De ex-spelers Topic

alle overige voetbalweetjes.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door DAVILA »

Zoals gevreesd liep Nick Van Asch een scheurtje op aan de gewrichtsbanden van de enkel. Er
kwamen zelfs enkele botschilfertjes los. De verdediger is minimaal zes weken out.

Bron: HNB

Nick miste ook al het seizoensbegin door kwetsuren.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door DAVILA »

Primeur in België: voetbalsupporter krijgt straf wegens racisme.

900 euro boete voor 'zwarte aap'

'drie keer riep hij zwarte aap, één keer noemde hij hem bananeplukker, snauwde hem toe dat hij terug in zijn boom moest kruipen en riep zelfs dat hij terug moest keren naar zijn land.'
Een politieman in burger had het allemaal nauwgezet genoteerd, tijdens Hallaar-Westmeerbeek in april. Hij verhoorde ook enkele omstaanders en stelde een proces-verbaal op.
Opvallend: speler Kossi Lambrechts stelde zich geen burgerlijke partij en aanvaardde de excuses van de supporter.
Rechter Suzy Vanhoonacker veroordeelde L.G. gisteren tot een boete van 900 euro waarvan de helft effectief.

Bron: HNB

Het zal hem leren zo'n lelijke dingen te zeggen tegen onze Kossi !
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door eSKaa »

Sven Van Vlasselaer (SV Grasheide - 4eProv.) liep zopas een schorsing van 1 (!) jaar op. Hij mag terug beginnen voetballen op 1/1/2018. Ik vond nergens iets terug over de oorzaak. Iemand die iets meer weet?
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef:Sven Van Vlasselaer (SV Grasheide - 4eProv.) liep zopas een schorsing van 1 (!) jaar op. Hij mag terug beginnen voetballen op 1/1/2018. Ik vond nergens iets terug over de oorzaak. Iemand die iets meer weet?
Schorsing werd teruggebracht to 4 maanden.
Vader/trainer Achiel ging niet in beroep zodat zijn schorsing doorloopt tot eind juni. Hij zou so wie so toch stoppen op het einde van dit seizoen.

Bron: GVA

Reden van de schorsing: een verbaal opstootje met een scheidsrechter (en daar krijgt ge in eerste instantie één jaar voor aan uw broek :D )
jawadde
Berichten: 53
Lid geworden op: 01 aug 2012, 08:20

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door jawadde »

Cedric Buekers speelt volgend seizoen bij Herk de Stad (1e provincial Limburg)
de ploeg waar onze Yusuf Ozcan nu actief is
KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door KSKH »

Antwerp wint tegen Lommel nadat ze bijna een volledige match met een man meer hebben gespeeld (schandalige overtreding van lommel).
Wie anders dan Hairemans schiet de alles beslissende penalty in de laatste min binnen. Hierdoor speelt Antwerp de finale tegen Roeselare.
Omdat lierse maar 1-1 speelde tegen Roeselare.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door Dabo »

KSKH schreef:Antwerp wint tegen Lommel nadat ze bijna een volledige match met een man meer hebben gespeeld (schandalige overtreding van lommel).
Wie anders dan Hairemans schiet de alles beslissende penalty in de laatste min binnen. Hierdoor speelt Antwerp de finale tegen Roeselare.
Omdat lierse maar 1-1 speelde tegen Roeselare.
Spijtig. Ik ben niet voor Lierse maar nog veel minder voor hooliganclub Antwerp. Dan maar voor Roeselare.
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door eSKaa »

Jan Van den Bergh tekent 2 jaar bij bij Beerschot-Wilrijk


bron: facebook post
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door DAVILA »

Mathias Moeyersons verlaat na één seizoen VV Duffel (2de provinciale). De 22-jarige verdediger trekt naar Schriek waar hij zijn vroegere teamgenoot Bram Criel treft

Bron: HNB

Ooit een belofte bij Club Brugge, wat houdt dat eigenlijk nog in 'belofte' bij een eersteklasser ?
Als ik dan een Challouk bezig zie die volgens mij niet bij een 'grote' club gepasseerd is, denk ik dat veel jeugdspelers beter bij hun moederclub blijven.
Olie komt altijd bovendrijven
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door eSKaa »

Jules Van Cleemput is geselecteerd voor de Nationale U21, voor de wedstrijd tegen Malta.
jawadde
Berichten: 53
Lid geworden op: 01 aug 2012, 08:20

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door jawadde »

Bernd Brughmans naar THES Sport

THES Sport, leider in de tweede amateurklasse B, heeft zijn eerste versterking voor volgend seizoen beet. De 30-jarige
doelman Bernd Brughmans komt over van Zwarte Leeuw en tekende dinsdagavond voor één seizoen.

“Zolang ik voor Zwarte Leeuw speel, doe ik mijn uiterste best. Ook tegen THES”

Bernd Brughmans

Brughmans zette vorig seizoen een stapje terug van Heist naar Zwarte Leeuw, maar zijn ijzersterk seizoen leverde hem deze mooie transfer naar THES op.

“Ik zocht en vond weer voetbalplezier”, zegt de Lierenaar. “Ik kreeg veel vertrouwen van de technische staf en dat zag je aan mijn prestaties. Ik ben dan ook heel tevreden over het afgelopen seizoen. Ook Wouter Vrancken maakte duidelijk dat hij me er echt bij wilde en dat gaf een goed gevoel. Hij heeft me bovendien zijn visie en manier van werken uitgelegd en dat ligt me wel. Met THES trek ik naar een ploeg die perfect bij me past. Om te beginnen ben ik net als de club ambitieus. Als het dit jaar niet lukt om te promoveren, dan gaan we er volgend seizoen volle bak voor. Ook de speelstijl ligt me wel. Ik speel ver voor mijn doel, heb goede voeten en ben één tegen één sterk. Met mijn ervaring lees ik het spel goed en kan ik een verdediging geruststellen.”

Op de laatste speeldag speelt THES thuis tegen … Zwarte Leeuw.

“Zolang ik voor Zwarte Leeuw speel, doe ik mijn uiterste best”, lacht Brughmans. “Ze zullen dus moeten tonen dat ze beter zijn dan wij en zullen dat goaltje meer moeten maken. Stel dat de laatste speeldag beslissend is, dan weet ik ook wel dat ze me met argusogen zullen bekijken. Daarom dat ik hoop dat het tegen dan al in kannen en kruiken is voor THES (lacht).”
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door Dabo »

jawadde schreef:Bernd Brughmans naar THES Sport

THES Sport, leider in de tweede amateurklasse B, heeft zijn eerste versterking voor volgend seizoen beet. De 30-jarige
doelman Bernd Brughmans komt over van Zwarte Leeuw en tekende dinsdagavond voor één seizoen.

“Zolang ik voor Zwarte Leeuw speel, doe ik mijn uiterste best. Ook tegen THES”

Bernd Brughmans

Brughmans zette vorig seizoen een stapje terug van Heist naar Zwarte Leeuw, maar zijn ijzersterk seizoen leverde hem deze mooie transfer naar THES op.

“Ik zocht en vond weer voetbalplezier”, zegt de Lierenaar. “Ik kreeg veel vertrouwen van de technische staf en dat zag je aan mijn prestaties. Ik ben dan ook heel tevreden over het afgelopen seizoen. Ook Wouter Vrancken maakte duidelijk dat hij me er echt bij wilde en dat gaf een goed gevoel. Hij heeft me bovendien zijn visie en manier van werken uitgelegd en dat ligt me wel. Met THES trek ik naar een ploeg die perfect bij me past. Om te beginnen ben ik net als de club ambitieus. Als het dit jaar niet lukt om te promoveren, dan gaan we er volgend seizoen volle bak voor. Ook de speelstijl ligt me wel. Ik speel ver voor mijn doel, heb goede voeten en ben één tegen één sterk. Met mijn ervaring lees ik het spel goed en kan ik een verdediging geruststellen.”

Op de laatste speeldag speelt THES thuis tegen … Zwarte Leeuw.

“Zolang ik voor Zwarte Leeuw speel, doe ik mijn uiterste best”, lacht Brughmans. “Ze zullen dus moeten tonen dat ze beter zijn dan wij en zullen dat goaltje meer moeten maken. Stel dat de laatste speeldag beslissend is, dan weet ik ook wel dat ze me met argusogen zullen bekijken. Daarom dat ik hoop dat het tegen dan al in kannen en kruiken is voor THES (lacht).”
Veel sterkte toegewenst aan Thess het komende seizoen. :P
will
Berichten: 72
Lid geworden op: 13 aug 2012, 00:35

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door will »

Het is dan wel geen Ex-Speler, maar toch:

Cis Bosschaerts verlaat Lille aan het einde van het seizoen
29 maart 2017 | 13:14
Trainer Cis Bosschaerts verlaat voetbalclub Lille aan het einde van het seizoen. De Nijlenaar was nog maar sinds begin dit seizoen aan de slag bij de eersteprovincialer. Bosschaerts zegt dat hij zijn hart wil volgen en dat betekent dat hij naar Bevel trekt. Bosschaerts was eerder jarenlang trainer van Heist, maar daarvoor ook van Nijlen en Kessel, en zo heeft hij alle teams in zijn gemeente onder zijn hoede gehad. Hij wil bij Lille nog wel graag in schoonheid eindigen door de eindronde te spelen én de finale van de beker van Antwerpen.


Bron RTV
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door DAVILA »

Nick Van Belle naar Zwarte Leeuw
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: De ex-spelers Topic

Bericht door Dabo »

Cor Gillis --> Knokke
Plaats reactie