Excelsior Virton - K.SK Heist 1-1

Danny
Berichten: 62
Lid geworden op: 10 aug 2014, 10:14

Re: 29/08 - 18h Excelsior Virton - K.SK Heist

Bericht door Danny »

DAVILA schreef:waarop Brughmans zich miskeek.
Flater. Laat de bal simpelweg door de handen glippen als een kadet. Weg waren onze 3 punten.
de greize
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 aug 2012, 17:11

Re: Excelsior Virton - K.SK Heist 1-1

Bericht door de greize »

De nachtmerrie van elke doelman, de bal door de handen laten glippen, hij speelde nochtans een goeie match
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: 29/08 - 18h Excelsior Virton - K.SK Heist

Bericht door klenne »

DAVILA schreef:Effe vertalen voor ik Klenne op mijn dak krijg:
Na het vroege doelpunt van Wijns via de voet van Lesquoy (10de minuut) was Virton op achtervolgen aangewezen. De uitsluiting van Day na twee keer geel in zeven minuten vergemakkelijkte de zaak niet.
Gelijkmaker in de extra tijd via een voorzet van diezelfde Lesquoy waarop Brughmans zich miskeek.
Merci he ;) :D

Bon de 0 is weg en een punt op verplaatsing.. Natuurlek jammer van dieje laatste seconde maar late we vooral het positieve onthouden !! Ik was er wel na maar van wa ik al gehoord heb was het zeker ni slecht tege een ploeg da toch 6 op 6 had !! Nu komt deinze naar ons , gistere gewonne tege lierse met 1-0..
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3008
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Excelsior Virton - K.SK Heist 1-1

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
DAVILA
Berichten: 4135
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Excelsior Virton - K.SK Heist 1-1

Bericht door DAVILA »

VIRTON HEIST 1 1

Na drie minuten redde de bezoekende doelman knap een kopbal van Almeida na een voorzet van Ourega in hoekschop. Kort daarop besloot Suray een assist van Dupuis naast. Na tien minuten kreeg Virton een koude douche toen Wijns als een duiveltje uit een doosje kon toeslaan. Suray besloot na een knappe solo naast. Na de koffie druk van Virton, dat invaller Day al na zeven minuten verloor met twee keer geel. In het slot pakte Valette uit met een superreflex op een kopbal van Van Den Bergh. In blessuretijd sleepte Lesquoy toch nog een puntje uit de brand voor Virton na een blunder van Brughmans. (ggh)

Bron: HNB

Jammer, 'superreflex' en 'blunder' :(
koen_87
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 apr 2014, 09:21

Re: Excelsior Virton - K.SK Heist 1-1

Bericht door koen_87 »

Brughmans gaat inderdaad in de fout, maar de laatste 5 minuten komen we gewoon onder druk tegen 10 man ...
zo achteruit kruipen, niet normaal , verdediging van Virton heeft de bal aan hun eigen baklijn en onze verdediging liep achteruit.
Ook die fase van de goal, iedereen in de baklijn, zelf de keeper van de tegenstander. Hou dan minstens 1 man aan de middenlijn, dan moeten zij ook volk achteraan houden.
Niet de eerste keer dat dit gebeurd. maar blijkbaar wordt hier niet uit geleerd.

los van dit, goei match van Heist.
Beukers en Van Assche heel sterk in de verdediging.
Van den Bergh sterk op het middenveld (buiten een iets minder openingskwartier).
Wijns sterk in de aanval, ook bij balverlies altijd de inspanning terug naar achter. Toch niet verwacht na blessure. Aangename verrassing.
Kriek
Berichten: 60
Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49

Re: Excelsior Virton - K.SK Heist 1-1

Bericht door Kriek »

heb de match niet gezien, maar ik vind het niet zo abnormaal dat bij een 0-1 voorsprong de laatste minuten in verdediging trekt, zelfs al is het tegen 10 man.
Enfin soit, de 0 is van de tabellen. We kunnen er aan beginnen :-)
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Excelsior Virton - K.SK Heist 1-1

Bericht door hesteneer »

match niet gezien wegens klote uur...

Los van dit is het geen slecht resultaat om 1-1 gaan te spelen in Virton. Uiteindelijk toch een ploeg met 6 op 6.
Opgelet voor Deinze nu. Dit zou wel eens een heel sterke ploeg kunnen zijn EN ze liggen ons helemaal niet!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3008
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Excelsior Virton - K.SK Heist 1-1

Bericht door Dabo »

hesteneer schreef:Dit zou wel eens een heel sterke ploeg kunnen zijn EN ze liggen ons helemaal niet!
Voor mij de titelkandidaat. Hoe die dat allemaal betalen is me een raadsel? Maar dit is een andere discussie
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Excelsior Virton - K.SK Heist 1-1

Bericht door hesteneer »

Antwerp speelt kampioen...los...;) maar die liggen ons wel :twisted:
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3008
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Excelsior Virton - K.SK Heist 1-1

Bericht door Dabo »

hesteneer schreef:Antwerp speelt kampioen...los...;) maar die liggen ons wel :twisted:
Jaja, al voor het 11de jaar nu :D
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Excelsior Virton - K.SK Heist 1-1

Bericht door klenne »

Just de beelden is bezien , wa een leleke truikes :o :D

Voor de rest precies een schoon matchke geweest voor de neutrale toeschouwer :!:

Idd zeer jammer van de flater van onze keeper maar zulke dinge gebeuren nu eenmaal in het voetbal he.. En voort tzelfste geld word da zelfs nog 2-1 seg :o koppen omhoog en zaterdag de 3 punten thuishoude !!!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3008
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Excelsior Virton - K.SK Heist 1-1

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: Excelsior Virton - K.SK Heist 1-1

Bericht door KSKH »

http://nr10.be/nieuws/doelman-ksk-heist ... tijd-video

ai ai ai, onze keeper is effe groot nieuws precies :'(
Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: Excelsior Virton - K.SK Heist 1-1

Bericht door Peter »

KSKH schreef:http://nr10.be/nieuws/doelman-ksk-heist ... tijd-video

ai ai ai, onze keeper is effe groot nieuws precies :'(
Dat ziet er idd beetje klungelachtig uit, en als doelman weet je dan dat je het meestal direct vlaggen hebt. Nu lijkt het me wel dat hij even met z'n gezicht in de zon komt te staan bij het uitkomen...ik zou gezegd hebben dat ik verblind was ;)
Plaats reactie