goal kon ni slechter valle he daar verlieze we de match ! Zelf ook paar goei kanse gehad maar bet geluk onbreekt hier ! Geen man overboord , op verplaatsing pakke wij nu eenmaal ni veel punten.. Thuis eupen nu die moete eraan :twisted:
Ikke
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 nov 2013, 14:51

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST

Bericht door Ikke »

Was jij er wel ?
Ikke
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 nov 2013, 14:51

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST

Bericht door Ikke »

Als wij dan zo slecht waren en we winnen tegen jullie zegt dat genoeg :D
Galag
Berichten: 35
Lid geworden op: 13 mei 2013, 11:03

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST

Bericht door Galag »

Ikke schreef:Als wij dan zo slecht waren en we winnen tegen jullie zegt dat genoeg :D
Je moet niet zo denigrerend overkomen aub...

Heist heeft tot de 80ste minuut, net zoals jullie, 3 grote kansen gehad.
Op t einde alles of niets gespeeld en zoals zo vaak verloren waar jullie nog 1 kans onbegrijpelijk missen en dan t toch afmaken.

Maar soit, we waren nog geen minuut bezig... ik weet niet hoe Vandermarliere dat gemist heeft.
En k zeg niet dat Heist een punt verdiend had, maar het had zeker gekund.

Dessel, dat is pas de slechtste ploeg in 2de klasse momenteel :-D.

Ah, en ja ik was er ook.
Blij dat er nog redelijk wat volk was ondanks de resultaten.
En ik vond het heus niet zo n slechte match, van beide ploegen. Ik zag geen degradatievoetbal.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST

Bericht door klenne »

Ikke schreef:Als wij dan zo slecht waren en we winnen tegen jullie zegt dat genoeg :D
Wij zijn nu eenmaal geen uitploeg we pakke veel te weineg punten op verplaatsing ! En gij ga nu toch ni zegge da antwerp een goei ploeg heeft dees jaar he wnt dan zen we uitgeklapt !! Ge zet verdomme een profploeg dan mag het wel wa meer zijn dan hetgeen ge gistere hebt late zien en da was ook te horen aan de sfeer wnt dieje is ook al beter geweest ! Wel weer een mooie opkomst van de thuisploeg ;)
Ikke
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 nov 2013, 14:51

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST

Bericht door Ikke »

klenne schreef:
Ikke schreef:Als wij dan zo slecht waren en we winnen tegen jullie zegt dat genoeg :D
Wij zijn nu eenmaal geen uitploeg we pakke veel te weineg punten op verplaatsing ! En gij ga nu toch ni zegge da antwerp een goei ploeg heeft dees jaar he wnt dan zen we uitgeklapt !! Ge zet verdomme een profploeg dan mag het wel wa meer zijn dan hetgeen ge gistere hebt late zien en da was ook te horen aan de sfeer wnt dieje is ook al beter geweest ! Wel weer een mooie opkomst van de thuisploeg ;)
Heb ik dat ergens gezegd dat we een goeie ploeg hebben? En ivm de sfeer, die van jullie was goed zeker :D
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST

Bericht door klenne »

Ikke schreef:
klenne schreef:
Ikke schreef:Als wij dan zo slecht waren en we winnen tegen jullie zegt dat genoeg :D
Wij zijn nu eenmaal geen uitploeg we pakke veel te weineg punten op verplaatsing ! En gij ga nu toch ni zegge da antwerp een goei ploeg heeft dees jaar he wnt dan zen we uitgeklapt !! Ge zet verdomme een profploeg dan mag het wel wa meer zijn dan hetgeen ge gistere hebt late zien en da was ook te horen aan de sfeer wnt dieje is ook al beter geweest ! Wel weer een mooie opkomst van de thuisploeg ;)
Heb ik dat ergens gezegd dat we een goeie ploeg hebben? En ivm de sfeer, die van jullie was goed zeker :D
Lap weeral ene van 12 jaar op ons forum :roll: das precies een vergif bij die antwerpse ploegen :lol:
Neutral
Berichten: 100
Lid geworden op: 28 apr 2014, 16:10

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST

Bericht door Neutral »

2 ploegen die eigenlijk beter geen verwensingen naar elkaars hoofd slingeren.
Heist al meermaals gered via niet-sportieve redenen en Antwerp was een week virtueel failliet voor het sezoen.
Beter zien hoe we beiden terug beter worden want draai of keer het hoe je wil, Antwerp staat redelijk safe, Heist blijft achteraan bengelen.
En Dessel mag slecht zijn, als ze 1 keer winnen ziet het er wel anders uit ineens.
KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST

Bericht door KSKH »

Ikke schreef:Als wij dan zo slecht waren en we winnen tegen jullie zegt dat genoeg :D
Anderlecht - Olympiakos daar was Anderlecht zeer zeer sterk en toch wint Olympiakos. Ik ga de match Antwerp-Heist zeker niet vergelijken met die match.
Maar het wil niet zeggen dat als je slecht speelt dat je automatisch MOET verliezen.

Over onze 'sfeer', het wil niet zeggen omdat wij een klein ploegske zijn da wij tevreden zijn met de gang van zaken. Wij vechten nu al het 3de jaar op rij
tegen degradatie en toch blijven heel veel supporters Heist altijd supporteren. Ze mogen zeggen wat ze willen over Heist hun spel en supporters maar ik zie liever een ploeg naar hun waarde spele, dan een ploeg die schulden maakt en zowel de club en competitie kapot maakt. En bij Antwerp ist zeker ni veel beter, 1ste thuis match 12.500 supporters en 1 maand later zijn het er nog 5.000.

Ik heb voor elke ploeg respect, voor elke mening, maar als ge zo neerbuigend komt doen over andere ploegen en den dikke nek komt uithangen. Omdat ge
beter bent dan een ploeg die het met veel minder middelen moet doen. Awel ge moogt er fier op zijn.
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST

Bericht door eSKaa »

Laat em toch doen. Negeren die handel.

Op hun forum gaan wel wilde geruchten over dat paars van die truikes :-D Precies dat die speciaal gemaakt zijn voor de gelegenheid. Maar houden die zich mee bezig seg..
Blijkbaar geen beelden gezien van andere matchen, waarin ze die mauve truitjes ook dragen. Toch een beetje plezant, weten dat ge -ondanks dat ge een klein ploegske bent- sommige anderen kunt beroeren door simpelweg een bepaald truike aan te doen :-D
KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST

Bericht door KSKH »

Binnen 2 weken komen de matchen die voor ons echt belangrijk zijn. Hopelijke kunnen we in de laatste 3 wedstrijden van de heenronde 6/9 halen. En tegen Eupen en Sint truiden paar puntjes sprokkelen.
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

Net de twee goals gEzien op RAFCTV: eerste goal = afgeweken bal, gaat anders nooit binnen...
KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST

Bericht door KSKH »

Racing Mechelen - Geel stond 2-4 bij de rust, met nog 25min te spelen staat het nog altijd 2-4 (2x Yagan weer bij Racing). hopelijk maar Racing nog gelijk. Een gelijkspel zou beter zijn voor ons.
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

Op basis van de beelden en de krantenartikels toch wel een gemiste kans op punt(en) winst...
Als doelman Boeckx bij de uitblinkers genoemd wordt...
Niet dat Antwerp niet verdiend won: zij scoorden, wij niet :(
Plaats reactie