De ex-spelers Topic

alle overige voetbalweetjes.
foxy
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 aug 2012, 14:07

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door foxy »

ik vind het helemaal niet "raar" dat Fockaert 7x scoort in 3e klasse. Jan Hendrickx scoorde voor ons in 3e klasse nog
16x ; in 2e nog 6x ; ergens wordt voor"bijna" elke speler het niveau (snelheid-kracht) te hoog . Indien onze coach
Fockaert was blijven opstellen in alle matchen gedurende 90 min. had hij ook wel aan een zestal goals geraakt maar
dan hadden wij geen 17 punten behaald in de derde periode en waren zeker gezakt naar 3e . Elk team is ook
verschillend samengesteld en past niet even goed bij één bepaalde speler, tenzij het een heel grote klasbak is.
DAVILA
Berichten: 4125
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door DAVILA »

Eigenlijk doe ik Jimmy oneer aan:

Jimmy Fockaert dikte met zijn drie doelpunten zijn seizoenstotaal aan tot elf en is daarmee, samen met Di Gregorio en Charlier, topschutter van derde B.

Bron: site Capellen
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door hesteneer »

foxy, de discussie over fockaert is vorig seizoen dikwijls genoeg gevoerd. Ik gun die jongen dit jaar de prijs van topschutter in derde en mss dan terug een overstap naar een ploeg in tweede, waar hij evenveel kansen krijgt als bijvoorbeeld een Stevens bij ons gekregen heeft. Wedden dat hij ook in tweede 15 goals maakt als hij op zijn beste positie wordt uitgespeeld?
foxy
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 aug 2012, 14:07

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door foxy »

Hesteneer, ik ben geen helderziende en mss heb je gelijk en kan Fockaert , in een ploeg die bij hem past, ook in
2e klasse 15 keer scoren; maar tot nu toe zijn de feiten wat ze zijn. Het is toch niet door Stevens dat we die
fantastische 3e periode hebben gespeeld maar wel door Vdputte opnieuw in de ploeg te brengen naast Neven en
Webers en met een hardwerkende Criel als diepe spits . Vdputte heeft in die laatste 10 wedstrijden nog 5x gescoord
en dat is uiteindelijk onze redding geweest. In die opstelling was het dus onmogelijk om Fockaert nog verder kansen
te geven . Het was inderdaad spijtig voor hem maar daar heeft niemand in Heist schuld aan, integendeel , want de
feiten (resultaten) bewijzen dat. Stevens heeft trouwens weinig in de spits gespeeld maar wel als flankspeler
waarvoor Fockaert zeker niet geschikt is volgens mij ; maar misschien denk jij daar anders over en dat mag natuurlijk.
Ik vind het heel spijtig dat we die dynamische driehoek op het middenveld kwijt zijn door het vertrek
van Neven want het aanvallend rendement van Vdputte is nu ook veel minder ( 1 doelpunt tegen Hoogstraten!!! )
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3004
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door Dabo »

Carvalho heeft bij zijn debuut voor Berchem sport 62 minuten mogen mee spelen. Ik gok er op dat hij zichzelf de ganse tijd heeft vastgedribbeld en dat men het niet meer kon aanzien. Kan er ook naast zitten zelle. :D
DAVILA
Berichten: 4125
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door DAVILA »

Fockaert blijft voor mij een raadsel: hij scoorde dit weekend zijn 15de goal voor Cappellen !!!
Het is nu niet direct zo dat hij in een 'betere' ploeg speelt: ze staan 10de na 24 speeldagen met een vergelijkbare goal-average als Heist: na 24 matchen 32-45 tegenHeist na 25 matchen 29-53.
Enige uitleg: tweede klasse is echt een klasse hoger :D
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door klenne »

In derde zitten dan ook geen profploegen he :D
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door hesteneer »

dan hemme we nu wel heel veel sjans dat onze nieuwste aanwinst zeker 5 goalen gemaakt heeft in 2 seizoenen tweede klasse!!! oef!! die zal het niveau beter aankunnen! ;)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3004
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3004
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door Dabo »

Glenn Van Asten speelt de volgende 2 seizoenen voor KFC Duffel.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3004
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door Dabo »

Mathias Moeyersons --> KFC Duffel
DAVILA
Berichten: 4125
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door DAVILA »

Net terug van Duffel-Zele, de twee leiders met 49p, uitslag 3-1, zo neemt Duffel en bij uitbreiding Marien, Meeus, Criel, Van Asten en Moeyersons een optie op de titel met nog slechts drie matchen te gaan.
Mariën startte in de basis, Bavo viel na een half uur in. Evenwichtige eerste helft. Vijf min na rust 1-0, 25min voor het einde doorgebroken Duffel speler neergelegd, rood voor Zele en de vrijschop van buiten de rechthoek binnengekegeld. 12 min voor tijd 'krijgt' Zele een penalty: 2-1 en het wordt nog spannend. Duffel keeper moet enkele reddingen doen tot enkele min voor tijd de 3-1 valt.
DAVILA
Berichten: 4125
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door DAVILA »

foxy schreef:Ik vind het heel spijtig dat we die dynamische driehoek op het middenveld kwijt zijn door het vertrek
van Neven want het aanvallend rendement van Vdputte is nu ook veel minder ( 1 doelpunt tegen Hoogstraten!!! )
Dit schreef Foxy begin januari en dat zegt VDP in een krantenartikel zelf op 4 april !

Dat hij veel minder scoort dan vorige jaren (nu één treffer, vorig seizoen acht, lcp) mag op die besprekingen geen invloed hebben.

‘Door het vertrek van Glenn Neven heb ik dit seizoen een meer verdedigende taak. Dat is de reden’, klinkt het tot slot.

Foxy is een prima analist !
DAVILA
Berichten: 4125
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door DAVILA »

Bocholt-Cappellen 1-3, drie doelpunten van Fockaert die zich meer dan waarschijnlijk opnieuw topschutter kroont in derde klasse !
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door hesteneer »

tiens...zo weinig berichten over doelpunten van thomas stevens?
Plaats reactie