De ex-spelers Topic

alle overige voetbalweetjes.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door DAVILA »

DAVILA schreef:Mo Sabhaoui wordt T1 van Kontich B dat volgend seizoen in vierde provinciale zal aantreden.
Voor de melkmuilen onder jullie: Mo was twintig jaar terug een uitstekende linksback die regelmatig de achterlijn van de tegenstander haalde en meestal een goeie voorzet afleverde.
Wie een put graaft voor een ander...
Te veel bezig geweest met aprilvissen bakken en in de gracht gereden... :oops:
Mo Sabhaoui was een rechtsback... Ik heb het mogen horen gisteren op de match :D
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door hesteneer »

DAVILA schreef:Jurgen Laenen wordt T2 bij Lille onder de vleugels van zijn vroegere trainer Cis Bosschaerts.
den dag dat dat gebeurt ga ik achterstevoor op men blote voeten na scherpenheuvel ;)
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door eSKaa »

Ge ga er op vooruit. Deze keer sta het tenminste opgeschreven... ;-)
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door hesteneer »

jama ik wil da doen hé ackx, ma de ceuppes moest mee ;)
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door DAVILA »

Beerschot kampioen. Oosterzonen won zodat Beerschot ook moest winnen. Het bleef echter 0-0 tot de 94ste minuut, toen scoorde.... Fockaert de 1-0 !
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door DAVILA »

Simon Vermeiren eindigt het seizoen als topschutter in derde B met 24 goals.
Benieuwd of die haalbaar blijft voor Oosterzonen, ik kan me niet inbeelden dat die niet op de radar zou staan van bv reeksgenoot Beerschot...
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door Dabo »

Cor Gillis --> Winkel Sport
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door DAVILA »

Mees en Van Cleemput behoren tot de A-kern van KVM. Beiden traden reeds aan in de eerste voorbereidingsmatchen, Van Cleemput scoorde al.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door DAVILA »

Geldt deze rubriek ook voor ex-trainers ? ;)
Cis krijgt er bij Lille een aardige offensieve versterking bij (toch zeker op eerste provinciale niveau): Vinnie Verhoeven (29 ondertussen) wil zijn job niet laten staan om bij Beerschot overdag te kunnen trainen, hij maakt de overstap naar Lille !
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door Dabo »

Jaime Ruiz test momenteel bij Wilrijk Beerschot. Mogen we daar toch eens raar van opkijken?
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door DAVILA »

Dabo schreef:Jaime Ruiz test momenteel bij Wilrijk Beerschot. Mogen we daar toch eens raar van opkijken?
En voor wie zou denken dat het een andere Jaime Ruiz betreft: 'Gisteren kwamen alvast drie aanvallende spelers testen. Jaime Ruiz werd bij Westerlo ooit nog Gouden Stier en speelde nadien bij KV Mechelen en Hesit'...

Hairemans die bij Antwerp benoemd werd tot vice-kapitein was de uitblinker in de door Antwerp met 2-3 verloren match tegen KV Oostende.

Yagan scoorde twee keer voor OHL tegen provincialer Linden (0-7)

Mees en Van Cleemput zie ik niet meer in de ploegopstellingen bij KVM, is de selectie daar al gemaakt ?
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door klenne »

DAVILA schreef:
Dabo schreef:Jaime Ruiz test momenteel bij Wilrijk Beerschot. Mogen we daar toch eens raar van opkijken?
En voor wie zou denken dat het een andere Jaime Ruiz betreft: 'Gisteren kwamen alvast drie aanvallende spelers testen. Jaime Ruiz werd bij Westerlo ooit nog Gouden Stier en speelde nadien bij KV Mechelen en Hesit'...

Hairemans die bij Antwerp benoemd werd tot vice-kapitein was de uitblinker in de door Antwerp met 2-3 verloren match tegen KV Oostende.

Yagan scoorde twee keer voor OHL tegen provincialer Linden (0-7)

Mees en Van Cleemput zie ik niet meer in de ploegopstellingen bij KVM, is de selectie daar al gemaakt ?
Kunne ze die ni terug naar ons sturen dan :D
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door Dabo »

Een citaat uit de krant.
Min­der goed nieuws was er voor aan­winst Rik Van Praet, die een scan liet ne­men en een lang­du­rig uit­val­len door een kraak­been­let­sel moet vre­zen
Bron: GVA
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door hesteneer »

Simon vermeiren naar beerschot
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door DAVILA »

hesteneer schreef:Simon vermeiren naar beerschot
Waarom verbaasd mij dit niet ? Zie mijn post van 2 Mei:

'Simon Vermeiren eindigt het seizoen als topschutter in derde B met 24 goals.
Benieuwd of die haalbaar blijft voor Oosterzonen, ik kan me niet inbeelden dat die niet op de radar zou staan van bv reeksgenoot Beerschot...'

Eigen lof ? Soit... ;) Eerder een lofbetuiging aan de Heistse scouting: wie zetten wij op of terug op de rails ? Hairemans, Yagan, Vandenberg, Boulouali, Vermeiren...
Ik zei al eerder 'we zijn een kweekvijver voor het Antwerps voetbal' en... als we zien wat vandaag rondzwemt in onze vijver, vreees ik dat de oever al vol vissers staat :D :D :D
Plaats reactie