ASV GEEL - KSK HEIST 1-1

klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

ASV GEEL - KSK HEIST 1-1

Bericht door klenne »

Woensdag 7 oktober om 20 uur 30
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3006
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: ASV GEEL - KSK HEIST

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
Danny
Berichten: 62
Lid geworden op: 10 aug 2014, 10:14

Re: ASV GEEL - KSK HEIST

Bericht door Danny »

Heden avond MOET er gewonnen wonnen of het spel zit op de wagen.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: ASV GEEL - KSK HEIST

Bericht door klenne »

Danny schreef:Heden avond MOET er gewonnen wonnen of het spel zit op de wagen.
Het spel op de wagen :D heel ons verdediging is er ni bij :D
eSKaa
Berichten: 1398
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: ASV GEEL - KSK HEIST

Bericht door eSKaa »

Danny schreef:Heden avond MOET er gewonnen wonnen of het spel zit op de wagen.
Dat er gewonnen moet worden, ok, al is het maar om de 0 (overwinningen) van de tabellen te vegen. Maar spel op de wagen?? 't Gaat al dik 3 jaar op deze manier, en echt 'op de wagen' heeft het nog ni gezeten. Zakken kunnen we ook niet, dus panikeren doe ik ook niet. En wie op dit moment nog komt kijken, doet dat voor de rest van het seizoen hoor..

Maar ik kan me herinneren dat ge vorig seizoen iets gelijkaardigs zei op't einde van de competitie. En toen verloren we wat belangrijke matchen, maar wonnen we er enkele onverwachte. Ik kijk er naar uit :-)

@ Davila: ga jij vanavond kijken? Moest je plaatsnemen op de hoofdtribune (ik veronderstel dat jij liever niet achter doel zit), kan je me dan eens doorgeven wat dat daar kost? Zitten achter doel (allemaal zitplaatsen sinds dit jaar) zou 20 € zijn (ik hoop dat ze overdrijven..)
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: ASV GEEL - KSK HEIST

Bericht door klenne »

eSKaa schreef:
Danny schreef:Heden avond MOET er gewonnen wonnen of het spel zit op de wagen.
Dat er gewonnen moet worden, ok, al is het maar om de 0 (overwinningen) van de tabellen te vegen. Maar spel op de wagen?? 't Gaat al dik 3 jaar op deze manier, en echt 'op de wagen' heeft het nog ni gezeten. Zakken kunnen we ook niet, dus panikeren doe ik ook niet. En wie op dit moment nog komt kijken, doet dat voor de rest van het seizoen hoor..

Maar ik kan me herinneren dat ge vorig seizoen iets gelijkaardigs zei op't einde van de competitie. En toen verloren we wat belangrijke matchen, maar wonnen we er enkele onverwachte. Ik kijk er naar uit :-)

@ Davila: ga jij vanavond kijken? Moest je plaatsnemen op de hoofdtribune (ik veronderstel dat jij liever niet achter doel zit), kan je me dan eens doorgeven wat dat daar kost? Zitten achter doel (allemaal zitplaatsen sinds dit jaar) zou 20 € zijn (ik hoop dat ze overdrijven..)
:shock: geen staanplaatsen ??
eSKaa
Berichten: 1398
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: ASV GEEL - KSK HEIST

Bericht door eSKaa »

Geel is bezig met het aanpassen van hun stadion. Zij zorgen dat eerst dat in orde is met de licentievoorwaarden voor 1B. Dan hopen ze er op dat er voldoende ploegen geen licentie krijgen, en dat zij die plaats kunnen innemen. De tribune achter doel waar we vorige jaren stonden is een zittribune geworden. En ergens heb ik horen waaien dat dat 20 € zou kosten. Pakken teveel dus.

In diezelfde sfeer, maar andere club: Het bezoekersvak op Antwerp zou terug verhuizen naar waar het vroeger was. Het vak achter de goal (en voornamelijk die parking) zou dan gebruikt worden voor een 'Fanzone' voor en na de match...
DAVILA
Berichten: 4132
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: ASV GEEL - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef:@ Davila: ga jij vanavond kijken? Moest je plaatsnemen op de hoofdtribune (ik veronderstel dat jij liever niet achter doel zit), kan je me dan eens doorgeven wat dat daar kost? Zitten achter doel (allemaal zitplaatsen sinds dit jaar) zou 20 € zijn (ik hoop dat ze overdrijven..)
Helaas, ik moet forfait geven vandaag maar volgens de site van Geel: hoofdtribune 18,00 Euro (die denken dat ze al in eerste klasse zitten)
DAVILA
Berichten: 4132
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: ASV GEEL - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

GEEL - Het bezoek van Heist leek voor ASV Geel de uitgelezen kans om de eerste overwinning van het seizoen te boeken. Het liep echter anders. Na enkele halve kansen voor Luckermans en Allegria leverden beide ploegen een zwakke eerste helft af.
Na rusten ging Geel op zoek naar de openingstreffer. Scheelen trapte aanvankelijk nog over maar Gielis trof wel raak. Hij zette een knappe rush op en verraste doelman Michiels met een lage schuiver. Geel bleef nog kansen creëren via Allegria maar kreeg dan het deksel op de neus. Boulaouali rukte op vanuit het middenveld en trof van op 20 meter raak.

Geel drong nog aan maar de 1-1 stand bleef op het bord. De thuisploeg speelde zo voor de zesde keer gelijk.

Bron: GVA
DAVILA
Berichten: 4132
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: ASV GEEL - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

In de competitie met Dessel, Eisden, Geel en Kokzijde speelden we tot dusver twee keer op verplaatsing gelijk, we zitten dus op schema ;)
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: ASV GEEL - KSK HEIST

Bericht door hesteneer »

18 euro voor zo'n matchke = beschamend.

Trek hier lessen uit!!! laat de supporters in de thuismatch ook maar 18 euro betalen, ook wij als het niet anders mag, maar geef de thuissupporters 4 drankbonnekes aan den inkom.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: ASV GEEL - KSK HEIST

Bericht door klenne »

Een gelijk spel is den enigste juste uitslag !! Hoe da geel bin die eerste 8 ga eindigen da weet ik ni zenne :lol:

Bon mij zien ze daar nimeer'in geel !! 18 euro seg voor 2 ploege da beneje staan seg schandaliger kan het echt nimeer worde
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3006
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: ASV GEEL - KSK HEIST 1-1

Bericht door Dabo »

Afbeelding


Bron: GVA
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3006
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: ASV GEEL - KSK HEIST 1-1

Bericht door Dabo »

DAVILA
Berichten: 4132
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: ASV GEEL - KSK HEIST 1-1

Bericht door DAVILA »

Wat een pretentie ! Ze hebben amper 2 punten meer en wonnen ook nog geen match...
Ach, ja, ik was het bijna vergeten: de 'zotten' van Geel... ;)
Plaats reactie