Covid 19 in 1ste Nationale

Alles over onze reeks
Johan Gazon

Re: Covid 19 in 1ste Nationale

Bericht door Johan Gazon »

Het zijn trieste tijden voor de liefhebbers van live- voebal !!! Ik begin het echt te missen...de sfeer, de supporters, de frisse pintjes...wanneer zal het terug normaal zijn ???
Ook niet normaal zijn de voetbalwedstrijden die je via tv of pc nu kan volgen van de hogere klassen en zelfs andere landen. Wat me vooral opvalt, zonder luidroepend publiek, de opmerkingen of aanmoedigingen van de trainers, die je nu heel goed hoort.
Vooral het woord: poes...poes...poes..wordt veel gebruikt ! Nu maak ik me wel zorgen om onze hoofdtrainer Demets Stéphane...van oorsprong franstalig ..hij gaat dit vertalen en roepen: "chat ..chat...chat !!! Velen onder ons zullen denken dat hij de Chachacha wil dansen of het welbekende koekje met chocolade wil nuttigen, bekend onder de naam Cha-Cha !!!

Ik beken: ik vind dit ook wel een flauwe mop...maar in deze barre tijden, moeten we toch wel eens kunnen lachen he !!! :lol: :lol: :lol:

DAVILA

Bericht door DAVILA »

Binnenkort in het Cultureel Centrum: Gazon met zijn one-man show ‘ Voetbal in tijden van Corona’

eSKaa

Bericht door eSKaa »

DAVILA schreef:
09 nov 2020, 13:11
Binnenkort in het Cultureel Centrum: Gazon met zijn one-man show ‘ Voetbal in tijden van Corona’
Daar ga ni veel volk op af komen

(want ze mogen ni) :lol:

voila, mijn flauwe humor mocht er ook bij

Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Sneltests in 1ste nationale

Tijdens een vergadering via zoom op woensdagavond waren alle clubs het erover eens dat de competitie kan herbeginnen in het weekend van 16 januari. Er zou gespeeld worden tot medio juni. Inhaalwedstrijden zouden midweek worden afgewerkt en alle clubs zijn er mee akkoord om voor elke wedstrijd sneltests af te nemen. De clubs willen wel de trainingen kunnen hernemen vanaf 14 december en met kleedkamers, minimaal 400 aanwezigen en met open kantines spelen. Stel dat de horeca pas mag heropenen op 1 februari, dan is er verdeeldheid om de wedstrijden in januari af te werken met gesloten kantines. (kv)

Bron: HNB

Plaats reactie