K.SK Heist - RWS Bruxelles 1-0

Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3009
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

K.SK Heist - RWS Bruxelles 1-0

Bericht door Dabo »

Zaterdag 5 maart 2016 - 20h

David Wijns en Cédric Buekers oefenden met de revalidatiecoach. Ben Yagan (enkel), Youssef Boulaoauli (enkel) en Bernd Brughmans (werk) ontbraken op de dinsdagtraining. De match van de beloften tegen Geel van maandagavond werd door wateroverlast uitgesteld en wordt volgende week dinsdag om 20.00u ingehaald. Deze week staan vier trainingen op het programma, in het weekend zijn de spelers vrij.

Bron: GVA
RWSBfan
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 dec 2015, 01:30

Re: K.SK Heist - RWS Bruxelles

Bericht door RWSBfan »

Aangezien ik met openbaar vervoer kom én sukkel met de knie is het ni zeker dat ik er bij ben.Speelt WSB zoals eerste helft tegen Dessel zie ik ze winnen,spelen ze zoals die 2de helft krijgen ze klop.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3009
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: K.SK Heist - RWS Bruxelles

Bericht door Dabo »

Voor de match van zaterdag tegen WS Brussels zijn Boulaouali en Van Den Bergh geschorst.

Bron: GVA
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: K.SK Heist - RWS Bruxelles

Bericht door klenne »

Dabo schreef:Voor de match van zaterdag tegen WS Brussels zijn Boulaouali en Van Den Bergh geschorst.

Bron: GVA
Ah oei :D
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3009
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: K.SK Heist - RWS Bruxelles

Bericht door Dabo »

David Wijns en Andreas Luckermans (patella-pees) trainden met de revalidatie coach. Cédric Buekers pikte terug aan bij de groep. Tegen WS Brussel zijn er met Van Den Bergh en Boulaouali twee geschorsten.

Bron: GVA
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3009
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: K.SK Heist - RWS Bruxelles

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
DAVILA
Berichten: 4135
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.SK Heist - RWS Bruxelles 1-0

Bericht door DAVILA »

Défaite surprise du White Star
WHITE STAR BRUXELLES
Contre toute attente, le White Star s’est incliné de justesse par 1-0 sur la pelouse de l’avant-dernier du classement.

Mais les Etoilés n’ont pas sorti une bonne prestation face à une formation qui a joué sans complexe.

HEIST-WHITE STAR 1-0

HEIST : Brughmans; Van Cleemput, Grant, Tambeur, Van Asch (73e Santoro); Van Goethem, Webers, Mees; Yagan, Nshole, Van Belle (90e + 1 Kempeneers).

WHITE STAR : Vanhamel ; Aerts, Duplus, Soumah, Huyghebaert; Fabris, Kone, Prychynenko (54e Bailly), Grisez (65e Traore), Fall; Joachim.

ARBITRE : M. Scroyen.

AVERTISSEMENTS : Van Asch, Van Goethem, Kone, Webers, Soumah.

LE BUT : 88e Mees (1-0)

Bron: LDH

In de vlaamse pers: noppes...

Eerste stuntzege dit seizoen, verdiende overwinning, gave collectieve prestatie maar bravo voor de drie jonge maneblussers, vooral Van Cleemput, nog maar 18j, wat een match weeral
RWSBfan
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 dec 2015, 01:30

Re: K.SK Heist - RWS Bruxelles 1-0

Bericht door RWSBfan »

Verdiende zege?Nee hoor,deze match ging naar een verdiende 0-0,WSB té weinig gebracht en tegenstander best onderschat.Dé kans om naast Antwerp te komen verprutst.
DAVILA
Berichten: 4135
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.SK Heist - RWS Bruxelles 1-0

Bericht door DAVILA »

but pour Heist par Mees après un travail titanesque de Webers!

Bron: twitter van LDH

De beelden please :D assist Yagan, goal Mees

WSB, sorry maar tegen een ploeg met 25 profs dit afleveren = verdiende zege
Dat jullie te weinig brachten en ons onderschatten ? Niet onze schuld en misschien ook wel onze verdienste...
Dat er geen welgemeende proficiat af kan ok, maar ga dan uw commentaar geven op jullie eigen forum, of... hebben jullie dat niet ? :D
RWSBfan
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 dec 2015, 01:30

Re: K.SK Heist - RWS Bruxelles 1-0

Bericht door RWSBfan »

Ik gun jullie 1 punt,daar hebben jullie na 90 minuten recht op,net als wij.Eerste helft was aan beide kanten slecht,tweede helft paar kansen voor WSB,daarna 1 kans voor jullie,waarna het doelpunt in de 88ste minuut uit de lucht valt.Komt nog bij dat jullie keeper serieus aan het tijdrekken was,en daar verdiende gele kaart voor kreeg.Maar om af te sluiten:wij hadden maar beter moeten doen,soit.
eSKaa
Berichten: 1398
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: K.SK Heist - RWS Bruxelles 1-0

Bericht door eSKaa »

RWSBfan schreef:tweede helft paar kansen voor WSB
Dus al die schoten die meters naast doel gingen noemt ge al kansen? Dan hebt ge misschien een punt. Ik kijk naar schoten BINNEN het kader. Dat was er voor jullie ongeveer 1. De overwinning voor ons was meer dan verdiend. En zoals Davila zegt: als het u niet aanstaat, ga met die 14 andere supporters van WSB een eigen forum beginnen dan!
RWSBfan
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 dec 2015, 01:30

Re: K.SK Heist - RWS Bruxelles 1-0

Bericht door RWSBfan »

Democratisch kan je het hier ni echt noemen,als ge uw mening geeft wordt ge 'verbannen'.Komt nog bij dat er een verschil is tussen Heist uit en thuis.Bij ons werd Heist vd mat getikt en mocht nog blij zijn met 4-1,thuis kan het altijd,zoals wel meer staartploegen iets meer.Velen gunnen ons de licentie of zelfs een mogelijke titel niet,maar dat er ploegen in de reeks blijven door een failliet van een andere ploeg is ook erg triest.En ok,mss weinig fans,maar wél een plaats in 1b. :D
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: K.SK Heist - RWS Bruxelles 1-0

Bericht door hesteneer »

beste woluwe fan, als ik van u was zou ik de beelden nog maar eens bekijken. Uw keeper springt los over de bal...dus denk maar eens na over het feit dat uw ploeg niet naast antwerp wil komen (en terecht, want wat ga je daar zoeken met uw fantastische supporters).

Aja en nog iets: als ge ooit nog eens naar Heist komt, zeg dan tegen uw spelers dat het zwembad NAAST de sporthal ligt...man, wat een duikers.
eSKaa
Berichten: 1398
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: K.SK Heist - RWS Bruxelles 1-0

Bericht door eSKaa »

Er is toch een klein verschil tussen 'uw mening geven' en 'niet goed kunnen zien'. Iedereen is fan van zijn ploeg, maar als ge een verdiende nederlaag ondergaat, moet ge dat ook maar kunnen toegeven vind ik. En uit of thuis, dat heeft er niet echt iets mee te maken, toch? 't Is niet dat we het gekregen hebben he. Weer 4 of 5 gele kaarten tegen, terwijl bij WS evenwaardige fouten niet bestraft werden. Soit, dat zijn vijgen na Pasen. (en 't is nog geen pasen seg.. :-))
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: K.SK Heist - RWS Bruxelles 1-0

Bericht door hesteneer »

ja eskaa, maar sommige kaarten van ons zijn wel geweldig idioot natuurlijk. Als ge na 2 minuten ene omver kegelt, terwijl onze pronostiek nog niet helemaal klaar was :) , noem ik dat redelijk dom...en terecht. Wat niet wegneemt dat Woluwe er ook enkele moest hebben.
Plaats reactie