R.Boussu Dour Borinage - K.SK.Heist 1-0

Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

R.Boussu Dour Borinage - K.SK.Heist 1-0

Bericht door Dabo »

22.08.12 20:00h R.Boussu Dour Borinage - K.SK.Heist

Afbeelding
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 22.08.12, 20:00h R.Boussu Dour Borinage - K.SK.Heist

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

-----------------------------
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 22.08.12, 20:00h R.Boussu Dour Borinage - K.SK.Heist

Bericht door DAVILA »

Foot: les choses sérieuses débutent pour le RBDB qui reçoit Heist ce mercredi

Le RBDB entame les hostilités face à Heist.
La première journée de D2, c’est ce mercredi (20h). Le RBDB reçoit Heist une formation qui lui a toujours posé pas mal de problèmes. Sur sa lancée de sa victoire en Coupe, dimanche, Boussu-Dour veut empocher ses premiers points tout de suite.
Rédaction en ligne

Publié le Mercredi 22 Août 2012 à 08h00

Pour former son noyau, Arnauld Mercier devrait choisir parmi Dutoit, Cremers, Caurant, Preseaux, Dikaba, Nibombe, El Araichi, El Barkaoui, Fallempin, Lauriente, Koffi, Robail, Fassin Lemoine, Ouejdide, Mourabit, Leclercq, El Morabit.

Bron: La Meuse

Koffi levensgevaarlijk !!!
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 22.08.12, 20:00h R.Boussu Dour Borinage - K.SK.Heist

Bericht door DAVILA »

Exit les joueurs peu ou pas concernés pour faire place à une meilleure ambiance de travail. Tout cela demande évidemment confirmation sur le long terme mais selon Christophe Préseaux, qui goûtait ce lundi à un jour de repos bien mérité, le RBDB est à l’aube d’une saison enrichissante.

“Nous possédons un groupe de qualité, comme c’était déjà le cas la saison dernière, mais avec peut-être plus de bosseurs”, estime le défenseur, qui est un des plus expérimentés de l’effectif. “L’important sera de bien débuter mercredi face à Heist. Nous verrons où tout cela nous mènera dans la mesure où je m’attends à une D2 plus relevée que la saison dernière.”

Uit een interview met een speler van BD in LDH

Samengevat: 'wij hebben een kwaliteitsvolle groep zoals verleden jaar reeds het geval was maar met misschien wel meer werkers', 'het voornaamste zal zijn nu woensdag goed te starten tegen Heist we zullen zien waar we uitkomen in een sterkere tweede klasse dan het afgelopen seizoen'


Nog dit: uit een artikel op hun website lees ik dat ze de club verder gaan professionaliseren... Zijn wij binnenkort nog de enige amateurs in tweede ?
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: R.Boussu Dour Borinage - K.SK.Heist 1-0

Bericht door DAVILA »

Foot (D2) - Boussu-Dour s'impose devant Heist (1-0)

Les Borains ont loupé quelques occasions de 2-0 face à Heist.
Premier match de championnat et première victoire pour les Borains, opposés mercredi soir à Heist. Ils l’ont emporté grâce à un but de Koffi à la demi-heure, mais ont quand même souffert en deuxième mi-temps après l’exclusion de leur gardien Dutoit.
Rédaction en ligne

Publié le Mercredi 22 Août 2012 à 23h15

Le portier local a en fait été exclu pour une main hors de sa surface. C’est le jeune Cremers qui l’a remplacé.

Eerste commentaar, bron: La Meuse

Vertaling:

BD haalt het van Heist.
Eerste match van het kampioenschap en eerste zege van BD tegen Heist. Ze hebben het gehaald door een doelpunt van Koffi op het halfuur maar hebben desondanks nog afgezien de tweede helft na de uitsluiting van hun doelman Dutoit.
De lokale doelman werd uitgesloten wegens handspel buiten de grote rechthoek. De jonge Cremers verving hem.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 22.08.12, 20:00h R.Boussu Dour Borinage - K.SK.Heist

Bericht door DAVILA »

DAVILA schreef:Koffi levensgevaarlijk !!!
Ik had toch gewaarschuwd... Dergelijke spelers zullen we NOOIT in Heist zien, de financiële machinaties uit het duistere walenland kunnen gewoonweg niet bij ons... Ok dat weten we, op naar Tubize (waar ik ook zo mijn twijfels over heb), op gevaar af voor slechte verliezer verweten te worden: ik supporterde ook voor mijn kleuren in eerste provinciale maar daar ging het meestal over 'gelijke wapens'...
Welgemeend veel sterkte aan Cis en zijn troepen.
Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: R.Boussu Dour Borinage - K.SK.Heist 1-0

Bericht door Peter »

15 (of waren het er 16?) voorbereidingsmatchen spelen en er toch in slagen om met een onuitgegeven achterlijn te starten...il faut le faire om het op z'n Frans/Waals te zeggen.

Voor de rest een welgemeende mercie aan Ruttens om ons voor een vier á vijf nul te behoeden.

Maar op naar zaterdag, andere omstandigheden, andere wedstrijd...tot dan!!
Doef
Berichten: 48
Lid geworden op: 31 jul 2012, 23:56

Re: 22.08.12, 20:00h R.Boussu Dour Borinage - K.SK.Heist

Bericht door Doef »

DAVILA schreef: Koffi levensgevaarlijk !!!

Klopt! Zowel aanvallend als fysiek (met zijn ellebogen, vingers, nagels, ...)
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: R.Boussu Dour Borinage - K.SK.Heist 1-0

Bericht door hesteneer »

Heeft Bart vd Broeck geen match of 10 op linksback gestaan id voorbereiding?
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: R.Boussu Dour Borinage - K.SK.Heist 1-0

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Afbeelding

Bron: GVA
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: R.Boussu Dour Borinage - K.SK.Heist 1-0

Bericht door DAVILA »

hesteneer schreef:Heeft Bart vd Broeck geen match of 10 op linksback gestaan id voorbereiding?
Volgens mij speelde die RB in de meeste oefenmatchen, wie stond er eigenlijk link en rechtsback ?
Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: R.Boussu Dour Borinage - K.SK.Heist 1-0

Bericht door Peter »

Gisteren is Degeling op linksback gestart en Bart op rechtsback.
Na half uur is Degeling geblesseerd gewisseld door Put.

In oefenwedstrijden waarin Moeyerson meedeed op rechtsback heeft Bart toch ook geregeld op links gespeeld.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: R.Boussu Dour Borinage - K.SK.Heist 1-0

Bericht door DAVILA »

SK HEIST
Buiten de nederlaag waren er ook blessures voor Grant, Criel en Degeling. Zij werden alle drie vervangen.
Grant ondervond last van de enkel en trok gisteren op doktersbezoek. Daar kreeg hij te horen dat hij opnieuw drie tot vier weken aan de kant moet blijven. Criel had weer last van de achillespees.
Degeling kreeg een vinger in zijn oog en werd naar een ziekenhuis overgebracht. Hij keerde woensdag wel terug met de Heistse spelersbus. (lcp)
Bron: HNB

ROEL GRANT
'Ik ben dubbel ontgoocheld'

'Ik ben dubbel ontgoocheld. In onze prestatie, die niet goed was, én in het resultaat, dat tegen een ploeg als Boussu Dour beter had moeten zijn', blikt Roel Grant van Heist terug op de openingsmatch.
'We lieten ons verleiden tot het gevechtsvoetbal van onze tegenstander. Daarbij bleek dat ze sterker waren in de duels. Zo konden we het ook niet waarmaken met elf tegen tien, na de uitsluiting van hun doelman.'
Zelf ondervond Grant opnieuw last van de enkel. 'Daarom was het logisch dat de trainer mij wisselde', aldus Grant. 'We moesten aanvallend meer brengen.' (lcp)
Bron: HNB
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: R.Boussu Dour Borinage - K.SK.Heist 1-0

Bericht door Dabo »

DAVILA schreef:SK HEIST
Buiten de nederlaag waren er ook blessures voor Grant, Criel en Degeling. Zij werden alle drie vervangen.
Grant ondervond last van de enkel en trok gisteren op doktersbezoek. Daar kreeg hij te horen dat hij opnieuw drie tot vier weken aan de kant moet blijven. Criel had weer last van de achillespees.
Degeling kreeg een vinger in zijn oog en werd naar een ziekenhuis overgebracht. Hij keerde woensdag wel terug met de Heistse spelersbus. (lcp)
Bron: HNB

ROEL GRANT
'Ik ben dubbel ontgoocheld'

'Ik ben dubbel ontgoocheld. In onze prestatie, die niet goed was, én in het resultaat, dat tegen een ploeg als Boussu Dour beter had moeten zijn', blikt Roel Grant van Heist terug op de openingsmatch.
'We lieten ons verleiden tot het gevechtsvoetbal van onze tegenstander. Daarbij bleek dat ze sterker waren in de duels. Zo konden we het ook niet waarmaken met elf tegen tien, na de uitsluiting van hun doelman.'
Zelf ondervond Grant opnieuw last van de enkel. 'Daarom was het logisch dat de trainer mij wisselde', aldus Grant. 'We moesten aanvallend meer brengen.' (lcp)
Bron: HNB
Amaai, dat zijn mooie vooruitzichten. Op enig punten gewin moeten we precies niet echt rekenen in de nabije toekomst.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: R.Boussu Dour Borinage - K.SK.Heist 1-0

Bericht door DAVILA »

Inderdaad, geen mooie vooruitzichten... als ik Roel van het veld zag stappen (op de beelden van Brochetto) dan leek er mij weinig aan de hand... Degeling: ook met één oog kan je voetballen, Bram is erger: achillespees...Beide wingers mss out (Bram en Yus), Roel centraal weg... Maar 'when the going gets tough, the tough get going' of anders gezegd 'moeilijk gaat ook'. Tijd nu om de rangen te sluiten, supporters, spelers, trainers en bestuur. Het heeft geen zin nu in een hoekje te kruipen, dat het moeilijk wordt wisten we al voor deze tegenspoed. KOMAAN SK !!!
Plaats reactie