KSK Heist-Jong Antwerp 2-4

Alles over de wedstrijden van Ksk Heist.
scheirske
Berichten: 103
Lid geworden op: 07 okt 2018, 11:23

KSK Heist-Jong Antwerp 2-4

Bericht door scheirske »

Aanwezig met de zoon....
scheirske
Berichten: 103
Lid geworden op: 07 okt 2018, 11:23

Re: Voorbeschouwing Heist-Jong Antwerp(vrij.03nov.2023,20.30u.)

Bericht door scheirske »

Das hier zo stil...
Nog blessurenieuws?
hesteneer 2.0
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 sep 2023, 10:33

Re: Voorbeschouwing Heist-Jong Antwerp(vrij.03nov.2023,20.30u.)

Bericht door hesteneer 2.0 »

ik spaar men stem voor straks ;)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3004
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Voorbeschouwing Heist-Jong Antwerp(vrij.03nov.2023,20.30u.)

Bericht door Dabo »

scheirske schreef: 02 nov 2023, 13:33 Das hier zo stil...
Nog blessurenieuws?
Bij K.SK. vervangen Sabhaoui en Van Goylen Carrasco op de strafbank en zet Kobe Vande Cauter zijn revalidatie verder.
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK Heist-Jong Antwerp 2-4

Bericht door DAVILA »

Peers op de bank ?
scheirske
Berichten: 103
Lid geworden op: 07 okt 2018, 11:23

Re: KSK Heist-Jong Antwerp 2-4

Bericht door scheirske »

Een zure nederlaag...
En dat had gewoon met efficiëntie te maken.
We hebben de kansen gehad.
Jammer...
Johan Gazon
Berichten: 576
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK Heist-Jong Antwerp 2-4

Bericht door Johan Gazon »

Inderdaad ... gebrek aan efficiëntie !
Ik heb KSK Heist nog nooit zo mooi zien voetballend eruit komen en zoveel kansen creeeren...maar het laatste tikje of schot kwam niet goed !
Scorend vermogen ontbreekt duidelijk aan deze ploeg. Wie gaat er voor de doelpunten zorgen..doelpunten nog altijd het belangrijkste bij voetbal.
Johan Gazon
Berichten: 576
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK Heist-Jong Antwerp 2-4

Bericht door Johan Gazon »

EERSTE NATIONALE VOETBAL

Young Reds wint spektakelwedstrijd van KSK Heist
Young Reds won het uitduel tegen KSK Heist vrijdag met 2-4.

Bron: RBFA app GVA

Er werd een vroege voorsprong genomen door het bezoekende team na een doelpunt van Victor Akaniyene Udoh na 12 minuten. KSK Heist maakte vroeg in de wedstrijd gelijk toen Yannis Augustynen scoorde in de 14de minuut. Milo Horemans passeerde drie minuten later de doelman en kwam op voorsprong voor Young Reds. Het volgende doelpunt liet lang op zich wachten. Mahamadou Doumbia vergrootte de voorsprong in de 72ste minuut. De 1-4 werd in de 90ste minuut gemaakt toen Glodi Mbuyi-Mbayo het net vond voor Young Reds. Net hierna verkleinde KSK Heist de marge naar 2-4. Augustynen passeerde nog een keer de doelman.

KSK Heist heeft in de laatste vijf wedstrijden twee overwinningen behaald en drie keer verloren, terwijl Young Reds één overwinning, één gelijkspel en drie nederlagen heeft.

In de volgende wedstrijd speelt KSK Heist op zaterdag 11 november om 20 uur bij R. Olympic Club Charleroi. Young Reds ontvangt zondag 12 november om 14.30 uur Winkel Sport.

DOELPUNTEN: 12' Udoh 0-1, 14' Augustynen 1-1, 17' Horemans 1-2, 72' Doumbia 1-3, 90' Mbuyi-Mbayo 1-4, 90' Augustynen 2-4.

GELE KAARTEN: 32' Ferreira Carrasco (KSK Heist), 45' Zaânan (Young Reds), 66' De Wolf (Young Reds), 74' Hannach (KSK Heist), 89' Davis (Young Reds), 90' Lemmens (KSK Heist).
hesteneer 2.0
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 sep 2023, 10:33

Re: KSK Heist-Jong Antwerp 2-4

Bericht door hesteneer 2.0 »

Mooi voetbal? Met een ontelbaar aantal foute passes dan deze keer ;)

Maar! We hebben een excuus! Wat een klote veld gisteren!
Danneman
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 aug 2013, 15:29

Re: KSK Heist-Jong Antwerp 2-4

Bericht door Danneman »

Als iedereen op niveau is moeten we tegen de Youngs altijd winnen!
Zonder afbreuk te doen aan onze 2 jonge centraal verdedigers die het verre van slecht deden!
Veld was idd bar slecht maar dit mag geen excuus zijn en ja wij hadden wat pech en zij wat geluk.
Johan Gazon
Berichten: 576
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK Heist-Jong Antwerp 2-4

Bericht door Johan Gazon »

Schermafbeelding 2023-11-05 om 18.12.54.png
Schermafbeelding 2023-11-05 om 18.12.54.png (113.47 KiB) 3629 keer bekeken
Derde plaats nog altijd in het vizier !!! Komaan KSK Heist !
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK Heist-Jong Antwerp 2-4

Bericht door DAVILA »

We krijgen nu de echte Augustynen te zien.
Een profiel als Orye dan toch gevonden.
Yannis is met 6 goals onze topschutter.
Orye scoorde tot nu toe acht keer voor Hasselt, weliswaar een reeks lager.
Johan Gazon
Berichten: 576
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK Heist-Jong Antwerp 2-4

Bericht door Johan Gazon »

VOETBAL1STE NATIONALE: HEIST - ANTWERP U23 2-4

Heist gaat ook tegen Young Reds onderuit: “Geen sprake van een dip, maar onze prestatie was matig”
Heist leed tegen Antwerp een derde thuisnederlaag op rij. Een heel efficiënt Antwerp speelde de thuisploeg in het verlies. Heist kreeg kansen maar benutte die niet.

Geert Fierens GVA

“Ik kan alleen maar blij zijn met deze mooie overwinning”, vond de bezoekende coach Faris Haroun. “Ik had de spelers gevraagd een goeie start te nemen en dat is ons gelukt.” Haroun dreigt wel zijn aanvoerder Dieter Vanhees voor lange tijd te moeten missen met een enkelblessure.

Minder vrolijke gezichten in het Heistse kamp waar trainer Sepp De Roover zijn ploeg al betere matchen had zien spelen. “We hebben matig gevoetbald. We hebben zeker de mogelijkheden gehad om meer te scoren maar als ploeg vond ik ons niet volledig genoeg. Ik zag drie spelers die echt goed waren, dat is te weinig. Dit was niet onze beste match, al moet ik Antwerp ook feliciteren met de twee mooie doelpunten.” Verrassend in de opstelling was dat verdediger Brent Peers op de bank zat. “Ik heb geen risico’s met hem genomen. Hij had last van een klein scheurtje en ik wilde geen gevaar lopen hem voor de rest van de heenronde kwijt te zijn.” Heist haalt drie punten uit de laatste vier wedstrijden, spreken we van een dip? “Daar ga ik niet mee akkoord. Onze vorige thuiswedstrijd tegen Lokeren-Temse verloren we met 1-2 en speelden we volgens mij onze beste match van het seizoen.”

Centrale verdediger Kobe Lemmens moest zich ook neerleggen bij het verlies. “We begonnen niet scherp genoeg en dat kostte ons een tegendoelpunt”, aldus Lemmens. “En zo hebben we een hele partij achter de feiten moeten aanlopen. We hebben kansen gehad en in de tweede helft vond ik ons beter spelen. Ik heb me wel gestoord aan het rekken van tijd door de tegenstander in de tweede helft. Het zit ons momenteel ook niet echt mee, ik kreeg bijvoorbeeld een strafschop tegen en ik had die speler nauwelijks geraakt. Er zijn zo van die periodes in een competitie dat het geluk niet echt meezit. Daar zitten we nu in.”

Tot slot nam ook bestuurslid Roel Grant het woord: “De volgende thuiswedstrijd op zaterdag 18 november tegen Jong AA Gent zal niet gespeeld worden omdat Gent een aantal spelers voor een interland van de beloften moet missen. Een nieuwe datum? De clubs kunnen dat onderling beslissen al acht ik zaterdag 23 december als een mogelijkheid. De kalender zit vol en midden in de week is niet echt een optie.”
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK Heist-Jong Antwerp 2-4

Bericht door DAVILA »

Lap, het is weer van dat.
Ze moeten spelers missen voor een interland !
Dat is geen reden, wat is het volgende ? Er trouwt een speler op zaterdag en gans de ploeg gaat naar het feest, uitstellen dan maar ?
Als in 1A spelers vertrekken naar de Afrika Cup wordt ook niet uitgesteld.
Dat de amateurs zich steeds laten
rollen door de profs gaat mij te boven.
Laatst gewijzigd door DAVILA op 06 nov 2023, 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK Heist-Jong Antwerp 2-4

Bericht door DAVILA »

Afwezigheid Peers ok, jammer dat wij de twee CV’s tegelijk moeten missen.
Plaats reactie